Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

1η Ανάβαση Φλώρινας - Το καλύτερο ...


Μετά τα χρονομετρημένα δοκιμαστικά ο «θίασος» της 1ης Ανάβασης Φλώρινας, του 3ου φετινού γύρου του Κυπέλλου Αναβάσεων Βόρειας Ελλάδας, παρατάχθηκε σε κεντρικό δρόμο της πόλης όπου έγινε η υπέρλαμπρη πανηγυρική εκκίνηση - την οποία παρακολούθησαν οι δημότες της Φλώρινας με αυξημένο ενδιαφέρων. Η οργάνωση παρουσίασε τους αθλητές προσφέροντας ταυτόχρονα από ένα κύπελλο στον καθένα ως ένα μικρό ευχαριστώ για την παρουσία και την συμμετοχή τους σε αυτήν την δύσκολη πρώτη προσπάθεια. Το πρωί της επομένης, Κυριακή 9 Ιουνίου, 48 από τα 51 αγωνιστικά έλαβαν θέσεις μάχης στο καταπράσινο τοπίο που διασχίζει η ειδική διαδρομή του αγώνα.
Στο πρώτο σκέλος τερμάτισαν επιτυχώς οι 45 από τους 48 συμμετέχοντες καθώς ο πρωτοεμφανιζόμενος Πορτοκάλης Jr. με Lancia Delta HF Integrale δεν εκίνησε λόγω μηχανικών προβλημάτων ενώ οι Γκέτσιος Βασίλης με Peugeot 106 S16 και Χρυσανθόπουλος Χαράλαμπος με BMW M3 E36 εγκατέλειψαν. Στο δεύτερο σκέλος τερμάτισαν 46 αφού ο Πορτοκάλης Jr. κατάφερε να επισκευάσει την Lancia και να κάνει ένα πετυχημένο πέρασμα.


Στο αγωνιστικό μέρος τα αποτελέσματα έχουν ως εξής:
Κατηγορία ως 1400 κ. εκ. Μπαξεβανάκης Αντώνης με Toyota Yaris (Ο.Φ.Α. Δράμας), Γιαλούρης Ιωάννης (Α.Ο. Θεσσαλονίκης) και Συτζάκης Ιωάννης (Ο.Μ.Α. Θεσσαλίας) - αμφότεροι με Suzuki Swift.
Κατηγορία 1401 έως 1600 κ. εκ. Στεργιάδης Αθανάσιος (Λ.Α. Βέροιας) με Peugeot 106 S16, Κουτσοδήμος Κωνσταντίνος (Λ.Α.Μ.Κ. Ελασσόνας) με Peugeot 106 S16 και Παρασκευάς Μιχαήλ (Ο.Μ.Α. Θεσσαλίας) με Suzuki Swift GTi
Κατηγορία 1601 έως 2000 κ. εκ. Παρασκευαϊδης Γεώργιος (Α.Λ. Πτολεμαΐδας ) με Citroen ZX, Σκουλαριώτης Λάζαρος (Λ.Α.Μ.Κ. Ελασσόνας) με BMW 320 E30 και ο Λάκης Αχιλλέας (Ο.Φ.Α. Δράμας) με Opel Manta.
Κατηγορία Formula Saloon (ατμοσφαιρικά): Παπαβασιλείου Θεόδωρος (Λ.Α. Τρικάλων) VW Golf II, Στραβοκώστας Νικόλαος (Λ.Α.Μ.Κ. Ελασσόνας) με Alfa Romeo A156 και Αντωνιάδης Νικόλαος με BMW E36
Κατηγορία Formula Saloon (turbo): Κωνσταντινίδης Ευάγγελος (Α.Λ. Πτολεμαΐδας) με Peugeot 207 RC, Ευθυμίου Νικόλαος (Λ.Α.Μ.Κ. Ελασσόνας) με BMW E30 και Τσιφούτης Νικόλαος (Λ.Α.Μ.Κ. Ελασσόνας) με BMW Z3.


Η απονομή των Κυπέλλων έγινε στο χιονοδρομικό κέντρο Βίγλας σε ένα περιβάλλον ισάξιο της ειδικής διαδρομής με τους κ. Δημήτρη Μιχελακάκη (πρόεδρος Ο.Μ.Α.Ε.), τον κ. Γιάννη Βοσκόπουλο (Δήμαρχος Φλώρινας) και την κα. Πέτα Πέρκα να δίνουν το παρόν ενισχύοντας με την παρουσία τους την προοπτική εδραίωσης ενός αγώνα στην περιοχή.


Η οργάνωση ευχαριστεί όλα τα στελέχη που βοήθησαν στην επιτυχή διοργάνωση του αγώνα, το Πυροσβεστικό Σώμα και την ομάδα διάσωσης που η παρουσία τους έκανε όλους να νιώθουν πιο ασφαλής, την αστυνομία που διαχειρίστηκε άψογα το κλείσιμο μιας τόσο σημαντικής για την κυκλοφορία αρτηρίας και τέλος τους χορηγούς Πολυχρονίδης Motorsports Ηλεκτρολογείο Συνεργείο Βελτιώσεων, τα Λιγνιτωρυχεία Αχλάδας Α.Ε., την Μεταλλευτική Εταιρία Α.Ε., τον Δήμο Φλώρινας, την Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας, τα λιπαντικά Motul Χαμπής Α.Ε. και φυσικά την Chatzihristos Rally Team Florina και τον Τάσο Χατζηχρήστου προσωπικά που στήριξαν οικονομικά τον τρίτο γύρο του Κυπέλλου Αναβάσεων Βορείου Ελλάδος.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

60 χρόνια Opel Design Centre...

Το 2024 είναι μία επετειακή χρονιά για την Opel, αφού η Γερμανική εταιρεία γιορτάζει 125 χρόνια στην κατασκευή αυτοκινήτων. Από το 1899, η μάρκα με έμβλημα τον Κεραυνό έχει καταστήσει την κινητικότητα προσιτή σε εκατομμύρια ανθρώπους, ενώ την ίδια στιγμή, συνεχίζει να εμπνέει το κοινό με τα καινοτόμα μοντέλα της. Σήμερα, το έμβλημα της Opel εκφράζει τη συναρπαστική πλευρά της μάρκας, καθώς και τον δρόμο της προς τον εξηλεκτρισμό. Το design είναι αυτό που ευθύνεται κατά κύριο λόγο για το πώς ένα αυτοκίνητο μπορεί να συναρπάσει από την πρώτη ματιά. Και εδώ, η Opel έθεσε γερές βάσεις, ακριβώς 60 χρόνια πριν. Το 1964, ξεκινά τη λειτουργία του στο Rüsselsheim το Opel Design Studio, το πρώτο κέντρο σχεδιασμού αυτοκινήτων στην Ευρώπη. Από τότε, είναι υπεύθυνο για τη συνεχώς εξελισσόμενη σχεδιαστική φιλοσοφία των μοντέλων παραγωγής της Opel. Οι σχεδιαστές έχουν επίσης δημιουργήσει πρωτοποριακά πρωτότυπα οχήματα, που δίνουν μια γεύση από το μέλλον της μάρκας, από το θρυλικό Opel Experimental GT

1000 Miglia ...

Από τις 11 έως και τις 15 Ιουνίου 2024 διεξάγεται στην Ιταλία και την κλασική πλέον διαδρομή Μπρέσια-Ρώμη-Μπρέσια, το 42ο “1000 Miglia” όπου πάνω από 400 κλασικά αυτοκίνητα λαμβάνουν μέρος. Περισσότερες από 50 Alfa Romeo συμμετέχουν στον «Πιο όμορφο αγώνα του κόσμου», όπως τον αποκαλούσε ο Enzo Ferrari. Η πιο ιδιαίτερη αφορά σε μια εξαιρετικά σπάνια 1900 Sport Spider του 1954, η οποία φέρει τον αριθμό «289». Πρόκειται για ένα ανοιχτό αγωνιστικό με 4κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα που απέδιδε 138 HP, κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων και πίσω άξονα De Dion. Χάρη στο βάρος των μόλις 880 kg και την εξαιρετική αεροδυναμική, μπορούσε να αναπτύξει ταχύτητα έως και 220 km/h ενώ τα δυναμικά χαρακτηριστικά της ήταν κορυφαία. Πίσω από το τιμόνι της βρίσκεται ο Nicola Larini, ο θρυλικός πιλότος που στη δεκαετία του 1990 μεσουράνησε στο DTM και το 1993 στέφθηκε πρωταθλητής με την Alfa Romeo 155 V6 TI. Ακόμα μια πολύ σπάνια παρουσία είναι μια 1900 Super Sprint του 1956 που συμμετέχει στον αγώνα με τ

20ο Ράλλυ Κορίνθου ...

Το Ράλλυ Κορίνθου στην επιστροφή του στο 60ό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ έπειτα από δύο χρόνια απουσίας, συγκέντρωσε 48 συμμετοχές! Ο αγώνας θα πραγματοποιηθεί από την Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Κορινθίας (ΑΛΑΚ) στις 15 και 16 Ιουνίου και πεδίο δράσης θα είναι δύο αγαπημένες «ακροπολικές» Ειδικές Διαδρομές, οι Άγιοι Θεόδωροι και τα Πίσια. Οι συμμετοχές χαρακτηρίζονται τόσο από την ποσότητα, όσο και από την ποιότητα, με τους πρωταγωνιστές του πρωταθλήματος να δίνουν το παρών στην Κόρινθο, σε ένα κρίσιμο σημείο για το θεσμό. Πρώτοι στον αγώνα θα εκκινήσουν οι Jourdan Serderidis-Frederic Miclotte με το ολοκαίνουριο Skoda Fabia RS Rally2 του οδηγού, οι οποίοι θα αγωνιστούν στο Ράλλυ Κορίνθου προκειμένου να κάνουν μια καλή προπόνηση ενόψει του εθνικού μας αγώνα, στον οποίο θα οδηγήσουν ένα Ford Puma της κορυφαίας κατηγορίας. Να αφήσουν πίσω τους τις ατυχίες που αντιμετώπισαν στους δύο πρώτους πρωταθληματικούς αγώνες θα επιδιώξουν οι Ιωάννης Παπαδημητρίου-Χρήστος Κουζιώνης, οι οποίοι θα κ