Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αναγέννηση ...


Οι φίλοι του αυτοκινήτου κατέκλυσαν και πάλι το Αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων, για να απολαύσουν αγώνες με έντονο συναγωνισμό και εξωτικά αυτοκίνητα.
Η τελευταία συνάντηση του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας 2018 θύμισε παλιές, καλές εποχές. Με κορυφαία αγωνιστικά να μάχονται στην πίστα και τον κόσμο να δίνει βροντερό «παρών», κατακλύζοντας το Αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων. Ο καιρός άλλωστε αυτή τη φορά ήταν με το μέρος των αγωνιζομένων και των θεατών, με τη λιακάδα της Κυριακής να στεγνώνει γρήγορα την άσφαλτο της πίστας μετά τη βροχή της προηγούμενης νύχτας.
Τα δοκιμαστικά του Σαββάτου είχαν καταφέρει να δημιουργήσουν μεγάλη προσμονή για τον αγώνα. Πολλοί οδηγοί είχαν ήδη ξεκινήσει να κοντράρονται μέσα στην πίστα, ενώ οι χρόνοι έπεφταν σε πολύ χαμηλά επίπεδα. Με αποκορύφωμα το «58.778» που σημείωσε η πρωτοεμφανιζόμενη Lamborghini Huracan ST της Formula Saloon, έναν από τους καλύτερους χρόνους που έχουν καταγραφεί ποτέ επίσημα από αυτοκίνητο στα Μέγαρα.
Οι αγώνες της Κυριακής ήταν αντάξιοι των προσδοκιών του κοινού, με μάχες για θέσεις σε κάθε κατηγορία. Και η μέρα έκλεισε με τον καλύτερο τρόπο, με μια τελετή απονομής στον ανανεωμένο 1ο όροφο του κτιρίου της πίστας καρτ, απ’ όπου και ανανεώθηκε το ραντεβού μας για την πρώτη συνάντηση της επόμενης χρονιάς, στις 2-3 Μαρτίου 2019. Ας δούμε όμως πώς εξελίχθηκε ο κάθε αγώνας.




Ομάδες Ν και Α
Ο πρώτος αγώνας της ημέρας ήταν μικτός, αφού έτρεξαν μαζί τα αυτοκίνητα της Ομάδας Α με εκείνα της Ν. Η μεγάλη κατηγορία ήταν οικογενειακή υπόθεση, μεταξύ του Μιχάλη και του Παναγιώτη Ευθυμίου, με τον πατέρα να οδηγεί το γνωστό Ford Escort RS Cosworth και τον υιό ένα Mitsubishi Lancer Evo VIII. Οι δυο τους έφυγαν μπροστά, με την 1η θέση να αλλάζει χέρια μεταξύ τους, και τον Παναγιώτη να παίρνει τελικά την καρό σημαία εμπρός από τον πατέρα του, με διαφορά μόλις 3 δέκατα.



Ο Β. Παπαφιλίππου (Rover MG ZR 105) βρέθηκε στην 3η θέση χωρίς να απειληθεί από κανέναν, αφού ο αντίπαλός του στην Α7 Β. Στάγιας εγκατέλειψε πριν την εκκίνηση του αγώνα. Μεγάλη μονομαχία είχαμε όμως μεταξύ δύο Peugeot 106 της κλάσης Α6. Ο Λ. Λεοντόπουλος αρχικά είχε μείνει αρκετά πίσω από τον Ε. Συλλιγαρδάκη. Από τα μέσα του αγώνα όμως ανέκαμψε, ψαλίδισε τη διαφορά και στον προτελευταίο γύρο κόλλησε πίσω του. Η προσπέραση ήρθε τελικά στην τελευταία στροφή του αγώνα, με τον Συλλιγαρδάκη να συναινεί, αφού είχε πιέσει υπερβολικά τα ελαστικά του και δεν μπορούσε να υπερασπιστεί τη θέση του.
Στην Ομάδα Ν, ο Μ. Αναστασόπουλος (Peugeot 106) τέθηκε από νωρίς εκτός μάχης, αφού στον 2ο γύρο είχε μια έξοδο στην Κ4. Εκείνη τη στιγμή, 1ος στη Ν2 ήταν ο Ρ. Καίσαρ (Peugeot 106), με τον Α. Μπαρκονίκο (Citroen Saxo VTS) να τον ακολουθεί. Άλλαξαν θέσεις σύντομα, χωρίς όμως να δημιουργηθεί διαφορά μεταξύ τους. Και τη στιγμή που ντουμπλάρονταν από την… οικογένεια Ευθυμίου, ο Καίσαρ άρπαξε την ευκαιρία και πέρασε μπροστά, παραμένοντας εκεί μέχρι το τέλος αυτού του χορταστικού αγώνα. Στην 3η θέση βρέθηκε ο Α. Ντόφης (Citroen Saxo VTS), χωρίς να απειλήσει τους προπορευόμενους.




ΣΟΑΑ Ενιαίο Skoda
Στους δύο αγώνες του Ενιαίου με τα Skoda Fabia 1.2 TSI, οι οδηγοί που βρέθηκαν στο βάθρο ήταν οι ίδιοι, η εξέλιξή τους όμως για τους υπόλοιπους ήταν αρκετά διαφορετική.
Οι πολλές επαφές μετά την εκκίνηση του 1ου αγώνα είχαν ως αποτέλεσμα οι Σ. Γαλεράκης, Ι. Χαραλαμπόπουλος και Ε. Κυρλαγκίτσης, που ξεκινούσαν από τις θέσεις 3 έως 5, να λαβώσουν τα αυτοκίνητά τους και να πέσουν πιο πίσω. Περισσότερο ωφελημένος βγήκε ο Μ. Κύρκος, που ανέβηκε από την 8η θέση της εκκίνησης στην 3η, ενώ πίσω του βρέθηκε ο Ε. Κουκέας. Ο Κύρκος κόλλησε στους οδηγούς που είχαν ξεκινήσει από την πρώτη σειρά της εκκίνησης, Σ. Καμιτσάκη και Φ. Καλέση, με την τριάδα να παραμένει έτσι ως τον τερματισμό. Αρκετά πίσω, ενδιαφέρον είχε η μάχη τριών άλλων Fabia για την 9η θέση, με τον «Le Man» να επικρατεί τελικά απέναντι στους Α. Χαλιβελάκη και Δ. Ρεμέντζη. 
Στον 2ο αγώνα, ο Κουκέας που ξεκινούσε 4ος βρέθηκε δίπλα στους προπορευόμενους στην Κ1 αλλά είχε έξοδο, με αποτέλεσμα να τεθεί εκτός συναγωνισμού. Καμιτσάκης, Καλέσης, Κύρκος, Κυρλαγκίτσης, Γαλεράκης και Χαραλαμπόπουλος, σχημάτισαν ένα τρενάκι που διατηρήθηκε ακριβώς έτσι ως το τέλος του αγώνα.




Ιστορικά
Ο πρώτος των δοκιμαστικών Γ. Γαβριηλίδης με Ford Escort MkI RS1600 έμεινε πρώτος μετά την εκκίνηση, τον ακολουθούσε όμως από κοντά το γρήγορο κονβόι των Β. Παπαφιλίππου (Opel Kadett GTE), Ι. Κάτσικα (Ford Escort MkII RS2000) και Δ. Σκεπασιανού (Ford Escort MkII RS2000). Στον 3ο γύρο η πίεση του Σκεπασιανού στον Κάτσικα απέδωσε καρπούς, αφού πέρασε στην 3η θέση. Από τα μέσα του αγώνα το κονβόι αραίωσε, με τα δύο Escort MkII να μένουν πιο πίσω.
Η νίκη, όπως και στον προηγούμενο αγώνα, θα κρινόταν μεταξύ του Γαβριηλίδη και του Παπαφιλίππου. Τα δύο αυτοκίνητα κινούνταν στον ίδιο ρυθμό και έρχονταν αρκετά κοντά σε κάποια σημεία της πίστας. Στον τελευταίο γύρο, η ανοιχτή τροχιά του Escort στην Κ9 επέτρεψε στο Kadett να επιχειρήσει μια προσπέραση, χωρίς αποτέλεσμα. Ο Γαβριηλίδης ήταν τελικά εκείνος που πήρε τη νίκη, με τα δύο αυτοκίνητα να τερματίζουν με διαφορά μικρότερη από 4 δέκατα, μετά από άλλον έναν απολαυστικό αγώνα Ιστορικών.




Ομάδα Ε
Στην εκκίνηση της Ομάδας Ε βρέθηκαν 8 αυτοκίνητα, και όλα έδειχναν ότι θα απολαύσουμε ωραίες μάχες μεταξύ των πρώτων. Πράγματι, ο Ν. Καραθανάσης (Opel Astra F GSi) ξεκίνησε καλύτερα από τη 2η θέση, και έστριψε στην Κ1 πριν από τον poleman Ν. Πλέσσα (Ford Sierra RS Cosworth).
Για το ζευγάρι που ακολουθούσε όμως τα πράγματα δεν εξελίχθηκαν καλά, αφού στην έξοδο της στροφής το Opel Astra F GSi του Η. Τσαγγαρά είχε ένα τετακέ και χτύπησε με το VW Golf GTi του Ι. Λούκου. Ο Τσαγγαράς ακινητοποιήθηκε επί τόπου και ο Λούκος συνέχισε, αλλά αναγκάστηκε να εγκαταλείψει με το που βγήκε στη μεγάλη ευθεία της πίστας. Την ίδια στιγμή, ο Πλέσσας είχε επαφή με τον Καραθανάση κατά τη διεκδίκηση της πρωτιάς στην Κ6, κάτι που έστειλε τον δεύτερο εκτός αγώνα. Με τρία αυτοκίνητα ακινητοποιημένα σε επικίνδυνα σημεία, στην πίστα μπήκε το αυτοκίνητο ασφαλείας και τα αγωνιστικά συνέχισαν να «γράφουν» γύρους σε αργό ρυθμό.
Σε αυτό το διάστημα ο Τσαγγαράς κατάφερε να ξαναμπεί στο παιχνίδι, χωρίς εμπρός προφυλακτήρα πλέον, και έχοντας χάσει έναν γύρο. Όταν το αυτοκίνητο ασφαλείας βγήκε από την πίστα και ο αγώνας επέστρεψε στον κανονικό του ρυθμό, βρέθηκε πίσω από τον Πλέσσα, και πιέζοντας κατάφερε να τον περάσει, σε μια μάχη χωρίς βαθμολογικό ενδιαφέρον, αλλά που σίγουρα εκτιμήθηκε από τους θεατές.
Η 2η θέση ήταν υπόθεση του Σκανδαλάρου (Opel Ascona 2.0E) για το μεγαλύτερο μέρος του αγώνα, μέχρι που το αυτοκίνητό του άρχισε να ρετάρει. Έτσι τη θέση του πήρε ο Γ. Παπαμάρκος (BMW 320i E21), που είχε χτίσει αρκετή διαφορά από τον Π. Κανσό (VW Golf GTi 1.8) και τον Γ. Σεβνταλή (Opel Kadett C GTE).




Formula Saloon
Αναμφίβολα, ήταν η κατηγορία που συγκέντρωσε το μεγαλύτερο ενδιαφέρον του κοινού. Οι χρόνοι που είχαν καταγραφεί στα δοκιμαστικά του Σαββάτου, σε συνδυασμό με τη λιακάδα που διατηρήθηκε και το μεσημέρι της Κυριακής, έκαναν πολύ κόσμο να έρθει στα Μέγαρα για να θαυμάσει τα πιο εντυπωσιακά αυτοκίνητα του αγώνα.
Κάνοντας πολύ καλή εκκίνηση, το Ford Fiesta 2.0 Turbo του Π. Σολδάτου βρέθηκε δίπλα στη νεοφερμένη Lamborghini Huracan ST του Σ. Φάις στην Κ1. Τα δύο αυτοκίνητα έστριψαν «καθαρά», με τον Φάις να μένει μπροστά και τον Σολδάτο να συνεχίζει να τον πιέζει με κάθε τρόπο, σε όλο τον 1ο γύρο. Ο Φάις όμως παρέμεινε ψύχραιμος και οδήγησε τη Huracan με σταθερά ταχύτερο ρυθμό, χτίζοντας διαφορά περίπου 2" μέχρι τον 3ο γύρο.
Τότε, ο Σολδάτος υπερέβαλε βγαίνοντας από την Κ8, μπροστά στα pits, και έκανε ένα τετακέ που τον έκανε να χάσει την επαφή με τον 1ο και επέτρεψε στον «Ilio» με τη Ferrari 458 Challenge να τον περάσει. Το Fiesta ξαναβρήκε ρυθμό και λίγους γύρους αργότερα έφτασε τη Ferrari, για να ξαναπάρει τη 2η θέση στα μέσα του αγώνα. Δεν είχε όμως τη δυνατότητα να πλησιάσει τον Φάις, ο οποίος ήλεγχε το ρυθμό του έτσι ώστε να μη μειωθεί ποτέ η μεταξύ τους απόσταση.
Η Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής ευχαριστεί τα στελέχη που βοήθησαν στο να πραγματοποιηθεί αυτός ο αγώνας, τους οδηγούς που τον τίμησαν με τη συμμετοχή τους, τους θεατές που κατέκλυσαν και πάλι την πίστα των Μεγάρων, και βέβαια τις εταιρίες που υποστηρίζουν τον αγώνα:


Λουξ Μαρλαφέκας ΑΒΕΕ
Αξοτεχνική
Aglopoulos Racing
Fais Group of Companies
Καμπέλος Service
LK Garage – Κοντός Λάμπρος
Max Print Ψηφιακές Εκτυπώσεις
Ενοικιάσεις Χαλιβελάκης
Skag – Σκαγιάς Θ.Κ. ΑΒΕΕ
Linea Sport
IlDesto Studios – Ευθυμίου
Theodorakakis Car Service

Με αυτό τον αγώνα ολοκληρώνεται το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας για το 2018. Δεν πρέπει να ξεχνάμε όμως ότι η Super Season συνεχίζεται, περιλαμβάνοντας και τους 4 αγώνες που έχουν ήδη προκηρυχθεί για το 2019, με σκοπό την ανάδειξη του Υπερπρωταθλητή κάθε κατηγορίας. Το επόμενο ραντεβού μας στο Αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων έχει οριστεί για τις 2-3 Μαρτίου 2019.







































Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Καλή Αρχή ...

Το 60ό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος βρίσκεται μια ανάσα από την πρεμιέρα του, αφού το Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ο πρώτος γύρος του θεσμού, έχει τυπικά ξεκινήσει με την τέλεση της Πανηγυρικής Εκκίνησης στην Κεντρική Πλατεία της Θήβας, το βράδυ του Σαββάτου. Οι θεατές, φίλοι του μηχανοκίνητου αθλητισμού και κάτοικοι της περιοχής, κατέκλυσαν την πλατεία, γνωρίζοντας από κοντά τα 36 πληρώματα που θα συμμετάσχουν την Κυριακή στον αγώνα. Στην εκδήλωση έδωσαν το παρών, μεταξύ άλλων, ο Δήμαρχος Θηβαίων κ. Γιώργος Αναστασίου, η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού, κ. Φανή Παπαθωμά, ο Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Βοιωτίας, κ. Γιώργος Ντασιώτης καθώς και πλήθος Αντιδημάρχων και Δημοτικών Συμβούλων της περιοχής. Νωρίτερα, στις εγκαταστάσεις του επίσημου διανομέα των λιπαντικών Texaco, Tsellos στη Θήβα είχε λάβει χώρα ο Διοικητικός και Τεχνικός Έλεγχος του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, με τα πληρώματα να είναι ευδιάθετα και να είναι έτοιμα να δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό στις 5 Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Το α

1ος Γύρος - Επιτυχής ...

Συναρπαστική ήταν η εξέλιξη του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ενός αγώνα που είχε αρκετές ανακατατάξεις καθ’ όλη τη διάρκειά του. Τελικοί νικητές αναδείχθηκαν οι Σωκράτης Τσολακίδης-Γιώργος Πολυζώης, στην επιστροφή του δύο φορές Πρωταθλητή Ελλάδος στη χωμάτινη επιφάνεια. Ο αγώνας διοργανώθηκε από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρείχαν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας ήταν ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Με τον καλύτερο τρόπο ξεκίνησαν τις υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος οι Τσολακίδης-Πολυζώης,. Το πλήρωμα του Skoda Fabia Rally2 Evo είδε από νωρίς να τίθενται εκτός αγώνα οι κύριοι αντίπαλοί του και στη συνέχεια ελέγχοντας τον συναγωνισμό, κέρδισε τις τρεις τελευταίες Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Νωρίτερα, οι «Παναγιώτης Ρουστέμης»-Χρήστος Μπακλώρης, οι οποίοι βρέθηκαν να προηγούνται έπειτα από τις δύο πρώτες

1η Δεξιοτεχνία Νεμέας ...

Στις 14 Απριλίου θα διεξαχθεί η Δεξιοτεχνία Νεμέας στο χώρο του Οινοποιητικού Συνεταιρισμού Νεμέας. Ο αγώνας θα εκκινήσει στις 09:00. Σύμφωνα με την νέα εγκύκλιο της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού για τις Δεξιοτεχνίες προκειμένου να δηλώσει κάποιος συμμετοχή απαιτούνται τα ακόλουθα: • Άδεια Οδήγησης σε ισχύ (επιπλέον να μην παρακρατείτε από καμία δημόσια αρχή) • Άδεια Κυκλοφορίας ή Αγωνιστική Άδεια Κυκλοφορίας σε ισχύ (δεν δύναται να συμμετάσχουν οχήματα με πινακίδες ΔΟΚ, με Μ ή σε προσωρινή ακινησία) *σε περίπτωση διαφορετικού κατόχου-αγωνιζομένου απαιτείται Υ.Δ. παραχώρησης • Δελτίο Αθλητή τύπου Δ (κόστος ημερήσιου 20€ και ετήσιου 60€) • Ιατρική βεβαίωση σύμφωνα με τον αθλητικό νόμο (επισυνάπτεται αρχείο παρακάτω) Τέλος οι δηλώσεις συμμετοχών θα πραγματοποιούνται αποκλειστικά μέσω ΣΔΔΑ μέχρι και την Παρασκευή 12/4/2024. Η ασφάλεια του αγώνα καθορίζεται από την ΟΜΑΕ στα 20€ και καταβάλλεται με την δήλωση συμμετοχής στο ΣΔΔΑ ενώ η συμμετοχή της λέσχης είναι 50€ και καταβάλλεται • είτε