Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ο Λόγος στους Πρωταγωνιστές ...


Στον τερματισμό του 1ου Ράλλυ Ευβοϊκού, οι Αθανάσιος Τσιούκας, Ιωάννης Πλάγος, Χρήστος Αυγερόπουλος, Ηλίας Κορνελάκης και Νίκος Τσάδαρης μοιράστηκαν τις εντυπώσεις τους από έναν κατά γενική ομολογία επιτυχημένο αγώνα που κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον αγωνιζόμενων και θεατών.

C2 | Αθανάσιος Τσιούκας (Mitsubishi Lancer Evo X)
Κατ’ αρχάς θα πρέπει να δώσουμε συγχαρητήρια στον Γιάννη Πλάγο και στον Άλκη Ρέντη γιατί για εμάς ήταν οι MVP του αγώνα. Πήγαν πολύ γρήγορα τα παιδιά. Από εκεί και πέρα, ήταν ένας αγώνας με ενδιαφέρον, ήταν ένας αγώνας όπου υπήρχε η κόντρα με την οποία γινόμαστε όλοι καλύτεροι. Εμείς, μετά από μια χρονιά δύσκολη και με ένα ενοικιαζόμενο αυτοκίνητο στους δύο τελευταίους αγώνες μπορέσαμε και κατακτήσαμε το Πρωτάθλημα Ασφάλτου του 2018. Είμαστε ευχαριστημένοι. Προχωράμε για του χρόνου. Περιμένουμε το πρόγραμμα, θα πρέπει να δούμε τι θα κάνουμε με το αυτοκίνητό μας, το μόνο σίγουρο όμως είναι ότι θα συνεχίσουμε να τρέχουμε. 

C3 | Ιωάννης Πλάγος (Honda Civic Type-R)
Κάθε αγώνας είναι διαφορετικός, θεωρώ ότι ήταν μια πολύ καλή χάραξη από το σωματείο Ε.Λ.Λ.Α.Δ.Α, γρήγορες και τεχνικές ειδικές, η γνωστή Ριτσώνα για όσους την είχαν τρέξει, εμείς δεν την είχαμε τρέξει. Ήταν ένας ευχάριστος αγώνας και για εμάς και για τον κόσμο που ήρθε πάνω στο βουνό. Ευχαριστώ τους μηχανικούς μου, την Grecotechnika Preperation, την Ελληνική Αστυνομία και όλους τους χορηγούς που υπάρχουν στο αυτοκίνητο για την υποστήριξή τους. Η μάχη για τη νίκη κρίθηκε στο δεύτερο πέρασμα της Ριτσώνας, όπου είχαμε τη στιγμή μας. Όλα είναι μέσα στο παιχνίδι και μέσα στον αγώνα. Συγχαρητήρια στον κύριο Αναπολιοτάκη και στον κύριο Τσιούκα. Συγχαρητήρια σε όσους τερμάτισαν αλλά και σε αυτούς που δεν τα κατάφεραν γιατί και αυτοί έκαναν τον αγώνα τους.

C5 | Χρήστος Αυγερόπουλος (Peugeot 106 S 16)
Ένας ωραίος αγώνας σε ό,τι αφορά στο οδηγικό κομμάτι, πολύ γρήγορες ειδικές, υπήρχαν κάποιες ελλείψεις από την πλευρά της οργάνωσης, κατά τ’ άλλα τέλος καλό όλα καλά για εμάς με μια πολύ καλή θέση. Υπήρχε έντονος ανταγωνισμός από το πρωί, παίζαμε στα δέκατα με άλλα δύο πληρώματα, τον Κοπανάκη και Πατσουράκη, ευτυχίσαμε να τερματίσουμε εμείς μπροστά.

C6 | Ηλίας Κορνελάκης (Peugeot 106 S 16)
Θέλαμε κάποιους βαθμούς για να πάρουμε το Πρωτάθλημα και το Κύπελλο, τα καταφέραμε. Δεν ήταν εύκολο, πιεστήκαμε και στις τελευταίες δύο ειδικές διαδρομές με τον Μπούτσικο ήμασταν πάρα πολύ κοντά, παίξαμε πολύ ωραία. Συγχαρητήρια σε όλα τα πληρώματα και το καλό είναι ότι τα περισσότερα από αυτά βρίσκονται στον τερματισμό. Η Ριτσώνα ήταν πάρα πολύ ωραία, το Πλατανάκι εξίσου ωραίο, τα Λουκίσια είχε ύπουλα σημεία με χώματα από το πέρασμα των αγωνιστικών. Σε γενικές γραμμές όλα ήταν τέλεια. Η οργάνωση  μια χαρά, είμαστε ευχαριστημένοι.

Ιστορικά | Νίκος Τσάδαρης
Ήταν μια εύκολη επικράτηση, ένας πολύ ωραίος αγώνας γιατί μετά από πολύ καιρό είχαμε έναν αγώνα κοντά στην Αθήνα με πολλές ειδικές που δεν έχει σημασία αν δεν είναι μεγάλες αλλά το «πολλές ειδικές» δημιουργεί μια ένταση και έναν συναγωνισμό που προσωπικά μου αρέσει. Από εκεί και πέρα είναι μια νέα εποχή που θα πρέπει να μάθουμε να ζούμε με αυτήν. Ο κόσμος δεν ενδιαφέρεται ιδιαίτερα για τους αγώνες καλώς ή κακώς και πιστεύω ότι τουλάχιστον τα ράλλυ χρειάζονται επανασχεδίαση. Κατά τα λοιπά, το σωματείο ΕΛΛΑΔΑ τα πήγε για μία ακόμα φορά καλά, τα κατάφερε, δύσκολη η συγκυρία με πάρα πολλές τρικλοποδιές, όμως δεν πιστεύω ότι θα πρέπει να μείνουμε εδώ.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...