Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ένα βήμα ακόμα για τη Μοσχοκαρυά ...


Η SEAJETS Ανάβαση Μοσχοκαρυάς επανήλθε στο Valvoline Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων μετά από 9 χρόνια με ιδιαίτερο θέαμα από τους εκλεκτούς αγωνιζόμενους που συμπλήρωσαν τον αγώνα στην 20ή του επέτειο. Εξ αυτών, ο Μάριος Ηλιόπουλος (Ford Focus ST170) ήταν ο νικητής της Formula Saloon, ο Μιχάλης Ευθυμίου (Ford Escort RS Cosworth) της κατηγορίας Α και ο Χρήστος Λάππας (Peugeot 106 S16) της κατηγορίας Ε.
Παρά την πρωινή καταρρακτώδη βροχή στην πόλη της Λαμίας, και τον συννεφιασμένο ουρανό πάνω από την κοιλάδα του Σπερχειού, ο καιρός έμεινε στεγνός κι έτσι δεν παρενεβλήθη στις μάχες των τίτλων σε όλη τη διάρκεια του 7ου γύρου του φετινού Πρωταθλήματος.
Στη μάχη της Formula Saloon οι θεατές ατυχώς στερήθηκαν την πολυαναμενόμενη μάχη του Μ. Ηλιόπουλου με τον Κώστα Πατσουρέα, διότι ο δεύτερος αναγκάστηκε να εγκαταλείψει στο πρώτο σκέλος εξαιτίας προβλήματος στο σύστημα μετάδοσης που παρουσίασε το Mitsubishi Lancer EvoIX. Ο Μ. Ηλιόπουλος στην πρώτη του Ανάβαση είχε κατεβάσει τον απόλυτο χρόνο στο 1:58.71, ενώ στις δύο επόμενες θέσεις (τόσο της κατηγορίας όσο και της Formula Saloon Turbo) τον ακολούθησε ο Κώστας Λαζαρίδης (Mitsubishi Lancer EvoVIII) και ο Παναγιώτης Σολδάτος (Ford Fiesta 2.0 Turbo).
Η κατηγορία Α περιλάμβανε τη μονομαχία του Μιχάλη Ευθυμίου με τον Παναγιώτη Λιώρη, με τα δύο εντυπωσιακά (και άκρως ηχηρά) Ford Escort RS Cosworth, στην οποία επικράτησε ο πρώτος. Στην ομάδα Α ως 2 λίτρα ταχύτερος ήταν ο Βασίλης Μπάτζανος με το Citroen Saxo VTS της Α6, ενώ πίσω του ακολούθησαν οι Αλέξανδρος Τσιόγκας (Peugeot 106 Rallye) και Σταύρος Χατούπης (Opel Corsa 1.6). Οι δύο τελευταίοι βαθμολογήθηκαν και στην Κλάση Α7.
Όσο για την κατηγορία Ε, αυτή ήταν «υπόθεση» του Χρήστου Λάππα από τα Ιωάννινα, που κυριάρχησε και στα δύο σκέλη, ενώ βεβαίως κατέκτησε τα έπαθλα και της ομάδας Ε ως 2 λίτρα και της κλάσης Ε10. Ο δεύτερος Γιώργος Κουρνιάτης (Ford Escort RS2000) και ο τρίτος Δημήτρης Τσούργιαννης ακολούθησαν και στην Ε και στην Ε ως δύο λίτρα, ενώ ο Μάριος Πατονίδης (Citroen Saxo VTS) κατέκτησε την τρίτη θέση στην Ε10, σε μια άκρως ενδιαφέρουσα κατηγορία.
Κάπως έτσι, η 20ή επέτειος της Ανάβασης Μοσχοκαρυάς πέρασε στο παρελθόν, και η επιτυχία της δεν θα ήταν εφικτή χωρίς την πολύτιμη βοήθεια της SEAJETS, την απλόχερη φιλοξενία του οικοδεσπότη Δήμου Λαμιέων, την αρωγή της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδος διά της Περιφερειακής Ενότητας Φθιώτιδας, την υποστήριξη του Επιμελητηρίου Φθιώτιδας και την συμβολή όλων των στελεχών της οργάνωσης! Η Α.Λ.Α.Λ. τους ευχαριστεί όλους και ανανεώνει το ραντεβού της για το 2019!


ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΝΙΚΗΤΩΝ


Μιχάλης Ευθυμίου (Ford Escort RS Cosworth) - 1ος κατηγορίας Α
«Ευτυχώς μας έκανε καλό καιρό, γιατί παραλίγο να χαλάσει και με την βροχή δεν θα ήταν ευχάριστα για τους θεατές. Γιατί σήμερα είχε θεατές - έχω αγωνιστεί πολλές φορές εδώ, αλλά σήμερα είχε θεατές. Δεν ξέρω, η διαφήμιση έπαιξε ρόλο, ή ήταν που λείψαμε για πολλά χρόνια, αλλά είχε θεατές. Είμαι πολύ ενθουσιασμένος γι' αυτό – ήταν όλοι ενθουσιώδεις και μας ξεσήλωναν. Όσο για τον αγώνα, χρωστάω πολλά και στην ομάδα μου, γιατί προετοιμάζει πολύ καλά το αυτοκίνητο, είναι αξιόπιστο - εγώ μόνο οδηγικά προσπαθώ, οπότε βγαίνει και το αποτέλεσμα».


Μάριος Ηλιόπουλος (Ford Focus ST170) - 1ος Formula Saloon
«Χθες είχαμε κάποια προβληματάκια, αλλά σήμερα το αυτοκίνητο ήταν σε καλή κατάσταση κι εγώ ήμουν σε καλή φόρμα. Είναι μια πολύ τεχνική Ανάβαση, έχει τη δική της ιδιομορφία και τις δικές της ιδιοτροπίες, και μερικά σημεία της θέλουν πάρα πολλή προσοχή. Είμαστε ικανοποιημένοι από το αποτέλεσμα, ειδικότερα επειδή αυτός είναι ο δεύτερός μου αγώνας με το αυτοκίνητο, με το οποίο έχω κάνει πάρα πολύ λίγα χιλιόμετρα. Οργανωτικά ο αγώνας ήταν σε καλά πλαίσια, μπορούμε να είμαστε όλοι καλύτεροι, αλλά τουλάχιστον οι άνθρωποι ενδιαφέρονται, ακούν, προσπαθούν και στο πλαίσιο αυτό νομίζω ότι το αποτέλεσμα ήταν γενικά καλό. Συγχαρητήρια και στους υπόλοιπους 27 που ήρθαν να τρέξουν, δεδομένου ότι βλέπουμε ότι τα οικονομικά είναι δύσκολα και ο καθένας το σκέφτεται δύο και τρεις φορές να τρέξει στους αγώνες».


Χρήστος Λάππας (Peugeot 106 S16) - 1ος κατηγορίας Ε
«Τα πράγματα πήγαν πάρα πολύ καλά για εμάς, και το αυτοκίνητό μας σήμερα ήταν τέλειο. Συγχαρητήρια και στη Λέσχη, όλα πήγανε καλά».

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...