Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Νέο ρεκόρ στα Μέγαρα ...


Η πρωινή βροχή δεν επηρέασε το θέαμα που χάρισαν για μία ακόμη φορά στο Αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων οι πρωταγωνιστές του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας. Μάλιστα όσο η πίστα στέγνωνε τόσο οι χρόνοι έπεφταν εντυπωσιακά. Στοιχείο που υπόσχεται μεγάλες μάχες και πλούσιο θέαμα την Κυριακή, σε συνδυασμό με τον καιρό που προβλέπεται βελτιωμένος. Το ενδιαφέρον των θεατών κορυφώθηκε στην κατηγορία Formula Saloon, όπου συμμετέχουν ορισμένα από τα πιο δυνατά αγωνιστικά που βρίσκονται επί ελληνικού εδάφους. Για μία ακόμη φορά «έσπασε» το ρεκόρ πίστας, το οποίο υποχώρησε στο 57.389. Έντονος ήταν όμως ο ανταγωνισμός και στις υπόλοιπες κατηγορίες κατά το σκέλος των Ελεύθερων και Χρονομετρημένων Δοκιμών του 2ου αγώνα για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας.


Ομάδες Ν και Α
Ο Π. Ευθυμίου εξασφάλισε χωρίς δυσκολίες την πρώτη θέση ενόψει του αγώνα της Κυριακής, σημειώνοντας με το Ford Escort RS Cosworth της κλάσης Α8 χρόνο 1:06.192. Δίπλα του στη γραμμή της εκκίνησης θα βρεθεί ο Α. Μητσάκος με Peugeot 106 S 16 (1:07.902), με τοv Χ. Μπουροθανασόπουλο (Honda Civic – 1:08.070) στην 3η θέση.


Στην κατηγορία Ν, καλύτερος χρόνος από τον Β. Κοκλάνη με το Mitsubishi Lancer EVO IX της κλάσης Ν4, με 1:09.039. Ακολούθησε ο Δ. Γιαννούλης με το Honda Civic Type R της Ν3 και χρόνο 1:09.702. Στη Ν2 ταχύτερος ήταν ο Ε. Καίσαρ με το Peugeot 106 S 16 και χρόνο 1:11.763, τέσσερα δέκατα μπροστά από τον Χ. Μίλη με ίδιο αυτοκίνητο (χρόνος 1:12.180).


Ομάδα Ε
Εντυπωσιακή βελτίωση χρόνων καταγράφηκε κατά τη διάρκεια της ημέρας, από τις δύο περιόδους ελεύθερων δοκιμών προς τα χρονομετρημένα και στην κατηγορία Ε. Ο Γ. Μαραβέλιας ανέβαζε διαρκώς ρυθμό με την BMW 318 iS και με χρόνο 1:05.922 θα εκκινήσει τον αγώνα από την πρώτη θέση. Τρεις οδηγοί πάλεψαν να βρεθούν δίπλα του στη γραμμή εκκίνησης, με τον ταχύτερο κατά τις πρωινές δοκιμές Ι. Λούκο να εξασφαλίζει τη 2η θέση με το Citroen Saxo VTS και χρόνο 1:08.634. Πίσω από τους δύο πρώτους θα εκκινήσουν οι Χ. Κύρτσιος (Citroen AX Sport – 1:08.819) και Α. Κουρνιάτης (Ford Escort RS2000 – 1:08.924). Αντιμετωπίζοντας προβλήματα με την BMW M3, o Ε. Καλκούνος περιορίστηκε στην 6η θέση.


Ιστορικά
Η κυριαρχία του Μ. Σταφυλοπάτη με το Ford Sierra RS Cosworth στην κατηγορία των Ιστορικών ήταν ξεκάθαρη από τις πρώτες ελεύθερες δοκιμές. Έτσι και όταν ήρθε η ώρα για τις χρονομετρημένες δεν απειλήθηκε. Κάτι που άλλωστε μαρτυρά και ο χρόνος του (1:08.531). Δίπλα του στην εκκίνηση θα βρεθεί ο Β. Παπαφιλίππου με το Opel Kadett C 1.9 GTE (1:10.100). Η δεύτερη σειρά ανήκει σε δύο οδηγούς με Ford Escort Mk2 RS2000, τους Δ. Σκεπασιανό (1:10.475) και Ι. Κάτσικα (1:10.845).


Formula Saloon
«Κερασάκι στην τούρτα» ήταν για μία ακόμη φορά η Formula Saloon, με τις δύο Lamborghini Huracan και την Ferrari 458 Challenge να μαγνητίζουν τα βλέμματα των θεατών. Η κόντρα του «Samino» με τον Π. Σολδάτο οδήγησε σε νέο ρεκόρ πίστας, 57.389. Το σημείωσε ο «Samino» με την Custom Huracan Super Trofeo, «σπάζοντας» το δικό του 57.512 από τον περασμένο Μάρτιο. Εξαιρετικός ήταν και ο χρόνος του Π. Σολδάτου με την Lamborghini Huracan GT3 (57.444), γεγονός που μας κρατά σε αγωνία για την κυριακάτικη μάχη τους και ένα νέο – ενδεχομένως – ρεκόρ. Ακολούθησαν ο Π. Ηλιόπουλος με την Ferrari 458 Challenge (59.824) και ο Γ. Κακαλέτρης με το Opel Astra G Coupe (1:06.343).


Ατομική χρονομέτρηση ΗΤΤC - 1ο Σκέλος
Η δράση του Σαββάτου άρχισε υπό βροχή και με το πρώτο σκέλος του HTTC στην κατηγορία Stock, όπου συμμετέχουν τα πιο νορμάλ αυτοκίνητα. Ταχύτερος ήταν ο Δ. Δημολάς με Audi TTS και χρόνο 6:17.807 (ταχύτερος γύρος στο 1:14.096). Ακολούθησαν ο «Ο+» με Lotus Elise 111S (6:53.591) και ο Γ. Καλοβυρνάς με VW Golf GTI (6:58.267). Με τη βροχή να δυναμώνει κατά διαστήματα, η αποστολή των οδηγών της κατηγορίας Sport έγινε πιο δύσκολη, ενώ δεν έλειψαν τα τετ-α-κε. Νικητής ο Σ. Σταύρου (Peugeot 106), με 6:54.817 και όλους τους γύρους του κάτω από το 1:24. Δεύτερος ο Ε. Ντελμπεντέρης (Mazda MX-5) και χρόνο 6:55.508, ο οποίος σημείωσε τον ταχύτερο γύρο με 1:21.719. Ακολούθησαν οι Η. Δρακάκης (Toyota Starlet) με 7:06.611, Γ. Μητρόπουλος (Citroen AX) με 7:13.017, Κ. Καίσαρ (Peugeot 106 Rallye) με 7:28.973 και Ι. Ψαρρός (Peugeot 106) με 7:38.755. Στην ατομική χρονομέτρηση της κορυφαίας και πιο πολυπληθούς κατηγορίας Extreme, νικητής αναδείχθηκε ο Γ. Πετρόπουλος (Porsche 911 Turbo) με συνολικό χρόνο 5:22.002 και ταχύτερο γύρο στο 1:04.176. Στη 2η θέση ο Δ. Γαζετάς (Subaru Impreza WRX STI) με 5:31.737 και στην 3η ο Μ. Γεωργιάδης (Toyota MR2) με 5:34.412.


Την Κυριακή, το πρόγραμμα αρχίζει από τις 8.30 π.μ. με το warm up όλων των κατηγοριών. Το 2ο σκέλος του HTTC Stock και Sport έχει προγραμματιστεί για τις 10:15 και 10:45 αντίστοιχα, ενώ ο πρώτος αγώνας ταχύτητας, αυτός του Ενιαίου, πρόκειται να αρχίσει στις 11:25. Το εισιτήριο για τους θεατές έχει οριστεί στα €5. Όσοι βρέθηκαν στην πίστα το Σάββατο μπορούν να κρατήσουν το εισιτήριό τους, έτσι ώστε να μπουν με αυτό και την Κυριακή.
Υπενθυμίζουμε ότι τα αποτελέσματα των αγώνων θα μεταδίδονται ζωντανά από το sportstiming.gr. Εκεί μπορείτε να βρείτε και τα αναλυτικά γυρολόγια όλων των συμμετεχόντων από τις δοκιμές του Σαββάτου.
Ο αγώνας, 2ος για φέτος αλλά και 4ος για τη Super Season 2018-2019, διοργανώνεται από την Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής, με την έγκριση της Επιτροπής Αγώνων της ΟΜΑΕ και την υποστήριξη των εταιριών:Λουξ, Puma, SKAG, Linea Sport, Ρεκτιφιέ Original, Α. Μακρής Α.Ε. και Αξοτεχνική

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

23η Ανάβαση Δημητσάνας / Αποτελέσματα ...

Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις 2024 ...

Έπειτα από την περσινή διοργάνωση, η οποία απέσπασε θετικά σχόλια από την Παγκόσμια Ομοσπονδία Αυτοκινήτου, το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις, αναβάθμισε τη θέση του στο καλεντάρι του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων, όντας ένας από τους δύο αγώνες του προγράμματος που προσφέρουν αυξημένους βαθμούς στους συμμετέχοντες. Ο αγώνας θα αποτελέσει και φέτος τον ένατο και τελευταίο γύρο του θεσμού και θα πραγματοποιηθεί το τριήμερο από τις 8 έως τις 10 Νοεμβρίου. Περιλαμβάνεται, επίσης, στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων  με αυξημένο συντελεστή, ενώ όπως συνέβη και στις δύο προηγούμενες χρονιές, εκτός από τους αγώνες Sporting και Regularity, θα διεξαχθεί και αγώνας Legends, ο οποίος απευθύνεται σε πιο σύγχρονες κατασκευές. Μπορεί να μας χωρίζουν σχεδόν 4 μήνες από το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις του 2024, ωστόσο η Οργανωτική Επιτροπή βρίσκεται σε εγρήγορση, ώστε να προετοιμάσει έναν αγώνα, αντάξιο της ιστορίας του. Η Πανηγυρική Εκκίνηση του αγώνα θα λάβει χώρα κάτ

Οι Γερμάνοι ξανάρχονται ...

Αν και οι εκθέσεις έχουν πάψει από καιρό να αποτελούν σημείο αναφοράς της αυτοκινητοβιομηχανίας, η φετινή γαλλική μπιενάλε που θα πραγματοποιηθεί το προσεχές φθινόπωρο μεταξύ 14 και 20 Οκτωβρίου, δείχνει να επαναπροσελκύει ευρωπαίους κατασκευαστές που δεν την είχαν «τιμήσει» με την παρουσία τους το 2022 οπότε και η διοργάνωση περιορίστηκε στους αυτόχθονες κατασκευαστές και ορισμένες παρουσίες εξ Ασίας. Αντιθέτως στην φετινή διοργάνωση θα δώσει το παρών ο όμιλος VW ο οποίος με βάση τις σχετικές ανακοινώσεις θα συμμετέχει με τις φίρμες VW, Audi και Skoda ενώ το γερμανικό μπλοκ θα εκπροσωπήσει και ο όμιλος BMW τόσο με την ομώνυμη φίρμα όσο και με την ΜΙΝΙ. Αυτονόητα από τη διοργάνωση της Πόλης του Φωτός δεν θα λείψουν οι γάλλοι κατασκευαστές με την Renault να έχει ήδη δηλώσει την παρουσία των Renault/Ampere, Dacia και Alpine ενώ ο όμιλος Stellantis θα έχει πλήρη γαλλική εκπροσώπηση με τις Citroen, DS και Peugeot να συμμετέχουν. Την συμμετοχή της έχει ανακοινώσει ήδη και η KIA ενώ προς το