Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Προσωπογραφία - Κώστας Μυλωνάς ...


1) Γιατί σαν νέος Αγωνιζόμενος ασχολήθηκες με το Ιστορικό Αυτοκίνητο;

Ασχολήθηκα με το ιστορικό αυτοκίνητο λόγω το ότι μου άρεσε πάρα πολύ εκείνη η εποχή. Οι αγώνες τότε δεν έχουν καμιά σχέση με το σήμερα. Μπορεί να μην έζησα τόσο εκείνες τις εποχές αλλά σίγουρα, τις νοσταλγώ. Ήταν πιο 'καθαρά' τα πράγματα και κυριαρχούσε ο οδηγός περισσότερο από ότι σήμερα. Σήμερα τον κυρίαρχο ρόλο τον έχει ο  οικονομικός παράγοντας. Η κατηγορία sporting με ενδιαφέρει αποκλειστικά για τα Rally και την «ταχύτητα».  Δεν θα έλεγα όχι όμως, και σε κάποιο πιο σύγχρονο αυτοκίνητο. 

2) Πως ήταν για εσένα το 2018;

Η χρονιά που πέρασε δεν ήταν καλή για εμάς καθώς δεν μπορέσαμε να τρέξουμε σε όσους αγώνες θέλαμε. Δεν είχαμε την οικονομική άνεση και την βοήθεια που απαιτείται. Δεν μπορέσαμε δυστυχώς ακόμα (στα 3 χρόνια που ασχολούμαστε με τα Rally), να ακολουθήσουμε ήλο το πρωτάθλημα ιστορικών. Ξεκινήσαμε το Παλαδιο αλλά δεν ήταν και ότι καλύτερο για εμάς. Από την αρχή του αγώνα και πριν καν ξεκινήσουμε, υπήρξε ένα θέμα με έναν τεχνικό έφορο που ζήτησε να ελέγξει μέρη του αυτοκινήτου λίγο πριν την εκκίνηση.  Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να μην έχουμε την συγκέντρωση που θα θέλαμε στις ειδικές. Στην πρώτη ειδική στο πρώτο χλμ είδαμε την κόκκινη σημαία η οποία όπως αποδείχτηκε ότι ήταν τραγικό λάθος του κριτή και μας δόθηκε αναλογικός χρόνος εντελώς κατά την γνώμη μας λανθασμένος.(Το αποδεδείξανε  οι χρόνοι μας στο νυχτερινό 2ο σκέλος.) Στην 2η ειδική χάσαμε πολύ χρόνο καθώς πιάσαμε τον μπροστινό μας μέσα στην ειδική, με αποτέλεσμα να χάσουμε πάνω από 15 δευτερόλεπτα. Στο 2ο σκέλος πιέσαμε στο όριο κερδίσαμε και ειδική και μαζέψαμε την 'λανθασμένη' διάφορα που είχαμε. Φτάσαμε εκεί που θέλαμε αλλά 900 μέτρα πριν το τέλος της τελευταίας ειδικής διαδρομής, γλιστρήσαμε από υγρασίες και βγήκαμε εκτός δρόμου. Είμαστε όμως καλά, κι αυτό έχει σημασία και φυσικά συνεχίζουμε….


3) Θα μας συστήσεις την ομάδα;

Η ομάδα μας αποτελείται από τον φίλο και συνοδηγό μου Γιάννη Καλοπήτα, τον πατέρα μου και λίγους συγγενείς και καλούς φίλους που ο καθένας βάζει το λιθαράκι του στην προσπάθεια μας.  Χορηγοί της προσπάθειας μας, είναι γνωστοί και φίλοι που βοηθάνε όσο μπορεί ο καθένας. 


4) Τι θα γίνει το 2019;

Έχει γίνει μια μεγάλη και δύσκολη προσπάθεια από τον κο. Γιώργο Κασσιδόπουλο (γνωστό αγωνιζόμενο στην κατηγορία sporting), η οποία ανδρώθηκε μέσω social media ή τηλεφωνικά, ώστε να υπάρχει ενημέρωση για όλες τις κινήσεις και τις προτάσεις που τίθενται ώστε στο τέλος με την δημόσια ψηφοφορία, να απευθυνθούμε στην αρχή του spor, για να κάνουμε καλύτερο και πιο δίκαιο τον θεσμό του Πρωταθλήματος ιστορικών για το 2019. 

5) Τι στόχους έχετε για το μέλλον;

Οι στόχοι μας για το μέλλον δεν έχουν ακόμη οριστικοποιηθεί, καθώς σημαντικό ρόλο θα παίξει ο οικονομικός παράγοντας. Θα θέλαμε πολύ να ακολουθήσουμε το Πρωτάθλημα  ιστορικών αν υπάρξουν οι σχετικές οικονομικές βοήθειες. Επίσης ετοιμάζουμε και ένα χωμάτινο αγωνιστικό όχι ιστορικό αλλά ούτε και σύγχρονο ελπίζοντας να είναι έτοιμο μέσα στο 2019, γιατί αγαπάμε το χώμα όσο και την άσφαλτο.  Για μένα προσωπικά είναι το ίδιο και τα δύο! Γενικότερα αγαπώ τα Rally και αυτός είναι κι ο βασικός λόγος που οδηγώ όσο γρήγορα μπορώ και με πάθος.

Καλή Χρονιά!!!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Are you SEIRIOS ? ...

Ο εμβληματικός Σταθμός Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών ΣΕΙΡΙΟΣ θα αποτελέσει τον τόπο συνάντησης θεατών και αγωνιζομένων του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στις 7 Σεπτεμβρίου, με μια υπερειδική διαδρομή πρωτόγνωρη για τα παγκόσμια δεδομένα. Πλατεία Συντάγματος, ΟΑΚΑ, Πλατεία Νερού. Τρία εμβληματικά σημεία της Ελλάδας που χαρακτήρισαν τα πρόσφατα ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έρχονται να δώσουν τη σκυτάλη σε ακόμα μία πρωτοποριακή όσο και απρόσμενη τοποθεσία για την υπερειδική διαδρομή του 2024. Την αποκάλυψη του σημείου της EKO Super Special Stage έκανε μέσα από την πασίγνωστη γέφυρα του ΣΕΑ Σείριος ο Αναπληρωτής Υπουργός Αθλητισμού. Ο κ. Γιάννης Βρούτσης, καλωσορίζοντας τους παρευρισκομένους, επεσήμανε: «Σε μια χρονιά που ο Αθλητισμός αναβαθμίστηκε από τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, τοποθετώντας το Υπουργείο Αθλητισμού στη φιλόξενη “οικογένεια” της Παιδείας, δεν εφησυχάσαμε». Αξίζει να αναφερθεί ότι εγχείρημα ανάλογο της φετινής EKO Super Special Stage δεν έχει επιχειρηθεί από καμία διοργανώτρια χώρα σε α

Ανανέωση στόλου ...

Το αμαξοστάσιο των Τρόλεϊ στην Νέα Φιλαδέλφεια (Κόκκινος Μύλος) επισκέφτηκε, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές, Βασίλης Οικονόμου, προκειμένου να εξετάσει μία σειρά ζητημάτων, που αφορούν την βελτίωση των συνθηκών εργασίας των εργαζομένων και του παρεχόμενου συγκοινωνιακού έργου των Τρόλεϊ προς τους πολίτες. Ο αρμόδιος Υφυπουργός, άκουσε και κατέγραψε όλα τα αιτήματα των εργαζομένων, σχετικά με την υπογραφή της συλλογικής σύμβασης εργασίας, την ποιότητα εργασίας των οδηγών, αλλά και την προστασία τους στο πλαίσιο της δύσκολης καθημερινότητάς τους. Στην συνέχεια ο κ. Οικονόμου συναντήθηκε με τους εργαζόμενους και με τον Διευθύνοντα Συμβούλο της Ο.ΣΥ, Στέφανο Αγιάσογλου, τον Γενικό Διευθυντή Παραγωγής της Ο.ΣΥ., Γιώργο Δρόση. Ο Πρόεδρος του Συνδικάτου Εργαζομένων στα Τρόλεϊ (πρώην ΗΛΠΑΠ), Στέλιος Ινεπέκογλου, έθεσε τα θέματα που απασχολούν τους εργαζόμενους. Ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών στάθηκε στον εκσυγχρονισμό του στόλου των Τρόλεϊ με τα 200 νέα οχ

13ο GRAND PRIX - ΟΥΓΓΑΡΙΑ ...

Το 13Ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1, πραγματοποιήθηκε στην πίστα «Ουγγαρόρινγκ» της Ουγγαρίας και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 21 Ιουλίου, από τον ΑΝΤ1 και το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr ). Την παρθενική του νίκη έκανε ο Όσκαρ Πιάστρι,  ο οποίος πήρε την 1η νίκη της καριέρας του, με 2ο τον ομόσταβλό του στη McLaren, Λάντο Νόρις, ενώ την 3η θέση πήρε ο Λιούις Χάμιλτον με τη Mercedes. Η χθεσινή αναμέτρηση των μονοθέσιων κέρδισε το ενδιαφέρον των φίλων της Formula 1 στην Ελλάδα, καθώς ήταν πρώτη στη ζώνη προβολής της με 15,3% στο δυναμικό κοινό 18-54 και διαφορά 4,4 μονάδες από τον ανταγωνισμό. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τις μάχες των οδηγών της Formula 1 το έδειξαν οι άνδρες με ποσοστό που έφτασε μέχρι και 25,1%. Και οι γυναίκες, όμως, παρακολούθησαν Formula 1 καταγράφοντας ποσοστό μέχρι και 24,8%.  Οι απεσταλμένοι της εκπομπής «FORMULA 1 SHOW» του ΑΝΤ1 και ANT1+, Μαρία Θωμά και Γιώργος Ανανίδας, μετέφεραν το κλίμα από το καυτό Ουγγαρόρι