Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αψηφώντας το κρύο ...


Αψηφώντας το τσουχτερό κρύο που επικρατούσε στις Αφίδνες, 22 αγωνιζόμενοι άνοιξαν με τις σπουδαίες τους προσπάθειες την αυλαία του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Karting 2019. Στους τελικούς την κατηγορία Mini κατέκτησε ο Γιώργος Καφαντάρης (FK-TM / RayMotorsport) και τη Mini B ο Νίκος Φραγκάκης (Parolin-TM / PCP), την Junior ο Ανδρέας Σπανός (Praga-IAME / Praga Zahos Karting) και την Senior ο Ανδρέας Δεβετζόγλου (Parolin-X30I / Galaxy Motorsport).
Στον πρώτο αγώνα της φετινής χρονιάς, που συνδιοργάνωσαν τα Σωματεία «Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου» (ΑΛΑ) και «Artemis Auto Club» στο Kartodromo, το παρόν έδωσαν 11 αγωνιζόμενοι της κατηγορίας Mini, 7 της Junior και 4 της Senior. Και παρότι η επαπειλούμενη χιονόπτωση εντέλει δεν ήρθε, το δριμύ ψύχος το διημέρου, καθώς και η βρεγμένη πίστα το Σάββατο και το πρωί της Κυριακής 24/2, δυσκόλεψε το έργο όλων.
Όταν ανέτειλε η Κυριακή η πίστα είχε χιόνι στα άκρα της, αλλά ήταν σε λειτουργική κατάσταση ώστε να διεξαχθούν τα χρονομετρημένα δοκιμαστικά - αν και με βρόχινα ελαστικά. Με απόφαση αγωνοδικών, όλοι οι αγώνες, στη συνέχεια έγιναν στο 75% των γύρων καθώς αυτό κατέστη αναγκαίο λόγω της πολύ χαμηλής θερμοκρασίας.
Κατά τη διάρκεια των αγώνων η πίστα στέγνωσε γρήγορα, η αγωνιστική γραμμή καθάρισε, κι έτσι οι ομάδες άλλαξαν σε ελαστικά slicks για τους τελικούς των κατηγοριών. Κατά συνέπεια, όλοι οι τελικοί διεξήχθησαν ομαλά και χωρίς προβλήματα.
Στην ηρωική προσπάθεια όλων των αγωνιζόμενων, και φυσικά των έντεκα ηλικιακά μικρότερων αγωνιζόμενων του θεσμού, που αντιμετώπισαν το κρύο με περίσσεια θάρρους, ο Γιώργος Καφαντάρης ήταν ο απόλυτος κυρίαρχος της Mini. Ο περσινός πρωταθλητής κατέκτησε την pole position και έπειτα τις νίκες και στους δύο προκριματικούς και στον τελικό- παρότι στον τελευταίο έχασε ορισμένες θέσεις έπειτα από τεχνικό πρόβλημα.
Ο Γιώργος Καμπύλης (Praga-TM / Praga Zahos Karting) ήταν εξαιρετικά ταχύς και ανέβηκε στο δεύτερο σκαλί του βάθρου στον β’ προκριματικό και στον τελικό, ξεπερνώντας τον ικανότατο Νίκο Φραγκάκη που ήταν τρίτος και στις δύο αυτές περιπτώσεις, και δεύτερος στον α’ προκριματικό. Αυτό σημαίνει ότι κατέκτησε τη νίκη στην κατηγορία Mini B, αγωνιζόμενων ηλικίας μεταξύ 8 και 10 ετών.


Μια θέση στο βάθρο, στον α’ προκριματικό, κέρδισε και ο Γιάννης Ζησιμόπουλος (BirelArt-TM / Ζησιμόπουλος), δεύτερος της MiniB στον τελικό καθώς και στους δύο προκριματικούς, ο οποίος τώρα περιμένει την «επίσκεψη» του Πρωταθλήματος στην ιδιαίτερη πατρίδα του, Καλαμάτα, για τον επόμενο -δεύτερο- γύρο του θεσμού στις 11-12 Μαΐου. Τρίτος στον τελικό της Mini B ήταν ο Βασίλης Αποστολίδης (Parolin-TM / GalaxyMotorsport).
Εξίσου θεαματικές ήταν και οι μάχες στην κατηγορία Junior, την οποία κέρδισε έπειτα από έναν συναρπαστικό και απρόβλεπτο τελικό ο Ανδρέας Σπανός (κεντρική φωτό). Ο περσινός πρωταθλητής, ήδη με ένα χρόνο εμπειρίας πια στην κατηγορία, Στυλιανός Πετρίσης, κυριάρχησε στις ελεύθερες και χρονομετρημένες δοκιμές, όπως και στους δύο προκριματικούς. Η εγκατάλειψή του στον τελικό, από μηχανικό πρόβλημα, στέρησε μεν από τον ίδιο τη διάκριση στον τελικό, αλλά δεν αφαίρεσε τίποτα από την αξία του νικητή, Σπανού, που διεκδικούσε με αξιώσεις την πρωτιά.
Ο Ιωάννης-Θεολόγος Ντάφος (Praga-IAME) έκανε το 1-2 στον τελικό για την ομάδα Praga Zahos Karting, ενώ το βάθρο έκλεισε ο Γιάννης Περιστεράς (Exprit-IAME / PCP). Στους δύο προκριματικούς, πίσω από τον Πετρίση, ο Νίκος Λύκος (επίσης της Praga Zahos Karting), κέρδισε μια δεύτερη και μια τρίτη θέση στο βάθρο κάνοντας μια σπουδαία μετάβαση από τη Mini στη Junior, ενώ μία δεύτερη είχε ο Σπανός και μία τρίτη ο Ντάφος.
Στην κατηγορία Senior, αν και πήραν εκκίνηση 4 αγωνιζόμενοι, το θέαμα δεν έλειψε. Ο Γιάννης Καρδαμάκης (Exprit-IAME / SpeedForce) κέρδισε την poleposition στα χρονομετρημένα, καθώς και τον πρώτο προκριματικό, αλλά στη συνέχεια ο Ανδρέας Δεβετζόγλου πήρε τα ηνία κερδίζοντας τον β’ προκριματικό και τον τελικό, εμπρός από τον Καρδαμάκη και τον Κωνσταντίνο Κομνηνό (Exprit-IAME / PCP).
Ήταν ένα εξαιρετικό ντεμπούτο του Δεβετζόγλου από τη Junior στη Senior, όπως άλλωστε και του Κομνηνού, αλλά και του Γιώργου Μερσή (Exprit-Rotax / RayMotorsport) που κατέκτησε την τρίτη θέση του βάθρου στον πρώτο προκριματικό.
Η πρώτη αγωνιστική ημέρα του Karting για το 2019 έκλεισε με την απονομή στον φιλόξενο, και ζεστό, χώρο του καφέ της πίστας. Εκεί απονεμήθηκαν τα Κύπελλα στους πρώτους, και έπειτα έγιναν και οι κληρώσεις για τα δώρα στους αγωνιζόμενους που προσέφεραν οι εταιρείες «Adidias-Racecraft», «EkinisiRacingSpirit» και «RacingStarSparco- Νίκος Κουτσουδάκης», τους οποίους μαζί με τους χορηγούς «ASCEnergy» και «Ασφάλειες Παπαφιλίππου» η οργάνωση ευχαριστεί για την έμπρακτη υποστήριξη τους στον θεσμό.

Αποτελέσματα

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

115 χρόνια Alfa Romeo ...

Στις 24 Ιουνίου 2025 η Alfa Romeo θα συμπληρώσει 115 χρόνια από την ίδρυσή της. Με αυτή την αφορμή παρουσιάζει ένα εορταστικό λογότυπο, ως φόρο τιμής σε μια βαθύπλουτη ιστορία που χαρακτηρίζεται από το πάθος, το στιλ και την αγωνιστική δραστηριότητα, αποδεδειγμένα συγκοινωνούν δοχείο με την κορυφαία τεχνολογία. Η διαγώνια ανάπτυξη του αριθμού 115 συμβολίζει το όραμα για εξέλιξη και καινοτομία, αμφότερες αναπόσπαστες αξίες του DNA της μάρκας. Πρωταγωνιστής ωστόσο είναι ο χαρακτήρας «5» που αγκαλιάζεται από το ιστορικό όσο και εμβληματικό Biscione, δημιουργώντας ξεκάθαρη αναφορά στο παρελθόν. Η παρουσίαση του νέου λογότυπου στα μέσα Απριλίου κάθε άλλο παρά τυχαία είναι. Για την ακρίβεια συμπίπτει με δύο ιδιαίτερα σημαντικά γεγονότα αναφορικά με τη σφυρηλάτηση του θρύλου της Alfa Romeo καθώς και των Alfisti, του πιο πιστού κοινού στη βιομηχανία αυτοκινήτου. Στις 12-13 Απριλίου του 1930, η Alfa Romeo 6C 1750 Gran Sport με πλήρωμα τους Tazio Nuvolari και Giovanni Battista Guidotti κατέκτη...

2ος Γύρος - Μέγαρα ...

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε ο δεύτερος αγώνας του AUTOVISION Hellenic Auto GP 2025, ο οποίος φιλοξενήθηκε στο αυτοκινητοδρόμιο των Μεγάρων. Έντονος συναγωνισμός και πλούσιο θέαμα σε όλες τις κατηγορίες ενθουσίασαν όσους παρακολούθησαν από κοντά την αγωνιστική δράση. Η ημέρα άρχισε με το Regularity των ιστορικών αυτοκινήτων, πριν δοθεί η εκκίνηση για τους τέσσερις αγώνες των υπολοίπων κατηγοριών. Ιστορικά αυτοκίνητα, νοσταλγικές εικόνες Τα παλιά, ιστορικά μοντέλα γέμισαν την πίστα με ατμόσφαιρα μιας άλλης εποχής, κινούμενα στα αυστηρά πλαίσια των κανονισμών του Regularity. Νικητές της δοκιμασίας αναδείχθηκαν οι Ηλίας Λαλούσης - Κωνσταντίνος Κοτσίρης με Peugeot 306 GTI. Δεύτεροι κατετάγησαν οι Άκης Μερτινός - Γεράσιμος Κυπραίος με Peugeot 106 GTI, ενώ την τριάδα συμπλήρωσαν οι Ιωσήφ Λαγάκης - Νικήτας Τσαλίκης με Subaru Legacy. Κυριαρχία Mitsubishi με φόντο έναν γαλλικό εμφύλιο Στην Κατηγορία Ν, ο Ταξιάρχης Ασημακόπουλος (ΑΛΜΑ Τρίπολης) επικράτησε σχετικά εύκολα. Το Mitsubishi Lancer ...

9η Ανάβαση Βούλας «Νίκος Καλογεράς» ...

Η Ανάβαση Βούλας που θα κάνει ο ΣΙΣΑ το Σάββατο 26 Απριλίου είναι η αναβίωση της Ανάβασης Βούλας που γινόταν από το 1972 έως το 1977. Η οικιστική ανάπτυξη της περιοχής έφερε το τέλος της φημισμένης ανάβασης του Κρεμασμένου Λαγού ή κατ άλλους Κρεμαστού Λαγού, που πήρε το όνομα του από την ομώνυμη πλαγιά του Υμηττού που βρίσκεται πάνω από τη Βούλα και ατενίζει τον Σαρωνικό κόλπο. Το 2016 ο ΣΙΣΑ τόλμησε να αναβιώσει τον ¨Λαγό¨ σε μορφή αγώνων ακριβείας-regularity, όπου όμως δεν λείπει ούτε η σπιρτάδα, ούτε το θέαμα. Δεκτά είναι τα ιστορικά αυτοκίνητα άνω των 30 ετών, είτε αυτά είναι "αγωνιστικά" είτε αυτοκίνητα "βόλτας". Επίσης δεκτά είναι τα youngtimer 20-29 ετών, εκτός συναγωνισμού σε δική τους κατάταξη. Το Σάββατο 26 Απριλίου στις 4μμ θα αρχίσουν να συγκεντρώνονται στο Πανόραμα της Βούλας τα 90 ιστορικά αυτοκίνητα & youngtimer, που θα είναι επισκέψιμα από όποιον θέλει να τα δεί. Οι θεατές θα πρέπει να έχουν ανέβει στις φουρκέτες μέχρι τις 5μμ, όταν και θα ξεκι...