Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

40o Ολυμπιακό Rally–Three-peat Μπαντούνα-Σούκουλη ...


Το επετειακό 40ο Ολυμπιακό Ράλλυ αποτελεί πλέον παρελθόν! Ένας αγώνας που παρά τις αντίξοες συνθήκες που επικράτησαν στις ειδικές διαδρομές, στέφθηκε με επιτυχία, με τα πληρώματα να μένουν ικανοποιημένα από την όλη διοργάνωση!
Τα δελτία καιρού άλλαζαν από λεπτό σε λεπτό, γεγονός που προκάλεσε …«πονοκέφαλο» στους οδηγούς. Το βράδυ του Σαββάτου 6 Απριλίου, μας την έκανε τη χάρη και η Πανηγυρική Τελετή Εκκίνησης πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία, με την παρουσία πλήθους κόσμου να χειροκροτεί τα 36 πληρώματα που τελικά εκκίνησαν τον αγώνα. 
Κυριακή 7 Απριλίου και ο καιρός βροχερός από το πρωί. Το Σέρβις Παρκ στο γήπεδο του σχολείου του Λάλα άρχισε να παίρνει ζωή, με τους αγωνιζόμενους να προσπαθούν να αποφασίσουν τι λάστιχα θα χρησιμοποιήσουν και να καταστρώνουν τα πλάνα τους για τον αγώνα. 9:30 ξεκινούν οι Πρωταθλητές Ελλάδος 2018, Ιωάννης Μπαντούνας-Κωνσταντίνος Σούκουλης και 9:43 δίνεται η εκκίνηση του 1ου αυτοκινήτου. Η συνέχεια επί της λάσπης λοιπόν, οπού στην πρώτη ειδική διαδρομή  του Λάλα, οι Παπαδημητρίου-Πετρόπουλος δείξανε από νωρίς τις άγριες διαθέσεις τους, κερδίζοντας με άνεση τους Κεχαγιά-Τσαούσογλου, με το υπερ-όπλο Ford Fiesta R5 που κόσμησε με την παρουσία του τον αγώνα. Με ίδιο σχεδόν χρόνο πιο πίσω οι Μπαντούνας-Σούκουλης. Οι Λάμπρος Κύρκος-Γιώργος Πολυζώης σε αναγνωριστικό ρυθμό ακολουθούν από κοντά. 
Η δεύτερη ειδική του αγώνα, Φολόη Ι, έμελλε να αλλάξει πολλά πράγματα όμως στη ροή του αγώνα. Παπαδημητρίου-Πετρόπουλος και Κύρκος-Πολυζώης εγκαταλείπουν από πρόβλημα στο διαφορικό και στον επιλογέα ταχυτήτων αντίστοιχα και η μπάλα πλέον βρίσκεται στο γήπεδο των Μπαντούνα-Σούκουλη και Κεχαγιά-Τσαούσογλου. Panagiotis Roustemis-Κολτσίδας βρίσκονται στη τρίτη θέση με πολύ ώριμη αντιμετώπιση για την ηλικία του οδηγού. Στην F2 οι Γιάννης και Βαγγέλης Ακράτος, με το πανέμορφο Peugeot 208 R2 στην πρώτη τους εμφάνιση σε Ολυμπιακό Ράλλυ, έχουν αρχίσει να χτίζουν διαφορά από τους θεαματικότατους Μποζιονέλο-Παναρίτη που ήταν επικεφαλής στην 1η Ε.Δ..


Στην τρίτη ειδική διαδρομή, Λάλας ΙΙ, αρχίζει να εκτυλίσσεται η μεγάλη μάχη, με τους Κεχαγιά-Τσαούσογλου να περνάνε μπροστά με 4 δευτερόλεπτα διαφορά από τους Μπαντούνα-Σούκουλη. Panagiotis Roustemis-Κολτσίδας διατηρούν τη τρίτη θέση και έχουν τη διαφορά για να τη κρατήσουν. Στην F2 συνεχώς αυξάνουν τη διαφορά τους οι Γιάννης και Βαγγέλης Ακράτος από τους Μποζιονέλο-Παναρίτη. 
Ανατροπών συνέχεια, στη τέταρτη ειδική, Φολόη ΙΙ, οπού οι Μπαντούνας-Σούκουλης τίθενται επικεφαλής με μόλις 2 δευτερόλεπτα από τους Κεχαγιά-Τσαούσογλου. Το τρίτο loop φαίνεται πως θα είναι και το καθοριστικό. 
Τελευταίο πέρασμα, Λάλας ΙΙΙ, με τη βροχή να συνεχίζει ακατάπαυστα. Κεχαγιάς-Τσαούσογλου δε το βάζουν κάτω και μετά κι από μια μικροέξοδο των Μπαντούνα-Σούκουλη, περνάνε μπροστά εκ νέου με διαφορά 11 δευτερολέπτων. Μεγάλοι άτυχοι οι Panagiotis Roustemis-Κολτσίδας οπού με τις «λασπομαχίες» χάνουν και τον ιμάντα του υδραυλικού τους που παράλληλα κινεί και τη τρόμπα του νερού. Έτσι αμέσως μετά το Stop της ειδικής αναγκάζονται να εγκαταλείψουν. Τρίτοι περνάνε οι Τσαπέκης-Αλεξανδρόπουλος. 
Φολόη ΙΙΙ για τίτλους τέλους! 


Κι ενώ όλα έδειχναν πως οι Κεχαγιάς-Τσαούσογλου θα κερδίσουν εκτός έδρας, στις «καθυστερήσεις» έχουν κι εκείνοι τη στιγμή τους, που τους κοστίζει και τη νίκη, με αποτέλεσμα οι Μπαντούνας-Σούκουλης να περάσουν μπροστά και να επισφραγίσουν την τρίτη τους συνεχόμενη νίκη στον αγώνα. 
Τσαπέκης-Αλεξανδρόπουλος στη τρίτη θέση της γενικής με τέταρτους τους Λαϊνόπουλο-Κολοτούρο που ταλαιπωρήθηκαν σε ορισμένα σημεία του αγώνα από τα πολλά νερά. 


Πέμπτοι γενικής και νικητές της F2, μετά κι από έναν εντυπωσιακό αγώνα, οι Γιάννης και Βαγγέλης Ακράτος, δεν άφησαν περιθώρια αμφισβήτησης. Δεύτεροι F2 οι Μποζιονέλος-Παναρίτης με το υπέροχο Ford Escort τους, χάρισαν θέαμα και ταχύτητα στον κόσμο που βρέθηκε στο βουνό, παρά τις αντίξοες καιρικές συνθήκες. Τρίτοι F2 οι Ροϊνιώτης-Γιαννόπουλος επίσης με Ford Escort, οδήγησαν με σκοπό τη διατήρηση της θέσης τους. 
Στις επιμέρους κατηγορίες, η C2 βρήκε φυσικά νικητές τους Μπαντούνα-Σούκουλη, με δεύτερους τους Τσαπέκη-Αλεξανδρόπουλο και τρίτους τους Λαϊνόπουλο-Κολοτούρο. 


Στην C3-C4, νικητές οι Μποζιονέλος-Παναρίτης, δεύτεροι οι Ροϊνιώτης-Γιαννόπουλος και τρίτοι οι Ρήγας-Γεωργιάδης που ταλαιπωρήθηκαν από πολλά προβλήματα. 
Στην C5, ξεκάθαρη νίκη των Ακράτων με δεύτερους τους Παρασκευόπουλο-Σπυρόπουλο και τους Φωτάκη-Γαλανόπουλο να ακολουθούν. 
Στην πολύ ανταγωνιστική C6, νικητές αναδείχθηκαν οι Αγγελόπουλος-Δίπλας, με τους Παναγιώτη και Θοδωρή Πανούτσο να ακολουθούν. Τρίτος και η ευχάριστη έκπληξη του αγώνα, στην πρώτη του εμφάνιση σαν οδηγός, ο Τάσος Παπαδόπουλος, με συνοδηγό τον Ανδρέα Βασιλόπουλο. 
Πάρα τις αντίξοες συνθήκες, ο αγώνας ολοκληρώθηκε με επιτυχία. Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε όλους εσάς που βρεθήκατε δίπλα μας, τους θεατές που αψήφησαν τη βροχή, την λάσπη και την υγρασία, τους δημοσιογράφους, τοπικούς και μη, τους χορηγούς μας, που χωρίς αυτούς αγώνας δεν υφίστανται και φυσικά όλους τους αγωνιζόμενους που μας τίμησαν μαζί με τις ομάδες τους. 

Σας περιμένουμε του χρόνου στο 41ο Ολυμπιακό Ράλλυ!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

115 χρόνια Alfa Romeo ...

Στις 24 Ιουνίου 2025 η Alfa Romeo θα συμπληρώσει 115 χρόνια από την ίδρυσή της. Με αυτή την αφορμή παρουσιάζει ένα εορταστικό λογότυπο, ως φόρο τιμής σε μια βαθύπλουτη ιστορία που χαρακτηρίζεται από το πάθος, το στιλ και την αγωνιστική δραστηριότητα, αποδεδειγμένα συγκοινωνούν δοχείο με την κορυφαία τεχνολογία. Η διαγώνια ανάπτυξη του αριθμού 115 συμβολίζει το όραμα για εξέλιξη και καινοτομία, αμφότερες αναπόσπαστες αξίες του DNA της μάρκας. Πρωταγωνιστής ωστόσο είναι ο χαρακτήρας «5» που αγκαλιάζεται από το ιστορικό όσο και εμβληματικό Biscione, δημιουργώντας ξεκάθαρη αναφορά στο παρελθόν. Η παρουσίαση του νέου λογότυπου στα μέσα Απριλίου κάθε άλλο παρά τυχαία είναι. Για την ακρίβεια συμπίπτει με δύο ιδιαίτερα σημαντικά γεγονότα αναφορικά με τη σφυρηλάτηση του θρύλου της Alfa Romeo καθώς και των Alfisti, του πιο πιστού κοινού στη βιομηχανία αυτοκινήτου. Στις 12-13 Απριλίου του 1930, η Alfa Romeo 6C 1750 Gran Sport με πλήρωμα τους Tazio Nuvolari και Giovanni Battista Guidotti κατέκτη...

2ος Γύρος - Μέγαρα ...

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε ο δεύτερος αγώνας του AUTOVISION Hellenic Auto GP 2025, ο οποίος φιλοξενήθηκε στο αυτοκινητοδρόμιο των Μεγάρων. Έντονος συναγωνισμός και πλούσιο θέαμα σε όλες τις κατηγορίες ενθουσίασαν όσους παρακολούθησαν από κοντά την αγωνιστική δράση. Η ημέρα άρχισε με το Regularity των ιστορικών αυτοκινήτων, πριν δοθεί η εκκίνηση για τους τέσσερις αγώνες των υπολοίπων κατηγοριών. Ιστορικά αυτοκίνητα, νοσταλγικές εικόνες Τα παλιά, ιστορικά μοντέλα γέμισαν την πίστα με ατμόσφαιρα μιας άλλης εποχής, κινούμενα στα αυστηρά πλαίσια των κανονισμών του Regularity. Νικητές της δοκιμασίας αναδείχθηκαν οι Ηλίας Λαλούσης - Κωνσταντίνος Κοτσίρης με Peugeot 306 GTI. Δεύτεροι κατετάγησαν οι Άκης Μερτινός - Γεράσιμος Κυπραίος με Peugeot 106 GTI, ενώ την τριάδα συμπλήρωσαν οι Ιωσήφ Λαγάκης - Νικήτας Τσαλίκης με Subaru Legacy. Κυριαρχία Mitsubishi με φόντο έναν γαλλικό εμφύλιο Στην Κατηγορία Ν, ο Ταξιάρχης Ασημακόπουλος (ΑΛΜΑ Τρίπολης) επικράτησε σχετικά εύκολα. Το Mitsubishi Lancer ...

9η Ανάβαση Βούλας «Νίκος Καλογεράς» ...

Η Ανάβαση Βούλας που θα κάνει ο ΣΙΣΑ το Σάββατο 26 Απριλίου είναι η αναβίωση της Ανάβασης Βούλας που γινόταν από το 1972 έως το 1977. Η οικιστική ανάπτυξη της περιοχής έφερε το τέλος της φημισμένης ανάβασης του Κρεμασμένου Λαγού ή κατ άλλους Κρεμαστού Λαγού, που πήρε το όνομα του από την ομώνυμη πλαγιά του Υμηττού που βρίσκεται πάνω από τη Βούλα και ατενίζει τον Σαρωνικό κόλπο. Το 2016 ο ΣΙΣΑ τόλμησε να αναβιώσει τον ¨Λαγό¨ σε μορφή αγώνων ακριβείας-regularity, όπου όμως δεν λείπει ούτε η σπιρτάδα, ούτε το θέαμα. Δεκτά είναι τα ιστορικά αυτοκίνητα άνω των 30 ετών, είτε αυτά είναι "αγωνιστικά" είτε αυτοκίνητα "βόλτας". Επίσης δεκτά είναι τα youngtimer 20-29 ετών, εκτός συναγωνισμού σε δική τους κατάταξη. Το Σάββατο 26 Απριλίου στις 4μμ θα αρχίσουν να συγκεντρώνονται στο Πανόραμα της Βούλας τα 90 ιστορικά αυτοκίνητα & youngtimer, που θα είναι επισκέψιμα από όποιον θέλει να τα δεί. Οι θεατές θα πρέπει να έχουν ανέβει στις φουρκέτες μέχρι τις 5μμ, όταν και θα ξεκι...