Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Νέο μικρό SUV από την Skoda ...


Εκτός από το μοντέλο που θα διαδεχθεί το Rapid το οποίο αναμένεται να κάνει την εμφάνισή του πριν το τέλος της χρονιάς, η Skoda ετοιμάζει και ένα ακόμα μοντέλο, υπό την μορφή ενός compact SUV το οποίο θα αποκαλυφθεί στις αρχές του 2019, συμπληρώνοντας την περιπετειώδη γκάμα των Karoq και Kodiaq.
To νέο μοντέλο θα τοποθετηθεί στη βάση της γκάμας των SUV της Skoda, και όπως αποκάλυψε ο επικεφαλής της φίρμας, Bernhard Maier εκτός από τα εγνωσμένου κύρους χαρακτηριστικά των off-road μοντέλων της Skoda, θα αναλάβει να επαναπροσδιορίσει τα μέτρα της μικρής SUV κατηγορίας σε ό,τι αφορά το δίπτυχο ευρυχωρίας-πρακτικότητας.
Αφετηρία για το νέο SUV θα αποτελέσει η μικρότερη πλατφόρμα του ομίλου VW, με την κωδική ονομασία MQB A0 η οποία όμως, στην περίπτωση του μικρότερου SUV της Skoda θα αξιοποιηθεί στην μεγαλύτερη διαμόρφωσή της. Ως αποτέλεσμα το μεταξόνιο του νέου μοντέλου θα ανέλθει σε 2,645 μ. μέγεθος το οποίο σύμφωνα με τις συστάσεις, θα του εξασφαλίζει χώρους μεγαλύτερους ακόμα και από το VW T-Roc το οποίο ανήκει στην αμέσως μεγαλύτερη κατηγορία.
Όπως χαρακτηριστικά τόνισε ο B. Maier από την έκθεση στο Παρίσι, «Πάντα φροντίζουμε τα μοντέλα μας να βρίσκονται στην κορυφή της κατηγορίας τους από πλευράς χωρητικότητας, κατ΄επέκταση το νέο SUV μοντέλο θα έχει μεγαλύτερο μεταξόνιο, μεγαλύτερο πορτ μπαγκάζ και μεγαλύτερους χώρους στο εσωτερικό του».
«Πρόκειται για μια κατηγορία που ουσιαστικά άνοιξε πριν δύο χρόνια και δεδομένου ότι θέλουμε να έχουμε μερίδιο, ένα τέτοιο αυτοκίνητο ταιριάζει απόλυτα. Για αυτό εξάλλου και παρουσιάσαμε το πρωτότυπο Vision X το οποίο όπως και όλα τα concept cars με την ονομασία Vision αναλαμβάνουν να αποτυπώσουν μελλοντικά αντίστοιχα μοντέλα», συμπλήρωσε ο ίδιος.
Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες δε το νέο μοντέλο θα κινηθεί πολύ κοντά σχεδιαστικά με το Vision X Concept που ανέλαβε να το συστήσει από την έκθεση της Γενεύης τον περασμένο Μάρτιο, εστιάζοντας σε μια αιχμηρότερη αισθητική σε σχέση με τα Karoq και Kodiaq καθώς η στόχευση του θα είναι σε ένα νεανικότερο και πιο στυλιστικά ενσυνείδητο κοινό.
«Το νέο SUV μοντέλο θα υπακούει στις ανάγκες των δυνάμει ιδιοκτήτων του οι οποίοι θα έχουν στη διάθεσή τους όλα τα πλεονεκτήματα της κατηγορίας, όπως οι μεγάλες διαστάσεις, η ψηλή θέση οδήγησης, η ευρυχωρία χωρίς ωστόσο αυτά να προϋποθέτουν την παρουσία ενός μεγάλου κυβισμού συνόλου ή την τετρακίνηση», διευκρίνισε ο επικεφαλής της Skoda.
Υπό το παραπάνω σκεπτικό αν και η αρχιτεκτονική όπου θα βασίζεται το νέο μοντέλο μπορεί να υποστηρίξει τετρακίνηση, η Skoda δεν αναμένεται να την συμπεριλάβει στις επιλογές του νέου της «baby SUV». Σε ό,τι αφορά τους κινητήρες, το νέο SUV θα διατεθεί με τους νεότερης τεχνολογίας, «μικρούς» κινητήρες του ομίλου VW με την πλειονότητα των εκδόσεων να εξοπλίζονται με το νέο τρικύλινδρο κινητήρα βενζίνης 1,0 λίτρου σε εκδοχές ισχύος από 95 έως 115 ίππους.
Για όσους επιθυμούν μεγαλύτερη ισχύ, το παρών στην γκάμα θα δώσει επίσης ο τετρακύλινδρος κινητήρας βενζίνης του 1,5 λίτρου με απόδοση 150 ίππους ενώ τις επιλογές αναμένεται να συμπληρώσει ο TDI των 1,6 λίτρων. Σε δεύτερο χρόνο δεν θα πρέπει να αποκλειστεί το ενδεχόμενο προσθήκης μιας νέας έκδοσης με plug-in υβριδική τεχνολογία.
Ωστόσο, όπως είναι ήδη γνωστό η αρχή σε ό,τι αφορά τη συγκεκριμένη τεχνολογία θα γίνει με την plug-in υβριδική έκδοση του Superb η οποία αναμένεται το 2019 και θα συνδυάζει κινητήρα βενζίνης 1,5 λίτρου με ηλεκτρικό μοτέρ, αποδίδοντας 245 ίππους.
Σε ό,τι αφορά τα υπόλοιπα ηλεκτρικά σχέδια της Skoda, όπως έχει γίνει επίσης γνωστό, την άφιξη του plug-in υβριδικού Superb θα ακολουθήσει μια αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση του Citigo η οποία μάλιστα, σύμφωνα με τις συστάσεις, θα προσφέρει σημαντικά μεγαλύτερη αυτονομία από το ήδη υφιστάμενο γερμανικό alter ego του, VW e-up!, και η οποία αναμένεται να φτάνει τα 300 χλμ.
Εκτός από τα παραπάνω, η Skoda αναμένεται να λανσάρει ακόμα επτά μοντέλα με κάποιου είδους ηλεκτρική τεχνολογία έως το 2020 προετοιμάζοντας το αποδοτικότερο μέλλον της.
Επιστρέφοντας στη διεύρυνση της γκάμας των SUV, το νέο μικρό μοντέλο η διάθεσή του οποίου θα ξεκινήσει πριν το τέλος του 2019 θα αποτελέσει μέρος της πιο φιλόδοξης προϊοντικής πολιτικής της Skoda των τελευταίων ετών η οποία προβλέπει 20 νέα και ανανεωμένα μοντέλα έως το 2020, πολλά εκ των οποίων όπως σημείωσε ο Bernard Maier θα είναι ιδιαζόντως ριζοσπαστικά.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Με 97 η 22η Ανάβαση Κύμης ...

Η πόλη της Κύμης κινείται σε αγωνιστικούς ρυθμούς καθώς στις 25 και 26 Μαΐου θα φιλοξενήσει τον τρίτο γύρο του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Αναβάσεων και Ιστορικών Αυτοκινήτων, καθώς και το δεύτερο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Crosscar. Η Ανάβαση Κύμης “Γιάννης Ηλιόπουλος” ως είθισται διοργανώνεται από το Αθλητικό Σωματείο Start Line, υπό την αιγίδα του Δήμου Κύμης-Αλιβερίου και διεξάγεται στην φημισμένη διαδρομή των 52 στροφών με αφετηρία το λιμάνι της Κύμης και τερματισμό λίγο πριν την ομώνυμη πόλη. Περνώντας στο αγωνιστικό κομμάτι, που είναι και το πιο σημαντικό, οι φετινές συμμετοχές έφτασαν τις 97 (!) και διακρίνονται για την ποιότητά τους σε όλες τις Ομάδες και Κλάσεις. Με αυτόν τον τρόπο οι πρωταγωνιστές του θεσμού για ακόμη μία χρονιά έδειξαν με τον καλύτερο τρόπο πως αγαπούν την Ανάβαση Κύμης. Στην Ομάδα Ν , συναντάμε 23 συμμετοχές. Στην Κλάση Ν2, οι 12 αγωνιζόμενοι θα δώσουν τη δική τους μάχη για την επικράτηση, με τους Βίκτωρα και Πανάγγελο Ρέκκα, Κίμωνα Θέο, “ΑΣΤΡΙΟ” κα

BAJA GREECE 2024 - 11ο Rally Greece Offroad ...

Τέσσερις μέρες γεμάτες δράση, σκόνη και αδρεναλίνη στα βουνά της Δυτικής Μακεδονίας Με τη συμμετοχή 20 κορυφαίων αθλητών και ομάδων του μηχανοκίνητου αθλητισμού Offroad από ολόκληρο τον κόσμο, ξεκινά την Τετάρτη 22 Μαΐου στο Άργος Ορεστικό Καστοριάς ο δεύτερος αγώνας του Παγκοσμίου Κυπέλλου BAJA, το μεγαλύτερο αθλητικό γεγονός της Δυτικής Μακεδονίας και η δεύτερη μεγαλύτερη εκδήλωση μηχανοκίνητου αθλητισμού στην Ελλάδα μετά το Ράλλυ Ακρόπολις. Το πρόγραμμα του BAJA GREECE 2024 - 11ο Rally Greece Offroad φέτος περιλαμβάνει τέσσερις μέρες γεμάτες δράση, με τους αγωνιζόμενους να καλούνται να καλύψουν 820+ χιλιόμετρα εκ των οποίων τα 560 είναι ειδικές διαδρομές σε υψόμετρο έως και 1.950 μέτρα, διασχίζοντας ιδιαίτερα απαιτητικές διαδρομές με σημεία που θυμίζουν WRC. Μάλιστα, ο αγώνας περιλαμβάνει και μια ειδική διαδρομή 165 χλμ., η όποια θα είναι και η μεγαλύτερη που έγινε ποτέ στην Ελλάδα. Παράλληλα, κατά τη διάρκεια της διοργάνωσης θα διεξαχθεί και ο Εθνικός Αγώνας με διεθνείς συμμετοχές.

11ο Rally Sprint Αιγίου - Συμμετοχές ...