Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Τα πάντα είναι δυνατά, όπου κι αν βρεθείτε ...


Πριν ξεκινήσετε για την επόμενη οδηγική σας περιπέτεια, η General Tire σάς συμβουλεύει να ελέγξετε τα ελαστικά σας, μιας και είναι ζωτικής σημασίας να διαβάζετε σωστά τις σημάνσεις στο πλευρικό τοίχωμα.   Άλλωστε, το γεγονός ότι η άνοιξη μόλις «μπήκε» δεν αλλάζει την πραγματικότητα: οι δρόμοι διατηρούν ακόμη τη χειμωνιάτικη «φορεσιά» τους: υγρασία, λάσπη, χιόνι, ακόμη και πάγο στις ορεινές και πιο βόρειες περιοχές. Με τόσο πολλά ελαστικά στην αγορά, η αποκωδικοποίηση των διαφόρων μοντέλων και των χαρακτηριστικών τους μπορεί να προκαλέσει σύγχυση. Οι σημάνσεις “all terrain”  (για όλα τα εδάφη) και “mud+snow” (λάσπη+χιόνι) μπορούν να οδηγήσουν ορισμένους να πιστεύουν ότι τα ελαστικά τους είναι κατάλληλα για τις δύσκολες συνθήκες. Πολλά, όμως, ελαστικά 4x4, για παράδειγμα, δε διαθέτουν αλπική σήμανση. Έτσι, το General Tire Grabber AT3 είναι ο τέλειος σύντροφός σας στις  «χειμερινές» περιπέτειες, μιας και η σήμανση «Alpine» υπάρχει σε ολόκληρη την γκάμα των ελαστικών Grabber AT3. Η χάραξη του πέλματος στο Grabber AT3 έχει σχεδιαστεί, ώστε να είναι κατάλληλη για χρήση σε έδαφος εκτός δρόμου, καθώς και σε ασφάλτινους δρόμους. Επιπλέον, το ελαστικό διαθέτει μεγάλο αριθμό ισχυρών μπλοκ, που γαντζώνουν στο έδαφος και επιτρέπουν στο όχημα να προχωρήσει προς τα εμπρός, να κατευθυνθεί με ακρίβεια και να εξασφαλίσει μικρές αποστάσεις φρεναρίσματος, ακόμη και εκτός δρόμου.  Όταν το όχημα μετακινείται σε λασπώδεις δρόμους ή σε ολισθηρά λιβάδια, οι βαθιές αυλακώσεις του πέλματος παρέχουν πρόσθετη πρόσφυση. Τα «επιθετικά» μπλοκ  των ώμων, τα οποία φτάνουν μέχρι το πλευρικό τοίχωμα του ελαστικού, εμποδίζουν την καταστροφή του πλευρικού τοιχώματος. Για την οδήγηση στο δρόμο, το Grabber AT3 έχει σχεδιαστεί, ώστε να προσφέρει υψηλή αντοχή στο πέλμα. Με αυτόν τον τρόπο, εκτελεί τις εντολές κατεύθυνσης και φρεναρίσματος με ακρίβεια. Η General Tire κατασκευάζει το ελαστικό σε 62 μεγέθη, σε μια εξαιρετικά μεγάλη γκάμα για ζάντες, από 15 έως και 20 ίντσες. Το Grabber AT3 έχει εγκριθεί για ταχύτητες έως και 200 χλμ / ώρα.



Οδηγικές συμβουλές

Πριν ξεκινήσετε:
• Ελέγχετε συχνά τα ελαστικά για πιθανές φθορές και αντικαταστήστε τα, αν χρειάζεται. Το νόμιμο όριο για το βάθος πέλματος στα ελαστικά είναι 1,6 χιλιοστά, αλλά οι ειδικοί της General Tire συνιστούν τουλάχιστον 3 χιλιοστά, για την ασφάλειά σας σε υγρές καιρικές συνθήκες.  Κατά τη χειμερινή περίοδο συνιστώνται, τουλάχιστον τα 4 χιλιοστά.
• Ελέγξτε τις πιέσεις των ελαστικών σας, πριν από οποιαδήποτε μεγάλη διαδρομή ή τουλάχιστον κάθε δύο εβδομάδες. Σε ορισμένες περιπτώσεις, η πίεση των ελαστικών θα πρέπει να ρυθμίζεται, ώστε να είναι κατάλληλη για χρήση εκτός δρόμου. Βεβαιωθείτε ότι, όταν ξεκινάτε για μακρινές, εκτός δρόμου, περιπλανήσεις, θα έχετε μαζί σας μια τρόμπα, ώστε να μπορείτε να ρυθμίσετε, εκ νέου την πίεση των ελαστικών, όταν επιστρέψετε στους δημόσιους δρόμους. Η οδήγηση σε δημόσιο αυτοκινητόδρομο, με ελαφρώς ξεφούσκωτα ελαστικά μπορεί να είναι εξαιρετικά επικίνδυνη.
• Ελέγξτε τα ελαστικά σας για ανομοιόμορφη φθορά. Αν και δεν είναι ιδιαίτερα επικίνδυνη από μόνη της, η ανομοιογενής φθορά των ελαστικών μπορεί να είναι σημάδι ότι υπάρχει κάποιο σοβαρό πρόβλημα, όπως ζήτημα ευθυγράμμισης ή, στη χειρότερη περίπτωση, πρόβλημα με φθαρμένα ή κατεστραμμένα εξαρτήματα στο σύστημα διεύθυνσης ή  ανάρτησης.
• Κάθε φορά που ένα από τα ελαστικά σας αντικαθίσταται ή επισκευάζεται, πρέπει να τοποθετηθεί νέα βαλβίδα. Οι αξιόπιστοι τεχνίτες ελαστικών θα το κάνουν σίγουρα, αλλά είναι πάντα καλό να το επιβεβαιώνετε, πριν σας παραδώσουν το νέο ή επισκευασμένο ελαστικό.
• Πριν το ταξίδι, να θυμάστε πάντα να ελέγχετε ότι η μπαταρία σας είναι πλήρως φορτισμένη, τα φώτα είναι καθαρά και οι λαμπτήρες λειτουργικοί. Συνιστάται, επίσης, να δημιουργήσετε ένα κιτ έκτακτης ανάγκης, με φαγητό, νερό και πόσιμα υγρά, φακό και πρόσθετο ρουχισμό, για τα ταξίδια σε δύσκολους καιρούς.

Στον δρόμο:
• Η ορατότητα είναι ζωτικής σημασίας. Κρατήστε το παρμπρίζ και τα παράθυρα καθαρά
• Μειώστε την ταχύτητά σας σε ολισθηρές επιφάνειες και αποφύγετε το σκληρό φρενάρισμα ή την απότομη επιτάχυνση
• Αυξήστε την απόσταση από το μπροστινό όχημα. Στη βροχή, στον πάγο και στο χιόνι αφήστε αρκετή απόσταση για να σταματήσετε με ασφάλεια. Αφήστε έως και δέκα φορές την κανονική απόσταση πέδησης, ειδικά στους αυτοκινητοδρόμους
• Χρησιμοποιήστε μια ταχύτητα πιο πάνω, για να αποφύγετε το σπινάρισμα των τροχών, κατά την εκκίνηση ή την αναρρίχηση λόφων.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1ος Γύρος - Επιτυχής ...

Συναρπαστική ήταν η εξέλιξη του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ενός αγώνα που είχε αρκετές ανακατατάξεις καθ’ όλη τη διάρκειά του. Τελικοί νικητές αναδείχθηκαν οι Σωκράτης Τσολακίδης-Γιώργος Πολυζώης, στην επιστροφή του δύο φορές Πρωταθλητή Ελλάδος στη χωμάτινη επιφάνεια. Ο αγώνας διοργανώθηκε από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρείχαν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας ήταν ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Με τον καλύτερο τρόπο ξεκίνησαν τις υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος οι Τσολακίδης-Πολυζώης,. Το πλήρωμα του Skoda Fabia Rally2 Evo είδε από νωρίς να τίθενται εκτός αγώνα οι κύριοι αντίπαλοί του και στη συνέχεια ελέγχοντας τον συναγωνισμό, κέρδισε τις τρεις τελευταίες Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Νωρίτερα, οι «Παναγιώτης Ρουστέμης»-Χρήστος Μπακλώρης, οι οποίοι βρέθηκαν να προηγούνται έπειτα από τις δύο πρώτες

Αναγέννηση ...

Το Στρατιωτικό Αεροδρόμιο Τρίπολης θα υποδεχτεί το Σαββατοκύριακο 20 και 21 Απριλίου, 45 οδηγούς, οι οποίοι θα λάβουν μέρος στον πρώτο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας στις κατηγορίες Ν&Α, Ε, Formula Saloon και Ιστορικών! Διοργανωτές είναι τα Σωματεία “Αγωνιστικός Σύλλογος Ιδιοκτητών Σπορ αυτοκινήτων” (ΑΣΙΣΑ) και “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.). Η κατηγορία Ν&Α συγκέντρωσε 11 οδηγούς, οι οποίοι θα αγωνιστούν με στόχο τη νίκη στην πρεμιέρα του θεσμού. Με τετρακίνητο Lancer της Ομάδας Ν θα αγωνιστεί ο 26χρονος Ταξιάρχης Ασημακόπουλος, ευελπιστώντας η τύχη να είναι με το μέρος του στην Τρίπολη, σε αντίθεση με την πρόσφατη Ανάβαση Ριτσώνας. Γνωστός από τη συμμετοχή του σε αγώνες ταχύτητας παλαιότερα, ο Σάκης Ηλιάδης επιστρέφει στην πίστα με ένα Mitsubishi Lancer Evo IX και θα διεκδικήσει τη νίκη, ενώ για πρώτη φορά θα εκκινήσει σε αγώνα ταχύτητας ο 27χρονος τοπικός, Δημήτρης Μουργελάς με ένα Mitsubishi Lancer Evo VIII. Από τη Ρόδο θα ταξιδέψ

Νέος Κ.Ο.Κ. ...

Προ των πυλών βρίσκεται ο αναμορφωμένος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας με τις ποινές να αφορούν στον οδηγό και όχι στο όχημα. «Ο αναμορφωμένος ΚΟΚ θα έχει νέα πολιτική ποινών, επικεντρωμένη στην οδική ασφάλεια. Δεν μας ενδιαφέρει να τιμωρήσουμε, πρωτίστως, τους παραβάτες, μας ενδιαφέρει να είναι εφαρμόσιμες οι ποινές, να είναι δίκαιες και να αντιστοιχούν στη σοβαρότητα και στην επικινδυνότητα κάθε παράβασης» , τόνισε η υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδια για τις μεταφορές, Χριστίνα Αλεξοπούλου. Για πρώτη φορά, σύμφωνα με τον νέο ΚΟΚ, που αναμένεται να τεθεί σε διαβούλευση το επόμενο διάστημα, κατηγοριοποιούνται οι ποινές και αυστηροποιούνται, ανάλογα με τη σοβαρότητα της παράβασης (πχ. κινητό τηλέφωνο, κράνος, ζώνη κ.α.).   «Ο νέος ΚΟΚ, που θα ανταποκρίνεται στις νέες συνθήκες, βρίσκεται σε τελικό στάδιο επεξεργασίας και πρόκειται συντόμως να τεθεί σε δημόσια διαβούλευση, πριν πάρει τον δρόμο για τη Βουλή» ανέφερε και υποστήριξε ότι ο αναμορφωμένος ΚΟΚ θα έχει νέα πολιτική ποινών,