Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Επιστολή Σ.Ο.Α.Α. ...


Με την παρακάτω επιστολή "απάντησε" ο Σ.Ο.Α.Α. στην ανακοίνωση του προγράμματος αγώνων για το 2019.

Κύριοι, 

με την παρούσα επιστολή, ως εκπρόσωποι των οδηγών και συνοδηγών, θυμίζουμε ότι δεν έχει δοθεί καμία απάντηση στην επιστολή του ΣΟΑΑ προς την ΟΜΑΕ σχετικά με την σύνθεση της ΕΠΑ, αν υφίσταται και πότε συνεδριάζει. Στην ίδια επιστολή, ζητήσαμε το προσχέδιο του Προγράμματος αγώνων του 2019 το οποίο επίσης ποτέ δεν μας στείλατε.
Ο ΣΟΑΑ εδώ και πολλούς μήνες δεν έχει κληθεί σε καμία συνεδρίαση και ουδέποτε έχει ενημερωθεί, όπως και κανείς άλλος, τι έχει γίνει κατόπιν της παραίτησης της Προέδρου της ΕΠΑ. 
Για τους λόγους αυτούς, οι αγωνιζόμενοι θεωρούμε απαράδεκτη, προσβλητική και έξω από τα όρια της κοινής λογικής, την απόφαση της ΟΜΑΕ να προχωρήσει σε κατάρτιση του προγράμματος και γενικά της προκήρυξης των Πρωταθλημάτων του 2019. Η ενασχόληση της ΟΜΑΕ με τα θέματα που θα έπρεπε να έχει αποφασίσει η ΕΠΑ στην οποία συμμετέχει και ο ΣΟΑΑ, είναι υπέρβαση εξουσίας. 
Με δεδομένο ότι η πλειοψηφία των αγωνιζομένων δηλώνει αδυναμία να ακολουθήσει αυτό το πρόγραμμα, επιφυλασσόμεθα να τοποθετηθούμε επ’ αυτού με οποιαδήποτε σχόλια κριθούν απαραίτητα έπειτα από συζήτηση στο Δ.Σ.
Επίσης, αναλόγως απαράδεκτη και απαξιωτική για τους οδηγούς και συνοδηγούς των Ιστορικών είναι η απόφαση της ΟΜΑΕ να μην μετρήσουν τα Πρωταθλήματα Ιστορικών αυτοκινήτων 2018 και για το λόγο αυτό ζητούμε την άρση αυτής της απόφασης.
Ο ΣΟΑΑ, εκπροσωπώντας τους οδηγούς και συνοδηγούς αγώνων και λαμβάνοντας υπόψιν τις δυσμενείς οικονομικές συνθήκες της χώρας, ζητάει τη μείωση του παραβόλου έκδοσης των αγωνιστικών αδειών από 130€ σε 110€ καθώς και τη μείωση των παραβόλων συμμετοχής αγώνων από 80€ σε 70€.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Επικό "Μολών Λαβέ" ...

Ο πρώτος χωμάτινος αγώνας για το 2025 πέρασε στις αναμνήσεις μας. Πολύ θέαμα, ειδικά στο γνωστό άλμα, γρήγορα περάσματα με τεχνική για καλύτερο χρόνο και για να αποφύγεις τις κακοτοπιές αλλά και πολλές εγκαταλείψεις, αφού η διαδρομή φέτος έδειξε τα δόντια της σε όσους είτε δεν εκτίμησαν κάτι σωστά, είτε υπερπροσπάθησαν για την καλύτερη επίδοση. Η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της Σπάρτης γεμάτη ασφυκτικά από κόσμο υποδέχτηκε και χειροκρότησε τα πληρώματα, εγκαινιάζοντας το ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ 2025. Άτομα κάθε ηλικίας ήρθαν για να θαυμάσουν και να περιεργαστούν από κοντά τα αγωνιστικά αυτοκίνητα σε μια πετυχημένη για άλλη μια χρονιά εκδήλωση. Η συνέχεια στον όμορφο Πάρνωνα που η προετοιμασία της διαδρομής ικανοποίησε τα πληρώματα τα οποία μετά τα έξι περάσματα των αναγνωρίσεων ξεκίνησαν τον αγώνα σε μια ηλιόλουστη μέρα με πλήθος θεατών, περισσότεροι από πέρσι, που θαύμασαν τα δυναμικά περάσματα των συμμετεχόντων. Στα αποτελέσματα τώρα ξεκινάμε με τα ιστορικά με πρώτους γενικής τους ...

Heritage Classic Cup – Spring Edition ...

Η Επίσημη εκδήλωση του ΣΦΙΠΟΠ για το 2025 έρχεται στις 29-30/3/2025 και οι συμμετοχές συνεχίζονται μέχρι τη Πέμπτη 27/3/2025. Με την αμέριστη υποστήριξη και τη συνδιοργάνωση του Δήμου Αρχαίας Ολυμπίας η φετινή εκδήλωση του ΣΦΙΠΟΠ θα αναδείξει τις ομορφιές και θα δώσει πνοή σε όλα σχεδόν τα χωριά του Δήμου Αρχαίας Ολυμπίας με τη διέλευση των αγωνιζομένων με τα πανέμορφα κλασσικά οχήματα του περασμένου αιώνα. Η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας συμβάλει στη συνδιοργάνωση με την αθλοθέτηση των νικητών και ο Δήμος Πύργου (όπου εδρεύει ο ΣΦΙΠΟΠ) βοηθάει σημαντικά με επιχορήγηση για την επιτυχή ολοκλήρωση της. Η Ε.Ο. ΦΙΛΠΑ περιλαμβάνει το Heritage Classic Cup – Spring Edition στο ετήσιο πρόγραμμα κλασσικών και ιστορικών οχημάτων με αποτέλεσμα να προσελκύει μεγάλο ενδιαφέρον από πληρώματα όλης της Ελλάδος. Μετά την επιτυχία από το προηγούμενο Heritage Classic Cup, έρχεται η φετινή εκδήλωση για αυτοκίνητα και για  μοτοσικλέτες με δύο αγωνιστικές μέρες και περισσότερα από 180 οδηγικά χλμ και 14 ει...

51ο Rally Θερμαϊκού ...

Σε λίγες μέρες διοργανώνεται το 51ο ράλι Θερμαϊκού. Ας πούμε λίγα λόγια για την ιστορία αυτού του αγώνα, για να θυμηθούν οι παλιοί και να μάθουν οι πιο νέοι. Η ιστορία του ράλι Θερμαϊκού ξεκινάει από πολύ παλιά. Μόνιμος διοργανωτής ήταν ο Α.Ο.Θ. Στις 2 Μαρτίου 1969 έγινε το πρώτο ράλι Θερμαϊκού. Ένας αγώνας μεικτός σε χώμα και άσφαλτο, με 30 συμμετοχές. Νικητές ήταν οι Μιχάλης και Παύλος Πετρίδης με B.M.W. 1600. Το ίδιο μοτίβο χώμα - άσφαλτος συνεχίζει και τα δυο επόμενα χρόνια με τον Γάκη Καλεμτζάκη να είναι ο νικητής το 1970 με συνοδηγό τον Παπαδημητρίου με ένα Ford και το 1971 με τον Λάμπρο Γκράσσο με μια Toyota Corolla. Απο το 1972 ο αγώνας γίνεται καθαρά χωμάτινος μέχρι και το 1976. Οι Σταύρος Σταυριανίδης - Λάμπρος Γράσσος θα είναι οι νικητές το 1972 με Opel Kadett Rallye, με τους Γιώργο Γεωργούλα - Σταυριανίδη να κερδίζουν το 1973 με ίδιο αυτοκίνητο. Τα επόμενα χρόνια 1975 - 1978, απόλυτοι κυρίαρχοι του ράλι Θερμαικού θα είναι οι Γιώργος Σωτηριάδης - Γιάννης Κέπετζης, αφού θα π...