Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Κλασσικό Ράλλυ Ελλάδας - ΣΙΣΑ ...


Ο ΣΙΣΑ διοργανώνει στις 22 & 23 Ιουνίου 2019 το Κλασσικό Ράλλυ Ελλάδας, μία εκδήλωση για καλά προετοιμασμένα πληρώματα & ιστορικά αυτοκίνητα. Φέτος το Κλασσικό Ράλλυ Ελλάδας είναι αφιερωμένο στην επέτειο των 20 ετών από το «Classic Acropolis» του 1999, που μαζί με το «24 Ώρες Ελλάδα» του 1998 υπήρξαν τα εφαλτήρια για την διοργάνωση μεγάλων αγώνων ακριβείας & αντοχής ιστορικών αυτοκινήτων στην Ελλάδα.  
Η Οργανωτική Επιτροπή του φετινού Κλασσικού Ράλλυ Ελλάδας θα αποτίσει φόρο τιμής σε οδηγούς & αυτοκίνητα περασμένων δεκαετιών και θα κινηθεί σε θρυλικές διαδρομές που έχουν συνδέσει το όνομα τους με την ένδοξη εποχή των αγώνων ράλλυ.
  

Το Σάββατο 22/6 το πρωί θα πραγματοποιηθεί η εκκίνηση του 1ου σκέλους από τους πρόποδες του Ιερού Βράχου της Ακρόπολης ενώ η πρώτη ανασυγκρότηση θα γίνει στα Λουτρά Υπάτης.  Το Μόδι, ο Ταρζάν και η Γραμμένη Οξυά είναι λίγες από τις ειδικές διαδρομές που θα ξυπνήσουν από τις εξατμίσεις των θρύλων του παρελθόντος.  Το βράδυ και μετά τη διάνυση 3 σκελών και 520 χιλιομέτρων, αγωνιζόμενοι και αυτοκίνητα θα ξεκουραστούν στη φιλόξενη Ιτέα. 


Την Κυριακή 23/6 το πρωί τα πληρώματα θα κατευθυνθούν προς Αγ. Ευθυμία, Προσήλιο, Χάνι Ζαγκανά,  Φτερόλακκα, Στείρι και για ανασυγκρότηση στην Αρβανίτσα. Μετά τις ειδικές της Αγία Άννας, Αλυκής & Φυλής και αφού θα έχουν διανυθεί συνολικά 5 σκέλη, 900 περίπου χιλιόμετρα και 25 ειδικές, οι μονομάχοι θα τερματίσουν το απόγευμα στην Ακρόπολη. 
Δεκτά να συμμετάσχουν θα είναι διμελή πληρώματα με ιστορικά αυτοκίνητα κατασκευής έως 31/12/1989  τα οποία είναι εφοδιασμένα με Πιστοποιητικά FIA ή FIVA καθώς και αυτοκίνητα ιστορικού ενδιαφέροντος “potentially historic - youngtimer”, κατασκευής 1/1/1990-31/12/1999. Οι συμμετέχοντες μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε δύο Κατηγορίες, την Regularity με περίπου 25 ειδικές διαδρομές και 50 χρονομετρήσεις και την Tourist Trophy με τις μισές περίπου ειδικές & χρονομετρήσεις.
Η δεξίωση απονομής επάθλων θα γίνει τη Δευτέρα το βράδυ στο εστιατόριο «Όμιλος» του Ναυτικού Όμίλου Βουλιαγμένης.
Το δικαίωμα συμμετοχής ανέρχεται στα 290€ για την κατηγορία Regularity και στα 220€ για την κατηγορία Tourist Trophy και περιλαμβάνει τα οργανωτικά έξοδα, ασφάλιση, συμμετοχή στην δεξίωση απονομής, έπαθλα και αναμνηστικά της εκδήλωσης.  Η Οργανωτική Επιτροπή έχει φροντίσει για προνομιακές τιμές σε ξενοδοχεία στην Ιτέα και λόγω του περιορισμένου αριθμού των δωματίων θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας. Η λήξη συμμετοχών είναι την Πέμπτη 13/6/2019 20:00.
Για πληροφορίες και Ειδικό Κανονισμό μπορείτε να ενημερώνεστε στη γραμματεία του ΣΙΣΑ και στην ιστοσελίδα www.sisa.gr 

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Are you SEIRIOS ? ...

Ο εμβληματικός Σταθμός Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών ΣΕΙΡΙΟΣ θα αποτελέσει τον τόπο συνάντησης θεατών και αγωνιζομένων του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στις 7 Σεπτεμβρίου, με μια υπερειδική διαδρομή πρωτόγνωρη για τα παγκόσμια δεδομένα. Πλατεία Συντάγματος, ΟΑΚΑ, Πλατεία Νερού. Τρία εμβληματικά σημεία της Ελλάδας που χαρακτήρισαν τα πρόσφατα ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έρχονται να δώσουν τη σκυτάλη σε ακόμα μία πρωτοποριακή όσο και απρόσμενη τοποθεσία για την υπερειδική διαδρομή του 2024. Την αποκάλυψη του σημείου της EKO Super Special Stage έκανε μέσα από την πασίγνωστη γέφυρα του ΣΕΑ Σείριος ο Αναπληρωτής Υπουργός Αθλητισμού. Ο κ. Γιάννης Βρούτσης, καλωσορίζοντας τους παρευρισκομένους, επεσήμανε: «Σε μια χρονιά που ο Αθλητισμός αναβαθμίστηκε από τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, τοποθετώντας το Υπουργείο Αθλητισμού στη φιλόξενη “οικογένεια” της Παιδείας, δεν εφησυχάσαμε». Αξίζει να αναφερθεί ότι εγχείρημα ανάλογο της φετινής EKO Super Special Stage δεν έχει επιχειρηθεί από καμία διοργανώτρια χώρα σε α

Ανανέωση στόλου ...

Το αμαξοστάσιο των Τρόλεϊ στην Νέα Φιλαδέλφεια (Κόκκινος Μύλος) επισκέφτηκε, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές, Βασίλης Οικονόμου, προκειμένου να εξετάσει μία σειρά ζητημάτων, που αφορούν την βελτίωση των συνθηκών εργασίας των εργαζομένων και του παρεχόμενου συγκοινωνιακού έργου των Τρόλεϊ προς τους πολίτες. Ο αρμόδιος Υφυπουργός, άκουσε και κατέγραψε όλα τα αιτήματα των εργαζομένων, σχετικά με την υπογραφή της συλλογικής σύμβασης εργασίας, την ποιότητα εργασίας των οδηγών, αλλά και την προστασία τους στο πλαίσιο της δύσκολης καθημερινότητάς τους. Στην συνέχεια ο κ. Οικονόμου συναντήθηκε με τους εργαζόμενους και με τον Διευθύνοντα Συμβούλο της Ο.ΣΥ, Στέφανο Αγιάσογλου, τον Γενικό Διευθυντή Παραγωγής της Ο.ΣΥ., Γιώργο Δρόση. Ο Πρόεδρος του Συνδικάτου Εργαζομένων στα Τρόλεϊ (πρώην ΗΛΠΑΠ), Στέλιος Ινεπέκογλου, έθεσε τα θέματα που απασχολούν τους εργαζόμενους. Ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών στάθηκε στον εκσυγχρονισμό του στόλου των Τρόλεϊ με τα 200 νέα οχ

13ο GRAND PRIX - ΟΥΓΓΑΡΙΑ ...

Το 13Ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1, πραγματοποιήθηκε στην πίστα «Ουγγαρόρινγκ» της Ουγγαρίας και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 21 Ιουλίου, από τον ΑΝΤ1 και το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr ). Την παρθενική του νίκη έκανε ο Όσκαρ Πιάστρι,  ο οποίος πήρε την 1η νίκη της καριέρας του, με 2ο τον ομόσταβλό του στη McLaren, Λάντο Νόρις, ενώ την 3η θέση πήρε ο Λιούις Χάμιλτον με τη Mercedes. Η χθεσινή αναμέτρηση των μονοθέσιων κέρδισε το ενδιαφέρον των φίλων της Formula 1 στην Ελλάδα, καθώς ήταν πρώτη στη ζώνη προβολής της με 15,3% στο δυναμικό κοινό 18-54 και διαφορά 4,4 μονάδες από τον ανταγωνισμό. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τις μάχες των οδηγών της Formula 1 το έδειξαν οι άνδρες με ποσοστό που έφτασε μέχρι και 25,1%. Και οι γυναίκες, όμως, παρακολούθησαν Formula 1 καταγράφοντας ποσοστό μέχρι και 24,8%.  Οι απεσταλμένοι της εκπομπής «FORMULA 1 SHOW» του ΑΝΤ1 και ANT1+, Μαρία Θωμά και Γιώργος Ανανίδας, μετέφεραν το κλίμα από το καυτό Ουγγαρόρι