Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Natural 3D Lightfield Instrument Cluster ...


Το φανάρι ανάβει κόκκινο και αιωρείται μπροστά στα μάτια του οδηγού. Σειρές από κτίρια ξεπετάγονται μέσα από το σύστημα πλοήγησης. Το σήμα της μάρκας του αυτοκινήτου περιστρέφεται στον αέρα, μπροστά από το ταμπλό! 
Με αυτά αλλά και άλλα παρόμοια τρισδιάστατα εφέ, η Continental φέρνει την επανάσταση στις διάφορες συμβατικές οθόνες που βρίσκονται μέσα στις καμπίνες των αυτοκινήτων, αναπτύσσοντας μια καινοτόμο λύση για το cockpit, με την ονομασία “Natural 3D Lightfield Instrument Cluster”, σε συνεργασία με την εταιρεία, Leia Inc, από την Silicon Valley.  Η τεχνολογία αυτή θα φέρει την «Τρίτη Διάσταση» στα αυτοκίνητα του κοντινού μέλλοντος, με απαράμιλλη ποιότητα. Οι οθόνες “Lightfield” είναι το μέσο της επόμενης γενιάς που θα επιτρέπει, όχι μόνο την αντίληψη του τρισδιάστατου “βάθους” αλλά και την απόδοση λάμψεων, χρωματικών τονισμών και άλλων σύνθετων φωτεινών εφέ. Επίσης, θα επιτρέπει την ασφαλή παρουσίαση πληροφοριών στον οδηγό σε πραγματικό χρόνο, καθιστώντας τη διάδραση του ανθρώπου με το όχημα πιο άνετη και πιο ενστικτώδη. Κι ακόμη, η εμπειρία αυτή δεν απευθύνεται αποκλειστικά στον οδηγό αλλά και στον συνοδηγό και στους επιβάτες στα πίσω καθίσματα!

Μια νέα διάσταση στη άνεση και την ασφάλεια

Μια από τις πιο μεγάλες προκλήσεις στην  σύγχρονη αυτοκινητοβιομηχανία είναι η ανάπτυξη έξυπνων ιδεών για τη “ζωντανή” επικοινωνία ανθρώπου – μηχανής, ώστε να βελτιωθεί η εμπειρία του οδηγού και αυτός να διαδρά με το όχημα απλά και αποτελεσματικά, χωρίς να αποσπάται η προσοχή του από τον δρόμο. Η νέα οθόνη “Lightfield” φέρνει το 3D μέσα στο αυτοκίνητο, στην καλύτερη δυνατή ποιότητα αλλά, παράλληλα, δημιουργεί μια νέα διάσταση άνεσης και ασφάλειας.  Επιπλέον, παρέχει τη δυνατότητα, σε κάθε κατασκευαστή αυτοκινήτων, να προσαρμόσει τη νέα τεχνολογία στις προτιμήσεις των πελατών του, με εξατομικευμένες σχεδιαστικές λύσεις. 


Χρήση νανοτεχνολογίας από την Silicon Valley

Η ποιότητα της ανάλυσης καθώς και η εμφάνιση και η αίσθηση του “Natural 3D Lightfield Instrument Cluster” είναι σαφώς καλύτερη από αυτή των συμβατικών 3D-οθονών. Αυτό επιτυγχάνεται χάρη στη νέα τεχνολογία,“Diffractive Lightfield Backlighting”, όπου αγωγοί φωτός με πλέγμα διάθλασης και νανοδομές επιτρέπουν την ακριβή διάδοση των φωτοκυμάτων, κάτω από τον πίνακα της οθόνης, προσφέροντας ένα απολύτως φυσικό 3D οπτικό αποτέλεσμα. Αυτή η μονάδα φωτός πεδίου μπορεί εύκολα να ενσωματωθεί σε ήδη εμπορικά διαθέσιμες οθόνες.
Το σύστημα υπολογίζεται ότι θα βγει σε μαζική παραγωγή το αργότερο μέχρι το 2022.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

23η Ανάβαση Δημητσάνας / Αποτελέσματα ...

Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις 2024 ...

Έπειτα από την περσινή διοργάνωση, η οποία απέσπασε θετικά σχόλια από την Παγκόσμια Ομοσπονδία Αυτοκινήτου, το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις, αναβάθμισε τη θέση του στο καλεντάρι του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων, όντας ένας από τους δύο αγώνες του προγράμματος που προσφέρουν αυξημένους βαθμούς στους συμμετέχοντες. Ο αγώνας θα αποτελέσει και φέτος τον ένατο και τελευταίο γύρο του θεσμού και θα πραγματοποιηθεί το τριήμερο από τις 8 έως τις 10 Νοεμβρίου. Περιλαμβάνεται, επίσης, στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων  με αυξημένο συντελεστή, ενώ όπως συνέβη και στις δύο προηγούμενες χρονιές, εκτός από τους αγώνες Sporting και Regularity, θα διεξαχθεί και αγώνας Legends, ο οποίος απευθύνεται σε πιο σύγχρονες κατασκευές. Μπορεί να μας χωρίζουν σχεδόν 4 μήνες από το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις του 2024, ωστόσο η Οργανωτική Επιτροπή βρίσκεται σε εγρήγορση, ώστε να προετοιμάσει έναν αγώνα, αντάξιο της ιστορίας του. Η Πανηγυρική Εκκίνηση του αγώνα θα λάβει χώρα κάτ

Οι Γερμάνοι ξανάρχονται ...

Αν και οι εκθέσεις έχουν πάψει από καιρό να αποτελούν σημείο αναφοράς της αυτοκινητοβιομηχανίας, η φετινή γαλλική μπιενάλε που θα πραγματοποιηθεί το προσεχές φθινόπωρο μεταξύ 14 και 20 Οκτωβρίου, δείχνει να επαναπροσελκύει ευρωπαίους κατασκευαστές που δεν την είχαν «τιμήσει» με την παρουσία τους το 2022 οπότε και η διοργάνωση περιορίστηκε στους αυτόχθονες κατασκευαστές και ορισμένες παρουσίες εξ Ασίας. Αντιθέτως στην φετινή διοργάνωση θα δώσει το παρών ο όμιλος VW ο οποίος με βάση τις σχετικές ανακοινώσεις θα συμμετέχει με τις φίρμες VW, Audi και Skoda ενώ το γερμανικό μπλοκ θα εκπροσωπήσει και ο όμιλος BMW τόσο με την ομώνυμη φίρμα όσο και με την ΜΙΝΙ. Αυτονόητα από τη διοργάνωση της Πόλης του Φωτός δεν θα λείψουν οι γάλλοι κατασκευαστές με την Renault να έχει ήδη δηλώσει την παρουσία των Renault/Ampere, Dacia και Alpine ενώ ο όμιλος Stellantis θα έχει πλήρη γαλλική εκπροσώπηση με τις Citroen, DS και Peugeot να συμμετέχουν. Την συμμετοχή της έχει ανακοινώσει ήδη και η KIA ενώ προς το