Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Νέο μικρό SUV από την Skoda ...


Εκτός από το μοντέλο που θα διαδεχθεί το Rapid το οποίο αναμένεται να κάνει την εμφάνισή του πριν το τέλος της χρονιάς, η Skoda ετοιμάζει και ένα ακόμα μοντέλο, υπό την μορφή ενός compact SUV το οποίο θα αποκαλυφθεί στις αρχές του 2019, συμπληρώνοντας την περιπετειώδη γκάμα των Karoq και Kodiaq.
To νέο μοντέλο θα τοποθετηθεί στη βάση της γκάμας των SUV της Skoda, και όπως αποκάλυψε ο επικεφαλής της φίρμας, Bernhard Maier εκτός από τα εγνωσμένου κύρους χαρακτηριστικά των off-road μοντέλων της Skoda, θα αναλάβει να επαναπροσδιορίσει τα μέτρα της μικρής SUV κατηγορίας σε ό,τι αφορά το δίπτυχο ευρυχωρίας-πρακτικότητας.
Αφετηρία για το νέο SUV θα αποτελέσει η μικρότερη πλατφόρμα του ομίλου VW, με την κωδική ονομασία MQB A0 η οποία όμως, στην περίπτωση του μικρότερου SUV της Skoda θα αξιοποιηθεί στην μεγαλύτερη διαμόρφωσή της. Ως αποτέλεσμα το μεταξόνιο του νέου μοντέλου θα ανέλθει σε 2,645 μ. μέγεθος το οποίο σύμφωνα με τις συστάσεις, θα του εξασφαλίζει χώρους μεγαλύτερους ακόμα και από το VW T-Roc το οποίο ανήκει στην αμέσως μεγαλύτερη κατηγορία.
Όπως χαρακτηριστικά τόνισε ο B. Maier από την έκθεση στο Παρίσι, «Πάντα φροντίζουμε τα μοντέλα μας να βρίσκονται στην κορυφή της κατηγορίας τους από πλευράς χωρητικότητας, κατ΄επέκταση το νέο SUV μοντέλο θα έχει μεγαλύτερο μεταξόνιο, μεγαλύτερο πορτ μπαγκάζ και μεγαλύτερους χώρους στο εσωτερικό του».
«Πρόκειται για μια κατηγορία που ουσιαστικά άνοιξε πριν δύο χρόνια και δεδομένου ότι θέλουμε να έχουμε μερίδιο, ένα τέτοιο αυτοκίνητο ταιριάζει απόλυτα. Για αυτό εξάλλου και παρουσιάσαμε το πρωτότυπο Vision X το οποίο όπως και όλα τα concept cars με την ονομασία Vision αναλαμβάνουν να αποτυπώσουν μελλοντικά αντίστοιχα μοντέλα», συμπλήρωσε ο ίδιος.
Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες δε το νέο μοντέλο θα κινηθεί πολύ κοντά σχεδιαστικά με το Vision X Concept που ανέλαβε να το συστήσει από την έκθεση της Γενεύης τον περασμένο Μάρτιο, εστιάζοντας σε μια αιχμηρότερη αισθητική σε σχέση με τα Karoq και Kodiaq καθώς η στόχευση του θα είναι σε ένα νεανικότερο και πιο στυλιστικά ενσυνείδητο κοινό.
«Το νέο SUV μοντέλο θα υπακούει στις ανάγκες των δυνάμει ιδιοκτήτων του οι οποίοι θα έχουν στη διάθεσή τους όλα τα πλεονεκτήματα της κατηγορίας, όπως οι μεγάλες διαστάσεις, η ψηλή θέση οδήγησης, η ευρυχωρία χωρίς ωστόσο αυτά να προϋποθέτουν την παρουσία ενός μεγάλου κυβισμού συνόλου ή την τετρακίνηση», διευκρίνισε ο επικεφαλής της Skoda.
Υπό το παραπάνω σκεπτικό αν και η αρχιτεκτονική όπου θα βασίζεται το νέο μοντέλο μπορεί να υποστηρίξει τετρακίνηση, η Skoda δεν αναμένεται να την συμπεριλάβει στις επιλογές του νέου της «baby SUV». Σε ό,τι αφορά τους κινητήρες, το νέο SUV θα διατεθεί με τους νεότερης τεχνολογίας, «μικρούς» κινητήρες του ομίλου VW με την πλειονότητα των εκδόσεων να εξοπλίζονται με το νέο τρικύλινδρο κινητήρα βενζίνης 1,0 λίτρου σε εκδοχές ισχύος από 95 έως 115 ίππους.
Για όσους επιθυμούν μεγαλύτερη ισχύ, το παρών στην γκάμα θα δώσει επίσης ο τετρακύλινδρος κινητήρας βενζίνης του 1,5 λίτρου με απόδοση 150 ίππους ενώ τις επιλογές αναμένεται να συμπληρώσει ο TDI των 1,6 λίτρων. Σε δεύτερο χρόνο δεν θα πρέπει να αποκλειστεί το ενδεχόμενο προσθήκης μιας νέας έκδοσης με plug-in υβριδική τεχνολογία.
Ωστόσο, όπως είναι ήδη γνωστό η αρχή σε ό,τι αφορά τη συγκεκριμένη τεχνολογία θα γίνει με την plug-in υβριδική έκδοση του Superb η οποία αναμένεται το 2019 και θα συνδυάζει κινητήρα βενζίνης 1,5 λίτρου με ηλεκτρικό μοτέρ, αποδίδοντας 245 ίππους.
Σε ό,τι αφορά τα υπόλοιπα ηλεκτρικά σχέδια της Skoda, όπως έχει γίνει επίσης γνωστό, την άφιξη του plug-in υβριδικού Superb θα ακολουθήσει μια αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση του Citigo η οποία μάλιστα, σύμφωνα με τις συστάσεις, θα προσφέρει σημαντικά μεγαλύτερη αυτονομία από το ήδη υφιστάμενο γερμανικό alter ego του, VW e-up!, και η οποία αναμένεται να φτάνει τα 300 χλμ.
Εκτός από τα παραπάνω, η Skoda αναμένεται να λανσάρει ακόμα επτά μοντέλα με κάποιου είδους ηλεκτρική τεχνολογία έως το 2020 προετοιμάζοντας το αποδοτικότερο μέλλον της.
Επιστρέφοντας στη διεύρυνση της γκάμας των SUV, το νέο μικρό μοντέλο η διάθεσή του οποίου θα ξεκινήσει πριν το τέλος του 2019 θα αποτελέσει μέρος της πιο φιλόδοξης προϊοντικής πολιτικής της Skoda των τελευταίων ετών η οποία προβλέπει 20 νέα και ανανεωμένα μοντέλα έως το 2020, πολλά εκ των οποίων όπως σημείωσε ο Bernard Maier θα είναι ιδιαζόντως ριζοσπαστικά.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Επικό "Μολών Λαβέ" ...

Ο πρώτος χωμάτινος αγώνας για το 2025 πέρασε στις αναμνήσεις μας. Πολύ θέαμα, ειδικά στο γνωστό άλμα, γρήγορα περάσματα με τεχνική για καλύτερο χρόνο και για να αποφύγεις τις κακοτοπιές αλλά και πολλές εγκαταλείψεις, αφού η διαδρομή φέτος έδειξε τα δόντια της σε όσους είτε δεν εκτίμησαν κάτι σωστά, είτε υπερπροσπάθησαν για την καλύτερη επίδοση. Η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της Σπάρτης γεμάτη ασφυκτικά από κόσμο υποδέχτηκε και χειροκρότησε τα πληρώματα, εγκαινιάζοντας το ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ 2025. Άτομα κάθε ηλικίας ήρθαν για να θαυμάσουν και να περιεργαστούν από κοντά τα αγωνιστικά αυτοκίνητα σε μια πετυχημένη για άλλη μια χρονιά εκδήλωση. Η συνέχεια στον όμορφο Πάρνωνα που η προετοιμασία της διαδρομής ικανοποίησε τα πληρώματα τα οποία μετά τα έξι περάσματα των αναγνωρίσεων ξεκίνησαν τον αγώνα σε μια ηλιόλουστη μέρα με πλήθος θεατών, περισσότεροι από πέρσι, που θαύμασαν τα δυναμικά περάσματα των συμμετεχόντων. Στα αποτελέσματα τώρα ξεκινάμε με τα ιστορικά με πρώτους γενικής τους ...

Heritage Classic Cup – Spring Edition ...

Η Επίσημη εκδήλωση του ΣΦΙΠΟΠ για το 2025 έρχεται στις 29-30/3/2025 και οι συμμετοχές συνεχίζονται μέχρι τη Πέμπτη 27/3/2025. Με την αμέριστη υποστήριξη και τη συνδιοργάνωση του Δήμου Αρχαίας Ολυμπίας η φετινή εκδήλωση του ΣΦΙΠΟΠ θα αναδείξει τις ομορφιές και θα δώσει πνοή σε όλα σχεδόν τα χωριά του Δήμου Αρχαίας Ολυμπίας με τη διέλευση των αγωνιζομένων με τα πανέμορφα κλασσικά οχήματα του περασμένου αιώνα. Η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας συμβάλει στη συνδιοργάνωση με την αθλοθέτηση των νικητών και ο Δήμος Πύργου (όπου εδρεύει ο ΣΦΙΠΟΠ) βοηθάει σημαντικά με επιχορήγηση για την επιτυχή ολοκλήρωση της. Η Ε.Ο. ΦΙΛΠΑ περιλαμβάνει το Heritage Classic Cup – Spring Edition στο ετήσιο πρόγραμμα κλασσικών και ιστορικών οχημάτων με αποτέλεσμα να προσελκύει μεγάλο ενδιαφέρον από πληρώματα όλης της Ελλάδος. Μετά την επιτυχία από το προηγούμενο Heritage Classic Cup, έρχεται η φετινή εκδήλωση για αυτοκίνητα και για  μοτοσικλέτες με δύο αγωνιστικές μέρες και περισσότερα από 180 οδηγικά χλμ και 14 ει...

51ο Rally Θερμαϊκού ...

Σε λίγες μέρες διοργανώνεται το 51ο ράλι Θερμαϊκού. Ας πούμε λίγα λόγια για την ιστορία αυτού του αγώνα, για να θυμηθούν οι παλιοί και να μάθουν οι πιο νέοι. Η ιστορία του ράλι Θερμαϊκού ξεκινάει από πολύ παλιά. Μόνιμος διοργανωτής ήταν ο Α.Ο.Θ. Στις 2 Μαρτίου 1969 έγινε το πρώτο ράλι Θερμαϊκού. Ένας αγώνας μεικτός σε χώμα και άσφαλτο, με 30 συμμετοχές. Νικητές ήταν οι Μιχάλης και Παύλος Πετρίδης με B.M.W. 1600. Το ίδιο μοτίβο χώμα - άσφαλτος συνεχίζει και τα δυο επόμενα χρόνια με τον Γάκη Καλεμτζάκη να είναι ο νικητής το 1970 με συνοδηγό τον Παπαδημητρίου με ένα Ford και το 1971 με τον Λάμπρο Γκράσσο με μια Toyota Corolla. Απο το 1972 ο αγώνας γίνεται καθαρά χωμάτινος μέχρι και το 1976. Οι Σταύρος Σταυριανίδης - Λάμπρος Γράσσος θα είναι οι νικητές το 1972 με Opel Kadett Rallye, με τους Γιώργο Γεωργούλα - Σταυριανίδη να κερδίζουν το 1973 με ίδιο αυτοκίνητο. Τα επόμενα χρόνια 1975 - 1978, απόλυτοι κυρίαρχοι του ράλι Θερμαικού θα είναι οι Γιώργος Σωτηριάδης - Γιάννης Κέπετζης, αφού θα π...