Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Το Ενιαίο στην Ριτσώνα ...


Στο γνωστό μοτίβο των πολύ μικρών διαφορών ολοκληρώθηκε η πρώτη γεύση της φετινής Ανάβασης Ριτσώνας για τους οδηγούς του SEAJETS ΣΟΑΑ Ενιαίου Skoda 2019. Στον αγώνα που διοργανώνει το Σωματείο Α.Σ.Μ.Α. 13 Skoda Fabia 1.2 TSI φροντίζουν για μια ακόμη φορά να αποδείξουν γιατί ο θεσμός του Ενιαίου αποτελεί κορυφαία στιγμή ανταγωνισμού και ενδιαφέροντος στην καριέρα οποιουδήποτε οδηγού. Φέτος τα αναβαθμισμένα Skoda Fabia φάνηκε πως μπορούν να κινηθούν ταχύτερα σε σχέση με τις περσινές επιδόσεις, ωστόσο η αρκετή ζέστη του Σαββάτου ενέτεινε ακόμη περισσότερο το καθάρισμα της διαδρομής, κάτι που εξάλλου συμβαίνει πάντα στη Ριτσώνα τα Σάββατα. Χάρη στην εμπειρία ακόμη και των κάτω των 30 ετών πλέον αλλά και την πρόσφυση που προσφέρουν τα ελαστικά της Naknang, το "πρώτο πιάτο" ήταν άκρως ελπιδοφόρο για τον αγώνα της Κυριακής. Οι πρωταγωνιστές της κορυφής ήταν οι ίδιοι σήμερα και στα δύο σκέλη. Ο Γιάννης Χαραλαμπόπουλος ο οποίος σημείωσε την καλύτερη επίδοση που έχει σημειωθεί στην Ριτσώνα από τα Fabia του Ενιαίου (μέχρι στιγμής τουλάχιστον), ξεπερνώντας τους χρόνους που του χάρισαν πέρσι δύο νίκες. Ο Σπύρος Γαλεράκης που δείχνει πως μπορεί να εκμεταλλευτεί ακόμη περισσότερο το δυνατότερο φέτος αυτοκίνητο και ο Στάθης Κουκέας, που ακολουθεί κατά πόδας τους Νέους. 


Ανήμερα των 40ων γενεθλίων του ο Κουκέας ανταγωνίζεται στα ίσια τους 25+ και απέχει ελάχιστα δέκατα από τους δύο πρωτοπόρους. Εν πολλοίς το ίδιο ισχύει και για τον «Λε Μαν», με τη διαφορά ότι έχει ξεπεράσει την ηλικία των 40 εδώ και μερικά χρόνια… Ο Λεωνίδας Μανιατόπουλος διατήρησε και σε αυτόν τον αγώνα την εικόνα του αναγεννημένου που έχει φέτος και είναι πολύ κοντά στους χρόνους της κορυφής. Βέβαια μικρές είναι οι διαφορές ανάμεσα στις περισσότερες επιμέρους μονομαχίες και αυτό ήταν μόνο η πρώτη γεύση από την φετινή ανάβαση Ριτσώνας, καθώς με ενδιαφέρον αναμένονται οι δύο κυριακάτικοι αγώνες του SEAJETS ΣΟΑΑ Ενιαίου Skoda. Τα περάσματα ξεκινούν στις 10:30 με τον δρόμο να κλείνει από τις 09:00.  

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Με Ελληνικό άρωμα ...

Για πρώτη φορά στην εννιάχρονη ιστορία του το Πρωτάθλημα Tour European Rally (TER) περιλαμβάνει αγώνα στην Ελλάδα. Το 41o Ράλλυ Φθιώτιδος είναι ο τέταρτος γύρος αυτού του διεθνούς πρωταθλήματος που δημιουργήθηκε το 2016 και έχει αγκαλιάσει μερικούς από τους πιο ονομαστούς αγώνες της Ευρώπης με αίγλη και ιστορία. Εκτός από τον αγώνα της Φθιώτιδας, στο Tour European Rally περιλαμβάνονται φέτος ένας από τους θεμέλιους λίθους του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος, το Rally Antibes, το επίσης ονομαστό, χωμάτινο, Rally Azores, αλλά και τα νέα και ανερχόμενα Ράλλυ Λισαβώνας στην Πορτογαλία, Rally Sierra Morena στην Ισπανία και Rally Terra Sarda στη Σαρδηνία. Στο Tour European Rally μετέχουν καταξιωμένοι οδηγοί με διακρίσεις σε τοπικό και διεθνές επίπεδο. Πολυνίκης του θεσμού με δύο πρωταθλήματα είναι ο Πρωταθλητής Ιταλίας και Ευρώπης Giandomenico Basso, ενώ πρωταθλητές έχουν αναδειχθεί και ο Πρωταθλητής Ευρώπης Hayden Paddon, o Πρωταθλητής Βρετανίας Osian Pryce κι ο Πρωταθλητής JWRC Simone Tempestini.

Alfa Romeo Junior Veloce ...

Ολοκληρώνοντας τις ιδιαίτερα απαιτητικές δοκιμές εξέλιξης της Junior, του ολοκαίνουργιου B-SUV της Alfa Romeo, οι μηχανολόγοι της μάρκας κατάφεραν να αυξήσουν τη μέγιστη ισχύ της κορυφαίας έκδοσης Veloce στους 280 CV και την ροπή στα 345 Nm. Η συγκεκριμένη εκδοχή του ηλεκτρικού κινητήρα έχει δεχτεί τη φροντίδα της Alfa Romeo και κάνει ντεμπούτο στην Junior που εξελίχθηκε στις εγκαταστάσεις του Balocco Proving Ground. Εκεί δηλαδή όπου οι καλύτεροι μηχανολόγοι και οδηγοί της μάρκας ρυθμίζουν με πάθος ακόμα και την παραμικρή λεπτομέρεια θρυλικών μοντέλων όπως οι 4C, 8C, Giulia & Stelvio Quadrifoglio, Giulia GTA και 33 Stradale. Μεταξύ των διαδρομών του Ιταλικού οδηγικού παραδείσου είναι και η χάραξη “Langhe” που ξεπερνά τα 20 km σε μήκος και προσομοιάζει τέλεια τις πλέον απαιτητικές συνθήκες που μπορεί να συναντήσει κάποιος στο δρόμο. Μάλιστα, δημοσιογράφοι από ολόκληρο τον κόσμο θα έχουν σε λίγες ημέρες τη δυνατότητα για πρώτη φορά να οδηγήσουν στη συγκεκριμένη διαδρομή, παράλληλα με

Λίγο πριν το GO ...

Η εκκίνηση του διεθνούς Ράλλυ Φθιώτιδος απέχει μόλις 10 ημέρες! Ο αγώνας, που φέτος συμπληρώνει 41 χρόνια ζωής, περιλαμβάνεται για πρώτη φορά στο καλεντάρι του Tour European Rally (TER) και θα διεξαχθεί με επίκεντρο την Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας το τριήμερο από τις 28 έως τις 30 Ιουνίου. Η προσωρινή λίστα συμμετοχών περιλαμβάνει και αγωνιζόμενους από το εξωτερικό, γεγονός που θα προσδώσει ιδιαίτερη λάμψη στον αγώνα, ο οποίος εκτός από το TER και το TER Historic, προσμετράει και στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ασφάλτου, όντας ο δεύτερος γύρος του θεσμού. Παράλληλα, αποτελεί τον δεύτερο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων (συντελεστής 2), τον δεύτερο γύρο του  Κυπέλλου  αυτοκινήτων Legends (συντελεστής 2) και τον δεύτερο γύρο του Κυπέλλου Ασφάλτου Ιστορικών αυτοκινήτων (συντελεστής 2). Ο αγώνας είναι διήμερος και αποτελείται από 138 αγωνιστικά χιλιόμετρα, έτοιμα να προσφέρουν ισχυρές δόσεις αδρεναλίνης σε συμμετέχοντες και θεατές. Αξίζει να σημειωθεί πως η περίο