Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Continental EcoContact 6 ...


Σε μαζική παραγωγή το νέο high-tech θερινό ελαστικό της Continental,  με εγκρίσεις από 12 αυτοκινητοβιομηχανίες.
Το νέο, EcoContact 6, παρουσίασε πρόσφατα η Continental, ένα high-tech, θερινό ελαστικό που προσφέρει σημαντικές βελτιώσεις, στον τομέα της αντίστασης κύλισης, της χιλιομετρικής απόδοσης, της ακρίβειας στον χειρισμό και της απόστασης φρεναρίσματος. Συγκρινόμενο με τον προκάτοχό του EcoContact 5, το νέο EcoContact 6 παρέχει 20% πιο υψηλή χιλιομετρική απόδοση, 15% πιο χαμηλή αντίσταση κύλισης, ακόμη πιο ακριβή χειρισμό και πιο μικρές αποστάσεις φρεναρίσματος, σε βρεγμένο και στεγνό δρόμο. Η Continental έχει ήδη λάβει εγκρίσεις από 12 Ευρωπαίους κατασκευαστές αυτοκινήτων, για πρώτη τοποθέτηση του EcoContact 6, για κατηγορίες μικρών οχημάτων πόλης, μεσαίας κλάσης αλλά και πολυτελών αυτοκινήτων. Το νέο θερινό ελαστικό είναι ένα high-tech προϊόν, σχεδιασμένο να ανταποκρίνεται στις πιο αυστηρές απαιτήσεις, όσον αφορά στην ασφάλεια, στον χειρισμό ακριβείας, στην υψηλή χιλιομετρική απόδοση και στη χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. 
Για να γίνει δυνατή αυτή η μεγάλη πρόοδος στη βιομηχανία των ελαστικών, οι μηχανικοί της Continental μελέτησαν κάθε κατασκευαστικό στοιχείο του νέου ελαστικού, αναζητώντας πιθανές βελτιώσεις. Επανασχεδίασαν τη γόμα πυριτίου (silica), για πιο ισορροπημένη κατανομή των χημικών συστατικών, με αποτέλεσμα έναν ακόμη πιο ισχυρό δεσμό των πολυμερών στη γόμα και μικρότερη παραμόρφωση του ελαστικού, κατά την οδήγηση. Αυτά οδήγησαν στη συνολική μείωση της αντίστασης κύλισης, που με τη σειρά της έφερε πιο χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. Επίσης, έβαλαν καινοτόμα πρόσθετα στη γόμα, ώστε να βοηθήσουν την επιφάνεια του πέλματος να έρχεται σε καλύτερη επαφή με τον δρόμο. Με αυτόν τον τρόπο, επιτυγχάνεται πιο αποτελεσματική μετάδοση των δυνάμεων πέδησης, κι έτσι, ό όρος «καλή επαφή με τον δρόμο» σημαίνει λιγότερες στροφές του τροχού, άρα περισσότερα ωφέλιμα χιλιόμετρα. Το προϊόν αυτών των δύο καινοτομιών στη γόμα του ελαστικού ονομάζεται, GreenChili 2.0. 
Ανάλογα με τη διάσταση του ελαστικού, οι μηχανικοί της Continental επέλεξαν εναλλακτικές χαράξεις πέλματος, με 3, 4 ή 5 λωρίδες (νευρώσεις). Με αυτή την προσαρμοσμένη λύση, το ελαστικό μπορεί να προσφέρει καλή πρόσφυση και χειρισμό ακριβείας, μέχρι τα φυσικά όριά του. Η πολύ ισορροπημένη αναλογία των λωρίδων και των αυλακώσεων του πέλματος βοηθά την απομάκρυνση του νερού, κατά την οδήγηση στη βροχή και μειώνει τον κίνδυνο της υδρολίσθησης. Παράλληλα, οι αυλακώσεις στον «ώμο» του ελαστικού διαχέουν το νερό προς τα έξω, μακριά από την επιφάνεια επαφής του πέλματος με τον δρόμο, επιτυγχάνοντας ακόμη καλύτερη πρόσφυση στο βρεγμένο. Για την οδήγηση στο στεγνό, οι μηχανικοί καθοδηγήθηκαν από τα σπορ ελαστικά. Η «ασύμμετρη» γεωμετρία γόμας με στρογγυλεμένες γωνίες, προσθέτει σταθερότητα στα στοιχεία της γόμας, μέσα στην στροφή, προσφέροντας πιο μεγάλη ακρίβεια χειρισμού και πρόσφυση. Στο βρεγμένο, οι εγκοπές του πέλματος, με  λοξότμητες άκρες, παρέχουν επιπλέον πρόσφυση, καθώς και περισσότερο αποτελεσματική αποστράγγιση του νερού στο πέλμα.
Η Continental ξεκίνησε ήδη μαζική παραγωγή των ελαστικών για την καταναλωτική αγορά. Μέχρι τον Μάρτιο του 2019, θα είναι διαθέσιμα ελαστικά διάστασης, από 13 έως 22 ίντσες. Το EcoContact 6 θα παραχθεί σε πλάτη, από 145 έως 315 χιλιοστά, με προφίλ μεταξύ 80% και 30%. Τα ελαστικά είναι εγκεκριμένα για ταχύτητες, έως 300 χλμ/ώρα, δηλαδή δείκτη ταχύτητας “Y”.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

Σ.Ο.Α.Α. 2024 ...

 

3η Ανάβαση Ψάθας ...

Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων συνεχίζεται το διήμερο 27 και 28 Απριλίου με την 3η Ανάβαση Ψάθας η οποία συγκέντρωσε 54 συμμετοχές σε όλες τις κατηγορίες. Διοργανωτής του αγώνα είναι το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.), με την αμέριστη συμπαράσταση του Δήμου Μάνδρας-Ειδυλλίας. Χορηγός του αγώνα είναι η Seajets. Ωραίες μονομαχίες και πλούσιο θέαμα αναμένεται να προσφέρουν οι οδηγοί που θα λάβουν μέρος στον αγώνα, καθώς όλοι θα δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό, θέλοντας να καρπωθούν πολύτιμους βαθμούς στη μάχη του πρωταθλήματος. Στην κατηγορία Formula Saloon , ο Μάριος Ηλιόπουλος θα οδηγήσει το γνωστό Ford Fiesta με στόχο κυρίως να ξεσηκώσει τα πλήθη που θα βρεθούν στη διαδρομή του αγώνα. Ο Νίκος Παπαδόπουλος θα προσπαθήσει να «κυνηγήσει» τον περσινό πρωταθλητή της κατηγορίας με το θηριώδες Ford Escort MKII. Το παρών με στόχο ένα καλό πλασάρισμα στην κατηγορία θα δώσει στην Ψάθα ο «Κανέλλος», οδηγώντας ένα Peugeot 106, ενώ ένα Skoda Fabia θα έχει στα