Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Μάχες ...


Με πολλαπλούς πρωταγωνιστές ολοκληρώθηκαν ο 3ος και 4ος αγώνας του SEAJETS ΣΟΑΑ Ενιαίου Skoda, οι οποίοι διεξήχθησαν στο πλαίσιο του δεύτερου φετινού αγώνα για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας. Το Αυτοκινητοδρόμιο των Μεγάρων γέμισε ξανά από θεατές και αυτή τη φορά στην επιτυχία του αγώνα που διοργάνωσε το Σωματείο ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α. συνετέλεσαν και οι δύο κούρσες του Ενιαίου, διατηρώντας το ενδιαφέρον αμείωτο από τα κόκκινα φώτα της εκκίνησης μέχρι και την πτώση της καρό σημαίας του τερματισμού. 
Στον πρώτο αγώνα ο Γιάννης Χαραλαμπόπουλος οδήγησε ανενόχλητος ξεκινώντας από την pole position για να φτάσει στη νίκη με την ασύλληπτη διαφορά των 7,6 δευτερολέπτων. Σε αυτό βοήθησε σημαντικά η παρουσία του Κωνσταντίνου Γιαννίκου στη δεύτερη θέση. Ο νεαρός που συμμετέχει για πρώτη φορά φέτος στο Ενιαίο και δεν είχε αγωνιστεί μέχρι τώρα σε αγώνα αυτοκινήτων μέσα στην πίστα, κατάφερε να εκμεταλλευτεί την ολιγωρία του “Le Man” στην εκκίνηση και πέρασε δεύτερος. Από εκείνο το σημείο και έπειτα ο Γιαννίκος αντιστάθηκε στην πίεση κυρίως του Γαλεράκη και στους τελευταίους γύρους του Καλέση. 


Τρίτος ολοκλήρωσε τον πρώτο αγώνα ο Φίλιππος Καλέσης. Ο πολύπειρος καρτίστας ήταν αναμφίβολα ο πιο επιθετικός οδηγός του αγώνα πραγματοποιώντας αρκετές προσπεράσεις, δεδομένου ότι στην εκκίνηση έχασε πολλές θέσεις από λάθος επιλογή σχέσης στο κιβώτιο του Skoda Fabia. Στους τελευταίους γύρους προσπέρασε τον Γαλεράκη και από τέταρτος βρέθηκε τρίτος, σε ένα συμβάν για το οποίο ο Γαλεράκης διαμαρτυρήθηκε, με αποτέλεσμα οι αγωνοδίκες να τιμωρήσουν τον Καλέση με επίπληξη. 
Πιο πίσω ο “Le Man” κρατήθηκε στην 5η θέση και κράτησε πίσω του τον Γιώργο Σαρταμπάκο στη μάχη των άνω των 30 ετών.  


Έτσι πήρε την νίκη στην επιμέρους κατηγορία με τον Σαρταμπάκο να είναι πανευτυχής ως δεύτερος. Μια θέση πιο πίσω ο Στάθης Κουκέας. Ο νικητής και των δύο αγώνων στον Διόνυσο δεν βολεύτηκε και πάλι στην πίστα. Έχασε μερικές θέσεις στην εκκίνηση, κατά το προσπέρασμα που δέχθηκε από τον Καλέση, ακούμπησαν με αποτέλεσμα να χαλάσει ο αγώνας του και να τραυματιστεί και το Fabia του. 
Πίσω από τον Κουκέα βρέθηκαν οι πρωτοεμφανιζόμενοι. Ο Σωτήρης Παπαχρήστου γιόρτασε τα γενέθλιά του με βαθμούς στην πρώτη του εμφάνιση στο SEAJETS ΣΟΑΑ Ενιαίο Skoda, αλλά θα μπορούσε να έχει κερδίσει ακόμη περισσότερους από τους 4 της 8ης θέσης. Ο Μιχάλης Γεωργιάδης αντίστοιχα δέχτηκε ένα χτύπημα στην εκκίνηση, έμεινε πίσω αλλά ανέκαμψε και οι προσπάθειές του για προσπεράσματα, σταμάτησαν όταν βρέθηκαν μπροστά του ο Παπαχρήστου και ο Κουκέας έπειτα τα δικά τους προβλήματα. 


Στον δεύτερο αγώνα τα πράγματα ήταν σαφώς πιο ήσυχα και λιγότερο αγχωτικά κυρίως για τους οδηγούς. Ο Χαραλαμπόπουλος δεν ξέφυγε το ίδιο εύκολα με τον πρώτο αγώνα καθώς ο Καλέσης ξεκινούσε τρίτος και πέρασε την πρώτη στροφή δεύτερος. Ο Γιαννίκος που ήταν στη δεύτερη θέση της εκκίνησης απέφυγε τις επαφές αλλά αυτό του κόστισε και την τρίτη θέση καθώς αυτή πέρασε στον Γαλεράκη, ο οποίος βρήκε ουσιαστικά ανοιχτή πόρτα. Οι τρείς πρώτοι δημιούργησαν ένα γκρουπ στο οποίο ο Καλέσης δεν βρήκε την ευκαιρία να επιτεθεί, έτσι φτάσαμε στον τερματισμό. Ο Γιαννίκος από την άλλη οδήγησε το άλλο γκρουπ που περιλάμβανε ακόμη τους “Le Man” και Κουκέα και προς το τέλος τον Παπαχρήστου. Ούτε εκεί όμως προέκυψε αλλαγή, έτσι οι θεατές αρκέστηκαν στις προσπεράσεις που προσέφερε ο Γεωργιάδης όταν στο μέσον του αγώνα βρέθηκε τελευταίος έπειτα από επαφή με τον Χαλιβελάκη και ξεκίνησε την ανάκαμψη. 


Κατάφερε να φτάσει μέχρι την δέκατη θέση ωστόσο και εκείνος και ο Αλέξανδρος Χαλιβελάκης δέχτηκαν ποινή 30 δευτερολέπτων από τους αγωνοδίκες με αποτέλεσμα να πέσουν στις δύο τελευταίες θέσεις.
Επόμενος αγώνας για το SEAJETS ΣΟΑΑ Ενιαίο Skoda, το δεύτερο Σαββατοκύριακο του Ιουνίου η Ανάβαση Ριτσώνας. 

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

60 χρόνια Opel Design Centre...

Το 2024 είναι μία επετειακή χρονιά για την Opel, αφού η Γερμανική εταιρεία γιορτάζει 125 χρόνια στην κατασκευή αυτοκινήτων. Από το 1899, η μάρκα με έμβλημα τον Κεραυνό έχει καταστήσει την κινητικότητα προσιτή σε εκατομμύρια ανθρώπους, ενώ την ίδια στιγμή, συνεχίζει να εμπνέει το κοινό με τα καινοτόμα μοντέλα της. Σήμερα, το έμβλημα της Opel εκφράζει τη συναρπαστική πλευρά της μάρκας, καθώς και τον δρόμο της προς τον εξηλεκτρισμό. Το design είναι αυτό που ευθύνεται κατά κύριο λόγο για το πώς ένα αυτοκίνητο μπορεί να συναρπάσει από την πρώτη ματιά. Και εδώ, η Opel έθεσε γερές βάσεις, ακριβώς 60 χρόνια πριν. Το 1964, ξεκινά τη λειτουργία του στο Rüsselsheim το Opel Design Studio, το πρώτο κέντρο σχεδιασμού αυτοκινήτων στην Ευρώπη. Από τότε, είναι υπεύθυνο για τη συνεχώς εξελισσόμενη σχεδιαστική φιλοσοφία των μοντέλων παραγωγής της Opel. Οι σχεδιαστές έχουν επίσης δημιουργήσει πρωτοποριακά πρωτότυπα οχήματα, που δίνουν μια γεύση από το μέλλον της μάρκας, από το θρυλικό Opel Experimental GT

1000 Miglia ...

Από τις 11 έως και τις 15 Ιουνίου 2024 διεξάγεται στην Ιταλία και την κλασική πλέον διαδρομή Μπρέσια-Ρώμη-Μπρέσια, το 42ο “1000 Miglia” όπου πάνω από 400 κλασικά αυτοκίνητα λαμβάνουν μέρος. Περισσότερες από 50 Alfa Romeo συμμετέχουν στον «Πιο όμορφο αγώνα του κόσμου», όπως τον αποκαλούσε ο Enzo Ferrari. Η πιο ιδιαίτερη αφορά σε μια εξαιρετικά σπάνια 1900 Sport Spider του 1954, η οποία φέρει τον αριθμό «289». Πρόκειται για ένα ανοιχτό αγωνιστικό με 4κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα που απέδιδε 138 HP, κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων και πίσω άξονα De Dion. Χάρη στο βάρος των μόλις 880 kg και την εξαιρετική αεροδυναμική, μπορούσε να αναπτύξει ταχύτητα έως και 220 km/h ενώ τα δυναμικά χαρακτηριστικά της ήταν κορυφαία. Πίσω από το τιμόνι της βρίσκεται ο Nicola Larini, ο θρυλικός πιλότος που στη δεκαετία του 1990 μεσουράνησε στο DTM και το 1993 στέφθηκε πρωταθλητής με την Alfa Romeo 155 V6 TI. Ακόμα μια πολύ σπάνια παρουσία είναι μια 1900 Super Sprint του 1956 που συμμετέχει στον αγώνα με τ

20ο Ράλλυ Κορίνθου ...

Το Ράλλυ Κορίνθου στην επιστροφή του στο 60ό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ έπειτα από δύο χρόνια απουσίας, συγκέντρωσε 48 συμμετοχές! Ο αγώνας θα πραγματοποιηθεί από την Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Κορινθίας (ΑΛΑΚ) στις 15 και 16 Ιουνίου και πεδίο δράσης θα είναι δύο αγαπημένες «ακροπολικές» Ειδικές Διαδρομές, οι Άγιοι Θεόδωροι και τα Πίσια. Οι συμμετοχές χαρακτηρίζονται τόσο από την ποσότητα, όσο και από την ποιότητα, με τους πρωταγωνιστές του πρωταθλήματος να δίνουν το παρών στην Κόρινθο, σε ένα κρίσιμο σημείο για το θεσμό. Πρώτοι στον αγώνα θα εκκινήσουν οι Jourdan Serderidis-Frederic Miclotte με το ολοκαίνουριο Skoda Fabia RS Rally2 του οδηγού, οι οποίοι θα αγωνιστούν στο Ράλλυ Κορίνθου προκειμένου να κάνουν μια καλή προπόνηση ενόψει του εθνικού μας αγώνα, στον οποίο θα οδηγήσουν ένα Ford Puma της κορυφαίας κατηγορίας. Να αφήσουν πίσω τους τις ατυχίες που αντιμετώπισαν στους δύο πρώτους πρωταθληματικούς αγώνες θα επιδιώξουν οι Ιωάννης Παπαδημητρίου-Χρήστος Κουζιώνης, οι οποίοι θα κ