Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

21η Ανάβαση Μοσχοκαρυάς - Αυλαία ...


Η Seajets 21η Ανάβαση Μοσχοκαρυάς πέρασε στο παρελθόν, αλλά όσοι βρέθηκαν το Σαββατοκύριακο στην περιοχή της Φθιώτιδας, απόλαυσαν συγκλονιστικές μάχες και εντυπωσιακά αυτοκίνητα που εμφανίστηκαν στην Ιστορική Ανάβαση για πρώτη φορά. Με σύμμαχο τις άριστες καιρικές συνθήκες και το πλήθος κόσμου που συγκεντρώθηκε στην απαιτητική διαδρομή το σκηνικό ήταν συναρπαστικό και οι μάχες που εκτυλίχθηκαν στης κατηγορία της Ν2 και Formula Saloon κράτησαν τους θεατές στις μύτες των ποδιών τους. Στο αγωνιστικό κομμάτι ο Μάριος Ηλιόπουλος (Ford Focus ST 170) μπορεί να μην κατάφερε να επικρατήσει στην Formula Saloon, αλλά πέτυχε καινούργιο ρεκόρ χρόνου σπάζοντας το φράγμα των δύο λεπτών 1:58.47, στην κατηγορία Ν απόλυτος κυρίαρχος ο τοπικός οδηγός Νίκος Καραδήμας (Peugeot 106 S16), στην κατηγορία Α η Βασιλική Κουρτίδου (Toyota Yaris 3DOOR (NCP10)) ήταν η μοναδική εκπρόσωπος. Στην Ε πρώτευσε ο Δημήτρης Τσούργιαννης (Opel Corsa-B 1.6i) με τον Κωνσταντίνο Μυλωνά στην Κατηγορία των Ιστορικών να κλείνει τους νικητές. Με εξαίρεση μια μικρή καθυστέρηση μεταξύ πρώτου και δεύτερου σκέλους λόγω μιας εξόδου της Lamborghini Huracan Super Trofeo του Samino, ο οποίος εκίνησε κανονικά στο δεύτερο σκέλος η Seajets 21η Ανάβαση Μοσχοκαρυάς κύλησε χωρίς κανένα πρόβλημα δίνοντας την ευκαιρία στο πλήθος που είχε κατακλύσει την διαδρομή να απολαύσει τις μεγάλες μάχες με το χρονόμετρο.
Στην Formula Saloon, την κατηγορία των ισχυρότερων αυτοκινήτων, τα δυο supercars Lamborghini Huracan Super Trofeo και Ferrari 458 Challenge μπορεί να έκλεψαν τις εντυπώσεις καθώς πρώτη φορά θα ανέβαιναν στην Ιστορική Ανάβαση αυτοκίνητα τέτοιου είδους. Μεγάλος νικητής ήταν ο Παναγιώτης Σολδάτος (Ford Fiesta 2.0 Turbo) που κατάφερε να επικρατήσει του Μάριου Ηλιόπουλου (Ford Focus ST 170) ο οποίος αντιμετώπισε ένα πρόβλημα στο πρώτο σκέλος, τρίτος ο Παναγιώτης Ηλιόπουλος με την εντυπωσιακή Ferrari 458 Challenge. Στο δεύτερο σκέλος ο Μάριος Ηλιόπουλος πέτυχε τον ταχύτερο χρόνο ρεκόρ που έχει γραφτεί στην Ανάβαση, σταματώντας τα χρονόμετρα στο 1:58.47! Στην FST2 ο Γιώργος Περατινός (Volkswagen Golf 2.0 Turbo FS) κυριάρχησε όλο το διήμερο, παίρνοντας μια άνετη νίκη.
Στην κατηγρία Ν, οι μάχες ήταν συγκλονιστικές όλο το διήμερο με τους διεκδικητές να μάχονται με τις διαφορές να βρίσκονται κάτω από το δευτερόλεπτο. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο τοπικός οδηγός  Νίκος Καραδήμας (Peugeot 106 S16), πίσω του οι Κίμωνας Θέος και Σμυρναίος Παναγιώτης με ίδιο αυτοκίνητο συμπλήρωσαν την θεαματική κατηγορία της Ν2. Στην κατηγορία Α, η μοναδική εκπρόσωπος Βασιλική Κουρτίδου (Toyota Yaris 3DOOR (NCP10)) με διασκέδασε τον αγώνα πραγματοποιώντας όμορφα περάσματα και στα δύο σκέλη. Στην κατηγορία Ε, ο Δημήτρης Τσούργιαννης (Opel Corsa-B 1.6i) επικράτησε στην κατηγορία δείχνοντας πως το αυτοκίνητο του είναι πανέτοιμο για τις υπόλοιπες αναβάσεις του Θεσμού. Στην κατηγορία των Ιστορικών, ο μοναδικός εκπρόσωπος Κωνσταντίνος Μυλωνάς (Toyota Corolla TE30 1.6) πρόσφερε εντυπωσιακό θέαμα και χειροκροτήθηκε από όλους τους θεατές και στα δύο σκέλη.


ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΝΙΚΗΤΩΝ

Παναγιώτης Σολδάτος (Ford Fiesta 2.0 Turbo) / 1ος Κατηγορίας Formula Saloon.
"Είμαστε χαρούμενοι που κερδίσαμε τον αγώνα, είμασταν σταθεροί ανεβήκαμε και στα δύο σκέλη αρκετά γρήγορα. Υπήρχε αρκετός κόσμος στην ειδική και απόλαυσε το θέαμα. Να ευχαριστήσω την όμαδα μου για την προετοιμασία του αυτοκινήτου μου"

Βασιλική Κουρτίδου (Toyota Yaris 3DOOR (NCP10)) / 1η Κατηγορίας Α
"Υπέροχος αγώνας, για μια ακόμη φορά εμεέις ήρθαμε να ευχαριστηθούμε την διαδρομή και περάσαμε καταπληκτικά. Ένα μεγάλο μπράβο στην Λέσχη για την καταπληκτική οργάνωση αν και θα θέλαμε περισσότερες συμμετοχές. Εμείς στο αγωνιστικό κομμάτι κινηθήκαμε γρήγορα και απολαύσαμε τον αγώνα. Και πάλι συγχαρητήρια".

Νίκος Καραδήμας (Peugeot 106 S16) / 1ος Κατηγορίας Ν
"Μεγάλη μέρα για μένα, πρώτη νίκη μου σε ανάβαση και ότι καλύτερο να το πετυχαίνεις μέσα στην περιοχή που ζείς. Ο αγώνας μου ήταν πολύ καλός αν και γλιστρούσαμε λίγο αλλά είμαστε χαρούμενοι. Να ευχαριστήσω την ομάδα μου, την οικογένεια μου, τον κόσμο που βρέθηκε στον αγώνα και φυσικά την Λέσχη που έκανε τρομερή δουλειά>>.

Δημήτρης Τσούργιαννης (Opel Corsa-B 1.6i) / 1ος Κατηγορίας Ε
"Πολύ όμορφος αγώνας, εμένα προσωπικά είναι από τις αγαπημένες μου αναβάσεις τεχνική,γρήγορη και θέλει προσπάθεια να πάς γρήγορα. Στο αγωνιστικό μέρος το αμάξι είναι καταπληκτικό, ήρθαμε για να το εξελίξουμε και να γίνει ακόμη πιο ανταγωνιστικό. Συγχαρητήρια στην Λέσχη για την οργάνσωη του αγώνα".

Κωνσταντίνος Μυλωνάς (Toyota Corolla TE30 1.6) / 1ος Κατηγορίας Ιστορικών
"Συγχαρητήρια στην Λέσχη για έναν καταπληκτικό οργανωτικά αγώνα. Να ευχαριστήσω όλους όσους βρέθηκαν και μας χειροκρότησαν και εμείς με την σειρά μας είχαμε ως στόχο να προσφέρουμε θέαμα. Κινηθήκαμε με βάση να δούμε σε τι ρυθμό βρισκόμαστεκαι να ευχαριστηθούμε τον αγώνα. Θέλω να ευχαριστήσω όλους όσους με βοήθησαν για να είμαι εδώ".

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Are you SEIRIOS ? ...

Ο εμβληματικός Σταθμός Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών ΣΕΙΡΙΟΣ θα αποτελέσει τον τόπο συνάντησης θεατών και αγωνιζομένων του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στις 7 Σεπτεμβρίου, με μια υπερειδική διαδρομή πρωτόγνωρη για τα παγκόσμια δεδομένα. Πλατεία Συντάγματος, ΟΑΚΑ, Πλατεία Νερού. Τρία εμβληματικά σημεία της Ελλάδας που χαρακτήρισαν τα πρόσφατα ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έρχονται να δώσουν τη σκυτάλη σε ακόμα μία πρωτοποριακή όσο και απρόσμενη τοποθεσία για την υπερειδική διαδρομή του 2024. Την αποκάλυψη του σημείου της EKO Super Special Stage έκανε μέσα από την πασίγνωστη γέφυρα του ΣΕΑ Σείριος ο Αναπληρωτής Υπουργός Αθλητισμού. Ο κ. Γιάννης Βρούτσης, καλωσορίζοντας τους παρευρισκομένους, επεσήμανε: «Σε μια χρονιά που ο Αθλητισμός αναβαθμίστηκε από τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, τοποθετώντας το Υπουργείο Αθλητισμού στη φιλόξενη “οικογένεια” της Παιδείας, δεν εφησυχάσαμε». Αξίζει να αναφερθεί ότι εγχείρημα ανάλογο της φετινής EKO Super Special Stage δεν έχει επιχειρηθεί από καμία διοργανώτρια χώρα σε α

Στην Δημητσάνα με τον φακό ...

 

Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις 2024 ...

Έπειτα από την περσινή διοργάνωση, η οποία απέσπασε θετικά σχόλια από την Παγκόσμια Ομοσπονδία Αυτοκινήτου, το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις, αναβάθμισε τη θέση του στο καλεντάρι του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων, όντας ένας από τους δύο αγώνες του προγράμματος που προσφέρουν αυξημένους βαθμούς στους συμμετέχοντες. Ο αγώνας θα αποτελέσει και φέτος τον ένατο και τελευταίο γύρο του θεσμού και θα πραγματοποιηθεί το τριήμερο από τις 8 έως τις 10 Νοεμβρίου. Περιλαμβάνεται, επίσης, στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων  με αυξημένο συντελεστή, ενώ όπως συνέβη και στις δύο προηγούμενες χρονιές, εκτός από τους αγώνες Sporting και Regularity, θα διεξαχθεί και αγώνας Legends, ο οποίος απευθύνεται σε πιο σύγχρονες κατασκευές. Μπορεί να μας χωρίζουν σχεδόν 4 μήνες από το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις του 2024, ωστόσο η Οργανωτική Επιτροπή βρίσκεται σε εγρήγορση, ώστε να προετοιμάσει έναν αγώνα, αντάξιο της ιστορίας του. Η Πανηγυρική Εκκίνηση του αγώνα θα λάβει χώρα κάτ