Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Προσωπογραφία - Κώστας Μυλωνάς ...


1) Γιατί σαν νέος Αγωνιζόμενος ασχολήθηκες με το Ιστορικό Αυτοκίνητο;

Ασχολήθηκα με το ιστορικό αυτοκίνητο λόγω το ότι μου άρεσε πάρα πολύ εκείνη η εποχή. Οι αγώνες τότε δεν έχουν καμιά σχέση με το σήμερα. Μπορεί να μην έζησα τόσο εκείνες τις εποχές αλλά σίγουρα, τις νοσταλγώ. Ήταν πιο 'καθαρά' τα πράγματα και κυριαρχούσε ο οδηγός περισσότερο από ότι σήμερα. Σήμερα τον κυρίαρχο ρόλο τον έχει ο  οικονομικός παράγοντας. Η κατηγορία sporting με ενδιαφέρει αποκλειστικά για τα Rally και την «ταχύτητα».  Δεν θα έλεγα όχι όμως, και σε κάποιο πιο σύγχρονο αυτοκίνητο. 

2) Πως ήταν για εσένα το 2018;

Η χρονιά που πέρασε δεν ήταν καλή για εμάς καθώς δεν μπορέσαμε να τρέξουμε σε όσους αγώνες θέλαμε. Δεν είχαμε την οικονομική άνεση και την βοήθεια που απαιτείται. Δεν μπορέσαμε δυστυχώς ακόμα (στα 3 χρόνια που ασχολούμαστε με τα Rally), να ακολουθήσουμε ήλο το πρωτάθλημα ιστορικών. Ξεκινήσαμε το Παλαδιο αλλά δεν ήταν και ότι καλύτερο για εμάς. Από την αρχή του αγώνα και πριν καν ξεκινήσουμε, υπήρξε ένα θέμα με έναν τεχνικό έφορο που ζήτησε να ελέγξει μέρη του αυτοκινήτου λίγο πριν την εκκίνηση.  Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να μην έχουμε την συγκέντρωση που θα θέλαμε στις ειδικές. Στην πρώτη ειδική στο πρώτο χλμ είδαμε την κόκκινη σημαία η οποία όπως αποδείχτηκε ότι ήταν τραγικό λάθος του κριτή και μας δόθηκε αναλογικός χρόνος εντελώς κατά την γνώμη μας λανθασμένος.(Το αποδεδείξανε  οι χρόνοι μας στο νυχτερινό 2ο σκέλος.) Στην 2η ειδική χάσαμε πολύ χρόνο καθώς πιάσαμε τον μπροστινό μας μέσα στην ειδική, με αποτέλεσμα να χάσουμε πάνω από 15 δευτερόλεπτα. Στο 2ο σκέλος πιέσαμε στο όριο κερδίσαμε και ειδική και μαζέψαμε την 'λανθασμένη' διάφορα που είχαμε. Φτάσαμε εκεί που θέλαμε αλλά 900 μέτρα πριν το τέλος της τελευταίας ειδικής διαδρομής, γλιστρήσαμε από υγρασίες και βγήκαμε εκτός δρόμου. Είμαστε όμως καλά, κι αυτό έχει σημασία και φυσικά συνεχίζουμε….


3) Θα μας συστήσεις την ομάδα;

Η ομάδα μας αποτελείται από τον φίλο και συνοδηγό μου Γιάννη Καλοπήτα, τον πατέρα μου και λίγους συγγενείς και καλούς φίλους που ο καθένας βάζει το λιθαράκι του στην προσπάθεια μας.  Χορηγοί της προσπάθειας μας, είναι γνωστοί και φίλοι που βοηθάνε όσο μπορεί ο καθένας. 


4) Τι θα γίνει το 2019;

Έχει γίνει μια μεγάλη και δύσκολη προσπάθεια από τον κο. Γιώργο Κασσιδόπουλο (γνωστό αγωνιζόμενο στην κατηγορία sporting), η οποία ανδρώθηκε μέσω social media ή τηλεφωνικά, ώστε να υπάρχει ενημέρωση για όλες τις κινήσεις και τις προτάσεις που τίθενται ώστε στο τέλος με την δημόσια ψηφοφορία, να απευθυνθούμε στην αρχή του spor, για να κάνουμε καλύτερο και πιο δίκαιο τον θεσμό του Πρωταθλήματος ιστορικών για το 2019. 

5) Τι στόχους έχετε για το μέλλον;

Οι στόχοι μας για το μέλλον δεν έχουν ακόμη οριστικοποιηθεί, καθώς σημαντικό ρόλο θα παίξει ο οικονομικός παράγοντας. Θα θέλαμε πολύ να ακολουθήσουμε το Πρωτάθλημα  ιστορικών αν υπάρξουν οι σχετικές οικονομικές βοήθειες. Επίσης ετοιμάζουμε και ένα χωμάτινο αγωνιστικό όχι ιστορικό αλλά ούτε και σύγχρονο ελπίζοντας να είναι έτοιμο μέσα στο 2019, γιατί αγαπάμε το χώμα όσο και την άσφαλτο.  Για μένα προσωπικά είναι το ίδιο και τα δύο! Γενικότερα αγαπώ τα Rally και αυτός είναι κι ο βασικός λόγος που οδηγώ όσο γρήγορα μπορώ και με πάθος.

Καλή Χρονιά!!!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...