Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Επιστολή Σ.Ο.Α.Α. ...


Με την παρακάτω επιστολή "απάντησε" ο Σ.Ο.Α.Α. στην ανακοίνωση του προγράμματος αγώνων για το 2019.

Κύριοι, 

με την παρούσα επιστολή, ως εκπρόσωποι των οδηγών και συνοδηγών, θυμίζουμε ότι δεν έχει δοθεί καμία απάντηση στην επιστολή του ΣΟΑΑ προς την ΟΜΑΕ σχετικά με την σύνθεση της ΕΠΑ, αν υφίσταται και πότε συνεδριάζει. Στην ίδια επιστολή, ζητήσαμε το προσχέδιο του Προγράμματος αγώνων του 2019 το οποίο επίσης ποτέ δεν μας στείλατε.
Ο ΣΟΑΑ εδώ και πολλούς μήνες δεν έχει κληθεί σε καμία συνεδρίαση και ουδέποτε έχει ενημερωθεί, όπως και κανείς άλλος, τι έχει γίνει κατόπιν της παραίτησης της Προέδρου της ΕΠΑ. 
Για τους λόγους αυτούς, οι αγωνιζόμενοι θεωρούμε απαράδεκτη, προσβλητική και έξω από τα όρια της κοινής λογικής, την απόφαση της ΟΜΑΕ να προχωρήσει σε κατάρτιση του προγράμματος και γενικά της προκήρυξης των Πρωταθλημάτων του 2019. Η ενασχόληση της ΟΜΑΕ με τα θέματα που θα έπρεπε να έχει αποφασίσει η ΕΠΑ στην οποία συμμετέχει και ο ΣΟΑΑ, είναι υπέρβαση εξουσίας. 
Με δεδομένο ότι η πλειοψηφία των αγωνιζομένων δηλώνει αδυναμία να ακολουθήσει αυτό το πρόγραμμα, επιφυλασσόμεθα να τοποθετηθούμε επ’ αυτού με οποιαδήποτε σχόλια κριθούν απαραίτητα έπειτα από συζήτηση στο Δ.Σ.
Επίσης, αναλόγως απαράδεκτη και απαξιωτική για τους οδηγούς και συνοδηγούς των Ιστορικών είναι η απόφαση της ΟΜΑΕ να μην μετρήσουν τα Πρωταθλήματα Ιστορικών αυτοκινήτων 2018 και για το λόγο αυτό ζητούμε την άρση αυτής της απόφασης.
Ο ΣΟΑΑ, εκπροσωπώντας τους οδηγούς και συνοδηγούς αγώνων και λαμβάνοντας υπόψιν τις δυσμενείς οικονομικές συνθήκες της χώρας, ζητάει τη μείωση του παραβόλου έκδοσης των αγωνιστικών αδειών από 130€ σε 110€ καθώς και τη μείωση των παραβόλων συμμετοχής αγώνων από 80€ σε 70€.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

Στην πρίζα ...

Οι οδηγοί ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα είναι ευκολότερο να φορτίζουν τα οχήματά τους στο σπίτι και στην εργασία τους τα επόμενα χρόνια, μετά την αναθεώρηση της οδηγίας για την ενεργειακή απόδοση των κτιρίων (EPBD) από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Η οδηγία στοχεύει να βάλει την Ευρώπη στο δρόμο της πλήρους απανθρακοποίησης έως το 2050. Προσδιορίστηκαν χαρακτηριστικά που πρέπει να διαθέτουν όλες οι νέες κατασκευές, αλλά και αυτές που υπόκεινται σε ανακαινίσεις. Έτσι όλα τα νέα κτίρια, καθώς και τα υπάρχοντα που υπόκεινται σε ριζική ανακαίνιση, πρέπει τώρα να εγκαταστήσουν προ-καλωδίωση για τα σημεία φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Τι προβλέπει η νέα οδηγία Αυτό καλύπτει όλα τα απαραίτητα βήματα για να καταστεί δυνατή η εγκατάσταση σημείων φόρτισης. Επιπλέον, όλα τα νέα και ανακαινισμένα κτίρια με περισσότερες από πέντε θέσεις στάθμευσης αυτοκινήτων πρέπει να έχουν τουλάχιστον ένα σημείο φόρτισης για κάθε πέντε θέσεις και προκαλωδίωση για τους τουλάχιστον μισούς χώρους. Τα γραφεία που διαθέτουν

Πρεμιέρα ...

Η πρεμιέρα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας ολοκληρώθηκε στο Στρατιωτικό Αεροδρόμιο της Τρίπολης με τους οδηγούς των κατηγοριών Ν+Α, Ε, Formula Saloon και Ιστορικών να προσφέρουν όμορφο θέαμα στην επανέναρξη του θεσμού έπειτα από αρκετά χρόνια. Το «χορό» άνοιξε ο αγώνας της Ομάδας Ν+Α , με τον Σάκη Ηλιάδη να πανηγυρίζει την πρώτη νίκη της χρονιάς στην κατηγορία. Στην επιστροφή του στο μπάκετ ενός Mitsubishi Lancer Evo IX, ο Ελευσίνιος οδηγός που εκκινούσε από την πρώτη θέση του grid κατάφερε να κρατήσει πίσω του καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα τον κυριότερο αντίπαλό του, Ταξιάρχη Ασημακόπουλο. Ο 27χρονος οδηγός του Mitsubishi Lancer Evo VIII αν και προσπάθησε να κυνηγήσει τον νικητή, εν τέλει ολοκλήρωσε τον αγώνα στην διόλου ευκαταφρόνητη δεύτερη θέση στην Ομάδα Ν+Α. Το βάθρο της κατηγορίας συμπλήρωσε ο Ματθαίος Μπουρλίδης με Mitsubishi Lancer Evo VIII, ο οποίος αν και έπεσε προσωρινά τέταρτος, ανέκτησε τη θέση του. Ο Δημήτρης Μουργελάς με ίδιο αυτοκίνητο τερμάτισε τέταρτος. Πιο