Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Χρονομετρημένες Δοκιμές - Ανάβαση Διονύσου ...


Οι αγωνιζόμενοι του Ενιαίου, των κατηγοριών Α, Ν, Ε, της Formula Saloon και των Ιστορικών αυτοκινήτων έκαναν την «πρόβα τζενεράλε» για τον αυριανό πρώτο φετινό αγώνα του Πρωταθλήματος Αναβάσεων και Ιστορικών, καθώς και για τους δύο πρώτους φετινούς γύρους του ΣΟΑΑ Ενιαίου Skoda. Από τους 94 αγωνιζόμενους της λίστας συμμετοχών, στον αυριανό αγώνα θα δώσουν το παρόν οι 86 που πέρασαν το Διοικητικό και Τεχνικό Έλεγχο, και συμμετείχαν στις σημερινές δοκιμές. Παρά το γεγονός ότι τηρήθηκε το πρόγραμμα, ένας αξιοσημείωτος αριθμός μηχανικών προβλημάτων στη διαδρομή επέφερε πολλές διακοπές κι έτσι δεν επέτρεψε το Σωματείο «Ελληνική Λέσχης Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής», που διοργανώνει τον αγώνα, να κάνει και τρίτο σκέλος χρονομετρημένων δοκιμών. Ο χρόνος μέχρι την στιγμή της παράδοσης του δρόμου στην κυκλοφορία, αλλά και μέχρι τη δύση του ηλίου, δεν ήταν αρκετός για κάτι τέτοιο.


Τη δράση ξεκίνησε με το Ενιαίο με τα Skoda Fabia 1.2 TSI, στο οποίο και τις δύο φορές τον πρώτο χρόνο πέτυχε ο Στάθης Κουκέας - καταφέρνοντας, μάλιστα, στο δεύτερο πέρασμα να πέσει κάτω από το 2:53, στο 2:52.95. Ο Γιάννης Χαραλαμπόπουλος και ο Κώστας Γιαννίκος πέτυχαν το δεύτερο και τρίτο χρόνο του β’ σκέλους και της ημέρας, κάτω από δύο δευτερόλεπτα μακριά από τον πρωτοπόρο.


Στην κατηγορία Ν, τον πρώτο χρόνο και στα δύο σκέλη (κατά 5 δευτερόλεπτα ταχύτερο στο δεύτερο, στο 2:32.87) πέτυχε ο Πάνος Κύρκος με το Mitsubishi Lancer EvoIX της N4, ενώ τον ακολούθησε ο «Αμερικάνος» με ίδιο αυτοκίνητο. Εξαιρετικά ταχείς, στο μεταξύ, ήταν και οι Διονύσης Γιαννούλης (Honda Civic Type R) και Κίμωνας Θέος (Peugeot 106 S16), που πέτυχαν τα ταχύτερα ανεβάσματα της Ν3 και της Ν2 αντίστοιχα.


Στα αυτοκίνητα της κατηγορίας Α, ο Μιχάλης Ευθυμίου (Ford Escort RS Cosworth / A8) απάντησε με 2:28.88 στο δεύτερο σκέλος στον πρώτο χρόνο που είχε σημειώσει στο α’ σκέλος ο Ανδρέας Ντόφης (Mitsubishi Lancer EvoVI), με 2:30.4. Τον πρώτο χρόνο της Α7 πέτυχε στο πρώτο σκέλος ο Σταύρος Χατούπης (Opel Corsa B 1.6i), της Α6 ο Δημήτρης Ζάγαρης (Citroen Saxo VTS) και της Α5 ο Χρήστος Ατζέμης (Peugeot 106 Rallye).


Με 2:32.5 ο ο Διονύσης Τροβάς (BMW M3 2.3 E30 / Ε12) έκανε τον πρώτο χρόνο της κατηγορίας Ε στο πρώτο ανέβασμα, ενώ ταχύτερος στην Ε11 -και δεύτερος στους χρόνους- και στις δύο περιπτώσεις ήταν ο Παντελής Βασιλειάδης (Citroen AX Sport 1.6). Η Ε10 και στα δύο ανεβάσματα ήταν «υπόθεση» Αθανάσιου Φάσσα (Peugeot 106 S16).


Στην κατηγορία των ισχυρότερων αυτοκινήτων, τη Formula Saloon, ο Μάριος Ηλιόπουλος (Ford Focus ST170) συνέχισε από εκεί που έμεινε πέρσι, στην πρώτη θέση, αντιμετωπίζοντας τον νέο συναγωνισμό από τη Lamborghini Huracan Super Trofeo του «Samino», ο οποίος στο δεύτερο πέρασμα έφτασε τον πρωταθλητή στα 1,23 δευτ. Αρκετά κοντά, στα 2,30 δευτ. ήταν και ο Παναγιώτης Ηλιόπουλος, με την εξίσου εντυπωσιακή Ferrari 458 Challenge. Και στις δύο αναβάσεις, στα δίλιτρα της FST2 ταχύτερος ήταν ο Γιώργος Περατινός με VW Golf 2.0 Turbo.


Η κατηγορία των Ιστορικών γνώρισε και πάλι την κυριαρχία του Γιώργου Κατσαρού με το εντυπωσιακό Ford Escort Mk1 RS1600, που έριξε κατά δύο δευτερόλεπτα το χρόνο του στο δεύτερο πέρασμα. Το δεύτερο χρόνο της ημέρας στην κατηγορία πέτυχε ο Γιάννης Τσαλαματάς και τον τρίτο ο Γιάννης Κατσικάς, με δύο Ford Escort Mk2 RS2000.
Μετά από αυτή την εντυπωσιακή προθέρμανση, οι αγωνιζόμενοι της Ανάβασης Διονύσου 2019 -καθώς και το μετεωρολογικό Δελτίο- υπόσχονται μια υπέροχη ημέρα αγωνιστικού θεάματος την Κυριακή. Ο αγώνας, που διεξάγεται με την πολύτιμη βοήθεια των χορηγών του, «Ρεκτιφιέ Special» και «Skoda Μακρής», και με την αρωγή του Δήμου Μαραθώνα, θα ξεκινήσει στις 10:00 π.μ. (μισή ώρα νωρίτερα του προγραμματισμένου). Θυμίζουμε ότι ο δρόμος για τους θεατές θα κλείσει στις 09:00 π.μ. Μετά τα δύο Σκέλη της Ανάβασης, η απονομή των επάθλων στους νικητές θα πραγματοποιηθεί το απόγευμα στις εγκαταστάσεις του Ναυτικού Ομίλου στο Μάτι.
Η ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α. εύχεται σε όλους τους αγωνιζόμενους να έχουν έναν καλό αγώνα, και σας προσκαλεί στην Πεντέλη για την, καθιερωμένη πλέον, αναβίωση -για τέταρτη χρονιά φέτος- της ένδοξης Ανάβασης Διονύσου!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

60 χρόνια Opel Design Centre...

Το 2024 είναι μία επετειακή χρονιά για την Opel, αφού η Γερμανική εταιρεία γιορτάζει 125 χρόνια στην κατασκευή αυτοκινήτων. Από το 1899, η μάρκα με έμβλημα τον Κεραυνό έχει καταστήσει την κινητικότητα προσιτή σε εκατομμύρια ανθρώπους, ενώ την ίδια στιγμή, συνεχίζει να εμπνέει το κοινό με τα καινοτόμα μοντέλα της. Σήμερα, το έμβλημα της Opel εκφράζει τη συναρπαστική πλευρά της μάρκας, καθώς και τον δρόμο της προς τον εξηλεκτρισμό. Το design είναι αυτό που ευθύνεται κατά κύριο λόγο για το πώς ένα αυτοκίνητο μπορεί να συναρπάσει από την πρώτη ματιά. Και εδώ, η Opel έθεσε γερές βάσεις, ακριβώς 60 χρόνια πριν. Το 1964, ξεκινά τη λειτουργία του στο Rüsselsheim το Opel Design Studio, το πρώτο κέντρο σχεδιασμού αυτοκινήτων στην Ευρώπη. Από τότε, είναι υπεύθυνο για τη συνεχώς εξελισσόμενη σχεδιαστική φιλοσοφία των μοντέλων παραγωγής της Opel. Οι σχεδιαστές έχουν επίσης δημιουργήσει πρωτοποριακά πρωτότυπα οχήματα, που δίνουν μια γεύση από το μέλλον της μάρκας, από το θρυλικό Opel Experimental GT

1000 Miglia ...

Από τις 11 έως και τις 15 Ιουνίου 2024 διεξάγεται στην Ιταλία και την κλασική πλέον διαδρομή Μπρέσια-Ρώμη-Μπρέσια, το 42ο “1000 Miglia” όπου πάνω από 400 κλασικά αυτοκίνητα λαμβάνουν μέρος. Περισσότερες από 50 Alfa Romeo συμμετέχουν στον «Πιο όμορφο αγώνα του κόσμου», όπως τον αποκαλούσε ο Enzo Ferrari. Η πιο ιδιαίτερη αφορά σε μια εξαιρετικά σπάνια 1900 Sport Spider του 1954, η οποία φέρει τον αριθμό «289». Πρόκειται για ένα ανοιχτό αγωνιστικό με 4κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα που απέδιδε 138 HP, κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων και πίσω άξονα De Dion. Χάρη στο βάρος των μόλις 880 kg και την εξαιρετική αεροδυναμική, μπορούσε να αναπτύξει ταχύτητα έως και 220 km/h ενώ τα δυναμικά χαρακτηριστικά της ήταν κορυφαία. Πίσω από το τιμόνι της βρίσκεται ο Nicola Larini, ο θρυλικός πιλότος που στη δεκαετία του 1990 μεσουράνησε στο DTM και το 1993 στέφθηκε πρωταθλητής με την Alfa Romeo 155 V6 TI. Ακόμα μια πολύ σπάνια παρουσία είναι μια 1900 Super Sprint του 1956 που συμμετέχει στον αγώνα με τ

20ο Ράλλυ Κορίνθου ...

Το Ράλλυ Κορίνθου στην επιστροφή του στο 60ό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ έπειτα από δύο χρόνια απουσίας, συγκέντρωσε 48 συμμετοχές! Ο αγώνας θα πραγματοποιηθεί από την Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Κορινθίας (ΑΛΑΚ) στις 15 και 16 Ιουνίου και πεδίο δράσης θα είναι δύο αγαπημένες «ακροπολικές» Ειδικές Διαδρομές, οι Άγιοι Θεόδωροι και τα Πίσια. Οι συμμετοχές χαρακτηρίζονται τόσο από την ποσότητα, όσο και από την ποιότητα, με τους πρωταγωνιστές του πρωταθλήματος να δίνουν το παρών στην Κόρινθο, σε ένα κρίσιμο σημείο για το θεσμό. Πρώτοι στον αγώνα θα εκκινήσουν οι Jourdan Serderidis-Frederic Miclotte με το ολοκαίνουριο Skoda Fabia RS Rally2 του οδηγού, οι οποίοι θα αγωνιστούν στο Ράλλυ Κορίνθου προκειμένου να κάνουν μια καλή προπόνηση ενόψει του εθνικού μας αγώνα, στον οποίο θα οδηγήσουν ένα Ford Puma της κορυφαίας κατηγορίας. Να αφήσουν πίσω τους τις ατυχίες που αντιμετώπισαν στους δύο πρώτους πρωταθληματικούς αγώνες θα επιδιώξουν οι Ιωάννης Παπαδημητρίου-Χρήστος Κουζιώνης, οι οποίοι θα κ