Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Περι πινακίδων ...


Σχετικά με την έκδοση πινακίδων για αγωνιστικά αυτοκίνητα, σύμφωνα με την ΚΥΑ 94748-4130 που δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ 570/25.02.2019/Τεύχος Δεύτερο, και βάσει της παραγράφου 1, η Ομοσπονδία υποχρεούται στην έκδοση αγωνιστικών πινακίδων.
Προσπαθώντας να διευκολύνουμε τους αγωνιζόμενους και ιδιοκτήτες των αγωνιστικών αυτοκινήτων, διευκρινίζουμε τα παρακάτω:
• Οι αγωνιζόμενοι και οι ιδιοκτήτες αγωνιστικών αυτοκινήτων έχουν τη δυνατότητα να αντικαταστήσουν την αγωνιστική πινακίδα τους της ΕΛΠΑ με κόστος 10 € (που αφορά μόνο στο κόστος της πινακίδας), εφ’ όσον έχουν ήδη πληρώσει στην ΕΛΠΑ για το 2019.
Απαραίτητη προϋπόθεση για αυτό είναι η κατάθεση της πινακίδας της ΕΛΠΑ στην ΟΜΑΕ και η επίδειξη της απόδειξης πληρωμής στην ΕΛΠΑ για το 2019.
• Εφ’ όσον αγωνιζόμενος ή ιδιοκτήτης θέλει να ανανεώσει και αντικαταστήσει την πινακίδα ΕΛΠΑ πρέπει να καταβάλει στην Ομοσπονδία 50 €, το οποίο είναι το τέλος ανανέωσης για το 2019, και να παραδώσει στην Ομοσπονδία την πινακίδα της ΕΛΠΑ.
• Εφ’ όσον ο ιδιοκτήτης ή αγωνιζόμενος αγωνιστικού αυτοκινήτου δεν έχει εκδώσει ποτέ ΔΤΤ και αγωνιστική πινακίδα, πρέπει να εκδώσει πρώτα ΔΤΤ στην ΟΜΑΕ και στη συνέχεια αγωνιστική πινακίδα με τέλος 50 Ευρώ.
• Σύμφωνα με την ανωτέρω ΚΥΑ, όλα τα αγωνιστικά αυτοκίνητα εμπίπτουν σε μία ενιαία κατηγορία. Η ΚΥΑ δεν διαχωρίζει τα αγωνιστικά ανάλογα με την ηλικία τους. Κατόπιν αυτού, όλα τα αγωνιστικά αυτοκίνητα ανεξαρτήτως ηλικίας (συμπεριλαμβάνονται και όσα αγωνιστικά συμμετείχαν στην κατηγορία Sporting Ιστορικών μέχρι πρότινως) θα πρέπει να διαθέτουν αγωνιστικές πινακίδες εκδοθείσες από την ΟΜΑΕ.
• Οι πινακίδες ΕΛΠΑ, εφ’ όσον συλλεχθεί ικανός αριθμός, θα επιστρέφονται στον φορέα έκδοσης.

Ενημέρωση: Η κίνηση όλων των αγωνιστικών αυτοκινήτων (ιστορικών και σύγχρονων) στους δρόμους (με εξαίρεση για τους αγώνες ράλλυ κ.λπ) είναι απόλυτα απαγορευμένη βάσει της ΚΥΑ.
Η κίνηση κατά τη διάρκεια των αγώνων (Ράλλυ κ.λπ.) ορίζεται από τη διαδρομή, όπως αυτή περιγράφεται στο Road Book με ευθύνη του Σωματείου το οποίο διοργανώνει τον αγώνα.
Μέχρι τη στιγμή που η Ομοσπονδία θα είναι σε θέση να εξυπηρετήσει τεχνικά (πινακίδες κ.λπ.) θα δίδεται βεβαίωση στην οποία θα αναφέρεται ο αριθμός της αγωνιστικής πινακίδας, ο ιδιοκτήτης, η μάρκα, ο τύπος κ.λπ. για κάθε ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο ξεχωριστά.
Η εν λόγω βεβαίωση θα εκδίδεται ατελώς.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...