Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ανοιχτή επιστολή προς Ε.Ο. ΦΙΛΠΑ και Λέσχες ...


Αξιότιμοι Κύριοι, 

Το 2019 συμπληρώνονται 15 χρόνια από τότε που μια παρέα ανθρώπων που ζούσαν στον ίδιο τόπο και μοιράζονταν την ίδια αγάπη για το κλασσικό αυτοκίνητο και μοτοσικλέτα δημιούργησε τον ΣΦΙΠΟΠ.
15 χρόνια δραστηριότητας, πάντα με άριστες σχέσεις με τις φίλες λέσχες της Ομοσπονδίας και με πρωτοποριακές για τις εποχή συνδιοργανώσεις. Πάντα παρόντες στα σοβαρά προβλήματα που απασχολούσαν το χώρο, με προτάσεις και ενστάσεις που πολλές φορές δεν άρεσαν σε….παλαιότερους ή «μεγαλύτερους». Έχουν περάσει πολλά χρόνια από τότε που ο τότε Πρόεδρος και ιδρυτής του συλλόγου Νίκος Δρακούλης,  με ανοιχτή του επιστολή, μίλησε πρώτος για την ανάγκη αλλαγής πλεύσης και νοοτροπίας στην Ε.Ο. ΦΙΛΠΑ. Όπως επίσης για την ανάγκη σύμπλευσης τον τριών Ομοσπονδιών που δραστηριοποιούνται στο χώρο, για το κοινό καλό του ιστορικού αυτοκινήτου στην Ελλάδα. 
Τους τελευταίους μήνες, την κρισιμότερη περίοδο για το κλασσικό όχημα στην χώρα μας εξαιτίας της νέας ΚΥΑ, ο ΣΦΙΠΟΠ ανταποκρίθηκε σε όλες τις προσκλήσεις, παρά την χιλιομετρική απόσταση που μας χωρίζει από το «κέντρο των εξελίξεων» .  Επίσημες ή ανεπίσημες, γενικές συνελεύσεις ή απλές συναθροίσεις. Ήμασταν παρόντες , πάντα σταθεροί στις απόψεις μας, δίνοντας ιδέες και προτάσεις με γνώμονα το συμφέρον των μελών μας και το μέσου ιδιοκτήτη κλασσικού οχήματος, και όχι τη συντήρηση του ταμείου του Συλλόγου. 
Τις τελευταίες ημέρες, με αφορμή τις τελευταίες εξελίξεις που είδαν το φως της δημοσιότητας σχετικά με την περιβόητη ΚΥΑ, ο Σύλλογος μας κλήθηκε δις σε συναντήσεις με τις υπόλοιπες λέσχες της Ομοσπονδίας.  Με μεγάλη μας λύπη διαπιστώνουμε ότι, ακόμα και αυτή την ύστατη ώρα, πνεύμα συνεργασίας δεν υπάρχει. Όχι απλά συντηρείται η εμπάθεια προς τους υπόλοιπους φορείς που δραστηριοποιούνται στον ίδιο χώρο, αλλά πλέον υπάρχει διάχυτη η διχόνοια και στο εσωτερικό της Ε.Ο. ΦΙΛΠΑ.  Η νέα ΚΥΑ έχει γίνει αφορμή για προσωπικές αντεγκλήσεις και ξεκαθάρισμά προσωπικών λογαριασμών . Το πρόσφατα εκλεγμένο Δ.Σ. της Ομοσπονδίας αναλώνεται σε επίρριψη ευθυνών στους προηγούμενους και τους… επόμενους,  αυτούς που «θέλουν να καταλάβουν την ομοσπονδία». Ελλιπής και καθυστερημένη ενημέρωση, ανούσιες συζητήσεις γύρω από τα ίδια θέματα, που αντί να διαμορφώνουν μια οργανωμένη γραμμή δράσης, κρατούν ομήρους επ’ αόριστον τους φίλους – ιδιοκτήτες ιστορικών οχημάτων . Αποκορύφωμα η εκ νέου ανάθεση της διαπραγμάτευσης στην ίδια ομάδα που απέτυχε εδώ και 1μιση σχεδόν χρόνο να δώσει λύση. Λάθος χειρισμοί που έχουν απαξιώσει την αξία των ομοσπονδιών και των λεσχών στα μάτια των απλών μελών, κάτι που θα φέρει το μαρασμό τους ακόμα και αν βρεθεί ο πολυπόθητη λύση.  Καμία ευθιξία, καμία ανάληψη ευθύνης και καμία παραίτηση έστω για τον τύπο και για να ελαφρύνει το πολύ βαρύ κλίμα που επικρατεί στις τάξεις των «ιστορικών». 
Αφήνουμε ασχολίαστο το δημόσιο «ξεκατίνιασμα» μελών του Δ.Σ. της ομοσπονδίας και γνωστών ανθρώπων του χώρου στα διάφορα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και forums που απλά ρίχνει το επίπεδο…
Σε αυτό το θολό τοπίο, με μία ΚΥΑ που ακόμα δεν έχει έρθει επίσημα, και δεν γνωρίζει κανείς πότε θα έρθει και ποια θα είναι η τελική της μορφή,  το Δ.Σ. του ΣΦΙΠΟΠ αποφάσισε την επ’ αόριστο αναστολή όλων των προγραμματισμένων εκδηλώσεων του συλλόγου, καθώς δεν θα θέλαμε σε καμία περίπτωση να ρισκάρουμε να εκθέσουμε τα μέλη μας στον κίνδυνο, όχι μόνο προστίμων και άλλων διοικητικών ποινών , αλλά και μιας αμφίβολης ασφαλιστικής κάλυψης. Παράλληλα, συγκαλούμε έκτακτη Γενική Συνέλευση την Κυριακή 3 Μαρτίου, ώστε τα μέλη μας να ενημερωθούν δια ζώσης για τις εξελίξεις, να εκφράσουν τους προβληματισμούς τους και τις προτάσεις τους και όλοι μαζί να λάβουμε τις αποφάσεις για την μελλοντική πορεία του Συλλόγου.

Μετά τιμής
Το Δ.Σ. του ΣΦΙΠΟΠ

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...