Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ανοιχτή επιστολή προς Ε.Ο. ΦΙΛΠΑ και Λέσχες ...


Αξιότιμοι Κύριοι, 

Το 2019 συμπληρώνονται 15 χρόνια από τότε που μια παρέα ανθρώπων που ζούσαν στον ίδιο τόπο και μοιράζονταν την ίδια αγάπη για το κλασσικό αυτοκίνητο και μοτοσικλέτα δημιούργησε τον ΣΦΙΠΟΠ.
15 χρόνια δραστηριότητας, πάντα με άριστες σχέσεις με τις φίλες λέσχες της Ομοσπονδίας και με πρωτοποριακές για τις εποχή συνδιοργανώσεις. Πάντα παρόντες στα σοβαρά προβλήματα που απασχολούσαν το χώρο, με προτάσεις και ενστάσεις που πολλές φορές δεν άρεσαν σε….παλαιότερους ή «μεγαλύτερους». Έχουν περάσει πολλά χρόνια από τότε που ο τότε Πρόεδρος και ιδρυτής του συλλόγου Νίκος Δρακούλης,  με ανοιχτή του επιστολή, μίλησε πρώτος για την ανάγκη αλλαγής πλεύσης και νοοτροπίας στην Ε.Ο. ΦΙΛΠΑ. Όπως επίσης για την ανάγκη σύμπλευσης τον τριών Ομοσπονδιών που δραστηριοποιούνται στο χώρο, για το κοινό καλό του ιστορικού αυτοκινήτου στην Ελλάδα. 
Τους τελευταίους μήνες, την κρισιμότερη περίοδο για το κλασσικό όχημα στην χώρα μας εξαιτίας της νέας ΚΥΑ, ο ΣΦΙΠΟΠ ανταποκρίθηκε σε όλες τις προσκλήσεις, παρά την χιλιομετρική απόσταση που μας χωρίζει από το «κέντρο των εξελίξεων» .  Επίσημες ή ανεπίσημες, γενικές συνελεύσεις ή απλές συναθροίσεις. Ήμασταν παρόντες , πάντα σταθεροί στις απόψεις μας, δίνοντας ιδέες και προτάσεις με γνώμονα το συμφέρον των μελών μας και το μέσου ιδιοκτήτη κλασσικού οχήματος, και όχι τη συντήρηση του ταμείου του Συλλόγου. 
Τις τελευταίες ημέρες, με αφορμή τις τελευταίες εξελίξεις που είδαν το φως της δημοσιότητας σχετικά με την περιβόητη ΚΥΑ, ο Σύλλογος μας κλήθηκε δις σε συναντήσεις με τις υπόλοιπες λέσχες της Ομοσπονδίας.  Με μεγάλη μας λύπη διαπιστώνουμε ότι, ακόμα και αυτή την ύστατη ώρα, πνεύμα συνεργασίας δεν υπάρχει. Όχι απλά συντηρείται η εμπάθεια προς τους υπόλοιπους φορείς που δραστηριοποιούνται στον ίδιο χώρο, αλλά πλέον υπάρχει διάχυτη η διχόνοια και στο εσωτερικό της Ε.Ο. ΦΙΛΠΑ.  Η νέα ΚΥΑ έχει γίνει αφορμή για προσωπικές αντεγκλήσεις και ξεκαθάρισμά προσωπικών λογαριασμών . Το πρόσφατα εκλεγμένο Δ.Σ. της Ομοσπονδίας αναλώνεται σε επίρριψη ευθυνών στους προηγούμενους και τους… επόμενους,  αυτούς που «θέλουν να καταλάβουν την ομοσπονδία». Ελλιπής και καθυστερημένη ενημέρωση, ανούσιες συζητήσεις γύρω από τα ίδια θέματα, που αντί να διαμορφώνουν μια οργανωμένη γραμμή δράσης, κρατούν ομήρους επ’ αόριστον τους φίλους – ιδιοκτήτες ιστορικών οχημάτων . Αποκορύφωμα η εκ νέου ανάθεση της διαπραγμάτευσης στην ίδια ομάδα που απέτυχε εδώ και 1μιση σχεδόν χρόνο να δώσει λύση. Λάθος χειρισμοί που έχουν απαξιώσει την αξία των ομοσπονδιών και των λεσχών στα μάτια των απλών μελών, κάτι που θα φέρει το μαρασμό τους ακόμα και αν βρεθεί ο πολυπόθητη λύση.  Καμία ευθιξία, καμία ανάληψη ευθύνης και καμία παραίτηση έστω για τον τύπο και για να ελαφρύνει το πολύ βαρύ κλίμα που επικρατεί στις τάξεις των «ιστορικών». 
Αφήνουμε ασχολίαστο το δημόσιο «ξεκατίνιασμα» μελών του Δ.Σ. της ομοσπονδίας και γνωστών ανθρώπων του χώρου στα διάφορα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και forums που απλά ρίχνει το επίπεδο…
Σε αυτό το θολό τοπίο, με μία ΚΥΑ που ακόμα δεν έχει έρθει επίσημα, και δεν γνωρίζει κανείς πότε θα έρθει και ποια θα είναι η τελική της μορφή,  το Δ.Σ. του ΣΦΙΠΟΠ αποφάσισε την επ’ αόριστο αναστολή όλων των προγραμματισμένων εκδηλώσεων του συλλόγου, καθώς δεν θα θέλαμε σε καμία περίπτωση να ρισκάρουμε να εκθέσουμε τα μέλη μας στον κίνδυνο, όχι μόνο προστίμων και άλλων διοικητικών ποινών , αλλά και μιας αμφίβολης ασφαλιστικής κάλυψης. Παράλληλα, συγκαλούμε έκτακτη Γενική Συνέλευση την Κυριακή 3 Μαρτίου, ώστε τα μέλη μας να ενημερωθούν δια ζώσης για τις εξελίξεις, να εκφράσουν τους προβληματισμούς τους και τις προτάσεις τους και όλοι μαζί να λάβουμε τις αποφάσεις για την μελλοντική πορεία του Συλλόγου.

Μετά τιμής
Το Δ.Σ. του ΣΦΙΠΟΠ

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

BAJA GREECE 2024 ...

Με τη συμμετοχή κορυφαίων ονομάτων των αγώνων Cross Country Rally θα πραγματοποιηθεί το BAJA GREECE - FIA WORLD BAJA CUP από 22 έως 25 Μαΐου στο Άργος Ορεστικό Καστοριάς. Ένας αγώνας που μέσα από σκληρή δουλειά δέκα και πλέον χρόνων, έχει κερδίσει την αναγνώριση στο εξωτερικό. Τόσο η άρτια διοργάνωση των προηγούμενων ετών, όσο και οι διαδρομές στα μοναδικά βουνά της Καστοριάς και της Φλώρινας, αποτελούν πόλο έλξης για ομάδες από την ελίτ του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Ήδη, έχει επιβεβαιώσει τη συμμετοχή του στον αγώνα, ο δύο φορές νικητής του FIA Παγκόσμιου Κυπέλλου, Σαουδάραβας οδηγός Yazeed Al-Rajhi, με μόνο στόχο τη νίκη που θα του δώσει το προβάδισμα για την κατάκτηση του φετινού επάθλου. Έχοντας κάνει ένα εξαιρετικό ξεκίνημα, αφού εξασφάλισε τη νίκη στον πρώτο γύρο του Κυπέλλου στην Σαουδική Αραβία μαζί με τον Γερμανό συνοδηγό του Timo Gottschalk, η συμμετοχή τους στο BAJA GREECE αναμένεται με τεράστιο ενδιαφέρον.                             Από τα Καλάβρυτα στο διεθνές καλεντάρι τ

Opel Grandland SUV ...

Κομψό και δυναμικό, ευρύχωρο, ευέλικτο και αμιγώς ηλεκτρικό. Αυτό είναι το νέο Grandland, που παρουσίασε σήμερα η Opel! Στο νέο μοντέλο διακρίνουμε πολλά από τα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά που πρωτοείδαμε στο πρωτότυπο Opel Experimental, για πρώτη φορά σε μοντέλο παραγωγής. Αυτά τα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν το 3D Vizor με το φωτιζόμενο λογότυπο του ‘Κεραυνού’, που τοποθετείται περήφανα στο κέντρο της μάσκας, καθώς και τα μόνιμα φωτιζόμενα γράμματα "OPEL" στο πίσω μέρος. Άλλα ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά αποτελούν το σύστημα φωτισμού Intelli-Lux Pixel HD με περισσότερα από 50.000 αυτόνομα στοιχεία, η νέα πλατφόρμα STLA Medium για τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα και η νέα, επίπεδη εγκατάσταση της μπαταρίας, που επιτρέπει την τοποθέτηση μιας μπαταρίας χωρητικότητας 98 kWh, η οποία χαρίζει στο Grandland Electric έως και περίπου 700 km ηλεκτρικής αυτονομίας (WLTP1). “Το λανσάρισμα του νέου Grandland αποτελεί ορόσημο για την Opel. Πλέον, κάθε μοντέλο της Opel, χωρίς εξαίρεση, είναι δι