Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Δράση ...


Οι συμμετέχοντες του SEAJETS ΣΟΑΑ Ενιαίου Skoda «γιορτάζουν» αυτό το Σαββατοκύριακο την συμμετοχή τους στον αγώνα του Αυτοκινητοδρομίου των Σερρών. Η εξαιρετική άσφαλτος της πίστας συνδυάζεται άψογα με τις εντυπωσιακές εγκαταστάσεις του αυτοκινητοδρομίου και τα παραπάνω στοιχεία, μαζί με τον μόνιμο ανταγωνισμό, σε αγωνιστικό επίπεδο καθιστούν τον 9ο και 10ο αγώνα του πρωταθλήματος, ιστορικής σημασίας.   
Στην μοναδική αγωνιστική ατμόσφαιρά που προσφέρουν τα παραπάνω αλλά και η διοργάνωση της Λέσχης Αυτοκινήτου και Μοτοσυκλέτας Σερρών, οι 14 οδηγοί ολοκλήρωσαν σήμερα δύο σκέλη ελεύθερων δοκιμών και ένα χρονομετρημένων. Από το πρωί ο Στράτος Κυρλαγκίτσης έδειξε πως έχει «ξεκλειδώσει» τα μυστικά της πίστας και κατάφερε να είναι ταχύτερος και στα δύο σκέλη των ελεύθερων. Μάλιστα σημείωσε και τον καλύτερο χρόνο από όσους καταγράφηκαν σήμερα με το 1:37.435 στο 2ο ελεύθερο. 
Στις χρονομετρημένες δοκιμές ωστόσο μίλησε η εμπειρία και ο Μίλτος Κύρκος με χρόνο 1:37.948 που σημείωσε στον 2ο γύρο του, εξασφάλισε την πρωτιά στην αυριανή εκκίνηση. Πίσω του Στράτος Κυρλαγκίτσης σημείωσε την καλύτερη επίδοση μεταξύ των Νέων, ενώ ο Στέφανος Καμιτσάκης στην πρώτη του επαφή με το Skoda Fabia 1.2 TSI του Ενιαίου θα ξεκινήσει από την Τρίτη θέση με τον 2ο καλύτερο χρόνο στους οδηγούς άνω των 30 ετών. 
Η αποκάλυψη ήρθε από τον Σπύρο Γαλεράκη της Skoda Μακρής που θα βρεθεί μια θέση πιο πίσω στην εκκίνηση, σημειώνοντας τον 2ο χρόνο ανάμεσα στους Νέους, εμπρός από τον Φίλιππο Καλέση, ο οποίος έμεινε τρία δέκατα πιο πίσω. Ακόμη πιο κοντά ήταν ο Γιάννης Χαραλαμπόπουλος που ολοκλήρωσε μόλις 36 χιλιοστά αργότερος από τον Καλέση, ενώ 39 χιλιοστά ήταν η διαφορά του Στάθη Κουκέα από τον Χαραλαμπόπουλο.
Οι δύο ταχύτεροι οδηγοί των δύο κατηγοριών βρέθηκαν στη Συνέντευξη Τύπου μετά το τέλος του αγώνα και απάντησαν στις ενδιαφέρουσες ερωτήσεις των δημοσιογράφων, ενώ στο πλαίσιο των τεχνικών ελέγχων ο Σ.Ο.Α.Α. και η οργάνωση προχώρησαν σε πολλαπλούς ελέγχους στους έξι πρώτους οδηγούς, χωρίς να υπάρχει το παραμικρό πρόβλημα. 

Ο 1ος αγώνας της Κυριακής ξεκινά στις 10:30 και ο 2ος στις 13:00. 

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

60 χρόνια Opel Design Centre...

Το 2024 είναι μία επετειακή χρονιά για την Opel, αφού η Γερμανική εταιρεία γιορτάζει 125 χρόνια στην κατασκευή αυτοκινήτων. Από το 1899, η μάρκα με έμβλημα τον Κεραυνό έχει καταστήσει την κινητικότητα προσιτή σε εκατομμύρια ανθρώπους, ενώ την ίδια στιγμή, συνεχίζει να εμπνέει το κοινό με τα καινοτόμα μοντέλα της. Σήμερα, το έμβλημα της Opel εκφράζει τη συναρπαστική πλευρά της μάρκας, καθώς και τον δρόμο της προς τον εξηλεκτρισμό. Το design είναι αυτό που ευθύνεται κατά κύριο λόγο για το πώς ένα αυτοκίνητο μπορεί να συναρπάσει από την πρώτη ματιά. Και εδώ, η Opel έθεσε γερές βάσεις, ακριβώς 60 χρόνια πριν. Το 1964, ξεκινά τη λειτουργία του στο Rüsselsheim το Opel Design Studio, το πρώτο κέντρο σχεδιασμού αυτοκινήτων στην Ευρώπη. Από τότε, είναι υπεύθυνο για τη συνεχώς εξελισσόμενη σχεδιαστική φιλοσοφία των μοντέλων παραγωγής της Opel. Οι σχεδιαστές έχουν επίσης δημιουργήσει πρωτοποριακά πρωτότυπα οχήματα, που δίνουν μια γεύση από το μέλλον της μάρκας, από το θρυλικό Opel Experimental GT

1000 Miglia ...

Από τις 11 έως και τις 15 Ιουνίου 2024 διεξάγεται στην Ιταλία και την κλασική πλέον διαδρομή Μπρέσια-Ρώμη-Μπρέσια, το 42ο “1000 Miglia” όπου πάνω από 400 κλασικά αυτοκίνητα λαμβάνουν μέρος. Περισσότερες από 50 Alfa Romeo συμμετέχουν στον «Πιο όμορφο αγώνα του κόσμου», όπως τον αποκαλούσε ο Enzo Ferrari. Η πιο ιδιαίτερη αφορά σε μια εξαιρετικά σπάνια 1900 Sport Spider του 1954, η οποία φέρει τον αριθμό «289». Πρόκειται για ένα ανοιχτό αγωνιστικό με 4κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα που απέδιδε 138 HP, κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων και πίσω άξονα De Dion. Χάρη στο βάρος των μόλις 880 kg και την εξαιρετική αεροδυναμική, μπορούσε να αναπτύξει ταχύτητα έως και 220 km/h ενώ τα δυναμικά χαρακτηριστικά της ήταν κορυφαία. Πίσω από το τιμόνι της βρίσκεται ο Nicola Larini, ο θρυλικός πιλότος που στη δεκαετία του 1990 μεσουράνησε στο DTM και το 1993 στέφθηκε πρωταθλητής με την Alfa Romeo 155 V6 TI. Ακόμα μια πολύ σπάνια παρουσία είναι μια 1900 Super Sprint του 1956 που συμμετέχει στον αγώνα με τ

20ο Ράλλυ Κορίνθου ...

Το Ράλλυ Κορίνθου στην επιστροφή του στο 60ό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ έπειτα από δύο χρόνια απουσίας, συγκέντρωσε 48 συμμετοχές! Ο αγώνας θα πραγματοποιηθεί από την Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Κορινθίας (ΑΛΑΚ) στις 15 και 16 Ιουνίου και πεδίο δράσης θα είναι δύο αγαπημένες «ακροπολικές» Ειδικές Διαδρομές, οι Άγιοι Θεόδωροι και τα Πίσια. Οι συμμετοχές χαρακτηρίζονται τόσο από την ποσότητα, όσο και από την ποιότητα, με τους πρωταγωνιστές του πρωταθλήματος να δίνουν το παρών στην Κόρινθο, σε ένα κρίσιμο σημείο για το θεσμό. Πρώτοι στον αγώνα θα εκκινήσουν οι Jourdan Serderidis-Frederic Miclotte με το ολοκαίνουριο Skoda Fabia RS Rally2 του οδηγού, οι οποίοι θα αγωνιστούν στο Ράλλυ Κορίνθου προκειμένου να κάνουν μια καλή προπόνηση ενόψει του εθνικού μας αγώνα, στον οποίο θα οδηγήσουν ένα Ford Puma της κορυφαίας κατηγορίας. Να αφήσουν πίσω τους τις ατυχίες που αντιμετώπισαν στους δύο πρώτους πρωταθληματικούς αγώνες θα επιδιώξουν οι Ιωάννης Παπαδημητρίου-Χρήστος Κουζιώνης, οι οποίοι θα κ