Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

EKO Racing Dirt Games: H στιγμή της βράβευσης ...


Το ΕΚΟ Racing Dirt Games έκλεισε το κεφάλαιο του 2018 με την απονομή των νικητών της χρονιάς που πέρασε, στον Ιππόδρομο Αθηνών στο Μαρκόπουλο, ενώ άνοιξε και αυτό της νέας, με ανακοινώσεις που έθεσαν τον πήχη ακόμα ψηλότερα.


Ο Ιππόδρομος Αθηνών στο Μαρκόπουλο φιλοξένησε για ακόμα μία χρονιά την απονομή των διακριθέντων και πρωταγωνιστών του EKO Racing Dirt Games. Η εκδήλωση είχε κεντρικά και τιμώμενα πρόσωπα τους αγωνιζομένους, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν αναγνωρίστηκε η στήριξη χορηγών και Σωματείων που βρέθηκαν στο πλευρό του θεσμού κατά τη διάρκεια του 2018. Ανάμεσα στους καλεσμένους βρέθηκε και ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος, ο κ. Δημήτρης Μιχελακάκης, ο οποίος και απηύθυνε χαιρετισμό στους παρευρισκομένους, εκφράζοντας παράλληλα την πίστη και τη στήριξή του στο θεσμό. Στη συνέχεια, και αφού απονεμήθηκε τιμητική πλακέτα σε χορηγούς και Σωματεία, τη σκυτάλη πήραν οι αγωνιζόμενοι, και συγκεκριμένα οι νικητές στις κατηγορίες των 600 κ.εκ. και των 750 κ.εκ. στις χωμάτινες φόρμουλες, όπως και σε αυτές των 1.600 και 2.000+ για τα αυτοκίνητα. Σημειώστε ότι όλοι οι διακριθέντες πήραν δωροεπιταγές από τον ονομαστικό χορηγό του θεσμού, την ΕΚΟ, αλλά και προϊόντα από τον χορηγό τεχνολογίας, την Garmin.


Παράλληλα, εκτός από τους νικητές των κατηγοριών, είχαμε και δύο ξεχωριστές βραβεύσεις. Η πρώτη αφορά το EKO Racing Spirit of the Games, το οποίο και απονεμήθηκε στον Κοσμά Βαρθαλίτη. Ο οδηγός από τη Σύρο, που κατασκευάζει ο ίδιος τις χωμάτινες φόρμουλες που συμμετέχει, αντιπροσωπεύει πλήρως το πνεύμα του EKO Racing Dirt Games και τη ρομαντική πλευρά του μηχανοκίνητου αθλητισμού, κερδίζοντας και μία δωροεπιταγή από την ΕΚΟ. Παράλληλα, ο Νικόλας Χαλιβελάκης κέρδισε το βραβείο Garmin Moment of the Year, για τον τρόπο με τον οποίο αντέδρασε στον αγώνα των Μεγάρων όταν η χωμάτινη φόρμουλά του σηκώθηκε στις δύο ρόδες κινδυνεύοντας να ανατραπεί, κερδίζοντας παράλληλα και προϊόντα της Garmin.
Στο τέλος της εκδήλωσης, η οργανωτική επιτροπή του ΕΚΟ Racing Dirt Games έδωσε μία ιδέα για το τι θα δούμε τη νέα χρονιά. Όπως πέρσι, έτσι και φέτος ο πήχης τέθηκε ακόμα ψηλότερα, με την πεποίθηση πως ο θεσμός θα ανταποκριθεί στις υψηλές προσδοκίες. Ο αριθμός των αγώνων αυξήθηκε από πέντε σε έξι, ενώ για πρώτη φορά θα διεξαχθεί αγώνας στο Αυτοκινητοδρόμιο Σερρών! Γεγονός που επιτρέπει στους φίλους των αγώνων της Βόρειας Ελλάδας να απολαύσουν για πρώτη φορά από κοντά το θέαμα των χωμάτινων φορμουλών. 


Ανάμεσα στις καινοτομίες της νέας χρονιάς είναι και η διεξαγωγή τριών αγώνων σύμφωνα με τους κανονισμούς Rallycross! Ένα εγχείρημα που είδαμε μόλις μία φορά πέρσι στον Ιππόδρομο Αθηνών, προκαλώντας ενθουσιασμό σε αγωνιζομένους και θεατές. Επίσης, κάτι ιδιαίτερα σημαντικό είναι η χρήση ενιαίου ελαστικού το 2019 αλλά και το 2020 για τις χωμάτινες φόρμουλες των 600 και των 750 κ.εκ., γεγονός που ενισχύει τον ανταγωνισμό, αλλά και αποτρέπει την εκτόξευση του κόστους.
Ακόμα μία καινοτομία, και για κάποιους η σημαντικότερη, είναι η σύσταση της κατηγορίας Junior Trophy! Σε αυτήν θα μπορούν να λάβουν μέρος νεαροί οδηγοί ηλικίας 15-18 ετών, έχοντας στη διάθεσή τους αγωνιστική άδεια καρτ. Θα μπορούν να συμμετέχουν με χωμάτινες φόρμουλες 600 κ.εκ., αλλά με περιοριστή στροφών, ενώ θα λάβουν μέρος μόνο σε αγώνες που διεξάγονται σε αδειοδοτημένες πίστες. Σε αγωνιστικό επίπεδο, το 2019 θα έχουμε δύο νέα έπαθλα. Το πρώτο αφορά τις ομάδες που συμμετέχουν στο θεσμό, οι οποίες θα έχουν έναν δηλωμένο οδηγό από την αρχή της χρονιάς, ενώ θα μπορούν να αλλάζουν τον δεύτερο ανάλογα με τον αγώνα, διεκδικώντας το σχετικό έπαθλο. Παράλληλα, ενισχύοντας την παρουσία των ιδιωτών και μη εργοστασιακών οδηγών, θεσπίστηκε Έπαθλο Ιδιωτών, στο οποίο και μπορούν να προσμετρήσουν όσοι οδηγοί δεν είναι δηλωμένοι σε ομάδα και δεν έχουν τερματίσει στο βάθρο του ΕΚΟ Racing Dirt Games τα δύο τελευταία χρόνια.


Με αυτές τις αναγγελίες, οι οποίες ενέτειναν την ανυπομονησία όλων για την έναρξη της νέας αγωνιστικής χρονιάς, έκλεισε η λαμπερή βραδιά στον Ιππόδρομο Αθηνών στο Μαρκόπουλο, και μαζί το κεφάλαιο του 2018. 


Χωρίς καθυστέρηση, όμως, έχει ανοίξει το επόμενο, το οποίο και αναμένεται να είναι πιο συναρπαστικό από ποτέ!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

115 χρόνια Alfa Romeo ...

Στις 24 Ιουνίου 2025 η Alfa Romeo θα συμπληρώσει 115 χρόνια από την ίδρυσή της. Με αυτή την αφορμή παρουσιάζει ένα εορταστικό λογότυπο, ως φόρο τιμής σε μια βαθύπλουτη ιστορία που χαρακτηρίζεται από το πάθος, το στιλ και την αγωνιστική δραστηριότητα, αποδεδειγμένα συγκοινωνούν δοχείο με την κορυφαία τεχνολογία. Η διαγώνια ανάπτυξη του αριθμού 115 συμβολίζει το όραμα για εξέλιξη και καινοτομία, αμφότερες αναπόσπαστες αξίες του DNA της μάρκας. Πρωταγωνιστής ωστόσο είναι ο χαρακτήρας «5» που αγκαλιάζεται από το ιστορικό όσο και εμβληματικό Biscione, δημιουργώντας ξεκάθαρη αναφορά στο παρελθόν. Η παρουσίαση του νέου λογότυπου στα μέσα Απριλίου κάθε άλλο παρά τυχαία είναι. Για την ακρίβεια συμπίπτει με δύο ιδιαίτερα σημαντικά γεγονότα αναφορικά με τη σφυρηλάτηση του θρύλου της Alfa Romeo καθώς και των Alfisti, του πιο πιστού κοινού στη βιομηχανία αυτοκινήτου. Στις 12-13 Απριλίου του 1930, η Alfa Romeo 6C 1750 Gran Sport με πλήρωμα τους Tazio Nuvolari και Giovanni Battista Guidotti κατέκτη...

2ος Γύρος - Μέγαρα ...

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε ο δεύτερος αγώνας του AUTOVISION Hellenic Auto GP 2025, ο οποίος φιλοξενήθηκε στο αυτοκινητοδρόμιο των Μεγάρων. Έντονος συναγωνισμός και πλούσιο θέαμα σε όλες τις κατηγορίες ενθουσίασαν όσους παρακολούθησαν από κοντά την αγωνιστική δράση. Η ημέρα άρχισε με το Regularity των ιστορικών αυτοκινήτων, πριν δοθεί η εκκίνηση για τους τέσσερις αγώνες των υπολοίπων κατηγοριών. Ιστορικά αυτοκίνητα, νοσταλγικές εικόνες Τα παλιά, ιστορικά μοντέλα γέμισαν την πίστα με ατμόσφαιρα μιας άλλης εποχής, κινούμενα στα αυστηρά πλαίσια των κανονισμών του Regularity. Νικητές της δοκιμασίας αναδείχθηκαν οι Ηλίας Λαλούσης - Κωνσταντίνος Κοτσίρης με Peugeot 306 GTI. Δεύτεροι κατετάγησαν οι Άκης Μερτινός - Γεράσιμος Κυπραίος με Peugeot 106 GTI, ενώ την τριάδα συμπλήρωσαν οι Ιωσήφ Λαγάκης - Νικήτας Τσαλίκης με Subaru Legacy. Κυριαρχία Mitsubishi με φόντο έναν γαλλικό εμφύλιο Στην Κατηγορία Ν, ο Ταξιάρχης Ασημακόπουλος (ΑΛΜΑ Τρίπολης) επικράτησε σχετικά εύκολα. Το Mitsubishi Lancer ...

9η Ανάβαση Βούλας «Νίκος Καλογεράς» ...

Η Ανάβαση Βούλας που θα κάνει ο ΣΙΣΑ το Σάββατο 26 Απριλίου είναι η αναβίωση της Ανάβασης Βούλας που γινόταν από το 1972 έως το 1977. Η οικιστική ανάπτυξη της περιοχής έφερε το τέλος της φημισμένης ανάβασης του Κρεμασμένου Λαγού ή κατ άλλους Κρεμαστού Λαγού, που πήρε το όνομα του από την ομώνυμη πλαγιά του Υμηττού που βρίσκεται πάνω από τη Βούλα και ατενίζει τον Σαρωνικό κόλπο. Το 2016 ο ΣΙΣΑ τόλμησε να αναβιώσει τον ¨Λαγό¨ σε μορφή αγώνων ακριβείας-regularity, όπου όμως δεν λείπει ούτε η σπιρτάδα, ούτε το θέαμα. Δεκτά είναι τα ιστορικά αυτοκίνητα άνω των 30 ετών, είτε αυτά είναι "αγωνιστικά" είτε αυτοκίνητα "βόλτας". Επίσης δεκτά είναι τα youngtimer 20-29 ετών, εκτός συναγωνισμού σε δική τους κατάταξη. Το Σάββατο 26 Απριλίου στις 4μμ θα αρχίσουν να συγκεντρώνονται στο Πανόραμα της Βούλας τα 90 ιστορικά αυτοκίνητα & youngtimer, που θα είναι επισκέψιμα από όποιον θέλει να τα δεί. Οι θεατές θα πρέπει να έχουν ανέβει στις φουρκέτες μέχρι τις 5μμ, όταν και θα ξεκι...