Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Μάχες σε όλες τις κατηγορίες με νέο ρεκόρ πίστας ...


Υψηλές επιδόσεις και έντονος ανταγωνισμός χαρακτήρισε και το 2ο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας 2019 που φιλοξενήθηκε στο Αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων. Τα δοκιμαστικά του Σαββάτου άρχισαν με βροχή, όσο όμως η πίστα στέγνωνε τόσο οι χρόνοι έπεφταν και «προανήγγειλαν» σημαντικές μάχες για την Κυριακή. Μάλιστα ο «Samino» με την Lamborghini Huracan της Formula Saloon σημείωσε νέο ρεκόρ πίστας, «παγώνοντας» τα χρονόμετρα στα 57.389. Με σύμμαχο τον καλό καιρό την Κυριακή, χιλιάδες θεατές κατέκλυσαν και πάλι κάθε σημείο της πίστας των Μεγάρων. Αποζημιώθηκαν από το πλούσιο θέαμα και τις μάχες σε όλες τις κατηγορίες, καθώς και από τα Legend Cars που έκαναν εντυπωσιακά περάσματα. Το διήμερο ολοκληρώθηκε με την απονομή στη νέα αίθουσα του 1ου ορόφου του κτιρίου της πίστας καρτ. Οι αγωνιζόμενοι ανανέωσαν το ραντεβού τους για τα τέλη Οκτωβρίου (26-27/10), για τον 3ο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας και του Hellenic Time Trial Challenge.
Ας δούμε όμως αναλυτικά πώς εξελίχθηκε ο κάθε αγώνας το Σαββατοκύριακο.


Ομάδα Ν & Ομάδα Α
Για μία ακόμη φορά ο μικτός αγώνας με αυτοκίνητα των Κατηγοριών Ν και Α ήταν γεμάτος κόντρες και θέαμα. Ο Π. Ευθυμίου δεν αντιμετώπισε πρόβλημα κατά την εκκίνηση και άρχισε γρήγορα να απομακρύνεται με το Ford Escort RS Cosworth, φθάνοντας εν τέλει σε μία εύκολη νίκη. 


Ακολούθησε ο Β. Κοκλάνης, στον πρώτο αγώνα του με το Mitsubishi Lancer EVO IX της κλάσης Ν4, κερδίζοντας τον αγώνα για την Ομάδα Ν. Πιο πίσω οι Α. Μητσάκος (Peugeot 106 S 16) και Χ. Μπουροθανασόπουλος (Honda Civic) της κλάσης Α6, έδωσαν μάχη που κράτησε και στους 18 γύρους. Τελικά επικράτησε ο Μπουροθανασόπουλος με διαφορά 2,3 δευτερολέπτων. Νικητής στην Α7 ήταν ο Α. Τζαβάρας με Opel Astra F GSi, επικρατώντας του Λ. Λεοντόπουλου (Honda Civic Type R). Για την πρώτη θέση στην ανταγωνιστική και πολυπληθή Ν2 μονομάχησαν οι Ε. Καίσαρ (Peugeot 106 S 16) και Δ. Ζάγαρης (Citroen Saxo VTS), με τελικό νικητή τον πρώτο (η μεταξύ τους διαφορά ήταν μικρότερη από 2,2 δευτερόλεπτα).


Ιστορικά
Στην κατηγορία των Ιστορικών συμμετείχαν 7 αυτοκίνητα, καθώς δεν εκκίνησε ο Ι. Κάτσικας με το Ford Escort Mk2 RS2000. Μία ακόμη νίκη πήρε ο Μάριος Σταφυλοπάτης, ο οποίος ήταν ταχύτερος και στις χρονομετρημένες δοκιμές του Σαββάτου. Και ενώ ο οδηγός του Ford Sierra RS Cosworth έκανε έναν μοναχικό αγώνα, στις πιο πίσω θέσεις είχαμε συνεχείς εναλλαγές και αρκετές μάχες. Ο Χ. Αναστασιάδης έκανε εξαιρετική εκκίνηση με την Alfa Romeo GTV και περνώντας τους Δ. Σκεπασιανό (Ford Escort Mk2 RS2000) και Α. Μαρασλή (Porsche 911) ανέβηκε στην 3η θέση, πίσω από τους Σταφυλοπάτη και Β. Παπαφιλίππου (Opel Kadett C 1.9 GTE). Σε μία προσπάθειά του όμως να περάσει από την εσωτερική τον Παπαφιλίππου και να ανέβει στη 2η θέση, ο Αναστασιάδης έκανε τετακέ και έπεσε 4ος. Τελικά τα προβλήματα που αντιμετώπισε ο Παπαφιλίππου τον ανάγκασαν να εγκαταλείψει μετά από 8 γύρους και να πάρει την 7η θέση στην τελική κατάταξη.  Έτσι ο Σκεπασιανός τερμάτισε 2ος και ο Αναστασιάδης 3ος. Ακολούθησαν οι Μαρασλής, Π. Πουλιάδης (Grag Prototype) και Ζ. Ζάχος (Toyota Corolla AE 86).


Formula Saloon και Ομάδα Ε
Στο grid βρέθηκαν τα αυτοκίνητα της Formula Saloon και της Ομάδας Ε για τον μικτό αγώνα των δύο κατηγοριών. Έχοντας σπάσει το ρεκόρ πίστας από το Σάββατο με χρόνο 57.389, o «Samino» με την Custom Huracan Super Trofeo είχε εξασφαλίσει την πρώτη θέση στην εκκίνηση. Δίπλα του βρέθηκε ο Π. Ηλιόπουλος με την Ferrari 458 Challenge, καθώς ο Π. Σολδάτος δεν εκκίνησε λόγω προβλήματος με τα φρένα της άλλης Huracan. Δεν συμμετείχε στον αγώνα και ο Γ. Κακαλέτρης με το Opel Astra G Coupe. Ο «Samino» κρατήθηκε μπροστά στην εκκίνηση και δεν απειλήθηκε στη συνέχεια, κάνοντας ταχύτερο γύρο στο 59.151. Ο Ηλιόπουλος μείωσε τη διαφορά στους τελευταίους γύρους και τερμάτισε 2ος σε απόσταση 3,6 δευτερολέπτων.


Στην Ομάδα Ε είχαμε πολλά συμβάντα, από την εκκίνηση μάλιστα, όπου υπήρξε επαφή ανάμεσα στο Citroen Saxo VTS του Ι. Λούκου και το Ford Escort RS2000 του Α. Κουρνιάτη. Ως αποτέλεσμα, ο δεύτερος είχε έξοδο και λίγο μετά αναγκάστηκε να εγκαταλείψει. Ατυχίες χτύπησαν επίσης τους Ε. Καλκούνο (BMW M3 2.3 E30), Η. Τσαγγαρά (Opel Astra F GSi), Δ. Καπράλο (Opel Astra G CC), Ν. Πλέσσα (Ford Siera RS Cosworth) και Γιώργο Μαραβέλια (BMW 318 iS), ο οποίος ήταν ταχύτερος στα χρονομετρημένα του Σαββάτου. Μπροστά ο Χρήστος Κύρτσιος είχε έναν «καθαρό» αγώνα με το Citroen AX Sport, πανηγυρίζοντας τη νίκη, παρά την πίεση του Λούκου στους τελευταίους γύρους. Τρίτος τερμάτισε ο Δ. Ρηγόπουλος με το Opel City 2.0.


Ατομική Χρονομέτρηση HTTC
Στο θεσμό του Hellenic Time Trial Challenge και την κατηγορία Stock με τα πιο νορμάλ αυτοκίνητα, ο Δ. Δημολάς νίκησε με το Audi TTS, όπως είχε κάνει και το Σάββατο. Ο συνολικός του χρόνος ήταν 5:55.480 και ο ταχύτερος γύρος του στο 1:10.148. Ακολούθησαν ο «Ο+» με Lotus Elise 111S (5:57.258), ο Ι. Κοντογεωργίου με Seat Leon (6:04.055) και ο Γ. Καλοβυρνάς με VW Golf GTI (6:07.865). Ο Δημολάς συγκέντρωσε το απόλυτο των 40 βαθμών, με τον «Ο+» να λαμβάνει 34.


Στην κατηγορία Sport είχαμε πραγματικό θρίλερ, καθώς οι χρόνοι των Ε. Ντελμπεντέρη (Mazda MX-5) και Σ. Σταύρου (Peugeot 106) ήταν σχεδόν ίδιοι. Μετά από 5 γύρους, νικητής αναδείχθηκε ο Ντελμπεντέρης, με διαφορά μόλις 56 χιλιοστά του δευτερολέπτου! (5:54.640 έναντι 5:54.696 του Σταύρου). Τρίτος ήταν ο Η. Δρακάκης (Toyota Starlet) με 6:10.333, ενώ ακολούθησαν οι Ι.Ψαρρός (Peugeot 106), Γ. Μητρόπουλος (Citroen AX) και Κ. Καίσαρ (Peugeot 106 Rallye). Ντελμπεντέρης και Σταύρου πήραν από 37 βαθμούς. 


Στην κατηγορία Extreme με τις περισσότερες συμμετοχές, ο Γ. Πετρόπουλος (Porsche 911 Turbo) σημείωσε όπως και το Σάββατο τον καλύτερο χρόνο, με 5:24.247. O Μ. Γεωργιάδης με το Toyota MR2 ήταν 2ος (5:31.196) και ο Χ. Μπαλιούσκας (Nissan 350Z/370Z Drift) 3ος. Ο Πετρόπουλος εξασφάλισε από το διήμερο το απόλυτο, δηλαδή 40 βαθμούς, ενώ 32 πήρε ο Γεωργιάδης.
Τα αποτελέσματα κάθε αγώνα, αλλά και τα αναλυτικά γυρολόγια κάθε οδηγού ξεχωριστά, υπάρχουν στο www.sportstiming.gr.
Η Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής θέλει να ευχαριστήσει τους οδηγούς που συμμετείχαν, τους αμέτρητους θεατές που έδωσαν το «παρών» και βέβαια τις εταιρίες που βοήθησαν στο να πραγματοποιηθεί αυτός ο αγώνας: Λουξ, Puma, Under Armour, SKAG, Linea Sport, Ρεκτιφιέ Original, Α. Μακρής Α.Ε. και Αξοτεχνική.
Το επόμενο ραντεβού μας είναι το φθινόπωρο και συγκεκριμένα το Σαββατοκύριακο 26-27 Οκτωβρίου, για τον 3ο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας και του Hellenic Time Trial Challenge.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1η Ανάβαση Πηλίου ...

Με 45 συμμετοχές θα πραγματοποιηθεί η 1η Ανάβαση Πηλίου. Ο αγώνας θα διεξαχθεί πρώτη φορά σε αυτή τη διαδρομή στον επαρχιακό δρόμο Άνω Λεχωνίων-Μηλέων. Η εκκίνηση ξεκινά από την διασταύρωση του Αγ.Βλασιου και τερματίζει σε 3.2χλμ προς τον Άγιο Γεώργιο που είναι πριν το πέταλο και τη διασταύρωση της Ι.Μ Αγίων Ταξιαρχών. Το Σάββατο το πρωί θα γίνει ο τεχνικός έλεγχος των αγωνιστικών αυτοκινήτων στην παραλία του Βόλου στο Πανεπιστήμιο όπου το ωράριο είναι 9:00-12:00. Μετά τις 13:00 οι αγωνιζόμενοι θα έχουν την δυνατότητα να πάνε προς τη διαδρομή της Ανάβασης και να στήσουν τα service τους. Ο χώρος του σέρβις είναι μετά τη γέφυρα του Παλαιοκάστρου (Πέστροφες). Εκατό μέτρα μετά τα σέρβις αρχίζει το warm up για περίπου 800 μέτρα ώστε να φτάσει στην εκκίνηση. Τα δοκιμαστικά θα αρχίσουν στις 16:00 (Λόγω των εκκλησιαστικών εκδηλώσεων που γίνονται στην Ι.Μ.). Το Σάββατο το βράδυ στις 21:00 θα γίνει η πανηγυρική εκκίνηση στην Κάτω Γατζέα. Εκει θα εκκινήσουν όλα τα αγωνιστικά αυτοκίνητα με την παρ

Ανάβαση Πιτίτσας – Χρήστος Μπαντούνας ...

Ο 4ος γύρος για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων του 2024, θα διεξαχθεί στις 22 και 23 Ιουνίου από τον ΑΟΠ (Αυτοκινητιστικός Όμιλος Πατρών), με την Ανάβαση Πιτίτσας, να είναι για ακόμα μία χρονιά στο καλεντάρι, επιβεβαιώνοντας πως είναι μία από τις πιο αγαπημένες όλων των οδηγών. Ο Αγώνας προσμετρά στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων αλλά και στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων Ιστορικών Αυτοκινήτων. Για το 2024 η Ανάβαση Πιτίτσας θα ονομαστεί «Ανάβαση Πιτίτσας – Χρήστος Μπαντούνας», στην μνήμη του Χρήστου Μπαντούνα που η μοίρα τον πήρε από κοντά μας τόσο νωρίς και άδικα. Μία από τις ιστορικότερες Αναβάσεις της χώρας μας, ρίχνει σημαία εκκίνησης, με την Ανάβαση Πιτίτσας να διεξάγεται από το 1973 και ο τίτλος «στυλοβάτης» του Ελληνικού Πρωταθλήματος δεν είναι άδικος. Ξεκίνησε το 1973 με νικητή τον «Λεωνίδα» που οδηγούσε ένα Πόρσε Καρέρα RSR, με την απόσταση του πρώτου αυτού αγώνα να ήταν 3,8 χιλιόμετρα. Η ανάβαση Πιτίτσας είναι αγώνας του πανελλήνιου πρωταθλήματος αναβάσεων και ο παλα

Ανάβαση Βαντέ ...

Με 20 συμμετοχές θα διεξαχθεί το διήμερο 15 και 16 Ιουνίου η 3η Ανάβαση Βαντέ από την ΑΛΑΧανίων, αγώνας που προσμετράει στο Κύπελλο Αναβάσεων Κρήτης.