Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Μάχες σε όλες τις κατηγορίες με νέο ρεκόρ πίστας ...


Υψηλές επιδόσεις και έντονος ανταγωνισμός χαρακτήρισε και το 2ο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας 2019 που φιλοξενήθηκε στο Αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων. Τα δοκιμαστικά του Σαββάτου άρχισαν με βροχή, όσο όμως η πίστα στέγνωνε τόσο οι χρόνοι έπεφταν και «προανήγγειλαν» σημαντικές μάχες για την Κυριακή. Μάλιστα ο «Samino» με την Lamborghini Huracan της Formula Saloon σημείωσε νέο ρεκόρ πίστας, «παγώνοντας» τα χρονόμετρα στα 57.389. Με σύμμαχο τον καλό καιρό την Κυριακή, χιλιάδες θεατές κατέκλυσαν και πάλι κάθε σημείο της πίστας των Μεγάρων. Αποζημιώθηκαν από το πλούσιο θέαμα και τις μάχες σε όλες τις κατηγορίες, καθώς και από τα Legend Cars που έκαναν εντυπωσιακά περάσματα. Το διήμερο ολοκληρώθηκε με την απονομή στη νέα αίθουσα του 1ου ορόφου του κτιρίου της πίστας καρτ. Οι αγωνιζόμενοι ανανέωσαν το ραντεβού τους για τα τέλη Οκτωβρίου (26-27/10), για τον 3ο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας και του Hellenic Time Trial Challenge.
Ας δούμε όμως αναλυτικά πώς εξελίχθηκε ο κάθε αγώνας το Σαββατοκύριακο.


Ομάδα Ν & Ομάδα Α
Για μία ακόμη φορά ο μικτός αγώνας με αυτοκίνητα των Κατηγοριών Ν και Α ήταν γεμάτος κόντρες και θέαμα. Ο Π. Ευθυμίου δεν αντιμετώπισε πρόβλημα κατά την εκκίνηση και άρχισε γρήγορα να απομακρύνεται με το Ford Escort RS Cosworth, φθάνοντας εν τέλει σε μία εύκολη νίκη. 


Ακολούθησε ο Β. Κοκλάνης, στον πρώτο αγώνα του με το Mitsubishi Lancer EVO IX της κλάσης Ν4, κερδίζοντας τον αγώνα για την Ομάδα Ν. Πιο πίσω οι Α. Μητσάκος (Peugeot 106 S 16) και Χ. Μπουροθανασόπουλος (Honda Civic) της κλάσης Α6, έδωσαν μάχη που κράτησε και στους 18 γύρους. Τελικά επικράτησε ο Μπουροθανασόπουλος με διαφορά 2,3 δευτερολέπτων. Νικητής στην Α7 ήταν ο Α. Τζαβάρας με Opel Astra F GSi, επικρατώντας του Λ. Λεοντόπουλου (Honda Civic Type R). Για την πρώτη θέση στην ανταγωνιστική και πολυπληθή Ν2 μονομάχησαν οι Ε. Καίσαρ (Peugeot 106 S 16) και Δ. Ζάγαρης (Citroen Saxo VTS), με τελικό νικητή τον πρώτο (η μεταξύ τους διαφορά ήταν μικρότερη από 2,2 δευτερόλεπτα).


Ιστορικά
Στην κατηγορία των Ιστορικών συμμετείχαν 7 αυτοκίνητα, καθώς δεν εκκίνησε ο Ι. Κάτσικας με το Ford Escort Mk2 RS2000. Μία ακόμη νίκη πήρε ο Μάριος Σταφυλοπάτης, ο οποίος ήταν ταχύτερος και στις χρονομετρημένες δοκιμές του Σαββάτου. Και ενώ ο οδηγός του Ford Sierra RS Cosworth έκανε έναν μοναχικό αγώνα, στις πιο πίσω θέσεις είχαμε συνεχείς εναλλαγές και αρκετές μάχες. Ο Χ. Αναστασιάδης έκανε εξαιρετική εκκίνηση με την Alfa Romeo GTV και περνώντας τους Δ. Σκεπασιανό (Ford Escort Mk2 RS2000) και Α. Μαρασλή (Porsche 911) ανέβηκε στην 3η θέση, πίσω από τους Σταφυλοπάτη και Β. Παπαφιλίππου (Opel Kadett C 1.9 GTE). Σε μία προσπάθειά του όμως να περάσει από την εσωτερική τον Παπαφιλίππου και να ανέβει στη 2η θέση, ο Αναστασιάδης έκανε τετακέ και έπεσε 4ος. Τελικά τα προβλήματα που αντιμετώπισε ο Παπαφιλίππου τον ανάγκασαν να εγκαταλείψει μετά από 8 γύρους και να πάρει την 7η θέση στην τελική κατάταξη.  Έτσι ο Σκεπασιανός τερμάτισε 2ος και ο Αναστασιάδης 3ος. Ακολούθησαν οι Μαρασλής, Π. Πουλιάδης (Grag Prototype) και Ζ. Ζάχος (Toyota Corolla AE 86).


Formula Saloon και Ομάδα Ε
Στο grid βρέθηκαν τα αυτοκίνητα της Formula Saloon και της Ομάδας Ε για τον μικτό αγώνα των δύο κατηγοριών. Έχοντας σπάσει το ρεκόρ πίστας από το Σάββατο με χρόνο 57.389, o «Samino» με την Custom Huracan Super Trofeo είχε εξασφαλίσει την πρώτη θέση στην εκκίνηση. Δίπλα του βρέθηκε ο Π. Ηλιόπουλος με την Ferrari 458 Challenge, καθώς ο Π. Σολδάτος δεν εκκίνησε λόγω προβλήματος με τα φρένα της άλλης Huracan. Δεν συμμετείχε στον αγώνα και ο Γ. Κακαλέτρης με το Opel Astra G Coupe. Ο «Samino» κρατήθηκε μπροστά στην εκκίνηση και δεν απειλήθηκε στη συνέχεια, κάνοντας ταχύτερο γύρο στο 59.151. Ο Ηλιόπουλος μείωσε τη διαφορά στους τελευταίους γύρους και τερμάτισε 2ος σε απόσταση 3,6 δευτερολέπτων.


Στην Ομάδα Ε είχαμε πολλά συμβάντα, από την εκκίνηση μάλιστα, όπου υπήρξε επαφή ανάμεσα στο Citroen Saxo VTS του Ι. Λούκου και το Ford Escort RS2000 του Α. Κουρνιάτη. Ως αποτέλεσμα, ο δεύτερος είχε έξοδο και λίγο μετά αναγκάστηκε να εγκαταλείψει. Ατυχίες χτύπησαν επίσης τους Ε. Καλκούνο (BMW M3 2.3 E30), Η. Τσαγγαρά (Opel Astra F GSi), Δ. Καπράλο (Opel Astra G CC), Ν. Πλέσσα (Ford Siera RS Cosworth) και Γιώργο Μαραβέλια (BMW 318 iS), ο οποίος ήταν ταχύτερος στα χρονομετρημένα του Σαββάτου. Μπροστά ο Χρήστος Κύρτσιος είχε έναν «καθαρό» αγώνα με το Citroen AX Sport, πανηγυρίζοντας τη νίκη, παρά την πίεση του Λούκου στους τελευταίους γύρους. Τρίτος τερμάτισε ο Δ. Ρηγόπουλος με το Opel City 2.0.


Ατομική Χρονομέτρηση HTTC
Στο θεσμό του Hellenic Time Trial Challenge και την κατηγορία Stock με τα πιο νορμάλ αυτοκίνητα, ο Δ. Δημολάς νίκησε με το Audi TTS, όπως είχε κάνει και το Σάββατο. Ο συνολικός του χρόνος ήταν 5:55.480 και ο ταχύτερος γύρος του στο 1:10.148. Ακολούθησαν ο «Ο+» με Lotus Elise 111S (5:57.258), ο Ι. Κοντογεωργίου με Seat Leon (6:04.055) και ο Γ. Καλοβυρνάς με VW Golf GTI (6:07.865). Ο Δημολάς συγκέντρωσε το απόλυτο των 40 βαθμών, με τον «Ο+» να λαμβάνει 34.


Στην κατηγορία Sport είχαμε πραγματικό θρίλερ, καθώς οι χρόνοι των Ε. Ντελμπεντέρη (Mazda MX-5) και Σ. Σταύρου (Peugeot 106) ήταν σχεδόν ίδιοι. Μετά από 5 γύρους, νικητής αναδείχθηκε ο Ντελμπεντέρης, με διαφορά μόλις 56 χιλιοστά του δευτερολέπτου! (5:54.640 έναντι 5:54.696 του Σταύρου). Τρίτος ήταν ο Η. Δρακάκης (Toyota Starlet) με 6:10.333, ενώ ακολούθησαν οι Ι.Ψαρρός (Peugeot 106), Γ. Μητρόπουλος (Citroen AX) και Κ. Καίσαρ (Peugeot 106 Rallye). Ντελμπεντέρης και Σταύρου πήραν από 37 βαθμούς. 


Στην κατηγορία Extreme με τις περισσότερες συμμετοχές, ο Γ. Πετρόπουλος (Porsche 911 Turbo) σημείωσε όπως και το Σάββατο τον καλύτερο χρόνο, με 5:24.247. O Μ. Γεωργιάδης με το Toyota MR2 ήταν 2ος (5:31.196) και ο Χ. Μπαλιούσκας (Nissan 350Z/370Z Drift) 3ος. Ο Πετρόπουλος εξασφάλισε από το διήμερο το απόλυτο, δηλαδή 40 βαθμούς, ενώ 32 πήρε ο Γεωργιάδης.
Τα αποτελέσματα κάθε αγώνα, αλλά και τα αναλυτικά γυρολόγια κάθε οδηγού ξεχωριστά, υπάρχουν στο www.sportstiming.gr.
Η Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής θέλει να ευχαριστήσει τους οδηγούς που συμμετείχαν, τους αμέτρητους θεατές που έδωσαν το «παρών» και βέβαια τις εταιρίες που βοήθησαν στο να πραγματοποιηθεί αυτός ο αγώνας: Λουξ, Puma, Under Armour, SKAG, Linea Sport, Ρεκτιφιέ Original, Α. Μακρής Α.Ε. και Αξοτεχνική.
Το επόμενο ραντεβού μας είναι το φθινόπωρο και συγκεκριμένα το Σαββατοκύριακο 26-27 Οκτωβρίου, για τον 3ο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας και του Hellenic Time Trial Challenge.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Are you SEIRIOS ? ...

Ο εμβληματικός Σταθμός Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών ΣΕΙΡΙΟΣ θα αποτελέσει τον τόπο συνάντησης θεατών και αγωνιζομένων του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στις 7 Σεπτεμβρίου, με μια υπερειδική διαδρομή πρωτόγνωρη για τα παγκόσμια δεδομένα. Πλατεία Συντάγματος, ΟΑΚΑ, Πλατεία Νερού. Τρία εμβληματικά σημεία της Ελλάδας που χαρακτήρισαν τα πρόσφατα ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έρχονται να δώσουν τη σκυτάλη σε ακόμα μία πρωτοποριακή όσο και απρόσμενη τοποθεσία για την υπερειδική διαδρομή του 2024. Την αποκάλυψη του σημείου της EKO Super Special Stage έκανε μέσα από την πασίγνωστη γέφυρα του ΣΕΑ Σείριος ο Αναπληρωτής Υπουργός Αθλητισμού. Ο κ. Γιάννης Βρούτσης, καλωσορίζοντας τους παρευρισκομένους, επεσήμανε: «Σε μια χρονιά που ο Αθλητισμός αναβαθμίστηκε από τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, τοποθετώντας το Υπουργείο Αθλητισμού στη φιλόξενη “οικογένεια” της Παιδείας, δεν εφησυχάσαμε». Αξίζει να αναφερθεί ότι εγχείρημα ανάλογο της φετινής EKO Super Special Stage δεν έχει επιχειρηθεί από καμία διοργανώτρια χώρα σε α

Ανανέωση στόλου ...

Το αμαξοστάσιο των Τρόλεϊ στην Νέα Φιλαδέλφεια (Κόκκινος Μύλος) επισκέφτηκε, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές, Βασίλης Οικονόμου, προκειμένου να εξετάσει μία σειρά ζητημάτων, που αφορούν την βελτίωση των συνθηκών εργασίας των εργαζομένων και του παρεχόμενου συγκοινωνιακού έργου των Τρόλεϊ προς τους πολίτες. Ο αρμόδιος Υφυπουργός, άκουσε και κατέγραψε όλα τα αιτήματα των εργαζομένων, σχετικά με την υπογραφή της συλλογικής σύμβασης εργασίας, την ποιότητα εργασίας των οδηγών, αλλά και την προστασία τους στο πλαίσιο της δύσκολης καθημερινότητάς τους. Στην συνέχεια ο κ. Οικονόμου συναντήθηκε με τους εργαζόμενους και με τον Διευθύνοντα Συμβούλο της Ο.ΣΥ, Στέφανο Αγιάσογλου, τον Γενικό Διευθυντή Παραγωγής της Ο.ΣΥ., Γιώργο Δρόση. Ο Πρόεδρος του Συνδικάτου Εργαζομένων στα Τρόλεϊ (πρώην ΗΛΠΑΠ), Στέλιος Ινεπέκογλου, έθεσε τα θέματα που απασχολούν τους εργαζόμενους. Ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών στάθηκε στον εκσυγχρονισμό του στόλου των Τρόλεϊ με τα 200 νέα οχ

13ο GRAND PRIX - ΟΥΓΓΑΡΙΑ ...

Το 13Ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1, πραγματοποιήθηκε στην πίστα «Ουγγαρόρινγκ» της Ουγγαρίας και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 21 Ιουλίου, από τον ΑΝΤ1 και το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr ). Την παρθενική του νίκη έκανε ο Όσκαρ Πιάστρι,  ο οποίος πήρε την 1η νίκη της καριέρας του, με 2ο τον ομόσταβλό του στη McLaren, Λάντο Νόρις, ενώ την 3η θέση πήρε ο Λιούις Χάμιλτον με τη Mercedes. Η χθεσινή αναμέτρηση των μονοθέσιων κέρδισε το ενδιαφέρον των φίλων της Formula 1 στην Ελλάδα, καθώς ήταν πρώτη στη ζώνη προβολής της με 15,3% στο δυναμικό κοινό 18-54 και διαφορά 4,4 μονάδες από τον ανταγωνισμό. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τις μάχες των οδηγών της Formula 1 το έδειξαν οι άνδρες με ποσοστό που έφτασε μέχρι και 25,1%. Και οι γυναίκες, όμως, παρακολούθησαν Formula 1 καταγράφοντας ποσοστό μέχρι και 24,8%.  Οι απεσταλμένοι της εκπομπής «FORMULA 1 SHOW» του ΑΝΤ1 και ANT1+, Μαρία Θωμά και Γιώργος Ανανίδας, μετέφεραν το κλίμα από το καυτό Ουγγαρόρι