Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η Zhidou στην 3η Έκθεση "VERDETEC 2019" ...


Πρεμιέρα στην Αθήνα στην 3η Έκθεση «VERDETEC 2019» της πλατφόρμας sharen’go της Zhidou.
Πρόκειται για μια επαναστατική ιδέα «μοιραζόμενων» αυτοκινήτων που ήδη εφαρμόζεται με επιτυχία σε πολλές ευρωπαϊκές πόλεις, περιλαμβάνοντας ένα στόλο 2.500 και πλέον αυτοκινήτων Zhidou με πάνω από 180.000 εγγεγραμμένους χρήστες.
Το σύστημα share’ngo με το πολύ προσιτό αποκλειστικά ηλεκτροκίνητο μοντέλο ZD D1 (περιλαμβάνει ειδικό κιτ), απευθύνεται κυρίως σε επαγγελματίες. Η εφαρμογή βρίσκεται στο στάδιο της προετοιμασίας και στην χώρα μας και αναμένεται να υλοποιηθεί σε υψηλής προβολής τουριστικούς προορισμούς από το προσεχές καλοκαίρι, και στην Αθήνα από το προσεχές φθινόπωρο.
Πέρα από την κοινή χρήση/χρονοχρέωση το σύστημα share’ngo έχει εξελιχθεί έτσι ώστε να μπορεί να αποτελεί ιδανική λύση για τη συνήθη ημερήσια ενοικίαση, καθώς και πολύτιμο εργαλείο διαχείρισης και ελέγχου εταιρικού στόλου αυτοκινήτων, ενώ έχει δυνατότητα εφαρμογής και σε άλλα οχήματα (δίκυκλα, επαγγελματικά αυτοκίνητα μεταφοράς προσώπων και/ή εμπορευμάτων, κ.λπ.).
Κατά τη διάρκεια της Έκθεσης θα υπάρχει παρουσίαση του συστήματος στους δημοσιογράφους του ειδικού Τύπου (15/2) και σε εταιρείες ενοικιάσεων αυτοκινήτων (17/2), ενώ θα διατεθούν 8 ZD D1 sharen’go για σύντομο test drive και γνωριμία με τη πλατφόρμα.


Παράλληλα στο περίπτερο Zhidou θα εκτεθούν στο κοινό τα προηγμένα ηλεκτροκίνητα μοντέλα D2 και D2S. Πρόκειται για ευέλικτα αυτοκίνητα πόλης, διθέσια, με μήκος που δεν ξεπερνά τα 2,8 μ., παρέχοντας παρά ταύτα χώρο αποσκευών της τάξεως των 300 λίτρων! Βασίζονται σε κοινή πλατφόρμα, αλλά διαφέρουν κυρίως σε επίπεδο εξοπλισμού. Και τα δύο είναι προσθιοκίνητα και προσφέρουν πολύ καλές επιδόσεις (ανώτατη ταχ. 90 χλμ./ώρα με ηλεκτρονικό περιοριστή) και εξαιρετική αυτονομία (180 χλμ.) χάρη στην συστοιχία προηγμένων μπαταριών λιθίου με ηλεκτρόδια υψηλής απόδοσης τελευταία γενιάς (τύπος Li(NiCoMn)O2), που διακρίνονται για την ασφάλεια, την αντοχή τους, την σταθερή τους απόδοση και τις κόμπακτ διαστάσεις τους, παρέχοντας δυνατότητα φόρτισης από κοινή πρίζα ρεύματος 220V διάρκειας 6-7 ωρών.
Το πακέτο εξοπλισμού των μοντέλων είναι πληρέστατο κατατάσσοντάς τα στη premium κατηγορία. Διαθέτουν, λοιπόν, όλες τις συνήθης ηλεκτρικές ευκολίες (ηλεκτρικά παράθυρα, καθρέπτες, κλειδαριές), υποβοηθούμενο σύστημα διεύθυνσης, αυτόματο κλιματισμό, οθόνη διασύνδεσης πολυμέσων συστήματος Android (πλοήγηση, Bluetooth, USB, κ.λπ.), δερμάτινα-πλήρως ρυθμιζόμενα καθίσματα και τιμόνι, σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί, κάμερα οπιθοπορείας, κ.ά. 
Επιπλέον, και τα δύο μοντέλα της Zhidou, προσφέρουν πολύ χαμηλό κόστος χρήσης (τα έξοδα κίνησης υπολογίζονται σε 1,1€ ανά 100 χλμ.), δεν πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας, έχουν πολύ χαμηλά ασφάλιστρα, και φυσικά μηδενικές εκπομπές ρύπων.
Συνολικά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα εταιρείας αποτελούν τη νέα τάση της στον κόσμο της αγοράς των ηλεκτρικών οχημάτων και έχουν στόχο τη βελτιστοποίηση της οικολογικής οδικής μεταφοράς, με λιγότερους δημόσιους πόρους, πιο αποτελεσματικές μεθόδους περιβαλλοντικής προστασίας και πιο προηγμένες ενεργειακές τεχνολογίες.
Υπενθυμίζουμε τέλος ότι η Zhidou, η οποία είναι μέλος του ομίλου Zhejiang Geely Holding (μεταξύ άλλων περιλαμβάνει τις μάρκες Volvo, Polestar, Lotus, London Taxi, Proton, Geely Auto, κ.ά.) αντιπροσωπεύεται στην Ελλάδα από την Ν. Ζυμπάς ΑΕ, μια εταιρεία που δραστηριοποιείται στο χώρο του αυτοκινήτου πάνω από 45 χρόνια.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...