Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Προσωπογραφία - Κώστας Μυλωνάς ...


1) Γιατί σαν νέος Αγωνιζόμενος ασχολήθηκες με το Ιστορικό Αυτοκίνητο;

Ασχολήθηκα με το ιστορικό αυτοκίνητο λόγω το ότι μου άρεσε πάρα πολύ εκείνη η εποχή. Οι αγώνες τότε δεν έχουν καμιά σχέση με το σήμερα. Μπορεί να μην έζησα τόσο εκείνες τις εποχές αλλά σίγουρα, τις νοσταλγώ. Ήταν πιο 'καθαρά' τα πράγματα και κυριαρχούσε ο οδηγός περισσότερο από ότι σήμερα. Σήμερα τον κυρίαρχο ρόλο τον έχει ο  οικονομικός παράγοντας. Η κατηγορία sporting με ενδιαφέρει αποκλειστικά για τα Rally και την «ταχύτητα».  Δεν θα έλεγα όχι όμως, και σε κάποιο πιο σύγχρονο αυτοκίνητο. 

2) Πως ήταν για εσένα το 2018;

Η χρονιά που πέρασε δεν ήταν καλή για εμάς καθώς δεν μπορέσαμε να τρέξουμε σε όσους αγώνες θέλαμε. Δεν είχαμε την οικονομική άνεση και την βοήθεια που απαιτείται. Δεν μπορέσαμε δυστυχώς ακόμα (στα 3 χρόνια που ασχολούμαστε με τα Rally), να ακολουθήσουμε ήλο το πρωτάθλημα ιστορικών. Ξεκινήσαμε το Παλαδιο αλλά δεν ήταν και ότι καλύτερο για εμάς. Από την αρχή του αγώνα και πριν καν ξεκινήσουμε, υπήρξε ένα θέμα με έναν τεχνικό έφορο που ζήτησε να ελέγξει μέρη του αυτοκινήτου λίγο πριν την εκκίνηση.  Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να μην έχουμε την συγκέντρωση που θα θέλαμε στις ειδικές. Στην πρώτη ειδική στο πρώτο χλμ είδαμε την κόκκινη σημαία η οποία όπως αποδείχτηκε ότι ήταν τραγικό λάθος του κριτή και μας δόθηκε αναλογικός χρόνος εντελώς κατά την γνώμη μας λανθασμένος.(Το αποδεδείξανε  οι χρόνοι μας στο νυχτερινό 2ο σκέλος.) Στην 2η ειδική χάσαμε πολύ χρόνο καθώς πιάσαμε τον μπροστινό μας μέσα στην ειδική, με αποτέλεσμα να χάσουμε πάνω από 15 δευτερόλεπτα. Στο 2ο σκέλος πιέσαμε στο όριο κερδίσαμε και ειδική και μαζέψαμε την 'λανθασμένη' διάφορα που είχαμε. Φτάσαμε εκεί που θέλαμε αλλά 900 μέτρα πριν το τέλος της τελευταίας ειδικής διαδρομής, γλιστρήσαμε από υγρασίες και βγήκαμε εκτός δρόμου. Είμαστε όμως καλά, κι αυτό έχει σημασία και φυσικά συνεχίζουμε….


3) Θα μας συστήσεις την ομάδα;

Η ομάδα μας αποτελείται από τον φίλο και συνοδηγό μου Γιάννη Καλοπήτα, τον πατέρα μου και λίγους συγγενείς και καλούς φίλους που ο καθένας βάζει το λιθαράκι του στην προσπάθεια μας.  Χορηγοί της προσπάθειας μας, είναι γνωστοί και φίλοι που βοηθάνε όσο μπορεί ο καθένας. 


4) Τι θα γίνει το 2019;

Έχει γίνει μια μεγάλη και δύσκολη προσπάθεια από τον κο. Γιώργο Κασσιδόπουλο (γνωστό αγωνιζόμενο στην κατηγορία sporting), η οποία ανδρώθηκε μέσω social media ή τηλεφωνικά, ώστε να υπάρχει ενημέρωση για όλες τις κινήσεις και τις προτάσεις που τίθενται ώστε στο τέλος με την δημόσια ψηφοφορία, να απευθυνθούμε στην αρχή του spor, για να κάνουμε καλύτερο και πιο δίκαιο τον θεσμό του Πρωταθλήματος ιστορικών για το 2019. 

5) Τι στόχους έχετε για το μέλλον;

Οι στόχοι μας για το μέλλον δεν έχουν ακόμη οριστικοποιηθεί, καθώς σημαντικό ρόλο θα παίξει ο οικονομικός παράγοντας. Θα θέλαμε πολύ να ακολουθήσουμε το Πρωτάθλημα  ιστορικών αν υπάρξουν οι σχετικές οικονομικές βοήθειες. Επίσης ετοιμάζουμε και ένα χωμάτινο αγωνιστικό όχι ιστορικό αλλά ούτε και σύγχρονο ελπίζοντας να είναι έτοιμο μέσα στο 2019, γιατί αγαπάμε το χώμα όσο και την άσφαλτο.  Για μένα προσωπικά είναι το ίδιο και τα δύο! Γενικότερα αγαπώ τα Rally και αυτός είναι κι ο βασικός λόγος που οδηγώ όσο γρήγορα μπορώ και με πάθος.

Καλή Χρονιά!!!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

BAJA GREECE 2024 ...

Με τη συμμετοχή κορυφαίων ονομάτων των αγώνων Cross Country Rally θα πραγματοποιηθεί το BAJA GREECE - FIA WORLD BAJA CUP από 22 έως 25 Μαΐου στο Άργος Ορεστικό Καστοριάς. Ένας αγώνας που μέσα από σκληρή δουλειά δέκα και πλέον χρόνων, έχει κερδίσει την αναγνώριση στο εξωτερικό. Τόσο η άρτια διοργάνωση των προηγούμενων ετών, όσο και οι διαδρομές στα μοναδικά βουνά της Καστοριάς και της Φλώρινας, αποτελούν πόλο έλξης για ομάδες από την ελίτ του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Ήδη, έχει επιβεβαιώσει τη συμμετοχή του στον αγώνα, ο δύο φορές νικητής του FIA Παγκόσμιου Κυπέλλου, Σαουδάραβας οδηγός Yazeed Al-Rajhi, με μόνο στόχο τη νίκη που θα του δώσει το προβάδισμα για την κατάκτηση του φετινού επάθλου. Έχοντας κάνει ένα εξαιρετικό ξεκίνημα, αφού εξασφάλισε τη νίκη στον πρώτο γύρο του Κυπέλλου στην Σαουδική Αραβία μαζί με τον Γερμανό συνοδηγό του Timo Gottschalk, η συμμετοχή τους στο BAJA GREECE αναμένεται με τεράστιο ενδιαφέρον.                             Από τα Καλάβρυτα στο διεθνές καλεντάρι τ

Opel Grandland SUV ...

Κομψό και δυναμικό, ευρύχωρο, ευέλικτο και αμιγώς ηλεκτρικό. Αυτό είναι το νέο Grandland, που παρουσίασε σήμερα η Opel! Στο νέο μοντέλο διακρίνουμε πολλά από τα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά που πρωτοείδαμε στο πρωτότυπο Opel Experimental, για πρώτη φορά σε μοντέλο παραγωγής. Αυτά τα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν το 3D Vizor με το φωτιζόμενο λογότυπο του ‘Κεραυνού’, που τοποθετείται περήφανα στο κέντρο της μάσκας, καθώς και τα μόνιμα φωτιζόμενα γράμματα "OPEL" στο πίσω μέρος. Άλλα ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά αποτελούν το σύστημα φωτισμού Intelli-Lux Pixel HD με περισσότερα από 50.000 αυτόνομα στοιχεία, η νέα πλατφόρμα STLA Medium για τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα και η νέα, επίπεδη εγκατάσταση της μπαταρίας, που επιτρέπει την τοποθέτηση μιας μπαταρίας χωρητικότητας 98 kWh, η οποία χαρίζει στο Grandland Electric έως και περίπου 700 km ηλεκτρικής αυτονομίας (WLTP1). “Το λανσάρισμα του νέου Grandland αποτελεί ορόσημο για την Opel. Πλέον, κάθε μοντέλο της Opel, χωρίς εξαίρεση, είναι δι