Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

EKO Racing Dirt Games - Αυλαία ...


Η αυλαία του EKO Racing Dirt Games για το 2019 ανοίγει το Σαββατοκύριακο 18-19 Μαΐου στον Ιππόδρομο Αθηνών στο Μαρκόπουλο, σε μια χρονιά που προμηνύεται συναρπαστική σε εξέλιξη, με αντίστοιχου επιπέδου θέαμα.
Αγωνία τέλος, λοιπόν, και έπειτα από σχεδόν πέντε μήνες οι πρωταγωνιστές του EKO Racing Dirt Games ζεσταίνουν τις μηχανές τους και ετοιμάζονται για την πρώτη μάχη της χρονιάς. Μπορεί για κάποιους το διάστημα χωρίς αυτήν την ιδιαίτερη μορφή αγώνων να ήταν μεγάλο, αλλά η εξέλιξη της νέας αγωνιστικής σεζόν αναμένεται να είναι η κορυφαία της σύντομης ιστορίας του συνεχώς αναπτυσσόμενου θεσμού. Με την ομάδα του Dirt Games να στοχεύει ψηλά, αλλά και στη βελτίωση των αγώνων, η φετινή χρονιά κρύβει μία σειρά από αλλαγές που σίγουρα θα αυξήσουν κατακόρυφα το ενδιαφέρον. Η σημαντικότερη είναι η τέλεση τριών αγώνων σύμφωνα με τους κανονισμούς Rallycross, με απευθείας αντιπαράθεση των αγωνιζομένων στην πίστα. Με τη συγκεκριμένη μορφή θα πραγματοποιηθεί ο εναρκτήριος αγώνας του θεσμού αυτό το Σαββατοκύριακο στον Ιππόδρομο Αθηνών.


Ακόμα μία σημαντική καινοτομία είναι το Έπαθλο Ομάδων, και η λίστα των συμμετοχών του αγώνα Rallycross με τους 25 αγωνιζομένους μάς αποκαλύπτει τέσσερις ομάδες με οκτώ οδηγούς στην κατηγορία των 600 κ.εκ. Ο περσινός Κυπελλούχος της κατηγορίας, Γιώργος Ζυμαρίδης, ενώνει τις δυνάμεις του με τον πάντα ταχύ Νώντα Καρανικόλα, και μαζί θα αποτελέσουν ένα ισχυρό δίδυμο για τη La Base Greece. Παράλληλα, η Speedcar Motul Team Greece ετοιμάζεται για δυναμική εμφάνιση, με τον σφετεριστή του τίτλου Στέφανο Καμιτσάκη να αποτελεί το νέο μέλος της ομάδας, έχοντας μαζί του ως ομόσταβλο τον άπειρο αλλά ταχύ «Scud». Εξαιρετικά ανταγωνιστική όμως αναμένεται και η ομάδα της Planet Kart Cross Greece, με τον έμπειρο Άρη «Ιαβέρη», που φέτος θα αποτελέσει και διεκδικητή του τίτλου, να πλαισιώνεται από τον ταλαντούχο και ενθουσιώδη Παναγιώτη Ρουστέμη. Τέλος, η τέταρτη ομάδα είναι η Halivelakis Racing, η οποία και θα έχει στη διάθεσή της Speedcar Xtrem, και θα προσπαθήσει να μπει ανάμεσα στις ομάδες των επίσημων αντιπροσωπειών. Οδηγοί της είναι ο Κωνσταντίνος και ο Νικόλας Χαλιβελάκης, και όπλα τους η ταχύτητα και η συνέπεια στις επιδόσεις τους.
Στο Μαρκόπουλο, όμως, αλλά και στους περισσότερους αγώνες του θεσμού, θα δούμε μία σειρά από οδηγούς που είναι ικανοί να «πετάξουν» από το βάθρο τους οδηγούς των ομάδων! Μια τέτοια παρουσία είναι αυτή του Γιάννη Χεκιμιάν, που με το δικό του Speedcar Xtrem έχει κερδίσει αγώνες στο παρελθόν, και φέτος ίσως έχει φτάσει το πλήρωμα του χρόνου για τίτλο! Αντίστοιχου επιπέδου είναι και οι συμμετοχές των Τάκη Καϊτατζή και Γιάννη Ακράτου, με Planet Kart Cross και Semog Trophy, αντίστοιχα, οι οποίοι έχουν σημειώσει κορυφαίες επιδόσεις στο παρελθόν με τις χωμάτινες φόρμουλες, ενώ είναι δεδομένη η ταχύτητά τους στις ειδικές διαδρομές. 


Στο πλαίσιο των καινοτομιών, η ομάδα του Dirt Games έχει προκηρύξει, ως γνωστόν, Έπαθλο Ιδιωτών, στο οποίο συμμετέχουν όσοι δεν έχουν ανέβει στο βάθρο σε αγώνα του θεσμού, ενώ δεν αποτελούν και μέλος ομάδας. Ανάμεσά τους συναντάμε οδηγούς όπως τον πολύπειρο «Αμερικάνο» με το Speedcar Xtrem, τον ταχύ Γιάννη Ρέγγο με το Semog Bravo της SR Team, τους Μιχάλη και Γιώργο Δημούση επίσης με Semog, όπως και τον Σπύρο Ράπτη με το Planet Kart Cross Kamikaz 3, αλλά και τον Χαράλαμπο Παναγάκη-Παναγόπουλο με Kamikaz 2. Ενδιαφέρον, όμως, έχει και η κατηγορία των 750 κ.εκ., αφού σε αυτόν τον αγώνα θα δούμε έξι συμμετέχοντες με τις ισχυρές χωμάτινες φόρμουλες. Φυσιολογικό φαβορί είναι ο Χαράλαμπος Γαζετάς με το καινούργιο Speedcar Xtrem, ο οποίος έδειξε τις διαθέσεις του νωρίς, από το Trackday που πραγματοποιήθηκε στον Ιππόδρομο Αθηνών πριν από μερικές εβδομάδες. O Παναγιώτης Αποστόλου, επίσης με Speedcar Xtrem, έχει δείξει ότι μπορεί να είναι ανταγωνιστικός, ενώ παραδοσιακά καλές επιδόσεις στην κατηγορία σημειώνει ο Κωνσταντίνος Σωτηρόπουλος με το SR Crosscar. Στην ίδια κατηγορία θα δούμε και τον Κύπριο Γιώργο Γεωργίου με Semog Bravo, τον Γιώργο Βασιλάκη με La Base, αλλά και τον Κοσμά Βαρθαλίτη -που πέρσι είχε κερδίσει τον τίτλο «Spirit of the Game»- με την ιδιοκατασκευή Cosvar.
Όμως, το... μενού του EKO Racing Dirt Games δεν περιλαμβάνει μόνο τον αγώνα Rallycross, αλλά και αγώνα ατομικής χρονομέτρησης! Εκεί, πόλο έλξης θα αποτελέσει το Nissan Micra Proto του Θέμη Χαλκιά, το οποίο θα κάνει το αγωνιστικό του ντέμπουτο στη χώρα μας. Την μοναδική αυτή κατασκευή, θα έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν οι φίλοι των αγώνων σε δράση για πρώτη φορά, με δεδομένο το γεγονός ότι στο μέλλον είναι πιθανό να ανοίξει το δρόμο για αρκετές αντίστοιχες κατασκευές του είδους στη χώρα μας. Παράλληλα, στην ίδια διαδικασία θα δούμε και τον “ΤΑΖ” με το Lancer EVO IX, αλλά και τον Νώντα Καρανικόλα, που θα αγωνιστεί για πρώτη φορά με Mitsubishi ένατης γενιάς! Ντεμπούτο, όμως, θα κάνουν και οι συμμετέχοντες στην κατηγορία Νέων στο EKO Racing Dirt Games, Αχιλλέας Χριστοδούλου και Κωνσταντίνος Τακιδέλης, με La Base και Speedcar αντίστοιχα! Τέλος, αξίζει να σημειώσουμε ότι από φέτος οι αγωνιζόμενοι στις χωμάτινες φόρμουλες, θα χρησιμοποιούν ίδιο τύπο ελαστικών, γεγονός που αυξάνει το επίπεδο του ανταγωνισμού, χωρίς να εκτοξεύει το κόστος.
Η είσοδος για τους θεατές και τις δύο ημέρες του αγώνα είναι ελεύθερη, με το θέαμα να είναι εγγυημένο. Η δράση το Σάββατο θα ξεκινήσει στις 9 π.μ. και περιλαμβάνει όλες τις αναμετρήσεις των προκριματικών «Q» των συμμετεχόντων στον αγώνα του Rallycross.
Την Κυριακή η αυλαία θα ανοίξει με τους συμμετέχοντες της ατομικής χρονομέτρησης στις 10:30 π.μ., ενώ στις 12:00 θα υπάρξει διακοπή της διαδικασίας. Βλέπετε, λίγο αργότερα θα πραγματοποιηθούν οι Ιπποδρομίες, γεγονός που θα φέρει αυτές τις δύο τελείως διαφορετικές μορφές αγώνων -με κοινό παρονομαστή την ταχύτητα- πιο κοντά. Στις 16:30 οι χωμάτινες φόρμουλες θα πάρουν τη σκυτάλη με τους ημιτελικούς, ενώ στη συνέχεια θα ακολουθήσει το δεύτερο πέρασμα των συμμετεχόντων στην ατομική χρονομέτρηση. Αμέσως μετά, η εκδήλωση θα ολοκληρωθεί με τον τελικό των 750 κ.εκ. και των 600 κ.εκ.
Μην ξεχνάμε ότι ο θεσμός το 2019 τρέχει με την premium βενζίνη EKO Racing 100 και με τα φτερά του Red Bull, ενώ τον υποστηρίζει η Citroen. Χορηγός τεχνολογίας είναι η Garmin, η Racecraft είναι χορηγός εξοπλισμού, η COSMOTE TV καλύπτει το θεσμό τηλεοπτικά και το περιοδικό 4ΤΡΟΧΟΙ είναι χορηγός επικοινωνίας.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Με Ελληνικό άρωμα ...

Για πρώτη φορά στην εννιάχρονη ιστορία του το Πρωτάθλημα Tour European Rally (TER) περιλαμβάνει αγώνα στην Ελλάδα. Το 41o Ράλλυ Φθιώτιδος είναι ο τέταρτος γύρος αυτού του διεθνούς πρωταθλήματος που δημιουργήθηκε το 2016 και έχει αγκαλιάσει μερικούς από τους πιο ονομαστούς αγώνες της Ευρώπης με αίγλη και ιστορία. Εκτός από τον αγώνα της Φθιώτιδας, στο Tour European Rally περιλαμβάνονται φέτος ένας από τους θεμέλιους λίθους του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος, το Rally Antibes, το επίσης ονομαστό, χωμάτινο, Rally Azores, αλλά και τα νέα και ανερχόμενα Ράλλυ Λισαβώνας στην Πορτογαλία, Rally Sierra Morena στην Ισπανία και Rally Terra Sarda στη Σαρδηνία. Στο Tour European Rally μετέχουν καταξιωμένοι οδηγοί με διακρίσεις σε τοπικό και διεθνές επίπεδο. Πολυνίκης του θεσμού με δύο πρωταθλήματα είναι ο Πρωταθλητής Ιταλίας και Ευρώπης Giandomenico Basso, ενώ πρωταθλητές έχουν αναδειχθεί και ο Πρωταθλητής Ευρώπης Hayden Paddon, o Πρωταθλητής Βρετανίας Osian Pryce κι ο Πρωταθλητής JWRC Simone Tempestini.

Alfa Romeo Junior Veloce ...

Ολοκληρώνοντας τις ιδιαίτερα απαιτητικές δοκιμές εξέλιξης της Junior, του ολοκαίνουργιου B-SUV της Alfa Romeo, οι μηχανολόγοι της μάρκας κατάφεραν να αυξήσουν τη μέγιστη ισχύ της κορυφαίας έκδοσης Veloce στους 280 CV και την ροπή στα 345 Nm. Η συγκεκριμένη εκδοχή του ηλεκτρικού κινητήρα έχει δεχτεί τη φροντίδα της Alfa Romeo και κάνει ντεμπούτο στην Junior που εξελίχθηκε στις εγκαταστάσεις του Balocco Proving Ground. Εκεί δηλαδή όπου οι καλύτεροι μηχανολόγοι και οδηγοί της μάρκας ρυθμίζουν με πάθος ακόμα και την παραμικρή λεπτομέρεια θρυλικών μοντέλων όπως οι 4C, 8C, Giulia & Stelvio Quadrifoglio, Giulia GTA και 33 Stradale. Μεταξύ των διαδρομών του Ιταλικού οδηγικού παραδείσου είναι και η χάραξη “Langhe” που ξεπερνά τα 20 km σε μήκος και προσομοιάζει τέλεια τις πλέον απαιτητικές συνθήκες που μπορεί να συναντήσει κάποιος στο δρόμο. Μάλιστα, δημοσιογράφοι από ολόκληρο τον κόσμο θα έχουν σε λίγες ημέρες τη δυνατότητα για πρώτη φορά να οδηγήσουν στη συγκεκριμένη διαδρομή, παράλληλα με

Λίγο πριν το GO ...

Η εκκίνηση του διεθνούς Ράλλυ Φθιώτιδος απέχει μόλις 10 ημέρες! Ο αγώνας, που φέτος συμπληρώνει 41 χρόνια ζωής, περιλαμβάνεται για πρώτη φορά στο καλεντάρι του Tour European Rally (TER) και θα διεξαχθεί με επίκεντρο την Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας το τριήμερο από τις 28 έως τις 30 Ιουνίου. Η προσωρινή λίστα συμμετοχών περιλαμβάνει και αγωνιζόμενους από το εξωτερικό, γεγονός που θα προσδώσει ιδιαίτερη λάμψη στον αγώνα, ο οποίος εκτός από το TER και το TER Historic, προσμετράει και στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ασφάλτου, όντας ο δεύτερος γύρος του θεσμού. Παράλληλα, αποτελεί τον δεύτερο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων (συντελεστής 2), τον δεύτερο γύρο του  Κυπέλλου  αυτοκινήτων Legends (συντελεστής 2) και τον δεύτερο γύρο του Κυπέλλου Ασφάλτου Ιστορικών αυτοκινήτων (συντελεστής 2). Ο αγώνας είναι διήμερος και αποτελείται από 138 αγωνιστικά χιλιόμετρα, έτοιμα να προσφέρουν ισχυρές δόσεις αδρεναλίνης σε συμμετέχοντες και θεατές. Αξίζει να σημειωθεί πως η περίο