Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Νέο ρεκόρ στα Μέγαρα ...


Η πρωινή βροχή δεν επηρέασε το θέαμα που χάρισαν για μία ακόμη φορά στο Αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων οι πρωταγωνιστές του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας. Μάλιστα όσο η πίστα στέγνωνε τόσο οι χρόνοι έπεφταν εντυπωσιακά. Στοιχείο που υπόσχεται μεγάλες μάχες και πλούσιο θέαμα την Κυριακή, σε συνδυασμό με τον καιρό που προβλέπεται βελτιωμένος. Το ενδιαφέρον των θεατών κορυφώθηκε στην κατηγορία Formula Saloon, όπου συμμετέχουν ορισμένα από τα πιο δυνατά αγωνιστικά που βρίσκονται επί ελληνικού εδάφους. Για μία ακόμη φορά «έσπασε» το ρεκόρ πίστας, το οποίο υποχώρησε στο 57.389. Έντονος ήταν όμως ο ανταγωνισμός και στις υπόλοιπες κατηγορίες κατά το σκέλος των Ελεύθερων και Χρονομετρημένων Δοκιμών του 2ου αγώνα για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας.


Ομάδες Ν και Α
Ο Π. Ευθυμίου εξασφάλισε χωρίς δυσκολίες την πρώτη θέση ενόψει του αγώνα της Κυριακής, σημειώνοντας με το Ford Escort RS Cosworth της κλάσης Α8 χρόνο 1:06.192. Δίπλα του στη γραμμή της εκκίνησης θα βρεθεί ο Α. Μητσάκος με Peugeot 106 S 16 (1:07.902), με τοv Χ. Μπουροθανασόπουλο (Honda Civic – 1:08.070) στην 3η θέση.


Στην κατηγορία Ν, καλύτερος χρόνος από τον Β. Κοκλάνη με το Mitsubishi Lancer EVO IX της κλάσης Ν4, με 1:09.039. Ακολούθησε ο Δ. Γιαννούλης με το Honda Civic Type R της Ν3 και χρόνο 1:09.702. Στη Ν2 ταχύτερος ήταν ο Ε. Καίσαρ με το Peugeot 106 S 16 και χρόνο 1:11.763, τέσσερα δέκατα μπροστά από τον Χ. Μίλη με ίδιο αυτοκίνητο (χρόνος 1:12.180).


Ομάδα Ε
Εντυπωσιακή βελτίωση χρόνων καταγράφηκε κατά τη διάρκεια της ημέρας, από τις δύο περιόδους ελεύθερων δοκιμών προς τα χρονομετρημένα και στην κατηγορία Ε. Ο Γ. Μαραβέλιας ανέβαζε διαρκώς ρυθμό με την BMW 318 iS και με χρόνο 1:05.922 θα εκκινήσει τον αγώνα από την πρώτη θέση. Τρεις οδηγοί πάλεψαν να βρεθούν δίπλα του στη γραμμή εκκίνησης, με τον ταχύτερο κατά τις πρωινές δοκιμές Ι. Λούκο να εξασφαλίζει τη 2η θέση με το Citroen Saxo VTS και χρόνο 1:08.634. Πίσω από τους δύο πρώτους θα εκκινήσουν οι Χ. Κύρτσιος (Citroen AX Sport – 1:08.819) και Α. Κουρνιάτης (Ford Escort RS2000 – 1:08.924). Αντιμετωπίζοντας προβλήματα με την BMW M3, o Ε. Καλκούνος περιορίστηκε στην 6η θέση.


Ιστορικά
Η κυριαρχία του Μ. Σταφυλοπάτη με το Ford Sierra RS Cosworth στην κατηγορία των Ιστορικών ήταν ξεκάθαρη από τις πρώτες ελεύθερες δοκιμές. Έτσι και όταν ήρθε η ώρα για τις χρονομετρημένες δεν απειλήθηκε. Κάτι που άλλωστε μαρτυρά και ο χρόνος του (1:08.531). Δίπλα του στην εκκίνηση θα βρεθεί ο Β. Παπαφιλίππου με το Opel Kadett C 1.9 GTE (1:10.100). Η δεύτερη σειρά ανήκει σε δύο οδηγούς με Ford Escort Mk2 RS2000, τους Δ. Σκεπασιανό (1:10.475) και Ι. Κάτσικα (1:10.845).


Formula Saloon
«Κερασάκι στην τούρτα» ήταν για μία ακόμη φορά η Formula Saloon, με τις δύο Lamborghini Huracan και την Ferrari 458 Challenge να μαγνητίζουν τα βλέμματα των θεατών. Η κόντρα του «Samino» με τον Π. Σολδάτο οδήγησε σε νέο ρεκόρ πίστας, 57.389. Το σημείωσε ο «Samino» με την Custom Huracan Super Trofeo, «σπάζοντας» το δικό του 57.512 από τον περασμένο Μάρτιο. Εξαιρετικός ήταν και ο χρόνος του Π. Σολδάτου με την Lamborghini Huracan GT3 (57.444), γεγονός που μας κρατά σε αγωνία για την κυριακάτικη μάχη τους και ένα νέο – ενδεχομένως – ρεκόρ. Ακολούθησαν ο Π. Ηλιόπουλος με την Ferrari 458 Challenge (59.824) και ο Γ. Κακαλέτρης με το Opel Astra G Coupe (1:06.343).


Ατομική χρονομέτρηση ΗΤΤC - 1ο Σκέλος
Η δράση του Σαββάτου άρχισε υπό βροχή και με το πρώτο σκέλος του HTTC στην κατηγορία Stock, όπου συμμετέχουν τα πιο νορμάλ αυτοκίνητα. Ταχύτερος ήταν ο Δ. Δημολάς με Audi TTS και χρόνο 6:17.807 (ταχύτερος γύρος στο 1:14.096). Ακολούθησαν ο «Ο+» με Lotus Elise 111S (6:53.591) και ο Γ. Καλοβυρνάς με VW Golf GTI (6:58.267). Με τη βροχή να δυναμώνει κατά διαστήματα, η αποστολή των οδηγών της κατηγορίας Sport έγινε πιο δύσκολη, ενώ δεν έλειψαν τα τετ-α-κε. Νικητής ο Σ. Σταύρου (Peugeot 106), με 6:54.817 και όλους τους γύρους του κάτω από το 1:24. Δεύτερος ο Ε. Ντελμπεντέρης (Mazda MX-5) και χρόνο 6:55.508, ο οποίος σημείωσε τον ταχύτερο γύρο με 1:21.719. Ακολούθησαν οι Η. Δρακάκης (Toyota Starlet) με 7:06.611, Γ. Μητρόπουλος (Citroen AX) με 7:13.017, Κ. Καίσαρ (Peugeot 106 Rallye) με 7:28.973 και Ι. Ψαρρός (Peugeot 106) με 7:38.755. Στην ατομική χρονομέτρηση της κορυφαίας και πιο πολυπληθούς κατηγορίας Extreme, νικητής αναδείχθηκε ο Γ. Πετρόπουλος (Porsche 911 Turbo) με συνολικό χρόνο 5:22.002 και ταχύτερο γύρο στο 1:04.176. Στη 2η θέση ο Δ. Γαζετάς (Subaru Impreza WRX STI) με 5:31.737 και στην 3η ο Μ. Γεωργιάδης (Toyota MR2) με 5:34.412.


Την Κυριακή, το πρόγραμμα αρχίζει από τις 8.30 π.μ. με το warm up όλων των κατηγοριών. Το 2ο σκέλος του HTTC Stock και Sport έχει προγραμματιστεί για τις 10:15 και 10:45 αντίστοιχα, ενώ ο πρώτος αγώνας ταχύτητας, αυτός του Ενιαίου, πρόκειται να αρχίσει στις 11:25. Το εισιτήριο για τους θεατές έχει οριστεί στα €5. Όσοι βρέθηκαν στην πίστα το Σάββατο μπορούν να κρατήσουν το εισιτήριό τους, έτσι ώστε να μπουν με αυτό και την Κυριακή.
Υπενθυμίζουμε ότι τα αποτελέσματα των αγώνων θα μεταδίδονται ζωντανά από το sportstiming.gr. Εκεί μπορείτε να βρείτε και τα αναλυτικά γυρολόγια όλων των συμμετεχόντων από τις δοκιμές του Σαββάτου.
Ο αγώνας, 2ος για φέτος αλλά και 4ος για τη Super Season 2018-2019, διοργανώνεται από την Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής, με την έγκριση της Επιτροπής Αγώνων της ΟΜΑΕ και την υποστήριξη των εταιριών:Λουξ, Puma, SKAG, Linea Sport, Ρεκτιφιέ Original, Α. Μακρής Α.Ε. και Αξοτεχνική

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...