Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

T.S.D. Regularity Rally ...


O AC3 (Argolis Classic Car Club) συνδιοργανώνει με τον Σύλλογο Ιδιοκτητών Σπορ Αυτοκινήτων (Σ.Ι.Σ.Α)  και υπό την Αιγίδα του  Δήμου Φυλής, το Time Speed Distance Regularity Rally το Σάββατο 17 Νοεμβρίου 2018, το οποίο  προσμετρά  στο  AC3 - Argolis  Historic Trophy  με συντελεστή 1. 
Το   T.S.D. Regularity Rally  είναι μία εκδήλωση  έξω από τα συνηθισμένα, που αποσκοπεί στην οδηγική απόλαυση και ευχαρίστηση των πληρωμάτων,  χωρίς απαιτητική πλοήγηση, χωρίς επικαλυπτόμενες ΕΔΑ, ή  άλλες  δυσκολίες εντός αυτών. Τα  χαρακτηριστικά του Ράλλυ  είναι  η  σταθερή ΜΩΤ  στο μεγαλύτερο μήκος των  ΕΔΑ  και οι κρυφές χρονομετρήσεις. Σε κάθε αρχή ΕΔΑ θα γίνεται ολικός μηδενισμός οδόμετρου  και οι  ελάχιστες (για λόγους ασφαλείας) αλλαγές ΜΩΤ θα γίνονται πάνω σε σχήματα (τουλίπες) του Roadbook. Η διαδρομή περιλαμβάνει, παλιές  απαιτητικές οδηγικά  Ακροπολικές Ειδικές Διαδρομές, με καλό οδόστρωμα στην Αττική – Βοιωτία – Κορινθία. 
Η διαδρομή της εκδήλωσης θα ξεκινήσει ταυτόχρονα από τις έδρες των δύο λεσχών στις 07:00 του Σαββάτου 17/11/2018. Πλησίον της 1ης ΕΔΑ στην Φυλή, θα  γίνει  ο τεχνικός έλεγχος  από 09:00-10:30 για όλα τα αυτ/τα. Η επανεκκίνηση θα δοθεί  στις 11:00 και  οι συμμετέχοντες  θα καλύψουν περίπου 200 χιλιόμετρα, όπου θα περιλαμβάνονται 9 Ε.Δ.Α (20-23 χρονομετρήσεις) με Μ.Ω.Τ έως 50χλμ/ώρα. Oι χρονομετρήσεις  των Ε.Δ.Α θα γίνουν στο 1/10 του δευτερολέπτου (0.1),με το σύστημα Chronopist (transponders) και η έκδοση και  άμεση ανάρτηση των αποτελεσμάτων στο διαδίκτυο από τον Σ.Ι.Σ.Α. Επιτρέπονται όλα τα ηλεκτρονικά βοηθήματα απόστασης και χρόνου. Τα πληρώματα θα έχουν την δυνατότητα να επιλέξουν υψηλή  ΜΩΤ (καλά προετοιμασμένα οχήματα), ή μεσαία Μ.Ω.Τ, που προτείνεται για πληρώματα με οχήματα μικρότερα των 1000 cc, για μικρότερη  καταπόνηση τους ή για πληρώματα με διαφορετική προσέγγιση στον αγώνα. Δεκτά γίνονται πιστοποιημένα ιστορικά αυτοκίνητα κατασκευής από 1960-1988, ενώ τα αυτοκίνητα  κατηγορίας  GT (1989-1998) γίνονται δεκτά αλλά  θα είναι εκτός γενικής κατάταξης. Έπαθλα θα απονεμηθούν στα έξη (6) πρώτα πληρώματα της κοινής γενικής κατάταξης και για τις δύο Μ.Ω.Τ. Επίσης θα απονεμηθεί έπαθλο για το 1ο  αυτ/το κατηγορίας GT και έπαθλο για το 1ο αυτ/το χωρίς συνδεδεμένα όργανα μέτρησης. Το παράβολο της εκδήλωσης ορίζεται στα  80 ευρώ και περιλαμβάνει:
• Ασφάλεια προς τρίτους κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης 
• Την αναλογία των δαπανών σε όλα τα έξοδα της διοργάνωσης, έντυπα, νούμερα, πινακίδα, έπαθλα, αναμνηστικά, χρονομετρήσεις, έκδοση αποτελεσμάτων, κ.ά.
Δηλώσεις συμμετοχής γίνονται δεκτές έως την Τρίτη  13 Νοεμβρίου 2018.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Are you SEIRIOS ? ...

Ο εμβληματικός Σταθμός Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών ΣΕΙΡΙΟΣ θα αποτελέσει τον τόπο συνάντησης θεατών και αγωνιζομένων του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στις 7 Σεπτεμβρίου, με μια υπερειδική διαδρομή πρωτόγνωρη για τα παγκόσμια δεδομένα. Πλατεία Συντάγματος, ΟΑΚΑ, Πλατεία Νερού. Τρία εμβληματικά σημεία της Ελλάδας που χαρακτήρισαν τα πρόσφατα ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έρχονται να δώσουν τη σκυτάλη σε ακόμα μία πρωτοποριακή όσο και απρόσμενη τοποθεσία για την υπερειδική διαδρομή του 2024. Την αποκάλυψη του σημείου της EKO Super Special Stage έκανε μέσα από την πασίγνωστη γέφυρα του ΣΕΑ Σείριος ο Αναπληρωτής Υπουργός Αθλητισμού. Ο κ. Γιάννης Βρούτσης, καλωσορίζοντας τους παρευρισκομένους, επεσήμανε: «Σε μια χρονιά που ο Αθλητισμός αναβαθμίστηκε από τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, τοποθετώντας το Υπουργείο Αθλητισμού στη φιλόξενη “οικογένεια” της Παιδείας, δεν εφησυχάσαμε». Αξίζει να αναφερθεί ότι εγχείρημα ανάλογο της φετινής EKO Super Special Stage δεν έχει επιχειρηθεί από καμία διοργανώτρια χώρα σε α

Ανανέωση στόλου ...

Το αμαξοστάσιο των Τρόλεϊ στην Νέα Φιλαδέλφεια (Κόκκινος Μύλος) επισκέφτηκε, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές, Βασίλης Οικονόμου, προκειμένου να εξετάσει μία σειρά ζητημάτων, που αφορούν την βελτίωση των συνθηκών εργασίας των εργαζομένων και του παρεχόμενου συγκοινωνιακού έργου των Τρόλεϊ προς τους πολίτες. Ο αρμόδιος Υφυπουργός, άκουσε και κατέγραψε όλα τα αιτήματα των εργαζομένων, σχετικά με την υπογραφή της συλλογικής σύμβασης εργασίας, την ποιότητα εργασίας των οδηγών, αλλά και την προστασία τους στο πλαίσιο της δύσκολης καθημερινότητάς τους. Στην συνέχεια ο κ. Οικονόμου συναντήθηκε με τους εργαζόμενους και με τον Διευθύνοντα Συμβούλο της Ο.ΣΥ, Στέφανο Αγιάσογλου, τον Γενικό Διευθυντή Παραγωγής της Ο.ΣΥ., Γιώργο Δρόση. Ο Πρόεδρος του Συνδικάτου Εργαζομένων στα Τρόλεϊ (πρώην ΗΛΠΑΠ), Στέλιος Ινεπέκογλου, έθεσε τα θέματα που απασχολούν τους εργαζόμενους. Ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών στάθηκε στον εκσυγχρονισμό του στόλου των Τρόλεϊ με τα 200 νέα οχ

13ο GRAND PRIX - ΟΥΓΓΑΡΙΑ ...

Το 13Ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1, πραγματοποιήθηκε στην πίστα «Ουγγαρόρινγκ» της Ουγγαρίας και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 21 Ιουλίου, από τον ΑΝΤ1 και το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr ). Την παρθενική του νίκη έκανε ο Όσκαρ Πιάστρι,  ο οποίος πήρε την 1η νίκη της καριέρας του, με 2ο τον ομόσταβλό του στη McLaren, Λάντο Νόρις, ενώ την 3η θέση πήρε ο Λιούις Χάμιλτον με τη Mercedes. Η χθεσινή αναμέτρηση των μονοθέσιων κέρδισε το ενδιαφέρον των φίλων της Formula 1 στην Ελλάδα, καθώς ήταν πρώτη στη ζώνη προβολής της με 15,3% στο δυναμικό κοινό 18-54 και διαφορά 4,4 μονάδες από τον ανταγωνισμό. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τις μάχες των οδηγών της Formula 1 το έδειξαν οι άνδρες με ποσοστό που έφτασε μέχρι και 25,1%. Και οι γυναίκες, όμως, παρακολούθησαν Formula 1 καταγράφοντας ποσοστό μέχρι και 24,8%.  Οι απεσταλμένοι της εκπομπής «FORMULA 1 SHOW» του ΑΝΤ1 και ANT1+, Μαρία Θωμά και Γιώργος Ανανίδας, μετέφεραν το κλίμα από το καυτό Ουγγαρόρι