Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Νέο Renault Captur plug-in ...


Μια plug-in υβριδική έκδοση σχεδιάζει η Renault για την γκάμα της νέας γενιάς του Captur η οποία αναμένεται από το 2019 φιλοδοξώντας να ενισχύσει περαιτέρω την θέση του μοντέλου η οποία σύμφωνα με τα στοιχεία πωλήσεων του 2017, αποτελεί την τρίτη δημοφιλέστερη πρόταση της γαλλικής φίρμας.
Εκτός της προφανούς επιπλέον επιλογής που συνεπάγεται η προσθήκη μιας plug-in υβριδικής έκδοσης στην γκάμα του γαλλικού crossover, αξίζει να σημειωθεί ότι θα πρόκειται για ένας νέας τεχνολογίας plug-in σύνολο τις πρώτες συστάσεις για το οποίο ανέλαβε να δώσει από την πρόσφατη έκθεση στο Παρίσι, ο επικεφαλής της Renault, Carlos Ghosn.
To εν λόγω σύνολο θα συνδυάσει την παρουσία ενός τετρακύλινδρου κινητήρα 1,6 λίτρων δια χειρός Nissan με ηλεκτρικό μοτέρ το οποίο αναλόγως τις απαιτήσεις θα λειτουργεί επικουρικά στο σύνολο εσωτερικής καύσης ή θα αναλαμβάνει εξολοκλήρου την κίνηση, τροφοδοτούμενο από μπαταρίες ιόντων λιθίου 9,8 kWh οι οποίες θα εξασφαλίζουν ηλεκτρική αυτονομία 50 χλμ.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η παραπάνω τεχνολογία αναμένεται να χρησιμοποιηθεί και από την νέα γενιά του Nissan Qashqai προσφέροντας μια αποδοτική εναλλακτική για το δημοφιλές crossover.
Πλην του νέου plug-υβριδικού συνόλου που θα ενταχθεί στην γκάμα του νέου Captur, το παρών θα δώσει και ο νέος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας του 1,3 λίτρου που εφοδιάζει ήδη τόσο το ανανεωμένο Kadjar που πραγματοποίησε την πρεμιέρα του στην έκθεση του Παρισιού όσο και το Nissan Qashqai προσφέροντας ισχύ από 140 έως 160 ίππους.
Σε ό,τι αφορά τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά της νέας γενιάς του Captur, εκτός από τους νέους κινητήρες, το γαλλικό crossover αναμένεται να ενισχύσει σημαντικά το τεχνολογικό προφίλ του εντάσσοντας σε αυτό μια ευρεία δέσμη συστημάτων, ασφάλειας και υποβοήθησης τα οποία θα του εξασφαλίζουν και τη δυνατότητα ημιαυτόνομης οδήγησης στα πρότυπα του αντίστοιχου συστήματος της Nissan, ProPilot οι λειτουργίες του οποίου θα έχουν αυξηθεί περαιτέρω.
Τις προδιαγραφές του νέου Captur θα συμπληρώσει μια σειρά από αυξημένες επιλογές σε επίπεδο εξοπλισμού άνεσης ο οποίος σε συνάρτηση και με τις αυξημένες διαστάσεις της νέας γενιάς του, αναμένεται να διαμορφώσει μια σημαντικά βελτιωμένη εκδοχή του τόσο σε επίπεδο ευρυχωρίας/πρακτικότητας όσο και τεχνολογικής ενσυνειδητότητας.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Με Ελληνικό άρωμα ...

Για πρώτη φορά στην εννιάχρονη ιστορία του το Πρωτάθλημα Tour European Rally (TER) περιλαμβάνει αγώνα στην Ελλάδα. Το 41o Ράλλυ Φθιώτιδος είναι ο τέταρτος γύρος αυτού του διεθνούς πρωταθλήματος που δημιουργήθηκε το 2016 και έχει αγκαλιάσει μερικούς από τους πιο ονομαστούς αγώνες της Ευρώπης με αίγλη και ιστορία. Εκτός από τον αγώνα της Φθιώτιδας, στο Tour European Rally περιλαμβάνονται φέτος ένας από τους θεμέλιους λίθους του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος, το Rally Antibes, το επίσης ονομαστό, χωμάτινο, Rally Azores, αλλά και τα νέα και ανερχόμενα Ράλλυ Λισαβώνας στην Πορτογαλία, Rally Sierra Morena στην Ισπανία και Rally Terra Sarda στη Σαρδηνία. Στο Tour European Rally μετέχουν καταξιωμένοι οδηγοί με διακρίσεις σε τοπικό και διεθνές επίπεδο. Πολυνίκης του θεσμού με δύο πρωταθλήματα είναι ο Πρωταθλητής Ιταλίας και Ευρώπης Giandomenico Basso, ενώ πρωταθλητές έχουν αναδειχθεί και ο Πρωταθλητής Ευρώπης Hayden Paddon, o Πρωταθλητής Βρετανίας Osian Pryce κι ο Πρωταθλητής JWRC Simone Tempestini.

Alfa Romeo Junior Veloce ...

Ολοκληρώνοντας τις ιδιαίτερα απαιτητικές δοκιμές εξέλιξης της Junior, του ολοκαίνουργιου B-SUV της Alfa Romeo, οι μηχανολόγοι της μάρκας κατάφεραν να αυξήσουν τη μέγιστη ισχύ της κορυφαίας έκδοσης Veloce στους 280 CV και την ροπή στα 345 Nm. Η συγκεκριμένη εκδοχή του ηλεκτρικού κινητήρα έχει δεχτεί τη φροντίδα της Alfa Romeo και κάνει ντεμπούτο στην Junior που εξελίχθηκε στις εγκαταστάσεις του Balocco Proving Ground. Εκεί δηλαδή όπου οι καλύτεροι μηχανολόγοι και οδηγοί της μάρκας ρυθμίζουν με πάθος ακόμα και την παραμικρή λεπτομέρεια θρυλικών μοντέλων όπως οι 4C, 8C, Giulia & Stelvio Quadrifoglio, Giulia GTA και 33 Stradale. Μεταξύ των διαδρομών του Ιταλικού οδηγικού παραδείσου είναι και η χάραξη “Langhe” που ξεπερνά τα 20 km σε μήκος και προσομοιάζει τέλεια τις πλέον απαιτητικές συνθήκες που μπορεί να συναντήσει κάποιος στο δρόμο. Μάλιστα, δημοσιογράφοι από ολόκληρο τον κόσμο θα έχουν σε λίγες ημέρες τη δυνατότητα για πρώτη φορά να οδηγήσουν στη συγκεκριμένη διαδρομή, παράλληλα με

Λίγο πριν το GO ...

Η εκκίνηση του διεθνούς Ράλλυ Φθιώτιδος απέχει μόλις 10 ημέρες! Ο αγώνας, που φέτος συμπληρώνει 41 χρόνια ζωής, περιλαμβάνεται για πρώτη φορά στο καλεντάρι του Tour European Rally (TER) και θα διεξαχθεί με επίκεντρο την Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας το τριήμερο από τις 28 έως τις 30 Ιουνίου. Η προσωρινή λίστα συμμετοχών περιλαμβάνει και αγωνιζόμενους από το εξωτερικό, γεγονός που θα προσδώσει ιδιαίτερη λάμψη στον αγώνα, ο οποίος εκτός από το TER και το TER Historic, προσμετράει και στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ασφάλτου, όντας ο δεύτερος γύρος του θεσμού. Παράλληλα, αποτελεί τον δεύτερο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων (συντελεστής 2), τον δεύτερο γύρο του  Κυπέλλου  αυτοκινήτων Legends (συντελεστής 2) και τον δεύτερο γύρο του Κυπέλλου Ασφάλτου Ιστορικών αυτοκινήτων (συντελεστής 2). Ο αγώνας είναι διήμερος και αποτελείται από 138 αγωνιστικά χιλιόμετρα, έτοιμα να προσφέρουν ισχυρές δόσεις αδρεναλίνης σε συμμετέχοντες και θεατές. Αξίζει να σημειωθεί πως η περίο