Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

25ο Ηπειρωτικό Rally "Autotest" ...


Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Rally Ασφάλτου για το 2019, μετά το Rally Κρήτης και το Αχαιός, συνεχίζεται με τον 3ο γύρο του στα Γιάννενα και με την 25η έκδοση του τοπικού αγώνα, του «αργυρού» 25ου Ηπειρωτικό Rally "Autotest" στις 6 και 7 Ιουλίου 2019. Όπως κάθε χρονιά, με την αμέριστη συμπαράσταση της Περιφέρειας Ηπείρου, των Δήμων Δωδώνης και Ιωαννιτών, της ΕΛ.ΑΣ, του ΕΚΑΒ, της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας, αλλά και την συνεχή υποστήριξη του Μεγάλου μας χορηγού,του Ι.ΚΤΕΟ "AUTOTEST", των τοπικών επιχειρήσεων και με την έγκριση της ΟΜΑΕ, η ΕΛΕΤΑ θα προσπαθήσει να διοργανώσει, ειδικά για φέτος, μία γιορτή του μηχανοκίνητου αθλητισμού, για τους αγωνιζόμενους, τους χορηγούς και τους θεατές. Ο αγώνας θα είναι ο ίδιος με το 2018 από πλευράς Ειδικών Διαδρομών, με τη Δωδώνη και την Κωστάνιανη να γίνονται πάλι από 3 φορές, με την ίδια σειρά και καθώς ο τερματισμός θα γίνει στο χώρο του Service Park, μειώνονται κατά λίγο οι Απλές και έτσι τα συνολικά χιλιόμετρα θα είναι 145,80 - από τα οποία τα 60,90 οι Ειδικές. Οι δηλώσεις Συμμετοχής, που από εφέτος γίνονται αποκλειστικά μέσω του ΣΔΔΑ της ΟΜΑΕ, ξεκινούν στις 3 Ιουνίου 2019 και λήγουν την Παρασκευή 28 Ιουνίου 2019.
Το παράβολο συμμετοχής, ανεξάρτητα από κυβικά, είναι 280 €, για νέους Αγωνιζόμενους 168 € και για τα ταμειακά ενήμερα μέλη της ΕΛΕΤΑ 170 €.
Πέρα από τα μειωμένα παράβολα, η ΕΛΕΤΑ θα φιλοξενήσει τα εκτός Ιωαννίνων πληρώματα για μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο EPIRUS PALACE 5*, όπου επίσης έχει εξασφαλίσει ειδικές τιμές για τους συνοδούς των πληρωμάτων αυτών, και θα μεταφέρουμε δωρεάν με αυτοκινητάμαξες τα αγωνιστικά εκτός Ιωαννίνων, πάντα σε συνεννόηση και με σειρά προτεραιότητας. Για το Ξενοδοχείο και τις αυτοκινητάμαξες, θα ακολουθήσει σύντομα αναλυτική ενημέρωση. Στο www.eleta.eu και στο www.facebook.com/eletasport/ θα βρείτε τις αμέσως επόμενες ημέρες τον Συμπληρωματικό Κανονισμό και video με τις διαδρομές του Αγώνα.
Και στις 29 Ιουνίου θα είναι διαθέσιμο διαδικτυακά και το RoadBook του Αγώνα.
Για περισσότερες πληροφορίες, τα 6944-585853 και 6947-729149 στη διάθεσή σας.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

60 χρόνια Opel Design Centre...

Το 2024 είναι μία επετειακή χρονιά για την Opel, αφού η Γερμανική εταιρεία γιορτάζει 125 χρόνια στην κατασκευή αυτοκινήτων. Από το 1899, η μάρκα με έμβλημα τον Κεραυνό έχει καταστήσει την κινητικότητα προσιτή σε εκατομμύρια ανθρώπους, ενώ την ίδια στιγμή, συνεχίζει να εμπνέει το κοινό με τα καινοτόμα μοντέλα της. Σήμερα, το έμβλημα της Opel εκφράζει τη συναρπαστική πλευρά της μάρκας, καθώς και τον δρόμο της προς τον εξηλεκτρισμό. Το design είναι αυτό που ευθύνεται κατά κύριο λόγο για το πώς ένα αυτοκίνητο μπορεί να συναρπάσει από την πρώτη ματιά. Και εδώ, η Opel έθεσε γερές βάσεις, ακριβώς 60 χρόνια πριν. Το 1964, ξεκινά τη λειτουργία του στο Rüsselsheim το Opel Design Studio, το πρώτο κέντρο σχεδιασμού αυτοκινήτων στην Ευρώπη. Από τότε, είναι υπεύθυνο για τη συνεχώς εξελισσόμενη σχεδιαστική φιλοσοφία των μοντέλων παραγωγής της Opel. Οι σχεδιαστές έχουν επίσης δημιουργήσει πρωτοποριακά πρωτότυπα οχήματα, που δίνουν μια γεύση από το μέλλον της μάρκας, από το θρυλικό Opel Experimental GT

1000 Miglia ...

Από τις 11 έως και τις 15 Ιουνίου 2024 διεξάγεται στην Ιταλία και την κλασική πλέον διαδρομή Μπρέσια-Ρώμη-Μπρέσια, το 42ο “1000 Miglia” όπου πάνω από 400 κλασικά αυτοκίνητα λαμβάνουν μέρος. Περισσότερες από 50 Alfa Romeo συμμετέχουν στον «Πιο όμορφο αγώνα του κόσμου», όπως τον αποκαλούσε ο Enzo Ferrari. Η πιο ιδιαίτερη αφορά σε μια εξαιρετικά σπάνια 1900 Sport Spider του 1954, η οποία φέρει τον αριθμό «289». Πρόκειται για ένα ανοιχτό αγωνιστικό με 4κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα που απέδιδε 138 HP, κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων και πίσω άξονα De Dion. Χάρη στο βάρος των μόλις 880 kg και την εξαιρετική αεροδυναμική, μπορούσε να αναπτύξει ταχύτητα έως και 220 km/h ενώ τα δυναμικά χαρακτηριστικά της ήταν κορυφαία. Πίσω από το τιμόνι της βρίσκεται ο Nicola Larini, ο θρυλικός πιλότος που στη δεκαετία του 1990 μεσουράνησε στο DTM και το 1993 στέφθηκε πρωταθλητής με την Alfa Romeo 155 V6 TI. Ακόμα μια πολύ σπάνια παρουσία είναι μια 1900 Super Sprint του 1956 που συμμετέχει στον αγώνα με τ

20ο Ράλλυ Κορίνθου ...

Το Ράλλυ Κορίνθου στην επιστροφή του στο 60ό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ έπειτα από δύο χρόνια απουσίας, συγκέντρωσε 48 συμμετοχές! Ο αγώνας θα πραγματοποιηθεί από την Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Κορινθίας (ΑΛΑΚ) στις 15 και 16 Ιουνίου και πεδίο δράσης θα είναι δύο αγαπημένες «ακροπολικές» Ειδικές Διαδρομές, οι Άγιοι Θεόδωροι και τα Πίσια. Οι συμμετοχές χαρακτηρίζονται τόσο από την ποσότητα, όσο και από την ποιότητα, με τους πρωταγωνιστές του πρωταθλήματος να δίνουν το παρών στην Κόρινθο, σε ένα κρίσιμο σημείο για το θεσμό. Πρώτοι στον αγώνα θα εκκινήσουν οι Jourdan Serderidis-Frederic Miclotte με το ολοκαίνουριο Skoda Fabia RS Rally2 του οδηγού, οι οποίοι θα αγωνιστούν στο Ράλλυ Κορίνθου προκειμένου να κάνουν μια καλή προπόνηση ενόψει του εθνικού μας αγώνα, στον οποίο θα οδηγήσουν ένα Ford Puma της κορυφαίας κατηγορίας. Να αφήσουν πίσω τους τις ατυχίες που αντιμετώπισαν στους δύο πρώτους πρωταθληματικούς αγώνες θα επιδιώξουν οι Ιωάννης Παπαδημητρίου-Χρήστος Κουζιώνης, οι οποίοι θα κ