Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Νέο μικρό SUV από την Skoda ...


Εκτός από το μοντέλο που θα διαδεχθεί το Rapid το οποίο αναμένεται να κάνει την εμφάνισή του πριν το τέλος της χρονιάς, η Skoda ετοιμάζει και ένα ακόμα μοντέλο, υπό την μορφή ενός compact SUV το οποίο θα αποκαλυφθεί στις αρχές του 2019, συμπληρώνοντας την περιπετειώδη γκάμα των Karoq και Kodiaq.
To νέο μοντέλο θα τοποθετηθεί στη βάση της γκάμας των SUV της Skoda, και όπως αποκάλυψε ο επικεφαλής της φίρμας, Bernhard Maier εκτός από τα εγνωσμένου κύρους χαρακτηριστικά των off-road μοντέλων της Skoda, θα αναλάβει να επαναπροσδιορίσει τα μέτρα της μικρής SUV κατηγορίας σε ό,τι αφορά το δίπτυχο ευρυχωρίας-πρακτικότητας.
Αφετηρία για το νέο SUV θα αποτελέσει η μικρότερη πλατφόρμα του ομίλου VW, με την κωδική ονομασία MQB A0 η οποία όμως, στην περίπτωση του μικρότερου SUV της Skoda θα αξιοποιηθεί στην μεγαλύτερη διαμόρφωσή της. Ως αποτέλεσμα το μεταξόνιο του νέου μοντέλου θα ανέλθει σε 2,645 μ. μέγεθος το οποίο σύμφωνα με τις συστάσεις, θα του εξασφαλίζει χώρους μεγαλύτερους ακόμα και από το VW T-Roc το οποίο ανήκει στην αμέσως μεγαλύτερη κατηγορία.
Όπως χαρακτηριστικά τόνισε ο B. Maier από την έκθεση στο Παρίσι, «Πάντα φροντίζουμε τα μοντέλα μας να βρίσκονται στην κορυφή της κατηγορίας τους από πλευράς χωρητικότητας, κατ΄επέκταση το νέο SUV μοντέλο θα έχει μεγαλύτερο μεταξόνιο, μεγαλύτερο πορτ μπαγκάζ και μεγαλύτερους χώρους στο εσωτερικό του».
«Πρόκειται για μια κατηγορία που ουσιαστικά άνοιξε πριν δύο χρόνια και δεδομένου ότι θέλουμε να έχουμε μερίδιο, ένα τέτοιο αυτοκίνητο ταιριάζει απόλυτα. Για αυτό εξάλλου και παρουσιάσαμε το πρωτότυπο Vision X το οποίο όπως και όλα τα concept cars με την ονομασία Vision αναλαμβάνουν να αποτυπώσουν μελλοντικά αντίστοιχα μοντέλα», συμπλήρωσε ο ίδιος.
Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες δε το νέο μοντέλο θα κινηθεί πολύ κοντά σχεδιαστικά με το Vision X Concept που ανέλαβε να το συστήσει από την έκθεση της Γενεύης τον περασμένο Μάρτιο, εστιάζοντας σε μια αιχμηρότερη αισθητική σε σχέση με τα Karoq και Kodiaq καθώς η στόχευση του θα είναι σε ένα νεανικότερο και πιο στυλιστικά ενσυνείδητο κοινό.
«Το νέο SUV μοντέλο θα υπακούει στις ανάγκες των δυνάμει ιδιοκτήτων του οι οποίοι θα έχουν στη διάθεσή τους όλα τα πλεονεκτήματα της κατηγορίας, όπως οι μεγάλες διαστάσεις, η ψηλή θέση οδήγησης, η ευρυχωρία χωρίς ωστόσο αυτά να προϋποθέτουν την παρουσία ενός μεγάλου κυβισμού συνόλου ή την τετρακίνηση», διευκρίνισε ο επικεφαλής της Skoda.
Υπό το παραπάνω σκεπτικό αν και η αρχιτεκτονική όπου θα βασίζεται το νέο μοντέλο μπορεί να υποστηρίξει τετρακίνηση, η Skoda δεν αναμένεται να την συμπεριλάβει στις επιλογές του νέου της «baby SUV». Σε ό,τι αφορά τους κινητήρες, το νέο SUV θα διατεθεί με τους νεότερης τεχνολογίας, «μικρούς» κινητήρες του ομίλου VW με την πλειονότητα των εκδόσεων να εξοπλίζονται με το νέο τρικύλινδρο κινητήρα βενζίνης 1,0 λίτρου σε εκδοχές ισχύος από 95 έως 115 ίππους.
Για όσους επιθυμούν μεγαλύτερη ισχύ, το παρών στην γκάμα θα δώσει επίσης ο τετρακύλινδρος κινητήρας βενζίνης του 1,5 λίτρου με απόδοση 150 ίππους ενώ τις επιλογές αναμένεται να συμπληρώσει ο TDI των 1,6 λίτρων. Σε δεύτερο χρόνο δεν θα πρέπει να αποκλειστεί το ενδεχόμενο προσθήκης μιας νέας έκδοσης με plug-in υβριδική τεχνολογία.
Ωστόσο, όπως είναι ήδη γνωστό η αρχή σε ό,τι αφορά τη συγκεκριμένη τεχνολογία θα γίνει με την plug-in υβριδική έκδοση του Superb η οποία αναμένεται το 2019 και θα συνδυάζει κινητήρα βενζίνης 1,5 λίτρου με ηλεκτρικό μοτέρ, αποδίδοντας 245 ίππους.
Σε ό,τι αφορά τα υπόλοιπα ηλεκτρικά σχέδια της Skoda, όπως έχει γίνει επίσης γνωστό, την άφιξη του plug-in υβριδικού Superb θα ακολουθήσει μια αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση του Citigo η οποία μάλιστα, σύμφωνα με τις συστάσεις, θα προσφέρει σημαντικά μεγαλύτερη αυτονομία από το ήδη υφιστάμενο γερμανικό alter ego του, VW e-up!, και η οποία αναμένεται να φτάνει τα 300 χλμ.
Εκτός από τα παραπάνω, η Skoda αναμένεται να λανσάρει ακόμα επτά μοντέλα με κάποιου είδους ηλεκτρική τεχνολογία έως το 2020 προετοιμάζοντας το αποδοτικότερο μέλλον της.
Επιστρέφοντας στη διεύρυνση της γκάμας των SUV, το νέο μικρό μοντέλο η διάθεσή του οποίου θα ξεκινήσει πριν το τέλος του 2019 θα αποτελέσει μέρος της πιο φιλόδοξης προϊοντικής πολιτικής της Skoda των τελευταίων ετών η οποία προβλέπει 20 νέα και ανανεωμένα μοντέλα έως το 2020, πολλά εκ των οποίων όπως σημείωσε ο Bernard Maier θα είναι ιδιαζόντως ριζοσπαστικά.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Are you SEIRIOS ? ...

Ο εμβληματικός Σταθμός Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών ΣΕΙΡΙΟΣ θα αποτελέσει τον τόπο συνάντησης θεατών και αγωνιζομένων του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στις 7 Σεπτεμβρίου, με μια υπερειδική διαδρομή πρωτόγνωρη για τα παγκόσμια δεδομένα. Πλατεία Συντάγματος, ΟΑΚΑ, Πλατεία Νερού. Τρία εμβληματικά σημεία της Ελλάδας που χαρακτήρισαν τα πρόσφατα ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έρχονται να δώσουν τη σκυτάλη σε ακόμα μία πρωτοποριακή όσο και απρόσμενη τοποθεσία για την υπερειδική διαδρομή του 2024. Την αποκάλυψη του σημείου της EKO Super Special Stage έκανε μέσα από την πασίγνωστη γέφυρα του ΣΕΑ Σείριος ο Αναπληρωτής Υπουργός Αθλητισμού. Ο κ. Γιάννης Βρούτσης, καλωσορίζοντας τους παρευρισκομένους, επεσήμανε: «Σε μια χρονιά που ο Αθλητισμός αναβαθμίστηκε από τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, τοποθετώντας το Υπουργείο Αθλητισμού στη φιλόξενη “οικογένεια” της Παιδείας, δεν εφησυχάσαμε». Αξίζει να αναφερθεί ότι εγχείρημα ανάλογο της φετινής EKO Super Special Stage δεν έχει επιχειρηθεί από καμία διοργανώτρια χώρα σε α

Ανανέωση στόλου ...

Το αμαξοστάσιο των Τρόλεϊ στην Νέα Φιλαδέλφεια (Κόκκινος Μύλος) επισκέφτηκε, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές, Βασίλης Οικονόμου, προκειμένου να εξετάσει μία σειρά ζητημάτων, που αφορούν την βελτίωση των συνθηκών εργασίας των εργαζομένων και του παρεχόμενου συγκοινωνιακού έργου των Τρόλεϊ προς τους πολίτες. Ο αρμόδιος Υφυπουργός, άκουσε και κατέγραψε όλα τα αιτήματα των εργαζομένων, σχετικά με την υπογραφή της συλλογικής σύμβασης εργασίας, την ποιότητα εργασίας των οδηγών, αλλά και την προστασία τους στο πλαίσιο της δύσκολης καθημερινότητάς τους. Στην συνέχεια ο κ. Οικονόμου συναντήθηκε με τους εργαζόμενους και με τον Διευθύνοντα Συμβούλο της Ο.ΣΥ, Στέφανο Αγιάσογλου, τον Γενικό Διευθυντή Παραγωγής της Ο.ΣΥ., Γιώργο Δρόση. Ο Πρόεδρος του Συνδικάτου Εργαζομένων στα Τρόλεϊ (πρώην ΗΛΠΑΠ), Στέλιος Ινεπέκογλου, έθεσε τα θέματα που απασχολούν τους εργαζόμενους. Ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών στάθηκε στον εκσυγχρονισμό του στόλου των Τρόλεϊ με τα 200 νέα οχ

13ο GRAND PRIX - ΟΥΓΓΑΡΙΑ ...

Το 13Ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1, πραγματοποιήθηκε στην πίστα «Ουγγαρόρινγκ» της Ουγγαρίας και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 21 Ιουλίου, από τον ΑΝΤ1 και το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr ). Την παρθενική του νίκη έκανε ο Όσκαρ Πιάστρι,  ο οποίος πήρε την 1η νίκη της καριέρας του, με 2ο τον ομόσταβλό του στη McLaren, Λάντο Νόρις, ενώ την 3η θέση πήρε ο Λιούις Χάμιλτον με τη Mercedes. Η χθεσινή αναμέτρηση των μονοθέσιων κέρδισε το ενδιαφέρον των φίλων της Formula 1 στην Ελλάδα, καθώς ήταν πρώτη στη ζώνη προβολής της με 15,3% στο δυναμικό κοινό 18-54 και διαφορά 4,4 μονάδες από τον ανταγωνισμό. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τις μάχες των οδηγών της Formula 1 το έδειξαν οι άνδρες με ποσοστό που έφτασε μέχρι και 25,1%. Και οι γυναίκες, όμως, παρακολούθησαν Formula 1 καταγράφοντας ποσοστό μέχρι και 24,8%.  Οι απεσταλμένοι της εκπομπής «FORMULA 1 SHOW» του ΑΝΤ1 και ANT1+, Μαρία Θωμά και Γιώργος Ανανίδας, μετέφεραν το κλίμα από το καυτό Ουγγαρόρι