Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η Zhidou στην 3η Έκθεση "VERDETEC 2019" ...


Πρεμιέρα στην Αθήνα στην 3η Έκθεση «VERDETEC 2019» της πλατφόρμας sharen’go της Zhidou.
Πρόκειται για μια επαναστατική ιδέα «μοιραζόμενων» αυτοκινήτων που ήδη εφαρμόζεται με επιτυχία σε πολλές ευρωπαϊκές πόλεις, περιλαμβάνοντας ένα στόλο 2.500 και πλέον αυτοκινήτων Zhidou με πάνω από 180.000 εγγεγραμμένους χρήστες.
Το σύστημα share’ngo με το πολύ προσιτό αποκλειστικά ηλεκτροκίνητο μοντέλο ZD D1 (περιλαμβάνει ειδικό κιτ), απευθύνεται κυρίως σε επαγγελματίες. Η εφαρμογή βρίσκεται στο στάδιο της προετοιμασίας και στην χώρα μας και αναμένεται να υλοποιηθεί σε υψηλής προβολής τουριστικούς προορισμούς από το προσεχές καλοκαίρι, και στην Αθήνα από το προσεχές φθινόπωρο.
Πέρα από την κοινή χρήση/χρονοχρέωση το σύστημα share’ngo έχει εξελιχθεί έτσι ώστε να μπορεί να αποτελεί ιδανική λύση για τη συνήθη ημερήσια ενοικίαση, καθώς και πολύτιμο εργαλείο διαχείρισης και ελέγχου εταιρικού στόλου αυτοκινήτων, ενώ έχει δυνατότητα εφαρμογής και σε άλλα οχήματα (δίκυκλα, επαγγελματικά αυτοκίνητα μεταφοράς προσώπων και/ή εμπορευμάτων, κ.λπ.).
Κατά τη διάρκεια της Έκθεσης θα υπάρχει παρουσίαση του συστήματος στους δημοσιογράφους του ειδικού Τύπου (15/2) και σε εταιρείες ενοικιάσεων αυτοκινήτων (17/2), ενώ θα διατεθούν 8 ZD D1 sharen’go για σύντομο test drive και γνωριμία με τη πλατφόρμα.


Παράλληλα στο περίπτερο Zhidou θα εκτεθούν στο κοινό τα προηγμένα ηλεκτροκίνητα μοντέλα D2 και D2S. Πρόκειται για ευέλικτα αυτοκίνητα πόλης, διθέσια, με μήκος που δεν ξεπερνά τα 2,8 μ., παρέχοντας παρά ταύτα χώρο αποσκευών της τάξεως των 300 λίτρων! Βασίζονται σε κοινή πλατφόρμα, αλλά διαφέρουν κυρίως σε επίπεδο εξοπλισμού. Και τα δύο είναι προσθιοκίνητα και προσφέρουν πολύ καλές επιδόσεις (ανώτατη ταχ. 90 χλμ./ώρα με ηλεκτρονικό περιοριστή) και εξαιρετική αυτονομία (180 χλμ.) χάρη στην συστοιχία προηγμένων μπαταριών λιθίου με ηλεκτρόδια υψηλής απόδοσης τελευταία γενιάς (τύπος Li(NiCoMn)O2), που διακρίνονται για την ασφάλεια, την αντοχή τους, την σταθερή τους απόδοση και τις κόμπακτ διαστάσεις τους, παρέχοντας δυνατότητα φόρτισης από κοινή πρίζα ρεύματος 220V διάρκειας 6-7 ωρών.
Το πακέτο εξοπλισμού των μοντέλων είναι πληρέστατο κατατάσσοντάς τα στη premium κατηγορία. Διαθέτουν, λοιπόν, όλες τις συνήθης ηλεκτρικές ευκολίες (ηλεκτρικά παράθυρα, καθρέπτες, κλειδαριές), υποβοηθούμενο σύστημα διεύθυνσης, αυτόματο κλιματισμό, οθόνη διασύνδεσης πολυμέσων συστήματος Android (πλοήγηση, Bluetooth, USB, κ.λπ.), δερμάτινα-πλήρως ρυθμιζόμενα καθίσματα και τιμόνι, σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί, κάμερα οπιθοπορείας, κ.ά. 
Επιπλέον, και τα δύο μοντέλα της Zhidou, προσφέρουν πολύ χαμηλό κόστος χρήσης (τα έξοδα κίνησης υπολογίζονται σε 1,1€ ανά 100 χλμ.), δεν πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας, έχουν πολύ χαμηλά ασφάλιστρα, και φυσικά μηδενικές εκπομπές ρύπων.
Συνολικά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα εταιρείας αποτελούν τη νέα τάση της στον κόσμο της αγοράς των ηλεκτρικών οχημάτων και έχουν στόχο τη βελτιστοποίηση της οικολογικής οδικής μεταφοράς, με λιγότερους δημόσιους πόρους, πιο αποτελεσματικές μεθόδους περιβαλλοντικής προστασίας και πιο προηγμένες ενεργειακές τεχνολογίες.
Υπενθυμίζουμε τέλος ότι η Zhidou, η οποία είναι μέλος του ομίλου Zhejiang Geely Holding (μεταξύ άλλων περιλαμβάνει τις μάρκες Volvo, Polestar, Lotus, London Taxi, Proton, Geely Auto, κ.ά.) αντιπροσωπεύεται στην Ελλάδα από την Ν. Ζυμπάς ΑΕ, μια εταιρεία που δραστηριοποιείται στο χώρο του αυτοκινήτου πάνω από 45 χρόνια.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Are you SEIRIOS ? ...

Ο εμβληματικός Σταθμός Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών ΣΕΙΡΙΟΣ θα αποτελέσει τον τόπο συνάντησης θεατών και αγωνιζομένων του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στις 7 Σεπτεμβρίου, με μια υπερειδική διαδρομή πρωτόγνωρη για τα παγκόσμια δεδομένα. Πλατεία Συντάγματος, ΟΑΚΑ, Πλατεία Νερού. Τρία εμβληματικά σημεία της Ελλάδας που χαρακτήρισαν τα πρόσφατα ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έρχονται να δώσουν τη σκυτάλη σε ακόμα μία πρωτοποριακή όσο και απρόσμενη τοποθεσία για την υπερειδική διαδρομή του 2024. Την αποκάλυψη του σημείου της EKO Super Special Stage έκανε μέσα από την πασίγνωστη γέφυρα του ΣΕΑ Σείριος ο Αναπληρωτής Υπουργός Αθλητισμού. Ο κ. Γιάννης Βρούτσης, καλωσορίζοντας τους παρευρισκομένους, επεσήμανε: «Σε μια χρονιά που ο Αθλητισμός αναβαθμίστηκε από τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, τοποθετώντας το Υπουργείο Αθλητισμού στη φιλόξενη “οικογένεια” της Παιδείας, δεν εφησυχάσαμε». Αξίζει να αναφερθεί ότι εγχείρημα ανάλογο της φετινής EKO Super Special Stage δεν έχει επιχειρηθεί από καμία διοργανώτρια χώρα σε α

Στην Δημητσάνα με τον φακό ...

 

Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις 2024 ...

Έπειτα από την περσινή διοργάνωση, η οποία απέσπασε θετικά σχόλια από την Παγκόσμια Ομοσπονδία Αυτοκινήτου, το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις, αναβάθμισε τη θέση του στο καλεντάρι του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων, όντας ένας από τους δύο αγώνες του προγράμματος που προσφέρουν αυξημένους βαθμούς στους συμμετέχοντες. Ο αγώνας θα αποτελέσει και φέτος τον ένατο και τελευταίο γύρο του θεσμού και θα πραγματοποιηθεί το τριήμερο από τις 8 έως τις 10 Νοεμβρίου. Περιλαμβάνεται, επίσης, στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων  με αυξημένο συντελεστή, ενώ όπως συνέβη και στις δύο προηγούμενες χρονιές, εκτός από τους αγώνες Sporting και Regularity, θα διεξαχθεί και αγώνας Legends, ο οποίος απευθύνεται σε πιο σύγχρονες κατασκευές. Μπορεί να μας χωρίζουν σχεδόν 4 μήνες από το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις του 2024, ωστόσο η Οργανωτική Επιτροπή βρίσκεται σε εγρήγορση, ώστε να προετοιμάσει έναν αγώνα, αντάξιο της ιστορίας του. Η Πανηγυρική Εκκίνηση του αγώνα θα λάβει χώρα κάτ