Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

FIA Hill Climb Masters 2018 ...


Η Ελληνική είναι μία από τις 20 εθνικές ομάδες και οι Έλληνες οδηγοί 8 από τους συνολικά 175, που θα αγωνιστούν στη μεγάλη ευρωπαϊκή γιορτή των Αναβάσεων, στην τρίτη επανάληψη του FIA Hill Climb Masters 2018, στις 12-14 Οκτωβρίου στο Gubbio της Ιταλίας.
Τέσσερις από τους οκτώ Έλληνες οδηγούς, στο μεταξύ, θα συνθέσουν την ελληνική ομάδα που θα συμμετάσχει στο Κύπελλο Εθνών (Nation's Cup): πρόκειται για τους Παναγιώτη Ηλιόπουλο, Γιώργο Κεχαγιά, Παναγιώτη Λιώρη και Παναγιώτη Σολδάτο.
Από την οκταμελή ελληνική αποστολή που θα ταξιδέψει την επόμενη εβδομάδα στην κεντρική Ιταλία, οι πέντε οδηγοί θα συμμετάσχουν στην κατηγορία OpenTCGT - κατηγορία που περιλαμβάνει αυτοκίνητα Touring ή GT με βάση τους εθνικούς κανονισμούς της Ομοσπονδίας της κάθε χώρας.


Οι πέντε οδηγοί της κατηγορίας αυτής είναι ο Παναγιώτης Ηλιόπουλος με τη Ferrari 458 Challenge  (στην OpTCGT 4500), o Παναγιώτης Λιώρης με το Ford Escort WRC και ο Παναγιώτης Σολδάτος με το Ford Fiesta Turbo στην OpTCGT 2000t, καθώς και οι Τρύφωνας Χασάπης (Citroen AX Sport) και Ιωακείμ Θέος (Peugeot 106 S16) στα 1800 και 1600 κυβικά αντίστοιχα της ίδιας κατηγορίας.
Στην Κλάση Ε1 της Κατηγορίας Open αυτοκινήτων Παραγωγής εμπίπτει το Ford Sierra RS500 του Γιώργου Κεχαγιά (E1 2000t) και το Citroen Saxo VTS  του Βασίλη Ρέκκα (Ε1 1600), ενώ ο Σταμάτης Κατσίμης με το Mitsubishi Lancer Evo IX R4 θα διεκδικήσει μια καλή θέση στην κατηγορία S20, στην οποία εμπίπτουν όλα τα αυτοκίνητα προδιαγραφών R4, R5 και Super 2000.
Η συμμετοχή 175 οδηγών και 20 εθνικών ομάδων στο FIA Hill Climb Masters 2018 καταρρίπτει κάθε ρεκόρ συμμετοχής, σε σχέση με τις δύο προηγούμενες επαναλήψεις του θεσμού, στο Λουξεμβούργο το 2014 και στην Τσεχία το 2016. Η φετινή είναι η δεύτερη συμμετοχή της ελληνικής ομάδας, δύο χρόνια μετά την κατάκτηση της 4ης θέσης στο Κύπελλο Εθνών, στην Τσεχία.
Σύμφωνα με την οργάνωση, η φετινή τρίτη επανάληψη του αγώνα επιφυλάσσει πρωτόγνωρες μάχες, λόγω της πληθώρας των οδηγών - συμπεριλαμβανομένων και εκείνων που «σπανίως αφήνουν τα εδάφη της χώρας τους για να αγωνιστούν στο εξωτερικό, όπως είναι οι Έλληνες, οι Βρετανοί, οι Ρουμάνοι, οι Σλοβένοι και οι Μαλτέζοι».
Επιγραμματικά, οι κατηγορίες του αγώνα είναι η Κατηγορία 1 για αυτοκίνητα Παραγωγής (Group A, N και GT) και η Κατηγορία 2 για αγωνιστικά πρωτότυπα και μονοθέσια. Οι Κατηγορίες 3 και 4 είναι ανάλογες των δύο πρώτων, με τη διαφορά ότι περιλαμβάνουν αυτοκίνητα που εμπίπτουν στους επιμέρους τεχνικούς κανονισμούς της κάθε χώρας. 
Έτσι, το «Masters» είναι μια μοναδική ευκαιρία να δει κανείς αυτοκίνητα που συμμετέχουν στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Αναβάσεων απέναντι σε μονοθέσια του Βρετανικού Πρωταθλήματος ή σε πρωτότυπα του Pikes Peak, στην ίδια διαδρομή. Κι όσο για τα κλειστού τύπου αγωνιστικά αυτοκίνητα, η αναμέτρηση περιλαμβάνει «θηρία» όπως το Audi TTR DTM του Τσέχου Vladimir Vitver, τη BMW 320 του Jorg Weidinger  ή τη Mercedes SLK340 του Ελβετού Reto Meisel.  Οι κινητήρες Judd V8 των δύο τελευταίων θα αντηχούν, μεταξύ όλων των υπόλοιπων, στις πλαγιές των Απέννινων το επόμενο τριήμερο.
Τα GT και Touring Cars της Κατηγορίας 3, με προδιαγραφές των εθνικών πρωταθλημάτων, φέτος έχουν την τιμητική τους - έπειτα από δύο χρόνια στη σκιά της γενικότερης αντίστοιχης κατηγορίας. Αυτός είναι και ο λόγος που η κατηγορία είναι η πιο πολυπληθής, με 80 συμμετοχές μιας πληθώρας από Mitsubishi Lancer, Porsche, Ferrari, Lancia Delta Integrale, Audi Quattro, Subaru Impreza και Legacy, Lotus, BMW M3, καθώς και πολλών σπορ αυτοκινήτων μικρότερου κυβισμού που μπορούν να στοχεύουν ψηλά λόγω χαμηλού βάρους και οδηγικού ταλέντου.
Θυμίζουμε ότι το τριήμερο 12-14 Οκτωβρίου ο αγώνας θα μεταδίδεται σε LIVE Streaming από το επίσημο κανάλι της FIA στο YouTube (https://www.youtube.com/FIAOfficialVideo) , ενώ θα υπάρχει και συνεχής ροή πληροφοριών και οπτικοακουστικού υλικού από τις επίσημες σελίδες Facebook του αγώνα (www.facebook.com/FIAHCM) και της ελληνικής αποστολής της ΟΜΑΕ (www.facebook.com/HCMTeamGreece).

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...