Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Continental EcoContact 6 ...


Σε μαζική παραγωγή το νέο high-tech θερινό ελαστικό της Continental,  με εγκρίσεις από 12 αυτοκινητοβιομηχανίες.
Το νέο, EcoContact 6, παρουσίασε πρόσφατα η Continental, ένα high-tech, θερινό ελαστικό που προσφέρει σημαντικές βελτιώσεις, στον τομέα της αντίστασης κύλισης, της χιλιομετρικής απόδοσης, της ακρίβειας στον χειρισμό και της απόστασης φρεναρίσματος. Συγκρινόμενο με τον προκάτοχό του EcoContact 5, το νέο EcoContact 6 παρέχει 20% πιο υψηλή χιλιομετρική απόδοση, 15% πιο χαμηλή αντίσταση κύλισης, ακόμη πιο ακριβή χειρισμό και πιο μικρές αποστάσεις φρεναρίσματος, σε βρεγμένο και στεγνό δρόμο. Η Continental έχει ήδη λάβει εγκρίσεις από 12 Ευρωπαίους κατασκευαστές αυτοκινήτων, για πρώτη τοποθέτηση του EcoContact 6, για κατηγορίες μικρών οχημάτων πόλης, μεσαίας κλάσης αλλά και πολυτελών αυτοκινήτων. Το νέο θερινό ελαστικό είναι ένα high-tech προϊόν, σχεδιασμένο να ανταποκρίνεται στις πιο αυστηρές απαιτήσεις, όσον αφορά στην ασφάλεια, στον χειρισμό ακριβείας, στην υψηλή χιλιομετρική απόδοση και στη χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. 
Για να γίνει δυνατή αυτή η μεγάλη πρόοδος στη βιομηχανία των ελαστικών, οι μηχανικοί της Continental μελέτησαν κάθε κατασκευαστικό στοιχείο του νέου ελαστικού, αναζητώντας πιθανές βελτιώσεις. Επανασχεδίασαν τη γόμα πυριτίου (silica), για πιο ισορροπημένη κατανομή των χημικών συστατικών, με αποτέλεσμα έναν ακόμη πιο ισχυρό δεσμό των πολυμερών στη γόμα και μικρότερη παραμόρφωση του ελαστικού, κατά την οδήγηση. Αυτά οδήγησαν στη συνολική μείωση της αντίστασης κύλισης, που με τη σειρά της έφερε πιο χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. Επίσης, έβαλαν καινοτόμα πρόσθετα στη γόμα, ώστε να βοηθήσουν την επιφάνεια του πέλματος να έρχεται σε καλύτερη επαφή με τον δρόμο. Με αυτόν τον τρόπο, επιτυγχάνεται πιο αποτελεσματική μετάδοση των δυνάμεων πέδησης, κι έτσι, ό όρος «καλή επαφή με τον δρόμο» σημαίνει λιγότερες στροφές του τροχού, άρα περισσότερα ωφέλιμα χιλιόμετρα. Το προϊόν αυτών των δύο καινοτομιών στη γόμα του ελαστικού ονομάζεται, GreenChili 2.0. 
Ανάλογα με τη διάσταση του ελαστικού, οι μηχανικοί της Continental επέλεξαν εναλλακτικές χαράξεις πέλματος, με 3, 4 ή 5 λωρίδες (νευρώσεις). Με αυτή την προσαρμοσμένη λύση, το ελαστικό μπορεί να προσφέρει καλή πρόσφυση και χειρισμό ακριβείας, μέχρι τα φυσικά όριά του. Η πολύ ισορροπημένη αναλογία των λωρίδων και των αυλακώσεων του πέλματος βοηθά την απομάκρυνση του νερού, κατά την οδήγηση στη βροχή και μειώνει τον κίνδυνο της υδρολίσθησης. Παράλληλα, οι αυλακώσεις στον «ώμο» του ελαστικού διαχέουν το νερό προς τα έξω, μακριά από την επιφάνεια επαφής του πέλματος με τον δρόμο, επιτυγχάνοντας ακόμη καλύτερη πρόσφυση στο βρεγμένο. Για την οδήγηση στο στεγνό, οι μηχανικοί καθοδηγήθηκαν από τα σπορ ελαστικά. Η «ασύμμετρη» γεωμετρία γόμας με στρογγυλεμένες γωνίες, προσθέτει σταθερότητα στα στοιχεία της γόμας, μέσα στην στροφή, προσφέροντας πιο μεγάλη ακρίβεια χειρισμού και πρόσφυση. Στο βρεγμένο, οι εγκοπές του πέλματος, με  λοξότμητες άκρες, παρέχουν επιπλέον πρόσφυση, καθώς και περισσότερο αποτελεσματική αποστράγγιση του νερού στο πέλμα.
Η Continental ξεκίνησε ήδη μαζική παραγωγή των ελαστικών για την καταναλωτική αγορά. Μέχρι τον Μάρτιο του 2019, θα είναι διαθέσιμα ελαστικά διάστασης, από 13 έως 22 ίντσες. Το EcoContact 6 θα παραχθεί σε πλάτη, από 145 έως 315 χιλιοστά, με προφίλ μεταξύ 80% και 30%. Τα ελαστικά είναι εγκεκριμένα για ταχύτητες, έως 300 χλμ/ώρα, δηλαδή δείκτη ταχύτητας “Y”.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Επικό "Μολών Λαβέ" ...

Ο πρώτος χωμάτινος αγώνας για το 2025 πέρασε στις αναμνήσεις μας. Πολύ θέαμα, ειδικά στο γνωστό άλμα, γρήγορα περάσματα με τεχνική για καλύτερο χρόνο και για να αποφύγεις τις κακοτοπιές αλλά και πολλές εγκαταλείψεις, αφού η διαδρομή φέτος έδειξε τα δόντια της σε όσους είτε δεν εκτίμησαν κάτι σωστά, είτε υπερπροσπάθησαν για την καλύτερη επίδοση. Η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της Σπάρτης γεμάτη ασφυκτικά από κόσμο υποδέχτηκε και χειροκρότησε τα πληρώματα, εγκαινιάζοντας το ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ 2025. Άτομα κάθε ηλικίας ήρθαν για να θαυμάσουν και να περιεργαστούν από κοντά τα αγωνιστικά αυτοκίνητα σε μια πετυχημένη για άλλη μια χρονιά εκδήλωση. Η συνέχεια στον όμορφο Πάρνωνα που η προετοιμασία της διαδρομής ικανοποίησε τα πληρώματα τα οποία μετά τα έξι περάσματα των αναγνωρίσεων ξεκίνησαν τον αγώνα σε μια ηλιόλουστη μέρα με πλήθος θεατών, περισσότεροι από πέρσι, που θαύμασαν τα δυναμικά περάσματα των συμμετεχόντων. Στα αποτελέσματα τώρα ξεκινάμε με τα ιστορικά με πρώτους γενικής τους ...

51ο Rally Θερμαϊκού ...

Σε λίγες μέρες διοργανώνεται το 51ο ράλι Θερμαϊκού. Ας πούμε λίγα λόγια για την ιστορία αυτού του αγώνα, για να θυμηθούν οι παλιοί και να μάθουν οι πιο νέοι. Η ιστορία του ράλι Θερμαϊκού ξεκινάει από πολύ παλιά. Μόνιμος διοργανωτής ήταν ο Α.Ο.Θ. Στις 2 Μαρτίου 1969 έγινε το πρώτο ράλι Θερμαϊκού. Ένας αγώνας μεικτός σε χώμα και άσφαλτο, με 30 συμμετοχές. Νικητές ήταν οι Μιχάλης και Παύλος Πετρίδης με B.M.W. 1600. Το ίδιο μοτίβο χώμα - άσφαλτος συνεχίζει και τα δυο επόμενα χρόνια με τον Γάκη Καλεμτζάκη να είναι ο νικητής το 1970 με συνοδηγό τον Παπαδημητρίου με ένα Ford και το 1971 με τον Λάμπρο Γκράσσο με μια Toyota Corolla. Απο το 1972 ο αγώνας γίνεται καθαρά χωμάτινος μέχρι και το 1976. Οι Σταύρος Σταυριανίδης - Λάμπρος Γράσσος θα είναι οι νικητές το 1972 με Opel Kadett Rallye, με τους Γιώργο Γεωργούλα - Σταυριανίδη να κερδίζουν το 1973 με ίδιο αυτοκίνητο. Τα επόμενα χρόνια 1975 - 1978, απόλυτοι κυρίαρχοι του ράλι Θερμαικού θα είναι οι Γιώργος Σωτηριάδης - Γιάννης Κέπετζης, αφού θα π...

Η Ώρα της Απονομής ...

Η Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος (ΟΜΑΕ) με χαρά ανακοινώνει πως την Τετάρτη 2 Απριλίου 2025 στις 19:00 θα πραγματοποιηθεί η Τελετή Βράβευσης των νικητών των Πρωταθλημάτων, Κυπέλλων και Επάθλων των ελληνικών αγώνων Αυτοκινήτου και Karting του έτους 2024. Η εκδήλωση θα λάβει χώρα στο κτήμα Domaine Karras στην Μεγάλη Αυλή Κερατέας. Μπορείτε να βρείτε τις Οδηγίες Πρόσβασης στο χώρο πατώντας ΕΔΩ! .