Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Εαρινό Ράλλυ: Ο Κεχαγιάς απόλυτος κυρίαρχος ...


Με σύμμαχο τον καιρό και με μεγάλους νικητές του Γιώργο Κεχαγιά - Σάββα Λευκαδίτη, στον πρώτο τους θρίαμβο με το Ford Fiesta R5, ολοκληρώθηκε στο Αλεξάνδρειο Συνεδριακό Κέντρο του Λουτρακίου το φετινό Εαρινό Ράλλυ, 2ος γύρος του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Χώματος και 3ος του Π. Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων. Οι Κεχαγιάς - Λευκαδίτης Σάββας έδειξαν από νωρίς τις διαθέσεις τους κερδίζοντας τις δυο πρωινές ειδικές διαδρομές Λουτράκι 1 και Πισια 1, με τους πρωταθλητές  Μπαντούνα Γιάννη - Σούκουλη Κώστα (Mitsubishi Lancer EVO V), να βρίσκονται σε απόσταση βολής στα 4.42 δευτερόλεπτα μετά το τέλος του πρώτου σκέλους. Τους ακολούθησαν, στο μεσημεριανό Σέρβις, στην τρίτη θέση οι "Roustemis Panagiotis" - Κολτσίδας Σπύρος (Mitsubishi Lancer EVO X), εμπρός από τους Φιλιππίδη Γιώργο - Μαχαίρα Λεωνίδα με ίδιο αυτοκίνητο. Την πρώτη εξάδα έκλεισαν στην πέμπτη θέση οι Λαινόπουλος-Κολοτούρος (Subaru Impreza 555) και στην έκτη οι Ισμαήλος-Μπακλώρης (Mitsubishi Lancer EVO IX). Η κατηγορία F2 επεφύλασσε μια μεγάλη μάχη ανάμεσα στους Γιάννη και Βαγγέλη Ακράτο (Peugeot 208 VTi) και τους EL NAK Jr - Βίγκο Ανδρέα (Renault Clio Sport). Οι πρώτοι ήταν ταχύτεροι στις δύο Ειδικές του πρωινού loop και απέκτησαν διαφορά 8 δευτερολέπτων. Τρίτοι στην κατηγορία ήταν το μεσημέρι οι Μποζιονέλος-Παναρίτης (Ford Escort RS 2000). Στην κλάση C6 οι Αγγελόπουλος-Πετρόπουλος (Toyota Yaris  3 Door NCP10) βρέθηκαν μετά το πρωινό loop να προηγούνται των ‘’Arma’’-‘’Armaki” (Nissan Micra 1.3). Όσο για τη μάχη των Ιστορικών αυτοκινήτων, οι Παν. Παραδείσης - Ποιμενίδης (Ford Escort MK2 RS 2000) κέρδισαν και τις δύο πρωινές ειδικές διαδρομές, έχοντας πίσω τους, τους Γ. Παραδείση-Φράγκου (Ford Escort MK1 RS 2000) και στην τρίτη θέση τους Μανδρούκα-Τσάδαρη (Porsche 911 Carrera 3.0). Στην κατηγορία η οποία συζητήθηκε αρκετά, την 4x4 -διότι είχαμε να δούμε αρκετό καιρό τέτοιου είδους συμμετοχές- οι Σιούτης-Κυπριανού (Mitsubishi Pajero 3000), σημειώνοντας φανταστικούς χρόνους, κέρδισαν και τις δυο ειδικές του πρώτου σκέλους, με τους Βορριά-Μπάκα (Mitsubishi Pajero 3000) να βρίσκονται στη δεύτερη θέση και τους Μπερσή-Κάλφα (Suzuki Vitara 2.0) να συμπληρώνουν την τριάδα. Το πρώτο σκέλος εκτός από μεγάλες μάχες έκρυβε και ατυχίες για τα πληρώματα. Στην ειδική διαδρομή Λουτράκι 1, οι Γεωργακόπουλος-Μέστρος Χρήστος (Mazda 323 Familia 4WD), Ροινίωτης-Γιαννόπουλος (Ford Escort RS 2000) και Καλύβας-Μπάμπαλης (Renault Alpine) εγκατέλειψαν από μηχανική βλάβη. Ενώ από ημιαξόνιο στην ειδική διαδρομή Πίσσια 1 αναγκάστηκε να εγκαταλείψει το πλήρωμα των Ρήγα-Γεωργιάδη (Ford Escort RS 2000).


Το δεύτερο σκέλος
Με την ολοκλήρωση του service στο Αλεξάνδρειο Συνεδριακό Κέντρο Λουτρακίου, όλα ήταν έτοιμα για την έναρξη του δεύτερου σκέλους με τις δύο ειδικές διαδρομές Λουτράκι και Πίσσια να επαναλαμβάνονται. Άμεσα οι Κεχαγιάς-Λευκαδίτης (Ford Fiesta R5) έδειξαν τις προθέσεις τους και πέτυχαν τον ταχύτερο χρόνο και στις δύο διαδρομές αυξάνοντας το προβάδισμα τους από τους δεύτερους Μπαντούνα-Σούκουλη, οι οποίοι έχασαν χρόνο στο Λουτράκι 2. Στην F2 όλοι περίμεναν τη μεγάλη μάχη του Γιάννη Ακράτου με τον EL NAK Jr. Ο πρώτος, κερδίζοντας και τις δύο ιδικές σε συνδυασμό με ένα κλαταρισμένο ελαστικό στο Λουτράκι 2 και αργότερα ένα πρόβλημα στην ανάρτηση για τους  EL NAK Jr- Βίγκο στα Πίσσια 2, απέκτησαν μεγάλο προβάδισμα για την νίκη. Στην δεύτερη θέση ανέβηκαν οι Μποζιονέλος-Παναρίτης, με τους Αγγελόπουλο-Πετρόπουλο να συμπληρώνουν την τριάδα. Έτσι, οι τελευταίοι συνέχισαν να προηγούνται στη C6, όπως και στα Ιστορικά οι Παν. Παραδείσης-Ποιμενίδης, και στα 4x4 οι Σιούτης-Κυπριανού, οι οποίοι μάλιστα ανέβηκαν στη 12η θέση γενικής μετά το τέλος του δεύτερου σκέλους. Το δεύτερο loop είχε κι αυτό αρκετές εγκαταλείψεις: στην ΕΔ Λουτράκι 2 εγκατέλειψαν οι Πλατής-Νεοφωτίστου (Peugeot GTi 1900), Αντωνίου-Λαδάς (Ford Escort RS 2000), Roustemis-Κολτσίδας (Mitsubishi EVO X), Βορριάς-Μπάκας (Mitsubishi Pajero 3000), ενώ στα Πίσσια 2 οι Κρητικός-Γκότοβος (Subaru Impreza WRC STi Spec), και EL NAK Jr - Βίγκος (Renault Clio Sport), είχαν την ίδια τύχη.


Τρίτο σκέλος και τερματισμός
Μετά το τέλος της ανασυγκρότησης, τα πληρώματα ήταν έτοιμα για το τρίτο και τελευταίο σκέλος του Εαρινού Ράλλυ. Με 25 αγωνιστικά χιλιόμετρα να χωρίζουν τους Κεχαγιά-Λευκαδίτη (Ford Fiesta R5) από τη νίκη, και τη μεγάλη διαφορά από τους Μπαντούνα-Σούκουλη, όλοι περίμεναν πως οι πρωτοπόροι θα κόψουν ρυθμό. Προς έκπληξη όλων, όμως, σημείωσαν και στις δυο Ειδικές τον ταχύτερο χρόνο κάνοντας το 6 στα 6, και φυσικά κατέκτησαν και την νίκη στην γενική πανάξια. Πίσω από τους περσινούς πρωταθλητές, την τριάδα έκλεισαν οι Λαινόπουλος- Κολοτούρος. Οι Γιάννης και Βαγγέλης Ακράτος (Peugeot 208 VTi) ανέβηκαν στην 6η θέση της γενικής και παράλληλα κατέκτησαν και τη νίκη της F2, πανάξια, κερδίζοντας όλες τις Ειδικές Διαδρομές. Στη δεύτερη θέση τερμάτισαν οι Μποζιονέλος-Παναρίτης (Ford Escort RS 2000) και την τριάδα έκλεισαν οι ‘’Arma’’-‘’Armaki” (Nissan Micra 1.3). Οι τελευταίοι ήταν νικητές και της κλάσης C6. Στα Ιστορικά στον αγώνα κυριάρχησαν οι Παραδείσης-Ποιμενίδης (Ford Escort MK2 RS 2000), με τους Γιώργο Παραδείση-Φράγκου (Ford Escort MK1 RS 2000) στην δεύτερη θέση. Την τριάδα έκλεισαν οι Μανδρούκας-Τσάδαρης (Porsche 911 Carrera 3.0). Τέλος, στην κατηγορία 4x4 έφτασαν κυρίαρχοι μέχρι την καρό σημαία οι Σιούτης-Κυπριανού (Mitsubishi Pajero 3000), με τους Μπερσή-Κάλφα (Suzuki Vitara 2.0), να τερματίζουν δεύτεροι. Από το τρίτο σκέλος δεν έλειψαν και οι εγκαταλείψεις με τους Χασάπη- Κωστογιάννη (BMW 320i E21) και Γιώτη-Φαρμάκη να αντιμετωπίζουν μηχανική βλάβη στην Ειδική Διαδρομή Λουτράκι 3, και τους Φωτάκη-Γαλανόπουλο (Citroen Saxo VTs) να είναι το τελευταίο ‘’θύμα’’ του αγώνα στην Ειδική Πίσσια 3.


Η απονομή έγινε στο πολύ όμορφο Αλεξάνδρειο Συνεδριακό Κέντρο Λουτρακίου, μέσα σε πολύ όμορφη ατμόσφαιρα με πλήθος κόσμου, κλείνοντας έτσι το συναρπαστικό Εαρινό Ράλλυ.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Με Ελληνικό άρωμα ...

Για πρώτη φορά στην εννιάχρονη ιστορία του το Πρωτάθλημα Tour European Rally (TER) περιλαμβάνει αγώνα στην Ελλάδα. Το 41o Ράλλυ Φθιώτιδος είναι ο τέταρτος γύρος αυτού του διεθνούς πρωταθλήματος που δημιουργήθηκε το 2016 και έχει αγκαλιάσει μερικούς από τους πιο ονομαστούς αγώνες της Ευρώπης με αίγλη και ιστορία. Εκτός από τον αγώνα της Φθιώτιδας, στο Tour European Rally περιλαμβάνονται φέτος ένας από τους θεμέλιους λίθους του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος, το Rally Antibes, το επίσης ονομαστό, χωμάτινο, Rally Azores, αλλά και τα νέα και ανερχόμενα Ράλλυ Λισαβώνας στην Πορτογαλία, Rally Sierra Morena στην Ισπανία και Rally Terra Sarda στη Σαρδηνία. Στο Tour European Rally μετέχουν καταξιωμένοι οδηγοί με διακρίσεις σε τοπικό και διεθνές επίπεδο. Πολυνίκης του θεσμού με δύο πρωταθλήματα είναι ο Πρωταθλητής Ιταλίας και Ευρώπης Giandomenico Basso, ενώ πρωταθλητές έχουν αναδειχθεί και ο Πρωταθλητής Ευρώπης Hayden Paddon, o Πρωταθλητής Βρετανίας Osian Pryce κι ο Πρωταθλητής JWRC Simone Tempestini.

Alfa Romeo Junior Veloce ...

Ολοκληρώνοντας τις ιδιαίτερα απαιτητικές δοκιμές εξέλιξης της Junior, του ολοκαίνουργιου B-SUV της Alfa Romeo, οι μηχανολόγοι της μάρκας κατάφεραν να αυξήσουν τη μέγιστη ισχύ της κορυφαίας έκδοσης Veloce στους 280 CV και την ροπή στα 345 Nm. Η συγκεκριμένη εκδοχή του ηλεκτρικού κινητήρα έχει δεχτεί τη φροντίδα της Alfa Romeo και κάνει ντεμπούτο στην Junior που εξελίχθηκε στις εγκαταστάσεις του Balocco Proving Ground. Εκεί δηλαδή όπου οι καλύτεροι μηχανολόγοι και οδηγοί της μάρκας ρυθμίζουν με πάθος ακόμα και την παραμικρή λεπτομέρεια θρυλικών μοντέλων όπως οι 4C, 8C, Giulia & Stelvio Quadrifoglio, Giulia GTA και 33 Stradale. Μεταξύ των διαδρομών του Ιταλικού οδηγικού παραδείσου είναι και η χάραξη “Langhe” που ξεπερνά τα 20 km σε μήκος και προσομοιάζει τέλεια τις πλέον απαιτητικές συνθήκες που μπορεί να συναντήσει κάποιος στο δρόμο. Μάλιστα, δημοσιογράφοι από ολόκληρο τον κόσμο θα έχουν σε λίγες ημέρες τη δυνατότητα για πρώτη φορά να οδηγήσουν στη συγκεκριμένη διαδρομή, παράλληλα με

Λίγο πριν το GO ...

Η εκκίνηση του διεθνούς Ράλλυ Φθιώτιδος απέχει μόλις 10 ημέρες! Ο αγώνας, που φέτος συμπληρώνει 41 χρόνια ζωής, περιλαμβάνεται για πρώτη φορά στο καλεντάρι του Tour European Rally (TER) και θα διεξαχθεί με επίκεντρο την Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας το τριήμερο από τις 28 έως τις 30 Ιουνίου. Η προσωρινή λίστα συμμετοχών περιλαμβάνει και αγωνιζόμενους από το εξωτερικό, γεγονός που θα προσδώσει ιδιαίτερη λάμψη στον αγώνα, ο οποίος εκτός από το TER και το TER Historic, προσμετράει και στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ασφάλτου, όντας ο δεύτερος γύρος του θεσμού. Παράλληλα, αποτελεί τον δεύτερο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων (συντελεστής 2), τον δεύτερο γύρο του  Κυπέλλου  αυτοκινήτων Legends (συντελεστής 2) και τον δεύτερο γύρο του Κυπέλλου Ασφάλτου Ιστορικών αυτοκινήτων (συντελεστής 2). Ο αγώνας είναι διήμερος και αποτελείται από 138 αγωνιστικά χιλιόμετρα, έτοιμα να προσφέρουν ισχυρές δόσεις αδρεναλίνης σε συμμετέχοντες και θεατές. Αξίζει να σημειωθεί πως η περίο