Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η Opel κατακτά τον 4ο τίτλο στο FIA ERC Junior ...


Ο Λετονός Mārtiņš Sesks κατακτά τον τίτλο του FIA ERC Junior U27 με το ADAM R2 πριν την ολοκλήρωση της αγωνιστικής χρονιάς.
Ο έτερος οδηγός της Opel, Tom Kristensson, πανηγυρίζει την πρώτη του νίκη στο Junior ERC στο Ράλι Πολωνίας.
Η ADAC Opel Rallye Junior Team προηγείται στην κατάταξη των Ομάδων.


Το Ράλι Πολωνίας στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία για την ομάδα της ADAC Opel Rallye Junior. Παρότι ο 19χρονος Λετονός Mārtiņš Sesks δεν πήρε κανένα βαθμό στον προτελευταίο γύρο του Πρωταθλήματος FIA ERC Junior U27, εξασφάλισε για λογαριασμό της Opel τον τέταρτο συνεχόμενο τίτλο οδηγών στο κορυφαίο Πρωτάθλημα Ράλι για νέους οδηγούς στην Ευρώπη. Ο έτερος οδηγός της ομάδας, ο 27χρονος Σουηδός Tom Kristensson πανηγύρισε την πρώτη του νίκη στο FIA ERC Junior U27, η οποία τον φέρνει στη δεύτερη θέση της κατάταξης πριν τον τελευταίο αγώνα της χρονιάς. Επίσης, η Ομάδα ADAC Opel Rallye Junior διατηρεί μεγάλες πιθανότητες κατάκτησης του αντίστοιχου τίτλου Ομάδων.
Όμως ο χωμάτινος αγώνας που διαδραματίστηκε γύρω από την πόλη Mikolajki στην περιοχή της Μασουρίας δεν εξελίχτηκε σύμφωνα με τα σχέδια του άρτι εστεμμένου Πρωταθλητή Ευρώπης και του συνοδηγού του Renārs Francis. Ο Sesks προηγείτο μέχρι την τέταρτη ειδική διαδρομή το Σάββατου, στην οποία βγήκε από το δρόμο και αναγκάστηκε να εγκαταλείψει στο πρώτο σκέλος. Το ADAM R2 επισκευάστηκε ταχύτατα από τους μηχανικούς της ADAC Opel Rallye Junior Team κι έτσι ο νεαρός Λετονός επέστρεψε στον αγώνα την επόμενη μέρα και μάλιστα με εντυπωσιακό τρόπο, καθώς κέρδισε δύο συνεχόμενες ειδικές διαδρομές πριν εγκαταλείψει και πάλι από ατύχημα στην ειδική διαδρομή 12 για να αναχωρήσει τελικά με μηδέν βαθμούς από το Ράλι Πολωνίας.
Σύμφωνα με τον κανονισμό του Πρωταθλήματος FIA ERC Junior U27, από τους έξι συνολικά αγώνες, μόνο τέσσερις προσμετρούν στην τελική κατάταξη οδηγών. Αυτό σημαίνει ότι ο Sesks έχει τη δυνατότητα να αφαιρέσει το Ράλι Πολωνίας από τη βαθμολογία του χωρίς να χάσει την πρώτη θέση στην κατάταξη στον τελευταίο αγώνα της χρονιάς, ο οποίος θα διεξαχθεί στη Λετονία, στα μέσα Οκτωβρίου. Από την πλευρά του, ο Kristensson, για να μπορούσε να διεκδικήσει τον τίτλο από τον ομόσταυλό του, θα έπρεπε όχι μόνο να  νικήσει το Ράλι Πολωνίας, αλλά και τα επιμέρους σκέλη του αγώνα. Όμως, ο Kristensson έχασε το 2ο σκέλος της Κυριακής από τον Ισπανό αντίπαλό του Efrén Llarena με αποτέλεσμα να συγκεντρώσει «μόλις» 38 βαθμούς συνολικά αντί για το μέγιστο των 39 βαθμών. Ο συγκεκριμένος βαθμός είναι που του στερεί τώρα τη δυνατότητα να διεκδικήσει τον τίτλο από τον Sesks στον τελευταίο αγώνα.
Με ανάμικτα συναισθήματα μίλησε ο Mārtiņš Sesks για τη μεγαλύτερη επιτυχία της καριέρας του: «Είμαι πραγματικά ευτυχής που κατέκτησα τον τίτλο. Για άλλη μια φορά, μαζί με την ADAC Opel Rallye Junior Team καταφέραμε να επιδείξουμε τις τεράστιες δυνατότητες του ADAM R2. Σίγουρα θα προτιμούσα να γιορτάσω το θρίαμβο αυτό με ένα καλό αποτέλεσμα. Ατυχώς, το Ράλι δεν εξελίχτηκε σύμφωνα με τα σχέδιά μας. Είμασταν γρήγοροι, όμως τα δύο λάθη που κάναμε ήταν υπερβολικά. Λυπάμαι ειλικρινά, ιδιαίτερα για την ομάδα μου που προετοίμασε το κατεστραμμένο αυτοκίνητο το Σάββατο και έκανε τα αδύνατα δυνατά να μπούμε στον αγώνα την Κυριακή. Θα ήθελα να τους ευχαριστήσω όλους για τις ακούραστες προσπάθειες που κατέβαλαν. Χωρίς εκείνους, αυτός ο τίτλος δεν θα ήταν μπορούσε να επιτευχθεί». 
Ο Tom Kristensson και ο συνοδηγός του Henrik Appelskog ήταν κατενθουσιασμένοι με το αποτέλεσμα που έφεραν. «Άργησε αλλά ήρθε», είπε ο περσινός Πρωταθλητής του ADAC Opel Rallye Cup για την πρώτη του νίκη στο Junior ERC για λογαριασμό της ADAC Opel Rallye Junior Team. «Πραγματικά ευχαριστήθηκα αυτό το Ράλι με τις πολύ γρήγορες, χωμάτινες ειδικές διαδρομές. Το να οδηγούμε στο απόλυτο όριο εδώ το ADAM R2 ήταν σκέτη απόλαυση. Η μάχη με τον Llarena και τον teammate μου ήταν απίστευτα διασκεδαστική. Κρίμα που ο Mārtiņš βγήκε νωρίς από τον αγώνα, θα προτιμούσα να παλέψουμε μαζί για τη νίκη μέχρι το τέλος. Είμαι χαρούμενος για εκείνον. Ήταν πολύ δυνατός όλη τη χρονιά και άξιζε τον τίτλο».
Ο Διευθυντής της Opel Motorsport Jörg Schrott ήταν επίσης χαρούμενος με το αποτέλεσμα του χωμάτινου αγώνα: «Συγχαρητήρια στο Mārtiņš, ο οποίος παρουσίασε απίστευτη πρόοδο κατά τη διάρκεια της χρονιάς. Δεν είναι μόνο ένα πολύ μεγάλο ταλέντο αλλά και ένας έξυπνος οδηγός που θέλει διαρκώς να μαθαίνει και δουλεύει σκληρά με τον εαυτό του. Είμαι επίσης χαρούμενος για τον Tom, που αντιμετώπισε διάφορες ατυχίες μέσα στη χρονιά, όμως εδώ απέδειξε τι μπορεί να κάνει, ειδικά στο χώμα. Και αυτός ο τέταρτος συνεχόμενος τίτλος στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Junior είναι η καλύτερη απόδειξη των τεράστιων δυνατοτήτων της Opel Rallye Junior Team και βεβαίως του ADAM R2».
Ο έκτος και τελευταίος για φέτος αγώνας του FIA ERC Junior U27 διεξάγεται στις 12 με 14 Οκτωβρίου στα πλαίσια του Rally Liepāja, στην περιοχή του ομώνυμου λιμανιού της Λετονίας. Το φινάλε της αγωνιστικής χρονιάς θα γραφτεί στην πατρίδα του νέου Ευρωπαίου Πρωταθλητή Junior. Ο πατέρας μάλιστα του Mārtiņš, Uldis Sesks, είναι ο δήμαρχος της Liepāja.


Κατάταξη FIA ERC Junior U27 μετά από 5 εκ των 6 αγώνων:

1. Sesks 132 βαθμοί (Πρωταθλητής Ευρώπης); 2. Kristensson 111, 3. Llarena 97, 4. Gago 67, 5. Vita 67; 6. Wagner 60, 7. Munnings 53, 8. Broz 37, 9. Hokkanen 36; 10. Stengg 21, 11. Blach Nuñez 15.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Σ.Ο.Α.Α. 2024 ...

 

Ανάβαση Ψάθας - Δοκιμές ...

  Ομαλά κύλησε η διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμών στην Ανάβαση Ψάθας που έλαβε χώρα το Σάββατο. Οι οδηγοί πραγματοποίησαν και τα 3 προγραμματισμένα ανεβάσματα και πλέον είναι έτοιμοι να ριχτούν στη μάχη με το χρόνο στη δεύτερη πρωταθληματική Ανάβαση της χρονιάς. Διοργανωτής του αγώνα είναι το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.), με την αμέριστη συμπαράσταση του Δήμου Μάνδρας-Ειδυλλίας. Χορηγός του αγώνα είναι η Seajets και το il Desto Group. Ο Μάριος Ηλιόπουλος χωρίς να πιέσει ιδιαίτερα ήταν ο ταχύτερος στη διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμών στη Formula Saloon , οδηγώντας ένα Ford Fiesta και την Κυριακή θα κινηθεί με στόχο να προσφέρει θέαμα στους φίλους του αθλήματος που θα βρεθούν στις στροφές της Ανάβασης Ψάθας. Τον περσινό πρωταθλητή της κατηγορίας ακολούθησαν οι «Κανέλλος» (Peugeot 106) και Θανάσης Κοράκης (Nissan Silvia). Αίτημα για να αγωνιστεί την Κυριακή στον αγώνα έκανε ο Καλαματιανός Νικόλαος Παπαδόπουλος (Ford Escort MKII) που δεν σ

3ος Γύρος Λαμία ...

Πλησιάζουν οι μέρες για το διήμερο της μεγάλης γιορτής του ελληνικού μηχανοκίνητου αθλητισμού στη Λαμία στις 11-12 Μαΐου, και ήδη το ενδιαφέρον όλων για τον αγώνα “DRIFT ΛΑΜΙΑΣ 2024”, είναι τεράστιο. Οι διαδικασίες διοργάνωσης του αγώνα “DRIFT ΛΑΜΙΑΣ 2024”, 3ου γύρου του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Drift για το 2024 στις 11-12 Μαΐου προχωρούν με γρήγορο ρυθμό από την Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Λαμίας (Α.Λ.Α.Λ.), σε συνδιοργάνωση με την ΠΕ Φθιώτιδος, τον μεγάλο οικοδεσπότη Δήμο Λαμιέων, αλλά και το Επιμελητήριο Φθιώτιδος, ο αγώνας ο οποίος θα διεξαχθεί στις εγκαταστάσεις της Πανελλήνιας Έκθεσης Λαμίας, αναμένεται να κλέψει τις εντυπώσεις και να χαρίσει πλούσιο θέαμα σε όλους τους φίλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού της χώρας, όντας πλέον θεσμός, μετά την εξαιρετική επιτυχία της προηγούμενης χρονιάς με τις θετικότατες εντυπώσεις σε θεατές και αγωνιζομένους. Οι συμμετοχές του αγώνα “DRIFT ΛΑΜΙΑΣ 2024”, 3ου γύρου του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Drift για το 2024, ανοίγουν σήμερα Τετάρτη 24 Α