Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ο Saito κατέκτησε τις Σέρρες ...


Ο superstar του παγκόσμιου Drift, Daigo Saito, κατέκτησε τη νίκη και τον τίτλο του King of Nations Pro Series 2018 στην πίστα των Σερρών, ενώ νωρίτερα ένα μηχανικό πρόβλημα της BMW E36 του Χρήστου Χαντζαρά στέρησε από τον Έλληνα πρωταθλητή -και τους χιλιάδες θεατές- την πολυαναμενόμενη μάχη του με τον Ιάπωνα.
Το πρόβλημα στη BMW του Χαντζαρά παρουσιάστηκε νωρίς, από το Top16 κιόλας - στο οποίο είχε προκριθεί απ’ ευθείας με τον πρώτο χρόνο τις κατατακτήριες του Σαββάτου. Δεδομένου ότι ο κανονισμός απαγορεύει τις επιδιορθώσεις στο αυτοκίνητο μεταξύ πρώτου και δεύτερου γύρου, η προσπάθεια του Χαντζαρά να επαναλάβει την νίκη που πέτυχε πέρσι στον ίδιο αγώνα, και να βρεθεί αντιμέτωπος με τον Saito, έλαβε πρόωρο τέλος.


Παρόλα αυτά, ο Marco Zakouril με τη BMW M5 της Geos Drift Team ήταν εκπληκτικός σχεδόν σε κάθε του πέρασμα, και έφτασε με αρκετή άνεση στον τελικό. Παρότι έχασε τη νίκη από τον Saito, και από το θηριώδες Lexus SC430 των 1.200 ίππων, ο Τσέχος κατέκτησε τον τίτλο του King of Europe Pro Series 2018. Το βάθρο έκλεισε ο πρώτος οδηγός του ελληνισμού, ο Κύπριος Άνδρος Αντωνίου, που ήταν σε δαιμονιώδη φόρμα και ξεσήκωσε τα πλήθη!


Με αυτό του το αποτέλεσμα, ο Marco Zakouril εξασφάλισε τον τίτλο King of Europe Pro Series 2018, εμπρός από τον Ολλανδό Rick van Goethem και τον Γάλλο Axel François, με τα Nissan Skyline και S13 αντίστοιχα. Στους άτυχους της ημέρας συγκαταλέγεται και ο Ελβετός Yves Meyer, του οποίου η BMW M2 παρουσίασε επίσης μηχανικό πρόβλημα και έβαλε τέλος στις υψηλές βλέψεις που είχε μετά τη δεύτερη θέση χθες στα Qualifications.


Μείνετε συντονισμένοι στο http://results.kingofeurope.net για την ανακοίνωση των οριστικών αποτελεσμάτων των Grand Finals των King of Europe και King of Nations Pro Series.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1η Ανάβαση Πηλίου ...

Με 45 συμμετοχές θα πραγματοποιηθεί η 1η Ανάβαση Πηλίου. Ο αγώνας θα διεξαχθεί πρώτη φορά σε αυτή τη διαδρομή στον επαρχιακό δρόμο Άνω Λεχωνίων-Μηλέων. Η εκκίνηση ξεκινά από την διασταύρωση του Αγ.Βλασιου και τερματίζει σε 3.2χλμ προς τον Άγιο Γεώργιο που είναι πριν το πέταλο και τη διασταύρωση της Ι.Μ Αγίων Ταξιαρχών. Το Σάββατο το πρωί θα γίνει ο τεχνικός έλεγχος των αγωνιστικών αυτοκινήτων στην παραλία του Βόλου στο Πανεπιστήμιο όπου το ωράριο είναι 9:00-12:00. Μετά τις 13:00 οι αγωνιζόμενοι θα έχουν την δυνατότητα να πάνε προς τη διαδρομή της Ανάβασης και να στήσουν τα service τους. Ο χώρος του σέρβις είναι μετά τη γέφυρα του Παλαιοκάστρου (Πέστροφες). Εκατό μέτρα μετά τα σέρβις αρχίζει το warm up για περίπου 800 μέτρα ώστε να φτάσει στην εκκίνηση. Τα δοκιμαστικά θα αρχίσουν στις 16:00 (Λόγω των εκκλησιαστικών εκδηλώσεων που γίνονται στην Ι.Μ.). Το Σάββατο το βράδυ στις 21:00 θα γίνει η πανηγυρική εκκίνηση στην Κάτω Γατζέα. Εκει θα εκκινήσουν όλα τα αγωνιστικά αυτοκίνητα με την παρ

Ανάβαση Πιτίτσας – Χρήστος Μπαντούνας ...

Ο 4ος γύρος για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων του 2024, θα διεξαχθεί στις 22 και 23 Ιουνίου από τον ΑΟΠ (Αυτοκινητιστικός Όμιλος Πατρών), με την Ανάβαση Πιτίτσας, να είναι για ακόμα μία χρονιά στο καλεντάρι, επιβεβαιώνοντας πως είναι μία από τις πιο αγαπημένες όλων των οδηγών. Ο Αγώνας προσμετρά στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων αλλά και στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων Ιστορικών Αυτοκινήτων. Για το 2024 η Ανάβαση Πιτίτσας θα ονομαστεί «Ανάβαση Πιτίτσας – Χρήστος Μπαντούνας», στην μνήμη του Χρήστου Μπαντούνα που η μοίρα τον πήρε από κοντά μας τόσο νωρίς και άδικα. Μία από τις ιστορικότερες Αναβάσεις της χώρας μας, ρίχνει σημαία εκκίνησης, με την Ανάβαση Πιτίτσας να διεξάγεται από το 1973 και ο τίτλος «στυλοβάτης» του Ελληνικού Πρωταθλήματος δεν είναι άδικος. Ξεκίνησε το 1973 με νικητή τον «Λεωνίδα» που οδηγούσε ένα Πόρσε Καρέρα RSR, με την απόσταση του πρώτου αυτού αγώνα να ήταν 3,8 χιλιόμετρα. Η ανάβαση Πιτίτσας είναι αγώνας του πανελλήνιου πρωταθλήματος αναβάσεων και ο παλα

Ανάβαση Βαντέ ...

Με 20 συμμετοχές θα διεξαχθεί το διήμερο 15 και 16 Ιουνίου η 3η Ανάβαση Βαντέ από την ΑΛΑΧανίων, αγώνας που προσμετράει στο Κύπελλο Αναβάσεων Κρήτης.