Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Λύνεται το πρόβλημα των τρέιλερ ...


Λύση, μετά από δεκαετίες, δόθηκε από το υπουργείο Μεταφορών στο πρόβλημα της μεταφοράς των αγωνιστικών αυτοκινήτων, καθώς και των Ιστορικών αυτοκινήτων (αγωνιστικών και μη). Με Υπουργική Απόφαση ρυθμίζονται οριστικά θέματα που αφορούν την έλξη όλων των ρυμουλκούμενων και ημιρυμουλκούμενων οχημάτων της κατηγορίας Ο, και προβλέπεται η χορήγηση πινακίδων και άδειας κυκλοφορίας σε αυτά. Η επίσημη ανακοίνωση του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, που έγινε την Παρασκευή 14/6/2019, είναι η ακόλουθη:
«Όροι, προϋποθέσεις και διαδικασία χορήγησης άδειας και πινακίδων αριθμού κυκλοφορίας και προϋποθέσεις έλξης οχημάτων. Εκδόθηκε η Υπουργική Απόφαση με Αριθμ. πρωτ. Γ9/46447/2397 (Β’ 2303) και θέμα «Όροι, προϋποθέσεις και διαδικασία χορήγησης άδειας και πινακίδων αριθμού κυκλοφορίας και προϋποθέσεις έλξης οχημάτων κατηγορίας Ο».
Με την Απόφαση αυτή ρυθμίζονται οριστικά θέματα που αφορούν την έλξη όλων των ρυμουλκούμενων και ημιρυμουλκούμενων οχημάτων της κατηγορίας Ο. Υπενθυμίζεται ότι, σύμφωνα με την οδηγία 2007/46ΕΚ και την Β’2112/2009 Υ.Α., που την προσάρμοσε στην ελληνική νομοθεσία, οι κατηγορίες στις οποίες αναφέρεται η Απόφαση είναι όλες οι κατηγορίες Ο (Ο1: έως 0,75 τόνους, Ο2: από 0,75 έως 3,5 τόνους, Ο3 από 3,5 έως 10 τόνους, Ο4: μεγαλύτερο από 10 τόνους) και τα οχήματα ειδικής χρήσης (οχήματα που προορίζονται για λειτουργία που απαιτεί ειδική διαρρύθμιση του αμαξώματος ή/και ειδικό εξοπλισμό, π.χ. ασθενοφόρα, αυτοκινούμενα τροχόσπιτα κ.λπ.).


Πιο συγκεκριμένα, η Υπουργική Απόφαση ρυθμίζει τα εξής:
α) τους όρους και τις προϋποθέσεις για τη χορήγηση άδειας κυκλοφορίας και πινακίδων σε όλα τα ρυμουλκούμενα και ημιρυμουλκούμενα της κατηγορίας αυτής (από μπαγκαζιέρες, τροχόσπιτα, μέχρι και μεγάλα ρυμουλκούμενα μεταφοράς εμπορευμάτων). Προβλέπεται η χορήγηση πινακίδων και άδειας κυκλοφορίας για όλα τα ρυμουλκούμενα και ημιρυμουλκούμενα.
β) τις προϋποθέσεις έλξης των ρυμουλκούμενων ανάλογα με την κατηγορία τους και το έλκον όχημα. Βασικό σημείο είναι ότι πρέπει το έλκον όχημα να μπορεί τεχνικά να έλξει το ρυμουλκούμενο ή το ημιρυμουλκούμενο.
γ) τις μεταβατικές διατάξεις για τα ήδη κυκλοφορούντα ρυμουλκούμενα ή ημιρυμουλκούμενα. Προβλέπεται ότι όσα κυκλοφορούν με σημειώματα έλξης (μπαγκαζιέρες, τρέιλερ, τροχόσπιτα, οχήματα για μεταφορά σκαφών – αγωνιστικών αυτοκινήτων – μοτοσικλετών – αλόγων - αθλητικού εξοπλισμού) θα πρέπει να εφοδιαστούν με άδεια κυκλοφορίας και πινακίδες εντός 9 μηνών.
Πλέον, δίνεται η δυνατότητα να κατέχει κάποιος στο όνομά του ένα ρυμουλκούμενο χωρίς να κατέχει έλκον όχημα (π.χ. ένα τροχόσπιτο, ένα όχημα μεταφοράς σκαφών ή αλόγων) και να μπορεί να το συνδέσει σε ένα έλκον όχημα που τεχνικά δικαιούται να το κάνει. Με αυτή τη ρύθμιση επιλύονται και τα αιτήματα των ιδιοκτητών και των εμπόρων τροχόσπιτων, αλλά και των ομοσπονδιών μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Τέλος, η χορήγηση άδειας και πινακίδων κυκλοφορίας σε όλα τα ρυμουλκούμενα και ημιρυμουλκούμενα της κατηγορίας Ο, θα οδηγήσει σε καταγραφή τους στο μητρώο του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, με αποτέλεσμα να περιλαμβάνει το σύνολο των οχημάτων που κυκλοφορούν.»

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

ADAC Opel Electric Rally Cup ...

Το ADAC Opel Electric Rally Cup “powered by GSe” βρίσκεται λίγο πριν την έναρξη της 4ης σεζόν. 15 Corsa Rally Electric των 100 kW/136 hp θα λάβουν μέρος στη φετινή έναρξη, στις 3 και 4 Μαΐου στο ADAC Actronics Rally Sulingen (Lower Saxony). Το σύνολο των συμμετεχόντων στο πρώτο και μοναδικό στον κόσμο ηλεκτρικό κύπελλο ράλι με αυτοκίνητα μιας μάρκας, εντυπωσιάζει με την ποικιλομορφία και τον διεθνή χαρακτήρα του. Θα διαγωνιστούν αθλητές οκτώ διαφορετικών εθνικοτήτων. Συνολικά, δέκα νέες ομάδες, συμπεριλαμβανομένων τεσσάρων αμιγώς γυναικείων και αρκετών μικτών πληρωμάτων, φέρνουν έναν αέρα ανανέωσης στη συναρπαστική διοργάνωση. Η Γαλλική FFSA χρησιμοποιεί και πάλι δύο Corsa Rally Electric στο πλαίσιο του προγράμματος ανάπτυξης νέων ταλέντων στην ακαδημία της. Φέτος, τα αυτοκίνητα θα καταλάβουν οι Emma Chalvin/Emy Ailloud-Perraud και Alizée Pottier/Joanna Verdier. Επίσης, στο πλαίσιο της προώθησης νέων ταλέντων, η Βελγική RACB, σε συνεργασία με την Opel Belgium, παραχώρησε ένα αυτοκίνητ

BAJA GREECE 2024 ...

Με τη συμμετοχή κορυφαίων ονομάτων των αγώνων Cross Country Rally θα πραγματοποιηθεί το BAJA GREECE - FIA WORLD BAJA CUP από 22 έως 25 Μαΐου στο Άργος Ορεστικό Καστοριάς. Ένας αγώνας που μέσα από σκληρή δουλειά δέκα και πλέον χρόνων, έχει κερδίσει την αναγνώριση στο εξωτερικό. Τόσο η άρτια διοργάνωση των προηγούμενων ετών, όσο και οι διαδρομές στα μοναδικά βουνά της Καστοριάς και της Φλώρινας, αποτελούν πόλο έλξης για ομάδες από την ελίτ του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Ήδη, έχει επιβεβαιώσει τη συμμετοχή του στον αγώνα, ο δύο φορές νικητής του FIA Παγκόσμιου Κυπέλλου, Σαουδάραβας οδηγός Yazeed Al-Rajhi, με μόνο στόχο τη νίκη που θα του δώσει το προβάδισμα για την κατάκτηση του φετινού επάθλου. Έχοντας κάνει ένα εξαιρετικό ξεκίνημα, αφού εξασφάλισε τη νίκη στον πρώτο γύρο του Κυπέλλου στην Σαουδική Αραβία μαζί με τον Γερμανό συνοδηγό του Timo Gottschalk, η συμμετοχή τους στο BAJA GREECE αναμένεται με τεράστιο ενδιαφέρον.                             Από τα Καλάβρυτα στο διεθνές καλεντάρι τ