Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Χρονομετρημένα με έντονο συναγωνισμό ...


Το πρωί του Σαββάτου, η βρεγμένη άσφαλτος του Αυτοκινητοδρομίου Μεγάρων υποδέχτηκε τον 2ο αγώνα του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ταχύτητας. Η βροχή όμως σταμάτησε πριν το τέλος του 1ου σκέλους Ελεύθερων δοκιμών και η πίστα άρχισε να στεγνώνει. Οι οδηγοί σύντομα άλλαξαν από βρόχινα λάστιχα σε σλικ, και δεν χρειάστηκε να τα ξαναλλάξουν ούτε όταν έπεσαν κάποιες ψιχάλες, αργά το μεσημέρι.
Το πρόγραμμα κύλισε ομαλά και οι χρόνοι, όπως είναι φυσικό, ολοένα και έπεφταν. Ας δούμε αναλυτικά τι συνέβη στις Χρονομετρημένες δοκιμές κάθε κατηγορίας, οι οποίες καθορίζουν και τη σειρά εκκίνησης αύριο, στον αγώνα. 


Ομάδα Ν
Ο Κ. Καραθανάσης (Honda Civic Type R Ν/3) ήταν ο οδηγός που κατάφερε να σπάσει το «10» στις Χρονομετρημένες δοκιμές της νορμάλ κατηγορίας. Σημείωσε χρόνο 1:08.970 και είναι έτοιμος να ξεκινήσει αύριο από την πρώτη θέση του grid. Δίπλα του θα βρεθεί ο Δ. Γιαννούλης με ίδιο αυτοκίνητο, και χρόνο 1:10.092. 
Από τη 2η σειρά της εκκίνησης θα ξεκινήσει ο Η. Ασημακόπουλος με Peugeot 106 Ν/2, ο οποίος σταμάτησε το χρονόμετρο στο 1:11.587, και ο Α. Μπαρκονίκος με Citroen Saxo και χρόνο 1:12.092. Στο ίδιο δευτερόλεπτο με τον τελευταίο κινήθηκαν οι Α. Μενούνος, Ρ. Καίσαρ και Χ. Γιαννούλης, όλοι με Peugeot 106 -και ελπίζουμε να δούμε καλές μάχες μεταξύ τους στον αυριανό αγώνα. Πιο πίσω βρέθηκαν οι Μ. Αναστασόπουλος και Σ. Κοντός, επίσης με Peugeot 106.


Ομάδα Α
Το στεγνό οδόστρωμα της πίστας επέτρεψε στα αυτοκίνητα της Ομάδας Α να δείξουν τις ικανότητές τους, με το ενδιαφέρον να συγκεντρώνεται στην κόντρα δύο οδηγών σε κάθε κλάση.
Αυτοί που θα μάχονταν για την 1η θέση στην εκκίνηση ήταν ο Π. Κύρκος και ο Μ. Ευθυμίου, όμως η τελική διαφορά μεταξύ τους ήταν μικρότερη απ’ ό,τι μπορούσε να προβλέψει κανείς. Το Mitsubishi Lancer Evo VIII του Κύρκου σταμάτησε το χρονόμετρο στο 1:04.941, με τον Ευθυμίου να γυρίζει με το Escort RS Cosworth στο 1:04.993. Η μεταξύ τους μάχη στον αυριανό αγώνα θα έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον, ειδικά εφόσον η βροχή ανακατέψει την τράπουλα.
Ακολούθησαν οι δύο συμμετοχές της Α/7. Ο Α. Τζαβάρας έφερε το Opel Astra GSi του στην 3η θέση (1:09.697), λίγο μπροστά από το λαχανί Citroen Saxo του Β. Στάγια (1:10.325). Ακόμα μικρότερη ήταν η διαφορά μεταξύ των δύο Peugeot 106 Α/6, πιο πίσω. Ο Τ. Κουλουρίδης, οδηγός που παλιότερα συμμετείχε στο HTTC και αυτή είναι η 1η του συμμετοχή σε αγώνα ταχύτητας, έγραψε 1:10.838, αυτό όμως δεν ήταν αρκετό για να τον φέρει εμπρός από τον Λ. Λεοντόπουλο (1:10.563). Ο Ε. Συλλιγαρδάκης, ένας οδηγός που ήρθε από την Κρήτη, ταλαιπωρήθηκε από προβλήματα του Peugeot 106 του και δεν μπόρεσε να παλέψει για κάποια θέση -θα έχει όμως την ευκαιρία να το κάνει αύριο.


Ιστορικά
Στην κατηγορία με τα πιο όμορφα αυτοκίνητα του αγώνα, ο Γ. Γαβρηιλίδης με το Ford Escort MkI RS1600 δεν άφησε κανένα περιθώριο στους αντιπάλους του. Κατέκτησε την 1η θέση των Χρονομετρημένων με χρόνο 1:09.673, με αρκετή διαφορά από τον Β. Παπαφιλίππου με Opel Kadett GTE (1:11.536).
Η 3η θέση του grid, αντίθετα, κρίθηκε στις λεπτομέρειες. Ο Ι. Καλαϊτζιάν οδηγώντας ένα FIAT Ritmo 125TC, σταμάτησε το χρονόμετρο στο 1:12.383, για να τον πλησιάσει σε απόσταση αναπνοής λίγο αργότερα χωρίς να καταφέρει να τον περάσει, ο Α. Παπανδρέου με Opel Manta 2.0E και χρόνο 1:12.423.
Την 6άδα συμπλήρωσαν ο Π. Παπαβασιλείου με Ford Escort RS2000 και ο Π. Πουλιάδης με Porsche 911 Carrera 3.0, ενώ από τις θέσεις που ακολουθούν θα ξεκινήσουν οι Κ. Τσιπλαντώνης (FIAT 124 Sport Coupe 160), Σ. Χαρμαντάς (Ford Escort MkII RS2000), Κ. Βυτογιάννης (BMW 2002 tii), Ε. Χαλιβελάκης (Alfa Romeo GTA Junior) και Ι. Κάτσικας (Ford Escort MkII RS2000). Ο τελευταίος είχε σημειώσει τον καλύτερο χρόνο στα Ελεύθερα δοκιμαστικά, όμως μια έξοδος στον 1ο γύρο των Χρονομετρημένων δεν του επέτρεψε να διεκδικήσει κάτι καλύτερο.


Ομάδα Ε
Η βροχή του 1ου σκέλους Ελεύθερων δοκιμών και η ακόμα βρεγμένη στα σημεία άσφαλτος του 2ου, δεν είχε επιτρέψει στα θηρία της Ομάδας Ε να κινηθούν όπως τους αρμόζει. Τα Χρονομετρημένα περάσματα όμως έγιναν σε στεγνό, οπότε οι οδηγοί μπόρεσαν να πατήσουν γκάζι. Ο καλύτερος χρόνος ήταν το εντυπωσιακό 1:05.545, που σημειώθηκε από τον Π. Ευθυμίου με τη γνωστή BMW M3 E30. Ακολούθησε ο Π. Κωστογιάννης, που πιέζοντας επί έξι συνεχόμενους γύρους έριξε το χρόνο του Citroen AX του ως το 1:06.963. 
Παρότι πολύ διαφορετικά, τα επόμενα τρία αυτοκίνητα σημείωσαν παραπλήσιους χρόνους, οπότε η μάχη τους αύριο αναμένεται καυτή. Το πανίσχυρο Ford Sierra RS Cosworth του Ν. Πλέσσα είναι εκείνο που θα ξεκινήσει τελικά από την 3η θέση του grid, έχοντας γράψει 1:08.357. Λίγο υψηλότεροι, και πολύ κοντά μεταξύ τους, ήταν οι χρόνοι που σημειώθηκαν από τον Ν. Καραθανάση (Opel Astra F GSi) και Ν. Λούκο (Citroen Saxo VTS), και συγκεκριμένα 1:08.855 και 1:08.992, αντίστοιχα.
Ακολούθησαν οι Γ. Παπαμάρκος (BMW 320i E21), Π. Κανσός (VW Golf GTi) και Γ. Σεβνταλής (Opel Kadett GTE).


Formula Saloon
Από τη 2η περίοδο Ελεύθερων δοκιμαστικών ο Π. Σολδάτος είχε δείξει ότι δύσκολα θα βρεθεί αντίπαλος για εκείνον και το πανίσχυρο Ford Fiesta του. Και με χρόνο 1:02.367 στα Χρονομετρημένα, εξασφάλισε την 1η θέση. Δίπλα του θα ξεκινήσει ένας συνδυασμός οδηγού-αυτοκινήτου που απουσίαζε αρκετά χρόνια από τις πίστες. Ο λόγος για τον Σαμ Φάις με το Honda Accord Super Touring, που σταμάτησε το χρονόμετρο στο 1:06.105.
Περιμέναμε με πολύ ενδιαφέρον την κόντρα μεταξύ Α. Ασίκη και Κ. Κακαλέτρη, αφού στο 2ο σκέλος των Ελεύθερων δοκιμών ήταν και οι δύο στα «7άρια», με διαφορά μικρότερη του 0,1"! Η συνέχεια όμως δεν δόθηκε ποτέ. Το Honda Civic του πρώτου εγκατέλειψε από βλάβη στον κινητήρα, ενώ το Opel Astra Coupe του δεύτερου είχε επίσης κάποιο μηχανικό πρόβλημα, που δεν του επέτρεψε να κάνει παρά μόνο έναν προσεκτικό γύρο, στο 1:13.928.
Ακολούθησαν τα τρία αυτοκίνητα του Ενιαίου που συμμετέχουν στον αγώνα, τα γνωστά Skoda Fabia 1.2 TSI. Καλύτερος όλων ο «Le Man», με χρόνο 1:14.843, και πιο πίσω ο Γ. Σαρταμπάκος (1:16.216) και ο Α. Χαλιβελάκης (1:16.910).

Ατομική Χρονομέτρηση HTTC

Το σημερινό, 1ο σκέλος του αγώνα Ατομικής Χρονομέτρησης HTTC έγινε νωρίς, όταν η άσφαλτος ήταν ακόμα αρκετά βρεγμένη.


Στην πρώτη θέση της κατηγορίας STOCK βρέθηκε ο οδηγός «Ο+», με Lotus Elise 111S, και συνολικό χρόνο 6:56.557 για την 5άδα των γύρων του. Ο ίδιος έκανε και τον ταχύτερο γύρο, 1:21.905. Ακολούθησε ο Δ. Δημολάς με Audi TT S (7:00.775) και ο Ν. Κοκκιάς με Honda Civic Type R (7:31.887). Πιο πίσω τερμάτισαν ο Α. Θαλάσσης με Peugeot 106 Rallye (7:57.208), στην πρώτη του εμφάνιση στο θεσμό, και ο Δ. Καψαλάκης με Ford Fiesta ST (8:16.380), άλλος ένας οδηγός που ήρθε για τον αγώνα από την Κρήτη.


Στην κατηγορία SPORT, ο μοναδικός συμμετέχων ήταν ο Σ. Σταύρου, με Peugeot 106. Οδηγώντας σε πλήρως βρεγμένο οδόστρωμα, πριν προλάβει να στεγνώσει η πίστα, έκανε συνολικό χρόνο 8:31.314, με ταχύτερο γύρο 1:24.170.


Στην κορυφαία κατηγορία EXTREME ο ανταγωνισμός ήταν μεγάλος, τόσο για την 1η όσο και για την 3η θέση. Διεκδικητές της νίκης ήταν ο Δ. Γαζετάς με το πολύ δυνατό Subaru Impreza WRX STi, το οποίο όμως λόγω των καιρικών συνθηκών φορούσε πολιτικά λάστιχα, και ο Χ. Βαλεράς με Renault Clio RS και semi-slicks. Τα δύο αυτοκίνητα κινούνταν με κοντινό ρυθμό στην πίστα, με το πρώτο να σημειώνει ταχύτερο γύρο 1:10.115 και το δεύτερο 1:10.371. Στο τέλος των πέντε συνεχόμενων γύρων του αγώνα, νικητής αναδείχθηκε ο Γαζετάς με χρόνο 5:53.190, με τον Βαλερά κάτι παραπάνω από 1" πίσω του (5:54.256). Η μάχη για την 3η θέση δεν δόθηκε μεταξύ δύο, αλλά μεταξύ τριών οδηγών! Κατάφερε να την κατακτήσει ο Χ. Ατζέμης με Peugeot 106 Rallye και χρόνο 6:25.788, λιγότερο από 1" μπροστά από τον Ν. Κόκκοτα με Citroen Saxo (6:26.693). Η διαφορά στον ταχύτερο γύρο κάθε οδηγού ήταν οριακή, με χρόνο 1:16.559 και 1:16.570, αντίστοιχα. Ακριβώς πίσω από τα δύο αγωνιστικά βρέθηκε ο K. Λεκάκης με ένα πολιτικό Renault Clio RS, με συνολικό χρόνο 6:27.179 και ταχύτερο γύρο 1:16.882. Την κατάταξη συμπλήρωσε ο Γ. Μητρόπουλος με Citroen AX και χρόνο 7:01.891.

Οι αυριανοί αγώνες

Την Κυριακή, η δράση θα ξεκινήσει από τις 09:00 το πρωί, με το warm up όλων των κατηγοριών, ενώ οι αγώνες θα ξεκινήσουν στις 10:45. Αξίζει να σημειωθεί ότι τα αυτοκίνητα των Ομάδων Ν και Α θα τρέξουν μαζί, όπως και εκείνα των Ε και Formula Saloon. 

Καλό αγώνα σε όλους!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ανάβαση Αχλαδόκαμπου 2024 ...

Η Ανάβαση Αχλαδόκαμπου ετοιμάζεται να υποδεχθεί στις 2-3 Νοεμβρίου, αθλητές ομάδες και θεατές. Το σωματείο Α.Σ.Σ.Ο.Α.Α. προετοιμάζει, στην γνώριμη περιοχή της Αργολίδας και συγκεκριμένα, στην παλιά Ε.Ο. Κορίνθου – Τρίπολης, τον γνωστό "Κολοσούρτη" για την "Ανάβαση Αχλαδόκαμπου 2024". Σκοπός του σωματείου, είναι σε λίγα χρόνια να γίνει ο συγκεκριμένος αγώνας κομμάτι του Πανευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Αναβάσεων της FIA.  Γεγονός πολύ σημαντικό για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό στην χώρα μας.  Η Ανάβαση Αχλαδόκαμπου είναι από τις πιο δημοφιλείς στους Ελληνικούς αγώνες, και βρίσκεται σταθερά στο αγωνιστικό πρόγραμμα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος αναβάσεων της χώρας μας τα τελευταία χρόνια. Μια αξιολάτρευτη διαδρομή τεχνική και απολαυστική, τόσο για τους οδηγούς όσο και για τους θεατές.

17η Ανάβαση Ομαλού ...

Η Α.Λ.Α. Χανίων  διοργανώνει την 17η Πρωταθληματική Ανάβαση Ομαλού που θα διεξαχθεί το διήμερο 1 και 2 Απριλίου 2023 και μας ενημερώνει για τις παροχές  του αγώνα: Προσφέρονται σε όλους τους αγωνιζόμενους από Αθήνα προς Χανιά και από Χανιά προς Αθήνα, δωρεάν μεταφορά του αγωνιστικού αυτοκινήτου, προσφορά της Λέσχης. Προσφέρεται 50% έκπτωση με τα πλοία της ΑΝΕΚ LINES & Blue Star Ferries από και προς Χανιά, στα αυτοκίνητα συνοδείας, στους μηχανικούς και ΟΛΟΥΣ τους συνοδούς των συμμετεχόντων. Υπάρχει πριμ εκκινήσεως 40€ για όλα τα Κρητικά πληρώματα. Ενημερώνουμε ότι το Παράβολο Συμμετοχής στον αγώνα παραμένει στο ίδιο κόστος με το 2022. Έναρξη συμμετοχών: Δευτέρα 13 Μαρτίου 2023 Λήξη συμμετοχών: Παρασκευή  24 Μαρτίου 2023 Τηλ. 28210 74896, 28210 92705  - alahanion@hotmail.com

Φινάλε ...

Το myKTEO 11ο Φθινοπωρινό Ράλλυ πέρασε στην ιστορία ως ένας από τους πιο ενδιαφέροντες αγώνες του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Χώματος. Οι Ιωάννης Παπαδημητρίου-Χρήστος Κουζιώνης κυριάρχησαν στις ειδικές διαδρομές του δεύτερου σκέλους, πετυχαίνοντας τη δεύτερη συνεχόμενη νίκη τους στο φετινό θεσμό. Στην Ιτέα, το διήμερο 5 και 6 Οκτωβρίου αναδείχθηκαν οι Πρωταθλητές Ελλάδος στις διάφορες κατηγορίες, με τον 27χρονο Γιώργο Αμούτζα να χρίζεται Πρωταθλητής, μόλις στη δεύτερή του χρονιά στους αγώνες ράλλυ.  Ο δύο φορές Πρωταθλητής Ελλάδος, Ιωάννης Παπαδημητρίου, ήταν ταχύτερος στις τέσσερις από τις πέντε διαδρομές της Κυριακής, ελέγχοντας τον συναγωνισμό και άφησε το πόδι από το γκάζι στην Power Stage, εξασφαλίζοντας την τρίτη νίκη σε Φθινοπωρινό Ράλλυ. Η επιτυχία του πληρώματος του Skoda Fabia RS Rally2, ωστόσο,  δεν ήταν αρκετή ώστε να χαρίσει άλλον έναν τίτλο στον οδηγό, εξαιτίας των δύο εγκαταλείψεων στην αρχή της χρονιάς. Από την άλλη, ο συνοδηγός του, Χρήστος Κουζιώνης, χαμογέλασε