Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Nissan GT-R50 ...


Η Nissan επιβεβαίωσε τον σχεδιασμό παραγωγής του Nissan GT-R50 από την Italdesign, της απόλυτης “έκφρασης” του GT-R, “ανοίγοντας” και επίσημα το βιβλίο παραγγελιών για περιορισμένη παραγωγή 50 αυτοκινήτων.
Το εξωτερικό του αυτοκινήτου είναι σχεδόν αμετάβλητο από το πρωτότυπο που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά τον περασμένο Ιούλιο, στο Φεστιβάλ Ταχύτητας του Goodwood, στην Αγγλία. Η τιμή του κατασκευασμένου από τη NISMO GT-R των 720PS της Italdesign, θα ξεκινά από τις 990.000 ευρώ, προ φόρων και λοιπών προαιρετικών επιλογών.
Βασισμένο στο μοντέλο παραγωγής του Nissan GT-R NISMO του 2019, το μοναδικό αυτό αυτοκίνητο μνημονεύει τις επετείους των 50 ετών τόσο για το GT-R, όσο και για την Italdesign. Αν και το πρωτότυπο όχημα διαθέτει ένα ξεχωριστό χρυσό εσωτερικό στοιχείο που εκτείνεται σε όλο σχεδόν το πλάτος του οχήματος, οι τυχεροί αγοραστές του σπάνιου μοντέλου θα μπορούν να καθορίζουν τους προτιμώμενους συνδυασμούς χρωμάτων για την έκδοση της παραγωγής, αλλά και να επιλέξουν εσωτερικά χρώματα και αντίστοιχα πακέτα διαμόρφωσης.


Εκτός από το Goodwood, το πρωτότυπο GT-R50 έκανε εμφανίσεις στο Spa-Francorchamps στο Βέλγιο, στο Rolex Monterey Motorsports Reunion στις ΗΠΑ και στο Nissan Crossing, στην Ginza του Τόκιο. Από τις 7 Δεκεμβρίου θα “φιλοξενείται” στη Nissan Gallery, στην Yokohama.
"Η αντίδραση από τους φίλους της Nissan σε όλο τον κόσμο, όπως και των δυνητικών αγοραστών του GT-R50, έχει ξεπεράσει σε μεγάλο βαθμό τις προσδοκίες μας", δήλωσε ο Bob Laishley, διευθυντής προγράμματος σπορ αυτοκινήτων παγκοσμίως για τη Nissan. "Αυτά τα 50 αυτοκίνητα, τα οποία γιορτάζουν τα 50 χρόνια του GT-R καθώς και τα 50 χρόνια της Italdesign, είναι αφιερωμένα στην ηγετική θέση της Nissan στη μηχανολογία, όπως και στην πλούσια κληρονομιά των σπορ αυτοκινήτων που θα έρθουν στο μέλλον."
Οι πελάτες που επιθυμούν να αποκτήσουν το GT-R50 μπορούν να ξεκινήσουν με τη διαδικτυακή “επίσκεψη” στο GT-R50.nissan και να επικοινωνήσουν με την Italdesign για να δημιουργήσουν το δικό τους αυτοκίνητο. Οι παραδόσεις θα ξεκινήσουν το 2019 και θα συνεχιστούν μέχρι το 2020.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

23η Ανάβαση Δημητσάνας / Αποτελέσματα ...

Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις 2024 ...

Έπειτα από την περσινή διοργάνωση, η οποία απέσπασε θετικά σχόλια από την Παγκόσμια Ομοσπονδία Αυτοκινήτου, το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις, αναβάθμισε τη θέση του στο καλεντάρι του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων, όντας ένας από τους δύο αγώνες του προγράμματος που προσφέρουν αυξημένους βαθμούς στους συμμετέχοντες. Ο αγώνας θα αποτελέσει και φέτος τον ένατο και τελευταίο γύρο του θεσμού και θα πραγματοποιηθεί το τριήμερο από τις 8 έως τις 10 Νοεμβρίου. Περιλαμβάνεται, επίσης, στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων  με αυξημένο συντελεστή, ενώ όπως συνέβη και στις δύο προηγούμενες χρονιές, εκτός από τους αγώνες Sporting και Regularity, θα διεξαχθεί και αγώνας Legends, ο οποίος απευθύνεται σε πιο σύγχρονες κατασκευές. Μπορεί να μας χωρίζουν σχεδόν 4 μήνες από το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις του 2024, ωστόσο η Οργανωτική Επιτροπή βρίσκεται σε εγρήγορση, ώστε να προετοιμάσει έναν αγώνα, αντάξιο της ιστορίας του. Η Πανηγυρική Εκκίνηση του αγώνα θα λάβει χώρα κάτ

Οι Γερμάνοι ξανάρχονται ...

Αν και οι εκθέσεις έχουν πάψει από καιρό να αποτελούν σημείο αναφοράς της αυτοκινητοβιομηχανίας, η φετινή γαλλική μπιενάλε που θα πραγματοποιηθεί το προσεχές φθινόπωρο μεταξύ 14 και 20 Οκτωβρίου, δείχνει να επαναπροσελκύει ευρωπαίους κατασκευαστές που δεν την είχαν «τιμήσει» με την παρουσία τους το 2022 οπότε και η διοργάνωση περιορίστηκε στους αυτόχθονες κατασκευαστές και ορισμένες παρουσίες εξ Ασίας. Αντιθέτως στην φετινή διοργάνωση θα δώσει το παρών ο όμιλος VW ο οποίος με βάση τις σχετικές ανακοινώσεις θα συμμετέχει με τις φίρμες VW, Audi και Skoda ενώ το γερμανικό μπλοκ θα εκπροσωπήσει και ο όμιλος BMW τόσο με την ομώνυμη φίρμα όσο και με την ΜΙΝΙ. Αυτονόητα από τη διοργάνωση της Πόλης του Φωτός δεν θα λείψουν οι γάλλοι κατασκευαστές με την Renault να έχει ήδη δηλώσει την παρουσία των Renault/Ampere, Dacia και Alpine ενώ ο όμιλος Stellantis θα έχει πλήρη γαλλική εκπροσώπηση με τις Citroen, DS και Peugeot να συμμετέχουν. Την συμμετοχή της έχει ανακοινώσει ήδη και η KIA ενώ προς το