Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η Opel κατακτά τον 4ο τίτλο στο FIA ERC Junior ...


Ο Λετονός Mārtiņš Sesks κατακτά τον τίτλο του FIA ERC Junior U27 με το ADAM R2 πριν την ολοκλήρωση της αγωνιστικής χρονιάς.
Ο έτερος οδηγός της Opel, Tom Kristensson, πανηγυρίζει την πρώτη του νίκη στο Junior ERC στο Ράλι Πολωνίας.
Η ADAC Opel Rallye Junior Team προηγείται στην κατάταξη των Ομάδων.


Το Ράλι Πολωνίας στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία για την ομάδα της ADAC Opel Rallye Junior. Παρότι ο 19χρονος Λετονός Mārtiņš Sesks δεν πήρε κανένα βαθμό στον προτελευταίο γύρο του Πρωταθλήματος FIA ERC Junior U27, εξασφάλισε για λογαριασμό της Opel τον τέταρτο συνεχόμενο τίτλο οδηγών στο κορυφαίο Πρωτάθλημα Ράλι για νέους οδηγούς στην Ευρώπη. Ο έτερος οδηγός της ομάδας, ο 27χρονος Σουηδός Tom Kristensson πανηγύρισε την πρώτη του νίκη στο FIA ERC Junior U27, η οποία τον φέρνει στη δεύτερη θέση της κατάταξης πριν τον τελευταίο αγώνα της χρονιάς. Επίσης, η Ομάδα ADAC Opel Rallye Junior διατηρεί μεγάλες πιθανότητες κατάκτησης του αντίστοιχου τίτλου Ομάδων.
Όμως ο χωμάτινος αγώνας που διαδραματίστηκε γύρω από την πόλη Mikolajki στην περιοχή της Μασουρίας δεν εξελίχτηκε σύμφωνα με τα σχέδια του άρτι εστεμμένου Πρωταθλητή Ευρώπης και του συνοδηγού του Renārs Francis. Ο Sesks προηγείτο μέχρι την τέταρτη ειδική διαδρομή το Σάββατου, στην οποία βγήκε από το δρόμο και αναγκάστηκε να εγκαταλείψει στο πρώτο σκέλος. Το ADAM R2 επισκευάστηκε ταχύτατα από τους μηχανικούς της ADAC Opel Rallye Junior Team κι έτσι ο νεαρός Λετονός επέστρεψε στον αγώνα την επόμενη μέρα και μάλιστα με εντυπωσιακό τρόπο, καθώς κέρδισε δύο συνεχόμενες ειδικές διαδρομές πριν εγκαταλείψει και πάλι από ατύχημα στην ειδική διαδρομή 12 για να αναχωρήσει τελικά με μηδέν βαθμούς από το Ράλι Πολωνίας.
Σύμφωνα με τον κανονισμό του Πρωταθλήματος FIA ERC Junior U27, από τους έξι συνολικά αγώνες, μόνο τέσσερις προσμετρούν στην τελική κατάταξη οδηγών. Αυτό σημαίνει ότι ο Sesks έχει τη δυνατότητα να αφαιρέσει το Ράλι Πολωνίας από τη βαθμολογία του χωρίς να χάσει την πρώτη θέση στην κατάταξη στον τελευταίο αγώνα της χρονιάς, ο οποίος θα διεξαχθεί στη Λετονία, στα μέσα Οκτωβρίου. Από την πλευρά του, ο Kristensson, για να μπορούσε να διεκδικήσει τον τίτλο από τον ομόσταυλό του, θα έπρεπε όχι μόνο να  νικήσει το Ράλι Πολωνίας, αλλά και τα επιμέρους σκέλη του αγώνα. Όμως, ο Kristensson έχασε το 2ο σκέλος της Κυριακής από τον Ισπανό αντίπαλό του Efrén Llarena με αποτέλεσμα να συγκεντρώσει «μόλις» 38 βαθμούς συνολικά αντί για το μέγιστο των 39 βαθμών. Ο συγκεκριμένος βαθμός είναι που του στερεί τώρα τη δυνατότητα να διεκδικήσει τον τίτλο από τον Sesks στον τελευταίο αγώνα.
Με ανάμικτα συναισθήματα μίλησε ο Mārtiņš Sesks για τη μεγαλύτερη επιτυχία της καριέρας του: «Είμαι πραγματικά ευτυχής που κατέκτησα τον τίτλο. Για άλλη μια φορά, μαζί με την ADAC Opel Rallye Junior Team καταφέραμε να επιδείξουμε τις τεράστιες δυνατότητες του ADAM R2. Σίγουρα θα προτιμούσα να γιορτάσω το θρίαμβο αυτό με ένα καλό αποτέλεσμα. Ατυχώς, το Ράλι δεν εξελίχτηκε σύμφωνα με τα σχέδιά μας. Είμασταν γρήγοροι, όμως τα δύο λάθη που κάναμε ήταν υπερβολικά. Λυπάμαι ειλικρινά, ιδιαίτερα για την ομάδα μου που προετοίμασε το κατεστραμμένο αυτοκίνητο το Σάββατο και έκανε τα αδύνατα δυνατά να μπούμε στον αγώνα την Κυριακή. Θα ήθελα να τους ευχαριστήσω όλους για τις ακούραστες προσπάθειες που κατέβαλαν. Χωρίς εκείνους, αυτός ο τίτλος δεν θα ήταν μπορούσε να επιτευχθεί». 
Ο Tom Kristensson και ο συνοδηγός του Henrik Appelskog ήταν κατενθουσιασμένοι με το αποτέλεσμα που έφεραν. «Άργησε αλλά ήρθε», είπε ο περσινός Πρωταθλητής του ADAC Opel Rallye Cup για την πρώτη του νίκη στο Junior ERC για λογαριασμό της ADAC Opel Rallye Junior Team. «Πραγματικά ευχαριστήθηκα αυτό το Ράλι με τις πολύ γρήγορες, χωμάτινες ειδικές διαδρομές. Το να οδηγούμε στο απόλυτο όριο εδώ το ADAM R2 ήταν σκέτη απόλαυση. Η μάχη με τον Llarena και τον teammate μου ήταν απίστευτα διασκεδαστική. Κρίμα που ο Mārtiņš βγήκε νωρίς από τον αγώνα, θα προτιμούσα να παλέψουμε μαζί για τη νίκη μέχρι το τέλος. Είμαι χαρούμενος για εκείνον. Ήταν πολύ δυνατός όλη τη χρονιά και άξιζε τον τίτλο».
Ο Διευθυντής της Opel Motorsport Jörg Schrott ήταν επίσης χαρούμενος με το αποτέλεσμα του χωμάτινου αγώνα: «Συγχαρητήρια στο Mārtiņš, ο οποίος παρουσίασε απίστευτη πρόοδο κατά τη διάρκεια της χρονιάς. Δεν είναι μόνο ένα πολύ μεγάλο ταλέντο αλλά και ένας έξυπνος οδηγός που θέλει διαρκώς να μαθαίνει και δουλεύει σκληρά με τον εαυτό του. Είμαι επίσης χαρούμενος για τον Tom, που αντιμετώπισε διάφορες ατυχίες μέσα στη χρονιά, όμως εδώ απέδειξε τι μπορεί να κάνει, ειδικά στο χώμα. Και αυτός ο τέταρτος συνεχόμενος τίτλος στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Junior είναι η καλύτερη απόδειξη των τεράστιων δυνατοτήτων της Opel Rallye Junior Team και βεβαίως του ADAM R2».
Ο έκτος και τελευταίος για φέτος αγώνας του FIA ERC Junior U27 διεξάγεται στις 12 με 14 Οκτωβρίου στα πλαίσια του Rally Liepāja, στην περιοχή του ομώνυμου λιμανιού της Λετονίας. Το φινάλε της αγωνιστικής χρονιάς θα γραφτεί στην πατρίδα του νέου Ευρωπαίου Πρωταθλητή Junior. Ο πατέρας μάλιστα του Mārtiņš, Uldis Sesks, είναι ο δήμαρχος της Liepāja.


Κατάταξη FIA ERC Junior U27 μετά από 5 εκ των 6 αγώνων:

1. Sesks 132 βαθμοί (Πρωταθλητής Ευρώπης); 2. Kristensson 111, 3. Llarena 97, 4. Gago 67, 5. Vita 67; 6. Wagner 60, 7. Munnings 53, 8. Broz 37, 9. Hokkanen 36; 10. Stengg 21, 11. Blach Nuñez 15.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου ...

Λιγότερο από ένας μήνας απομένει για το 1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου που θα διοργανωθεί στην περιοχή της επαρχίας Αγιάς. Οι αγώνες ράλλυ επιστρέφουν μετά από χρόνια στο νομό Λάρισας και οι διοργανωτές έχουν ξεκινήσει από την αρχή της χρονιάς τις προετοιμασίες για να προσφέρουν ένα άρτιο αποτέλεσμα. Την ευθύνη έχει αναλάβει η Λέσχη Αυτοκινήτου Μοτοσυκλέτας Καλλιθέας Ελασσόνας (Λ.Α.Μ.Κ.Ε.) με συνδιοργανωτή το Δήμο Αγιάς ενώ τελεί και υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Κέντρο του αγώνα θα είναι η πόλη της Αγιάς. Το Σάββατο 18 Μαΐου θα διεξαχθεί ο τεχνικός έλεγχος και η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της πόλης ενώ στο δημοτικό Parking θα εγκατασταθεί το Service Park. Την Κυριακή 19 Μαΐου τα πληρώματα θα αγωνιστούν στην ειδική διαδρομή των 12.3 χιλιομέτρων η οποία θα επαναληφθεί τρεις φορές, φτάνοντας έτσι συνολικά τα 36.9 χιλιόμετρα. Αντίστοιχα το σύνολο των απλών διαδρομών 61,2 χιλιόμετρα (20,4 Χ 3). Η απονομή των κυπέλλων θα γίνει στην κεντρική πλατεία της Μελιβοίας, ένα πρ

1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου ...

Με 17 συμμετοχές θα διεξαχθεί το διήμερο 18 και 19 Μαΐου το 1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου, δεύτερος γύρος του Κυπέλλου Ράλλυ Ασφάλτου Βορείου Ελλάδος.

44ο Ολυμπιακό Ράλλυ - Πανηγυρική Εκκίνηση ...

Κατάμεστη ήταν η Κεντρική Πλατεία Πύργου, η οποία το βράδυ του Σαββάτου φιλοξένησε την Πανηγυρική Εκκίνηση του 44ου Ολυμπιακού Ράλλυ. Το κοινό γνώρισε από κοντά τα 50 πληρώματα που την Κυριακή θα ριχτούν στη μάχη με το χρόνο, φωτογραφήθηκε μαζί τους και χειροκρότησε όλους τους αγωνιζόμενους που θα συμμετάσχουν στον δεύτερο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Χώματος. Το παρών έδωσαν στην εκδήλωση πλήθος τοπικών αρχόντων του τόπου, οι οποίοι με τη σειρά τους ευχήθηκαν καλή επιτυχία στα πληρώματα. Διοργανωτής του αγώνα είναι το Αθλητικό Σωματείο Αγωνιστική Ολυμπιακή Λέσχη Αυτοκινήτου Πύργου (ΑΟΛΑΠ). Συνδιοργανωτές είναι η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος (Περιφερειακή Ενότητα Ηλείας), η Π.Ε.Δ.Δ.Ε (Περιφερειακή Ένωση Δήμων Δυτικής Ελλάδος), ο Δήμος Πύργου και ο Δήμος Αρχαίας Ολυμπίας. Στο πλευρό των διοργανωτών βρίσκονται ο Δήμος Ανδρίτσαινας-Κρεσταίνων και ο Δήμος Ζαχάρως. Θεσμικοί υποστηρικτές είναι το Επιμελητήριο Ηλείας, ο Εμπορικός Σύλλογος Πύργου, Ερμής και η Δημοτική Επιχείρηση Πύργ