Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

40o Ολυμπιακό Rally–Three-peat Μπαντούνα-Σούκουλη ...


Το επετειακό 40ο Ολυμπιακό Ράλλυ αποτελεί πλέον παρελθόν! Ένας αγώνας που παρά τις αντίξοες συνθήκες που επικράτησαν στις ειδικές διαδρομές, στέφθηκε με επιτυχία, με τα πληρώματα να μένουν ικανοποιημένα από την όλη διοργάνωση!
Τα δελτία καιρού άλλαζαν από λεπτό σε λεπτό, γεγονός που προκάλεσε …«πονοκέφαλο» στους οδηγούς. Το βράδυ του Σαββάτου 6 Απριλίου, μας την έκανε τη χάρη και η Πανηγυρική Τελετή Εκκίνησης πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία, με την παρουσία πλήθους κόσμου να χειροκροτεί τα 36 πληρώματα που τελικά εκκίνησαν τον αγώνα. 
Κυριακή 7 Απριλίου και ο καιρός βροχερός από το πρωί. Το Σέρβις Παρκ στο γήπεδο του σχολείου του Λάλα άρχισε να παίρνει ζωή, με τους αγωνιζόμενους να προσπαθούν να αποφασίσουν τι λάστιχα θα χρησιμοποιήσουν και να καταστρώνουν τα πλάνα τους για τον αγώνα. 9:30 ξεκινούν οι Πρωταθλητές Ελλάδος 2018, Ιωάννης Μπαντούνας-Κωνσταντίνος Σούκουλης και 9:43 δίνεται η εκκίνηση του 1ου αυτοκινήτου. Η συνέχεια επί της λάσπης λοιπόν, οπού στην πρώτη ειδική διαδρομή  του Λάλα, οι Παπαδημητρίου-Πετρόπουλος δείξανε από νωρίς τις άγριες διαθέσεις τους, κερδίζοντας με άνεση τους Κεχαγιά-Τσαούσογλου, με το υπερ-όπλο Ford Fiesta R5 που κόσμησε με την παρουσία του τον αγώνα. Με ίδιο σχεδόν χρόνο πιο πίσω οι Μπαντούνας-Σούκουλης. Οι Λάμπρος Κύρκος-Γιώργος Πολυζώης σε αναγνωριστικό ρυθμό ακολουθούν από κοντά. 
Η δεύτερη ειδική του αγώνα, Φολόη Ι, έμελλε να αλλάξει πολλά πράγματα όμως στη ροή του αγώνα. Παπαδημητρίου-Πετρόπουλος και Κύρκος-Πολυζώης εγκαταλείπουν από πρόβλημα στο διαφορικό και στον επιλογέα ταχυτήτων αντίστοιχα και η μπάλα πλέον βρίσκεται στο γήπεδο των Μπαντούνα-Σούκουλη και Κεχαγιά-Τσαούσογλου. Panagiotis Roustemis-Κολτσίδας βρίσκονται στη τρίτη θέση με πολύ ώριμη αντιμετώπιση για την ηλικία του οδηγού. Στην F2 οι Γιάννης και Βαγγέλης Ακράτος, με το πανέμορφο Peugeot 208 R2 στην πρώτη τους εμφάνιση σε Ολυμπιακό Ράλλυ, έχουν αρχίσει να χτίζουν διαφορά από τους θεαματικότατους Μποζιονέλο-Παναρίτη που ήταν επικεφαλής στην 1η Ε.Δ..


Στην τρίτη ειδική διαδρομή, Λάλας ΙΙ, αρχίζει να εκτυλίσσεται η μεγάλη μάχη, με τους Κεχαγιά-Τσαούσογλου να περνάνε μπροστά με 4 δευτερόλεπτα διαφορά από τους Μπαντούνα-Σούκουλη. Panagiotis Roustemis-Κολτσίδας διατηρούν τη τρίτη θέση και έχουν τη διαφορά για να τη κρατήσουν. Στην F2 συνεχώς αυξάνουν τη διαφορά τους οι Γιάννης και Βαγγέλης Ακράτος από τους Μποζιονέλο-Παναρίτη. 
Ανατροπών συνέχεια, στη τέταρτη ειδική, Φολόη ΙΙ, οπού οι Μπαντούνας-Σούκουλης τίθενται επικεφαλής με μόλις 2 δευτερόλεπτα από τους Κεχαγιά-Τσαούσογλου. Το τρίτο loop φαίνεται πως θα είναι και το καθοριστικό. 
Τελευταίο πέρασμα, Λάλας ΙΙΙ, με τη βροχή να συνεχίζει ακατάπαυστα. Κεχαγιάς-Τσαούσογλου δε το βάζουν κάτω και μετά κι από μια μικροέξοδο των Μπαντούνα-Σούκουλη, περνάνε μπροστά εκ νέου με διαφορά 11 δευτερολέπτων. Μεγάλοι άτυχοι οι Panagiotis Roustemis-Κολτσίδας οπού με τις «λασπομαχίες» χάνουν και τον ιμάντα του υδραυλικού τους που παράλληλα κινεί και τη τρόμπα του νερού. Έτσι αμέσως μετά το Stop της ειδικής αναγκάζονται να εγκαταλείψουν. Τρίτοι περνάνε οι Τσαπέκης-Αλεξανδρόπουλος. 
Φολόη ΙΙΙ για τίτλους τέλους! 


Κι ενώ όλα έδειχναν πως οι Κεχαγιάς-Τσαούσογλου θα κερδίσουν εκτός έδρας, στις «καθυστερήσεις» έχουν κι εκείνοι τη στιγμή τους, που τους κοστίζει και τη νίκη, με αποτέλεσμα οι Μπαντούνας-Σούκουλης να περάσουν μπροστά και να επισφραγίσουν την τρίτη τους συνεχόμενη νίκη στον αγώνα. 
Τσαπέκης-Αλεξανδρόπουλος στη τρίτη θέση της γενικής με τέταρτους τους Λαϊνόπουλο-Κολοτούρο που ταλαιπωρήθηκαν σε ορισμένα σημεία του αγώνα από τα πολλά νερά. 


Πέμπτοι γενικής και νικητές της F2, μετά κι από έναν εντυπωσιακό αγώνα, οι Γιάννης και Βαγγέλης Ακράτος, δεν άφησαν περιθώρια αμφισβήτησης. Δεύτεροι F2 οι Μποζιονέλος-Παναρίτης με το υπέροχο Ford Escort τους, χάρισαν θέαμα και ταχύτητα στον κόσμο που βρέθηκε στο βουνό, παρά τις αντίξοες καιρικές συνθήκες. Τρίτοι F2 οι Ροϊνιώτης-Γιαννόπουλος επίσης με Ford Escort, οδήγησαν με σκοπό τη διατήρηση της θέσης τους. 
Στις επιμέρους κατηγορίες, η C2 βρήκε φυσικά νικητές τους Μπαντούνα-Σούκουλη, με δεύτερους τους Τσαπέκη-Αλεξανδρόπουλο και τρίτους τους Λαϊνόπουλο-Κολοτούρο. 


Στην C3-C4, νικητές οι Μποζιονέλος-Παναρίτης, δεύτεροι οι Ροϊνιώτης-Γιαννόπουλος και τρίτοι οι Ρήγας-Γεωργιάδης που ταλαιπωρήθηκαν από πολλά προβλήματα. 
Στην C5, ξεκάθαρη νίκη των Ακράτων με δεύτερους τους Παρασκευόπουλο-Σπυρόπουλο και τους Φωτάκη-Γαλανόπουλο να ακολουθούν. 
Στην πολύ ανταγωνιστική C6, νικητές αναδείχθηκαν οι Αγγελόπουλος-Δίπλας, με τους Παναγιώτη και Θοδωρή Πανούτσο να ακολουθούν. Τρίτος και η ευχάριστη έκπληξη του αγώνα, στην πρώτη του εμφάνιση σαν οδηγός, ο Τάσος Παπαδόπουλος, με συνοδηγό τον Ανδρέα Βασιλόπουλο. 
Πάρα τις αντίξοες συνθήκες, ο αγώνας ολοκληρώθηκε με επιτυχία. Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε όλους εσάς που βρεθήκατε δίπλα μας, τους θεατές που αψήφησαν τη βροχή, την λάσπη και την υγρασία, τους δημοσιογράφους, τοπικούς και μη, τους χορηγούς μας, που χωρίς αυτούς αγώνας δεν υφίστανται και φυσικά όλους τους αγωνιζόμενους που μας τίμησαν μαζί με τις ομάδες τους. 

Σας περιμένουμε του χρόνου στο 41ο Ολυμπιακό Ράλλυ!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

ADAC Opel Electric Rally Cup ...

Το ADAC Opel Electric Rally Cup “powered by GSe” βρίσκεται λίγο πριν την έναρξη της 4ης σεζόν. 15 Corsa Rally Electric των 100 kW/136 hp θα λάβουν μέρος στη φετινή έναρξη, στις 3 και 4 Μαΐου στο ADAC Actronics Rally Sulingen (Lower Saxony). Το σύνολο των συμμετεχόντων στο πρώτο και μοναδικό στον κόσμο ηλεκτρικό κύπελλο ράλι με αυτοκίνητα μιας μάρκας, εντυπωσιάζει με την ποικιλομορφία και τον διεθνή χαρακτήρα του. Θα διαγωνιστούν αθλητές οκτώ διαφορετικών εθνικοτήτων. Συνολικά, δέκα νέες ομάδες, συμπεριλαμβανομένων τεσσάρων αμιγώς γυναικείων και αρκετών μικτών πληρωμάτων, φέρνουν έναν αέρα ανανέωσης στη συναρπαστική διοργάνωση. Η Γαλλική FFSA χρησιμοποιεί και πάλι δύο Corsa Rally Electric στο πλαίσιο του προγράμματος ανάπτυξης νέων ταλέντων στην ακαδημία της. Φέτος, τα αυτοκίνητα θα καταλάβουν οι Emma Chalvin/Emy Ailloud-Perraud και Alizée Pottier/Joanna Verdier. Επίσης, στο πλαίσιο της προώθησης νέων ταλέντων, η Βελγική RACB, σε συνεργασία με την Opel Belgium, παραχώρησε ένα αυτοκίνητ

BAJA GREECE 2024 ...

Με τη συμμετοχή κορυφαίων ονομάτων των αγώνων Cross Country Rally θα πραγματοποιηθεί το BAJA GREECE - FIA WORLD BAJA CUP από 22 έως 25 Μαΐου στο Άργος Ορεστικό Καστοριάς. Ένας αγώνας που μέσα από σκληρή δουλειά δέκα και πλέον χρόνων, έχει κερδίσει την αναγνώριση στο εξωτερικό. Τόσο η άρτια διοργάνωση των προηγούμενων ετών, όσο και οι διαδρομές στα μοναδικά βουνά της Καστοριάς και της Φλώρινας, αποτελούν πόλο έλξης για ομάδες από την ελίτ του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Ήδη, έχει επιβεβαιώσει τη συμμετοχή του στον αγώνα, ο δύο φορές νικητής του FIA Παγκόσμιου Κυπέλλου, Σαουδάραβας οδηγός Yazeed Al-Rajhi, με μόνο στόχο τη νίκη που θα του δώσει το προβάδισμα για την κατάκτηση του φετινού επάθλου. Έχοντας κάνει ένα εξαιρετικό ξεκίνημα, αφού εξασφάλισε τη νίκη στον πρώτο γύρο του Κυπέλλου στην Σαουδική Αραβία μαζί με τον Γερμανό συνοδηγό του Timo Gottschalk, η συμμετοχή τους στο BAJA GREECE αναμένεται με τεράστιο ενδιαφέρον.                             Από τα Καλάβρυτα στο διεθνές καλεντάρι τ