Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ανοιχτή επιστολή προς Ε.Ο. ΦΙΛΠΑ και Λέσχες ...


Αξιότιμοι Κύριοι, 

Το 2019 συμπληρώνονται 15 χρόνια από τότε που μια παρέα ανθρώπων που ζούσαν στον ίδιο τόπο και μοιράζονταν την ίδια αγάπη για το κλασσικό αυτοκίνητο και μοτοσικλέτα δημιούργησε τον ΣΦΙΠΟΠ.
15 χρόνια δραστηριότητας, πάντα με άριστες σχέσεις με τις φίλες λέσχες της Ομοσπονδίας και με πρωτοποριακές για τις εποχή συνδιοργανώσεις. Πάντα παρόντες στα σοβαρά προβλήματα που απασχολούσαν το χώρο, με προτάσεις και ενστάσεις που πολλές φορές δεν άρεσαν σε….παλαιότερους ή «μεγαλύτερους». Έχουν περάσει πολλά χρόνια από τότε που ο τότε Πρόεδρος και ιδρυτής του συλλόγου Νίκος Δρακούλης,  με ανοιχτή του επιστολή, μίλησε πρώτος για την ανάγκη αλλαγής πλεύσης και νοοτροπίας στην Ε.Ο. ΦΙΛΠΑ. Όπως επίσης για την ανάγκη σύμπλευσης τον τριών Ομοσπονδιών που δραστηριοποιούνται στο χώρο, για το κοινό καλό του ιστορικού αυτοκινήτου στην Ελλάδα. 
Τους τελευταίους μήνες, την κρισιμότερη περίοδο για το κλασσικό όχημα στην χώρα μας εξαιτίας της νέας ΚΥΑ, ο ΣΦΙΠΟΠ ανταποκρίθηκε σε όλες τις προσκλήσεις, παρά την χιλιομετρική απόσταση που μας χωρίζει από το «κέντρο των εξελίξεων» .  Επίσημες ή ανεπίσημες, γενικές συνελεύσεις ή απλές συναθροίσεις. Ήμασταν παρόντες , πάντα σταθεροί στις απόψεις μας, δίνοντας ιδέες και προτάσεις με γνώμονα το συμφέρον των μελών μας και το μέσου ιδιοκτήτη κλασσικού οχήματος, και όχι τη συντήρηση του ταμείου του Συλλόγου. 
Τις τελευταίες ημέρες, με αφορμή τις τελευταίες εξελίξεις που είδαν το φως της δημοσιότητας σχετικά με την περιβόητη ΚΥΑ, ο Σύλλογος μας κλήθηκε δις σε συναντήσεις με τις υπόλοιπες λέσχες της Ομοσπονδίας.  Με μεγάλη μας λύπη διαπιστώνουμε ότι, ακόμα και αυτή την ύστατη ώρα, πνεύμα συνεργασίας δεν υπάρχει. Όχι απλά συντηρείται η εμπάθεια προς τους υπόλοιπους φορείς που δραστηριοποιούνται στον ίδιο χώρο, αλλά πλέον υπάρχει διάχυτη η διχόνοια και στο εσωτερικό της Ε.Ο. ΦΙΛΠΑ.  Η νέα ΚΥΑ έχει γίνει αφορμή για προσωπικές αντεγκλήσεις και ξεκαθάρισμά προσωπικών λογαριασμών . Το πρόσφατα εκλεγμένο Δ.Σ. της Ομοσπονδίας αναλώνεται σε επίρριψη ευθυνών στους προηγούμενους και τους… επόμενους,  αυτούς που «θέλουν να καταλάβουν την ομοσπονδία». Ελλιπής και καθυστερημένη ενημέρωση, ανούσιες συζητήσεις γύρω από τα ίδια θέματα, που αντί να διαμορφώνουν μια οργανωμένη γραμμή δράσης, κρατούν ομήρους επ’ αόριστον τους φίλους – ιδιοκτήτες ιστορικών οχημάτων . Αποκορύφωμα η εκ νέου ανάθεση της διαπραγμάτευσης στην ίδια ομάδα που απέτυχε εδώ και 1μιση σχεδόν χρόνο να δώσει λύση. Λάθος χειρισμοί που έχουν απαξιώσει την αξία των ομοσπονδιών και των λεσχών στα μάτια των απλών μελών, κάτι που θα φέρει το μαρασμό τους ακόμα και αν βρεθεί ο πολυπόθητη λύση.  Καμία ευθιξία, καμία ανάληψη ευθύνης και καμία παραίτηση έστω για τον τύπο και για να ελαφρύνει το πολύ βαρύ κλίμα που επικρατεί στις τάξεις των «ιστορικών». 
Αφήνουμε ασχολίαστο το δημόσιο «ξεκατίνιασμα» μελών του Δ.Σ. της ομοσπονδίας και γνωστών ανθρώπων του χώρου στα διάφορα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και forums που απλά ρίχνει το επίπεδο…
Σε αυτό το θολό τοπίο, με μία ΚΥΑ που ακόμα δεν έχει έρθει επίσημα, και δεν γνωρίζει κανείς πότε θα έρθει και ποια θα είναι η τελική της μορφή,  το Δ.Σ. του ΣΦΙΠΟΠ αποφάσισε την επ’ αόριστο αναστολή όλων των προγραμματισμένων εκδηλώσεων του συλλόγου, καθώς δεν θα θέλαμε σε καμία περίπτωση να ρισκάρουμε να εκθέσουμε τα μέλη μας στον κίνδυνο, όχι μόνο προστίμων και άλλων διοικητικών ποινών , αλλά και μιας αμφίβολης ασφαλιστικής κάλυψης. Παράλληλα, συγκαλούμε έκτακτη Γενική Συνέλευση την Κυριακή 3 Μαρτίου, ώστε τα μέλη μας να ενημερωθούν δια ζώσης για τις εξελίξεις, να εκφράσουν τους προβληματισμούς τους και τις προτάσεις τους και όλοι μαζί να λάβουμε τις αποφάσεις για την μελλοντική πορεία του Συλλόγου.

Μετά τιμής
Το Δ.Σ. του ΣΦΙΠΟΠ

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

115 χρόνια Alfa Romeo ...

Στις 24 Ιουνίου 2025 η Alfa Romeo θα συμπληρώσει 115 χρόνια από την ίδρυσή της. Με αυτή την αφορμή παρουσιάζει ένα εορταστικό λογότυπο, ως φόρο τιμής σε μια βαθύπλουτη ιστορία που χαρακτηρίζεται από το πάθος, το στιλ και την αγωνιστική δραστηριότητα, αποδεδειγμένα συγκοινωνούν δοχείο με την κορυφαία τεχνολογία. Η διαγώνια ανάπτυξη του αριθμού 115 συμβολίζει το όραμα για εξέλιξη και καινοτομία, αμφότερες αναπόσπαστες αξίες του DNA της μάρκας. Πρωταγωνιστής ωστόσο είναι ο χαρακτήρας «5» που αγκαλιάζεται από το ιστορικό όσο και εμβληματικό Biscione, δημιουργώντας ξεκάθαρη αναφορά στο παρελθόν. Η παρουσίαση του νέου λογότυπου στα μέσα Απριλίου κάθε άλλο παρά τυχαία είναι. Για την ακρίβεια συμπίπτει με δύο ιδιαίτερα σημαντικά γεγονότα αναφορικά με τη σφυρηλάτηση του θρύλου της Alfa Romeo καθώς και των Alfisti, του πιο πιστού κοινού στη βιομηχανία αυτοκινήτου. Στις 12-13 Απριλίου του 1930, η Alfa Romeo 6C 1750 Gran Sport με πλήρωμα τους Tazio Nuvolari και Giovanni Battista Guidotti κατέκτη...

2ος Γύρος - Μέγαρα ...

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε ο δεύτερος αγώνας του AUTOVISION Hellenic Auto GP 2025, ο οποίος φιλοξενήθηκε στο αυτοκινητοδρόμιο των Μεγάρων. Έντονος συναγωνισμός και πλούσιο θέαμα σε όλες τις κατηγορίες ενθουσίασαν όσους παρακολούθησαν από κοντά την αγωνιστική δράση. Η ημέρα άρχισε με το Regularity των ιστορικών αυτοκινήτων, πριν δοθεί η εκκίνηση για τους τέσσερις αγώνες των υπολοίπων κατηγοριών. Ιστορικά αυτοκίνητα, νοσταλγικές εικόνες Τα παλιά, ιστορικά μοντέλα γέμισαν την πίστα με ατμόσφαιρα μιας άλλης εποχής, κινούμενα στα αυστηρά πλαίσια των κανονισμών του Regularity. Νικητές της δοκιμασίας αναδείχθηκαν οι Ηλίας Λαλούσης - Κωνσταντίνος Κοτσίρης με Peugeot 306 GTI. Δεύτεροι κατετάγησαν οι Άκης Μερτινός - Γεράσιμος Κυπραίος με Peugeot 106 GTI, ενώ την τριάδα συμπλήρωσαν οι Ιωσήφ Λαγάκης - Νικήτας Τσαλίκης με Subaru Legacy. Κυριαρχία Mitsubishi με φόντο έναν γαλλικό εμφύλιο Στην Κατηγορία Ν, ο Ταξιάρχης Ασημακόπουλος (ΑΛΜΑ Τρίπολης) επικράτησε σχετικά εύκολα. Το Mitsubishi Lancer ...

9η Ανάβαση Βούλας «Νίκος Καλογεράς» ...

Η Ανάβαση Βούλας που θα κάνει ο ΣΙΣΑ το Σάββατο 26 Απριλίου είναι η αναβίωση της Ανάβασης Βούλας που γινόταν από το 1972 έως το 1977. Η οικιστική ανάπτυξη της περιοχής έφερε το τέλος της φημισμένης ανάβασης του Κρεμασμένου Λαγού ή κατ άλλους Κρεμαστού Λαγού, που πήρε το όνομα του από την ομώνυμη πλαγιά του Υμηττού που βρίσκεται πάνω από τη Βούλα και ατενίζει τον Σαρωνικό κόλπο. Το 2016 ο ΣΙΣΑ τόλμησε να αναβιώσει τον ¨Λαγό¨ σε μορφή αγώνων ακριβείας-regularity, όπου όμως δεν λείπει ούτε η σπιρτάδα, ούτε το θέαμα. Δεκτά είναι τα ιστορικά αυτοκίνητα άνω των 30 ετών, είτε αυτά είναι "αγωνιστικά" είτε αυτοκίνητα "βόλτας". Επίσης δεκτά είναι τα youngtimer 20-29 ετών, εκτός συναγωνισμού σε δική τους κατάταξη. Το Σάββατο 26 Απριλίου στις 4μμ θα αρχίσουν να συγκεντρώνονται στο Πανόραμα της Βούλας τα 90 ιστορικά αυτοκίνητα & youngtimer, που θα είναι επισκέψιμα από όποιον θέλει να τα δεί. Οι θεατές θα πρέπει να έχουν ανέβει στις φουρκέτες μέχρι τις 5μμ, όταν και θα ξεκι...