Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

40ο Ολυμπιακό Ράλλυ ...


Χώμα, χιλιάδες χιλιόμετρα, οδηγοί, συνοδηγοί, ομάδες, αυτοκίνητα, θεατές. Η ιστορία μεγάλη, τόση που μας ξεπερνάει. Να το είχαν φανταστεί άραγε τότε, στο 1ο Ολυμπιακό Ράλλυ, ότι θα φτάναμε φέτος να πραγματοποιούμε την 40η έκδοση του αγώνα;
Το 40ο Ολυμπιακό Ράλλυ, θα διεξαχθεί στις 6-7 Απριλίου 2019, από το αθλητικό Σωματείο, Αγωνιστική Ολυμπιακή Λέσχη Αυτοκινήτου Πύργου (ΑΟΛΑΠ), και γίνεται σε συνδιοργάνωση με την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος (Περιφερειακή Ενότητα Ηλείας), την Π.Ε.Δ.Δ.Ε (Περιφερειακή Ένωση Δήμων Δυτικής Ελλάδος) και υπό την αιγίδα των Δήμων Πύργου και Αρχαίας Ολυμπίας, με την θεσμική υποστήριξη της ΔΗΚΕ Πύργου και Δ.Ο.Π. Πύργου (Δημοτικός Οργανισμός Πολιτισμού Πύργου).
Η έναρξη του 55ου  Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ 2019 αποτελείται από 6 ειδικές διαδρομές συνολικού μήκους 83,13Km,  γνωστές σε όλους τους αγωνιζόμενους, τον Λάλα, μήκους 14,70Km, επαναλαμβανόμενη (x3) με τεχνικά κομμάτια που θα προσφέρουν άπλετο θέαμα και ευχαρίστηση στα πληρώματα και την πανέμορφη Φολόη μήκους 13,01Km επαναλαμβανόμενη (x3), με το σκηνικό στο δάσος να είναι βγαλμένο σαν από μυθιστόρημα. Το συνολικό μήκος του αγώνα είναι 176,18Km με 93,05Km απλών ειδικών διαδρομών.
• Ο διοικητικός και τεχνικός έλεγχος θα γίνουν το Σάββατο 6 Απριλίου στο ιδιωτικό ΚΤΕΟ «ΙΟΝΙΚΗ», Συντριάδα  Πύργου και ώρες από 15:30 έως 18:30. 
Το βράδυ της ίδιας μέρας και ώρα 21:00 θα γίνει η καθιερωμένη πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία του Πύργου. Πριν την πανηγυρική εκκίνηση θα προηγηθούν πολιτιστικές εκδηλώσεις και μια μεγάλη συναυλία από ώρα: 20.00.
• Το Service Park  βρίσκεται στη διαδρομή του αγώνα, στο σχολείο -γήπεδο του Δ.Δ. Λάλα.
• Η εκκίνηση του αγώνα θα δοθεί την Κυριακή 7 Απριλίου στις 09:30 στην έξοδο του Service Park(σχολείο- γήπεδο Δ.Δ. Λάλα) και ο τερματισμός έμπροσθεν στο Δημαρχείο της Αρχ. Ολυμπίας στις 15.30.
• Οι αναγνωρίσεις διαδρομών θα γίνονται μέχρι το Σάββατο 6 Απριλίου (έως τη δύση του ηλίου) με ελεύθερο αριθμό περασμάτων. Παρακαλούνται οι αγωνιζόμενοι να τηρούν τους κανονισμούς περί αναγνωρίσεων, κυρίως όσον αφορά την ταχύτητα με την οποία κινούνται στις ειδικές διαδρομές ώστε να αποφευχθεί η ενόχληση των κατοίκων (ανώτερο επιτρεπτό όριο 70Km/h). Απαγορεύεται, με απόφαση της οργανωτικής επιτροπής του αγώνα, η οδήγηση κατά τη διάρκεια των αναγνωρίσεων στις Ειδικές Διαδρομές με ανάποδη φορά από αυτή του αγώνα.
Δήλωση συμμετοχής  ΣΔΔΑ, Συμπληρωματικός Κανονισμός, Χάρτης, ωράριο και road book θα δημοσιεύονται στο www.aolap.gr  & www.omae-epa.gr  καθώς και όλες οι πληροφορίες για αγωνιζόμενους και θεατές, θα είναι διαθέσιμες στην σελίδα της ΑΟΛΑΠ στο Facebook:www.facebook.com/aolapyrgou.
Οι εγγραφές συμμετοχής εκκινούν τη Δευτέρα 18 Μαρτίου και λήγουν την Παρασκευή 29 Μαρτίου 2019.
Δηλώσεις γίνονται μέσω του Συστήματος Διαδικτυακής Διαχείρισης Αγώνων-ΣΔΔΑ.
Οι αθλητές θα πρέπει να πληρώσουν μέσω ΣΔΔΑ το ποσό της συμμετοχής που αντιστοιχεί στο παράβολο της Ασφάλισης ( 80 € για τον αγώνα μας)
Η οργάνωση δεν μπορεί να δεχθεί καμία συμμετοχή ιδιοχείρως όλες πρέπει να υποβληθούν από τον αθλητή στο ΣΔΔΑ. Πληρωμή στο Σωματείο, μαζί με την δήλωση συμμετοχής στο ΣΔΔΑ.
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν για πληροφορίες:  Τηλ/Fax: 2621022165 (ώρες 10.30-14.00 και 19.00-21.30) ή κιν. 6937114349,  6937112825,  e-mail: aolap@otenet.gr , paniain@gmail.com και Facebook  “ΑΟΛΑΠ ”.
Γραφείο τύπου και επικοινωνίας: Ιαν Παπανικολάου, τηλ.: 6932419229,  e-mail: paniain@gmail.com .
Επίσης όσοι ενδιαφέρονται για μεταφορά του αγωνιστικού με αυτοκινητάμαξα πρέπει να το δηλώσουν και θα ισχύσουν τα της σχετικής εγκυκλίου.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Επικό "Μολών Λαβέ" ...

Ο πρώτος χωμάτινος αγώνας για το 2025 πέρασε στις αναμνήσεις μας. Πολύ θέαμα, ειδικά στο γνωστό άλμα, γρήγορα περάσματα με τεχνική για καλύτερο χρόνο και για να αποφύγεις τις κακοτοπιές αλλά και πολλές εγκαταλείψεις, αφού η διαδρομή φέτος έδειξε τα δόντια της σε όσους είτε δεν εκτίμησαν κάτι σωστά, είτε υπερπροσπάθησαν για την καλύτερη επίδοση. Η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της Σπάρτης γεμάτη ασφυκτικά από κόσμο υποδέχτηκε και χειροκρότησε τα πληρώματα, εγκαινιάζοντας το ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ 2025. Άτομα κάθε ηλικίας ήρθαν για να θαυμάσουν και να περιεργαστούν από κοντά τα αγωνιστικά αυτοκίνητα σε μια πετυχημένη για άλλη μια χρονιά εκδήλωση. Η συνέχεια στον όμορφο Πάρνωνα που η προετοιμασία της διαδρομής ικανοποίησε τα πληρώματα τα οποία μετά τα έξι περάσματα των αναγνωρίσεων ξεκίνησαν τον αγώνα σε μια ηλιόλουστη μέρα με πλήθος θεατών, περισσότεροι από πέρσι, που θαύμασαν τα δυναμικά περάσματα των συμμετεχόντων. Στα αποτελέσματα τώρα ξεκινάμε με τα ιστορικά με πρώτους γενικής τους ...

Heritage Classic Cup – Spring Edition ...

Η Επίσημη εκδήλωση του ΣΦΙΠΟΠ για το 2025 έρχεται στις 29-30/3/2025 και οι συμμετοχές συνεχίζονται μέχρι τη Πέμπτη 27/3/2025. Με την αμέριστη υποστήριξη και τη συνδιοργάνωση του Δήμου Αρχαίας Ολυμπίας η φετινή εκδήλωση του ΣΦΙΠΟΠ θα αναδείξει τις ομορφιές και θα δώσει πνοή σε όλα σχεδόν τα χωριά του Δήμου Αρχαίας Ολυμπίας με τη διέλευση των αγωνιζομένων με τα πανέμορφα κλασσικά οχήματα του περασμένου αιώνα. Η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας συμβάλει στη συνδιοργάνωση με την αθλοθέτηση των νικητών και ο Δήμος Πύργου (όπου εδρεύει ο ΣΦΙΠΟΠ) βοηθάει σημαντικά με επιχορήγηση για την επιτυχή ολοκλήρωση της. Η Ε.Ο. ΦΙΛΠΑ περιλαμβάνει το Heritage Classic Cup – Spring Edition στο ετήσιο πρόγραμμα κλασσικών και ιστορικών οχημάτων με αποτέλεσμα να προσελκύει μεγάλο ενδιαφέρον από πληρώματα όλης της Ελλάδος. Μετά την επιτυχία από το προηγούμενο Heritage Classic Cup, έρχεται η φετινή εκδήλωση για αυτοκίνητα και για  μοτοσικλέτες με δύο αγωνιστικές μέρες και περισσότερα από 180 οδηγικά χλμ και 14 ει...

51ο Rally Θερμαϊκού ...

Σε λίγες μέρες διοργανώνεται το 51ο ράλι Θερμαϊκού. Ας πούμε λίγα λόγια για την ιστορία αυτού του αγώνα, για να θυμηθούν οι παλιοί και να μάθουν οι πιο νέοι. Η ιστορία του ράλι Θερμαϊκού ξεκινάει από πολύ παλιά. Μόνιμος διοργανωτής ήταν ο Α.Ο.Θ. Στις 2 Μαρτίου 1969 έγινε το πρώτο ράλι Θερμαϊκού. Ένας αγώνας μεικτός σε χώμα και άσφαλτο, με 30 συμμετοχές. Νικητές ήταν οι Μιχάλης και Παύλος Πετρίδης με B.M.W. 1600. Το ίδιο μοτίβο χώμα - άσφαλτος συνεχίζει και τα δυο επόμενα χρόνια με τον Γάκη Καλεμτζάκη να είναι ο νικητής το 1970 με συνοδηγό τον Παπαδημητρίου με ένα Ford και το 1971 με τον Λάμπρο Γκράσσο με μια Toyota Corolla. Απο το 1972 ο αγώνας γίνεται καθαρά χωμάτινος μέχρι και το 1976. Οι Σταύρος Σταυριανίδης - Λάμπρος Γράσσος θα είναι οι νικητές το 1972 με Opel Kadett Rallye, με τους Γιώργο Γεωργούλα - Σταυριανίδη να κερδίζουν το 1973 με ίδιο αυτοκίνητο. Τα επόμενα χρόνια 1975 - 1978, απόλυτοι κυρίαρχοι του ράλι Θερμαικού θα είναι οι Γιώργος Σωτηριάδης - Γιάννης Κέπετζης, αφού θα π...