Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Continental EcoContact 6 ...


Σε μαζική παραγωγή το νέο high-tech θερινό ελαστικό της Continental,  με εγκρίσεις από 12 αυτοκινητοβιομηχανίες.
Το νέο, EcoContact 6, παρουσίασε πρόσφατα η Continental, ένα high-tech, θερινό ελαστικό που προσφέρει σημαντικές βελτιώσεις, στον τομέα της αντίστασης κύλισης, της χιλιομετρικής απόδοσης, της ακρίβειας στον χειρισμό και της απόστασης φρεναρίσματος. Συγκρινόμενο με τον προκάτοχό του EcoContact 5, το νέο EcoContact 6 παρέχει 20% πιο υψηλή χιλιομετρική απόδοση, 15% πιο χαμηλή αντίσταση κύλισης, ακόμη πιο ακριβή χειρισμό και πιο μικρές αποστάσεις φρεναρίσματος, σε βρεγμένο και στεγνό δρόμο. Η Continental έχει ήδη λάβει εγκρίσεις από 12 Ευρωπαίους κατασκευαστές αυτοκινήτων, για πρώτη τοποθέτηση του EcoContact 6, για κατηγορίες μικρών οχημάτων πόλης, μεσαίας κλάσης αλλά και πολυτελών αυτοκινήτων. Το νέο θερινό ελαστικό είναι ένα high-tech προϊόν, σχεδιασμένο να ανταποκρίνεται στις πιο αυστηρές απαιτήσεις, όσον αφορά στην ασφάλεια, στον χειρισμό ακριβείας, στην υψηλή χιλιομετρική απόδοση και στη χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. 
Για να γίνει δυνατή αυτή η μεγάλη πρόοδος στη βιομηχανία των ελαστικών, οι μηχανικοί της Continental μελέτησαν κάθε κατασκευαστικό στοιχείο του νέου ελαστικού, αναζητώντας πιθανές βελτιώσεις. Επανασχεδίασαν τη γόμα πυριτίου (silica), για πιο ισορροπημένη κατανομή των χημικών συστατικών, με αποτέλεσμα έναν ακόμη πιο ισχυρό δεσμό των πολυμερών στη γόμα και μικρότερη παραμόρφωση του ελαστικού, κατά την οδήγηση. Αυτά οδήγησαν στη συνολική μείωση της αντίστασης κύλισης, που με τη σειρά της έφερε πιο χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. Επίσης, έβαλαν καινοτόμα πρόσθετα στη γόμα, ώστε να βοηθήσουν την επιφάνεια του πέλματος να έρχεται σε καλύτερη επαφή με τον δρόμο. Με αυτόν τον τρόπο, επιτυγχάνεται πιο αποτελεσματική μετάδοση των δυνάμεων πέδησης, κι έτσι, ό όρος «καλή επαφή με τον δρόμο» σημαίνει λιγότερες στροφές του τροχού, άρα περισσότερα ωφέλιμα χιλιόμετρα. Το προϊόν αυτών των δύο καινοτομιών στη γόμα του ελαστικού ονομάζεται, GreenChili 2.0. 
Ανάλογα με τη διάσταση του ελαστικού, οι μηχανικοί της Continental επέλεξαν εναλλακτικές χαράξεις πέλματος, με 3, 4 ή 5 λωρίδες (νευρώσεις). Με αυτή την προσαρμοσμένη λύση, το ελαστικό μπορεί να προσφέρει καλή πρόσφυση και χειρισμό ακριβείας, μέχρι τα φυσικά όριά του. Η πολύ ισορροπημένη αναλογία των λωρίδων και των αυλακώσεων του πέλματος βοηθά την απομάκρυνση του νερού, κατά την οδήγηση στη βροχή και μειώνει τον κίνδυνο της υδρολίσθησης. Παράλληλα, οι αυλακώσεις στον «ώμο» του ελαστικού διαχέουν το νερό προς τα έξω, μακριά από την επιφάνεια επαφής του πέλματος με τον δρόμο, επιτυγχάνοντας ακόμη καλύτερη πρόσφυση στο βρεγμένο. Για την οδήγηση στο στεγνό, οι μηχανικοί καθοδηγήθηκαν από τα σπορ ελαστικά. Η «ασύμμετρη» γεωμετρία γόμας με στρογγυλεμένες γωνίες, προσθέτει σταθερότητα στα στοιχεία της γόμας, μέσα στην στροφή, προσφέροντας πιο μεγάλη ακρίβεια χειρισμού και πρόσφυση. Στο βρεγμένο, οι εγκοπές του πέλματος, με  λοξότμητες άκρες, παρέχουν επιπλέον πρόσφυση, καθώς και περισσότερο αποτελεσματική αποστράγγιση του νερού στο πέλμα.
Η Continental ξεκίνησε ήδη μαζική παραγωγή των ελαστικών για την καταναλωτική αγορά. Μέχρι τον Μάρτιο του 2019, θα είναι διαθέσιμα ελαστικά διάστασης, από 13 έως 22 ίντσες. Το EcoContact 6 θα παραχθεί σε πλάτη, από 145 έως 315 χιλιοστά, με προφίλ μεταξύ 80% και 30%. Τα ελαστικά είναι εγκεκριμένα για ταχύτητες, έως 300 χλμ/ώρα, δηλαδή δείκτη ταχύτητας “Y”.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...