Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ένα βήμα ακόμα για τη Μοσχοκαρυά ...


Η SEAJETS Ανάβαση Μοσχοκαρυάς επανήλθε στο Valvoline Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων μετά από 9 χρόνια με ιδιαίτερο θέαμα από τους εκλεκτούς αγωνιζόμενους που συμπλήρωσαν τον αγώνα στην 20ή του επέτειο. Εξ αυτών, ο Μάριος Ηλιόπουλος (Ford Focus ST170) ήταν ο νικητής της Formula Saloon, ο Μιχάλης Ευθυμίου (Ford Escort RS Cosworth) της κατηγορίας Α και ο Χρήστος Λάππας (Peugeot 106 S16) της κατηγορίας Ε.
Παρά την πρωινή καταρρακτώδη βροχή στην πόλη της Λαμίας, και τον συννεφιασμένο ουρανό πάνω από την κοιλάδα του Σπερχειού, ο καιρός έμεινε στεγνός κι έτσι δεν παρενεβλήθη στις μάχες των τίτλων σε όλη τη διάρκεια του 7ου γύρου του φετινού Πρωταθλήματος.
Στη μάχη της Formula Saloon οι θεατές ατυχώς στερήθηκαν την πολυαναμενόμενη μάχη του Μ. Ηλιόπουλου με τον Κώστα Πατσουρέα, διότι ο δεύτερος αναγκάστηκε να εγκαταλείψει στο πρώτο σκέλος εξαιτίας προβλήματος στο σύστημα μετάδοσης που παρουσίασε το Mitsubishi Lancer EvoIX. Ο Μ. Ηλιόπουλος στην πρώτη του Ανάβαση είχε κατεβάσει τον απόλυτο χρόνο στο 1:58.71, ενώ στις δύο επόμενες θέσεις (τόσο της κατηγορίας όσο και της Formula Saloon Turbo) τον ακολούθησε ο Κώστας Λαζαρίδης (Mitsubishi Lancer EvoVIII) και ο Παναγιώτης Σολδάτος (Ford Fiesta 2.0 Turbo).
Η κατηγορία Α περιλάμβανε τη μονομαχία του Μιχάλη Ευθυμίου με τον Παναγιώτη Λιώρη, με τα δύο εντυπωσιακά (και άκρως ηχηρά) Ford Escort RS Cosworth, στην οποία επικράτησε ο πρώτος. Στην ομάδα Α ως 2 λίτρα ταχύτερος ήταν ο Βασίλης Μπάτζανος με το Citroen Saxo VTS της Α6, ενώ πίσω του ακολούθησαν οι Αλέξανδρος Τσιόγκας (Peugeot 106 Rallye) και Σταύρος Χατούπης (Opel Corsa 1.6). Οι δύο τελευταίοι βαθμολογήθηκαν και στην Κλάση Α7.
Όσο για την κατηγορία Ε, αυτή ήταν «υπόθεση» του Χρήστου Λάππα από τα Ιωάννινα, που κυριάρχησε και στα δύο σκέλη, ενώ βεβαίως κατέκτησε τα έπαθλα και της ομάδας Ε ως 2 λίτρα και της κλάσης Ε10. Ο δεύτερος Γιώργος Κουρνιάτης (Ford Escort RS2000) και ο τρίτος Δημήτρης Τσούργιαννης ακολούθησαν και στην Ε και στην Ε ως δύο λίτρα, ενώ ο Μάριος Πατονίδης (Citroen Saxo VTS) κατέκτησε την τρίτη θέση στην Ε10, σε μια άκρως ενδιαφέρουσα κατηγορία.
Κάπως έτσι, η 20ή επέτειος της Ανάβασης Μοσχοκαρυάς πέρασε στο παρελθόν, και η επιτυχία της δεν θα ήταν εφικτή χωρίς την πολύτιμη βοήθεια της SEAJETS, την απλόχερη φιλοξενία του οικοδεσπότη Δήμου Λαμιέων, την αρωγή της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδος διά της Περιφερειακής Ενότητας Φθιώτιδας, την υποστήριξη του Επιμελητηρίου Φθιώτιδας και την συμβολή όλων των στελεχών της οργάνωσης! Η Α.Λ.Α.Λ. τους ευχαριστεί όλους και ανανεώνει το ραντεβού της για το 2019!


ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΝΙΚΗΤΩΝ


Μιχάλης Ευθυμίου (Ford Escort RS Cosworth) - 1ος κατηγορίας Α
«Ευτυχώς μας έκανε καλό καιρό, γιατί παραλίγο να χαλάσει και με την βροχή δεν θα ήταν ευχάριστα για τους θεατές. Γιατί σήμερα είχε θεατές - έχω αγωνιστεί πολλές φορές εδώ, αλλά σήμερα είχε θεατές. Δεν ξέρω, η διαφήμιση έπαιξε ρόλο, ή ήταν που λείψαμε για πολλά χρόνια, αλλά είχε θεατές. Είμαι πολύ ενθουσιασμένος γι' αυτό – ήταν όλοι ενθουσιώδεις και μας ξεσήλωναν. Όσο για τον αγώνα, χρωστάω πολλά και στην ομάδα μου, γιατί προετοιμάζει πολύ καλά το αυτοκίνητο, είναι αξιόπιστο - εγώ μόνο οδηγικά προσπαθώ, οπότε βγαίνει και το αποτέλεσμα».


Μάριος Ηλιόπουλος (Ford Focus ST170) - 1ος Formula Saloon
«Χθες είχαμε κάποια προβληματάκια, αλλά σήμερα το αυτοκίνητο ήταν σε καλή κατάσταση κι εγώ ήμουν σε καλή φόρμα. Είναι μια πολύ τεχνική Ανάβαση, έχει τη δική της ιδιομορφία και τις δικές της ιδιοτροπίες, και μερικά σημεία της θέλουν πάρα πολλή προσοχή. Είμαστε ικανοποιημένοι από το αποτέλεσμα, ειδικότερα επειδή αυτός είναι ο δεύτερός μου αγώνας με το αυτοκίνητο, με το οποίο έχω κάνει πάρα πολύ λίγα χιλιόμετρα. Οργανωτικά ο αγώνας ήταν σε καλά πλαίσια, μπορούμε να είμαστε όλοι καλύτεροι, αλλά τουλάχιστον οι άνθρωποι ενδιαφέρονται, ακούν, προσπαθούν και στο πλαίσιο αυτό νομίζω ότι το αποτέλεσμα ήταν γενικά καλό. Συγχαρητήρια και στους υπόλοιπους 27 που ήρθαν να τρέξουν, δεδομένου ότι βλέπουμε ότι τα οικονομικά είναι δύσκολα και ο καθένας το σκέφτεται δύο και τρεις φορές να τρέξει στους αγώνες».


Χρήστος Λάππας (Peugeot 106 S16) - 1ος κατηγορίας Ε
«Τα πράγματα πήγαν πάρα πολύ καλά για εμάς, και το αυτοκίνητό μας σήμερα ήταν τέλειο. Συγχαρητήρια και στη Λέσχη, όλα πήγανε καλά».

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

3η Ανάβαση Ψάθας ...

Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων συνεχίζεται το διήμερο 27 και 28 Απριλίου με την 3η Ανάβαση Ψάθας η οποία συγκέντρωσε 54 συμμετοχές σε όλες τις κατηγορίες. Διοργανωτής του αγώνα είναι το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.), με την αμέριστη συμπαράσταση του Δήμου Μάνδρας-Ειδυλλίας. Χορηγός του αγώνα είναι η Seajets. Ωραίες μονομαχίες και πλούσιο θέαμα αναμένεται να προσφέρουν οι οδηγοί που θα λάβουν μέρος στον αγώνα, καθώς όλοι θα δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό, θέλοντας να καρπωθούν πολύτιμους βαθμούς στη μάχη του πρωταθλήματος. Στην κατηγορία Formula Saloon , ο Μάριος Ηλιόπουλος θα οδηγήσει το γνωστό Ford Fiesta με στόχο κυρίως να ξεσηκώσει τα πλήθη που θα βρεθούν στη διαδρομή του αγώνα. Ο Νίκος Παπαδόπουλος θα προσπαθήσει να «κυνηγήσει» τον περσινό πρωταθλητή της κατηγορίας με το θηριώδες Ford Escort MKII. Το παρών με στόχο ένα καλό πλασάρισμα στην κατηγορία θα δώσει στην Ψάθα ο «Κανέλλος», οδηγώντας ένα Peugeot 106, ενώ ένα Skoda Fabia θα έχει στα

ADAC Opel Electric Rally Cup ...

Το ADAC Opel Electric Rally Cup “powered by GSe” βρίσκεται λίγο πριν την έναρξη της 4ης σεζόν. 15 Corsa Rally Electric των 100 kW/136 hp θα λάβουν μέρος στη φετινή έναρξη, στις 3 και 4 Μαΐου στο ADAC Actronics Rally Sulingen (Lower Saxony). Το σύνολο των συμμετεχόντων στο πρώτο και μοναδικό στον κόσμο ηλεκτρικό κύπελλο ράλι με αυτοκίνητα μιας μάρκας, εντυπωσιάζει με την ποικιλομορφία και τον διεθνή χαρακτήρα του. Θα διαγωνιστούν αθλητές οκτώ διαφορετικών εθνικοτήτων. Συνολικά, δέκα νέες ομάδες, συμπεριλαμβανομένων τεσσάρων αμιγώς γυναικείων και αρκετών μικτών πληρωμάτων, φέρνουν έναν αέρα ανανέωσης στη συναρπαστική διοργάνωση. Η Γαλλική FFSA χρησιμοποιεί και πάλι δύο Corsa Rally Electric στο πλαίσιο του προγράμματος ανάπτυξης νέων ταλέντων στην ακαδημία της. Φέτος, τα αυτοκίνητα θα καταλάβουν οι Emma Chalvin/Emy Ailloud-Perraud και Alizée Pottier/Joanna Verdier. Επίσης, στο πλαίσιο της προώθησης νέων ταλέντων, η Βελγική RACB, σε συνεργασία με την Opel Belgium, παραχώρησε ένα αυτοκίνητ