Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Continental EcoContact 6 ...


Σε μαζική παραγωγή το νέο high-tech θερινό ελαστικό της Continental,  με εγκρίσεις από 12 αυτοκινητοβιομηχανίες.
Το νέο, EcoContact 6, παρουσίασε πρόσφατα η Continental, ένα high-tech, θερινό ελαστικό που προσφέρει σημαντικές βελτιώσεις, στον τομέα της αντίστασης κύλισης, της χιλιομετρικής απόδοσης, της ακρίβειας στον χειρισμό και της απόστασης φρεναρίσματος. Συγκρινόμενο με τον προκάτοχό του EcoContact 5, το νέο EcoContact 6 παρέχει 20% πιο υψηλή χιλιομετρική απόδοση, 15% πιο χαμηλή αντίσταση κύλισης, ακόμη πιο ακριβή χειρισμό και πιο μικρές αποστάσεις φρεναρίσματος, σε βρεγμένο και στεγνό δρόμο. Η Continental έχει ήδη λάβει εγκρίσεις από 12 Ευρωπαίους κατασκευαστές αυτοκινήτων, για πρώτη τοποθέτηση του EcoContact 6, για κατηγορίες μικρών οχημάτων πόλης, μεσαίας κλάσης αλλά και πολυτελών αυτοκινήτων. Το νέο θερινό ελαστικό είναι ένα high-tech προϊόν, σχεδιασμένο να ανταποκρίνεται στις πιο αυστηρές απαιτήσεις, όσον αφορά στην ασφάλεια, στον χειρισμό ακριβείας, στην υψηλή χιλιομετρική απόδοση και στη χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. 
Για να γίνει δυνατή αυτή η μεγάλη πρόοδος στη βιομηχανία των ελαστικών, οι μηχανικοί της Continental μελέτησαν κάθε κατασκευαστικό στοιχείο του νέου ελαστικού, αναζητώντας πιθανές βελτιώσεις. Επανασχεδίασαν τη γόμα πυριτίου (silica), για πιο ισορροπημένη κατανομή των χημικών συστατικών, με αποτέλεσμα έναν ακόμη πιο ισχυρό δεσμό των πολυμερών στη γόμα και μικρότερη παραμόρφωση του ελαστικού, κατά την οδήγηση. Αυτά οδήγησαν στη συνολική μείωση της αντίστασης κύλισης, που με τη σειρά της έφερε πιο χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. Επίσης, έβαλαν καινοτόμα πρόσθετα στη γόμα, ώστε να βοηθήσουν την επιφάνεια του πέλματος να έρχεται σε καλύτερη επαφή με τον δρόμο. Με αυτόν τον τρόπο, επιτυγχάνεται πιο αποτελεσματική μετάδοση των δυνάμεων πέδησης, κι έτσι, ό όρος «καλή επαφή με τον δρόμο» σημαίνει λιγότερες στροφές του τροχού, άρα περισσότερα ωφέλιμα χιλιόμετρα. Το προϊόν αυτών των δύο καινοτομιών στη γόμα του ελαστικού ονομάζεται, GreenChili 2.0. 
Ανάλογα με τη διάσταση του ελαστικού, οι μηχανικοί της Continental επέλεξαν εναλλακτικές χαράξεις πέλματος, με 3, 4 ή 5 λωρίδες (νευρώσεις). Με αυτή την προσαρμοσμένη λύση, το ελαστικό μπορεί να προσφέρει καλή πρόσφυση και χειρισμό ακριβείας, μέχρι τα φυσικά όριά του. Η πολύ ισορροπημένη αναλογία των λωρίδων και των αυλακώσεων του πέλματος βοηθά την απομάκρυνση του νερού, κατά την οδήγηση στη βροχή και μειώνει τον κίνδυνο της υδρολίσθησης. Παράλληλα, οι αυλακώσεις στον «ώμο» του ελαστικού διαχέουν το νερό προς τα έξω, μακριά από την επιφάνεια επαφής του πέλματος με τον δρόμο, επιτυγχάνοντας ακόμη καλύτερη πρόσφυση στο βρεγμένο. Για την οδήγηση στο στεγνό, οι μηχανικοί καθοδηγήθηκαν από τα σπορ ελαστικά. Η «ασύμμετρη» γεωμετρία γόμας με στρογγυλεμένες γωνίες, προσθέτει σταθερότητα στα στοιχεία της γόμας, μέσα στην στροφή, προσφέροντας πιο μεγάλη ακρίβεια χειρισμού και πρόσφυση. Στο βρεγμένο, οι εγκοπές του πέλματος, με  λοξότμητες άκρες, παρέχουν επιπλέον πρόσφυση, καθώς και περισσότερο αποτελεσματική αποστράγγιση του νερού στο πέλμα.
Η Continental ξεκίνησε ήδη μαζική παραγωγή των ελαστικών για την καταναλωτική αγορά. Μέχρι τον Μάρτιο του 2019, θα είναι διαθέσιμα ελαστικά διάστασης, από 13 έως 22 ίντσες. Το EcoContact 6 θα παραχθεί σε πλάτη, από 145 έως 315 χιλιοστά, με προφίλ μεταξύ 80% και 30%. Τα ελαστικά είναι εγκεκριμένα για ταχύτητες, έως 300 χλμ/ώρα, δηλαδή δείκτη ταχύτητας “Y”.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Με 97 η 22η Ανάβαση Κύμης ...

Η πόλη της Κύμης κινείται σε αγωνιστικούς ρυθμούς καθώς στις 25 και 26 Μαΐου θα φιλοξενήσει τον τρίτο γύρο του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Αναβάσεων και Ιστορικών Αυτοκινήτων, καθώς και το δεύτερο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Crosscar. Η Ανάβαση Κύμης “Γιάννης Ηλιόπουλος” ως είθισται διοργανώνεται από το Αθλητικό Σωματείο Start Line, υπό την αιγίδα του Δήμου Κύμης-Αλιβερίου και διεξάγεται στην φημισμένη διαδρομή των 52 στροφών με αφετηρία το λιμάνι της Κύμης και τερματισμό λίγο πριν την ομώνυμη πόλη. Περνώντας στο αγωνιστικό κομμάτι, που είναι και το πιο σημαντικό, οι φετινές συμμετοχές έφτασαν τις 97 (!) και διακρίνονται για την ποιότητά τους σε όλες τις Ομάδες και Κλάσεις. Με αυτόν τον τρόπο οι πρωταγωνιστές του θεσμού για ακόμη μία χρονιά έδειξαν με τον καλύτερο τρόπο πως αγαπούν την Ανάβαση Κύμης. Στην Ομάδα Ν , συναντάμε 23 συμμετοχές. Στην Κλάση Ν2, οι 12 αγωνιζόμενοι θα δώσουν τη δική τους μάχη για την επικράτηση, με τους Βίκτωρα και Πανάγγελο Ρέκκα, Κίμωνα Θέο, “ΑΣΤΡΙΟ” κα

BAJA GREECE 2024 - 11ο Rally Greece Offroad ...

Τέσσερις μέρες γεμάτες δράση, σκόνη και αδρεναλίνη στα βουνά της Δυτικής Μακεδονίας Με τη συμμετοχή 20 κορυφαίων αθλητών και ομάδων του μηχανοκίνητου αθλητισμού Offroad από ολόκληρο τον κόσμο, ξεκινά την Τετάρτη 22 Μαΐου στο Άργος Ορεστικό Καστοριάς ο δεύτερος αγώνας του Παγκοσμίου Κυπέλλου BAJA, το μεγαλύτερο αθλητικό γεγονός της Δυτικής Μακεδονίας και η δεύτερη μεγαλύτερη εκδήλωση μηχανοκίνητου αθλητισμού στην Ελλάδα μετά το Ράλλυ Ακρόπολις. Το πρόγραμμα του BAJA GREECE 2024 - 11ο Rally Greece Offroad φέτος περιλαμβάνει τέσσερις μέρες γεμάτες δράση, με τους αγωνιζόμενους να καλούνται να καλύψουν 820+ χιλιόμετρα εκ των οποίων τα 560 είναι ειδικές διαδρομές σε υψόμετρο έως και 1.950 μέτρα, διασχίζοντας ιδιαίτερα απαιτητικές διαδρομές με σημεία που θυμίζουν WRC. Μάλιστα, ο αγώνας περιλαμβάνει και μια ειδική διαδρομή 165 χλμ., η όποια θα είναι και η μεγαλύτερη που έγινε ποτέ στην Ελλάδα. Παράλληλα, κατά τη διάρκεια της διοργάνωσης θα διεξαχθεί και ο Εθνικός Αγώνας με διεθνείς συμμετοχές.

11ο Rally Sprint Αιγίου - Συμμετοχές ...