Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Με 50 συμμετοχές το 1ο Ράλλυ Ευβοϊκού ...


Στη μάχη της θρυλικής Ανάβασης της Ριτσώνας και των κλασικών ακροπολικών ειδικών διαδρομών Λουκίσια και Πλατανάκι πρόκειται να ριχθούν 50 πληρώματα την προσεχή Κυριακή 7 Οκτωβρίου, υποσχόμενα πλούσιο θέαμα και υψηλό ανταγωνισμό.
To Ράλλυ Ευβοϊκού φιλοδοξεί να συγκεντρώσει το ενδιαφέρον όλων των φίλων του μηχανοκίνητου αθλητισμού στη χώρα μας, αποτελώντας τον 5ο γύρο του Π.Π. Ράλλυ Ασφάλτου, τον 3ο γύρο του Π.Π. Ράλλυ Ασφάλτου Ιστορικών Αυτοκινήτων και τον 4ο γύρο του Κυπέλλου Ράλλυ Ασφάλτου Νοτίου Ελλάδος, ενώ προσμετρά και στο Ενιαίο Skoda Cup.
Ο Διοικητικός Έλεγχος του αγώνα θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 6 Οκτωβρίου στις εγκαταστάσεις του Δημόσιου ΚΤΕΟ Χολαργού, ενώ η συνέχεια θα δοθεί την Κυριακή 7 Οκτωβρίου στις 9:30 το πρωί με την εκκίνηση, η οποία θα δοθεί στο Γενικό Λύκειο Δροσιάς Χαλκίδος. Στον ίδιο χώρο θα φιλοξενηθεί και το service park του αγώνα.
Μετά την ολοκλήρωση των τριών σκελών και των συνολικά οκτώ ειδικών διαδρομών του Ράλλυ Ευβοϊκού, θα ακολουθήσει στις 18.30 η τελετή απονομής των επάθλων στον χώρο του Γυμνασίου της Δροσιάς Χαλκίδος.
Σε επίπεδο συμμετοχών, τα πληρώματα των κατηγοριών C1 και C2 είναι εκείνα που αναμένεται να δώσουν τη μάχη για την κατάκτηση της πρώτης θέσης του αγώνα.
Μάλιστα, οι Αναπολιοτάκης-Τσιούκας με το Mitsubishi EVO X θα κληθούν, εκτός των άλλων, να υπερασπιστούν την πρωτοπορία τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ασφάλτου, δίνοντας συνέχεια στις εξαιρετικές εμφανίσεις τους μετά και την κατάκτηση της δεύτερης θέσης στο Ράλλυ ΔΕΘ.
Στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου στοχεύουν και οι Καμπύλης-Τσαούσογλου με Skoda S2000, θέλοντας να επιστρέψουν στις νίκες μετά το Ηπειρωτικό Ράλλυ.
Με ιδιαίτερο ενδιαφέρον αναμένονται, πάντως και οι μάχες που θα δοθούν στις υπόλοιπες κατηγορίες. Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα της F2, με τους Πλάγο και Κιστάκη να πρωταγωνιστούν συνδυάζοντας θέαμα και ουσία.
Ξεχωριστό «χρώμα», ξυπνώντας μνήμες από το παρελθόν, θα χαρίσουν τα 13 ιστορικά οχήματα, τα οποία θα έχουν τη δυνατότητα να απολαύσουν από κοντά όσοι βρεθούν την Κυριακή 8 Οκτωβρίου στις φημισμένες ειδικές διαδρομές της Ανατολικής Στερεάς.
Για περισσότερες πληροφορίες ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν στο τηλέφωνο 6944 531 231, στο e-mail ellada.racingclub@gmail.com και να
ενημερώνονται από το site www.ellada-racingclub.gr

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Lamia Fm1 - Live ...

Live!   ΕΔΩ!

35ο Rally Sprint Καλαμάτας ...

Στις 21 & 22 Σεπτεμβρίου η Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Καλαμάτας διοργανώνει το 35ο Ράλλυ Σπριντ, τον δεύτερο αγώνα του Πανελληνίου Κυπέλλου Χώματος, σε μία ειδική διαδρομή περίπου 12,5 χιλιομέτρων στην οποία τα πληρώματα θα πραγματοποιήσουν 3 περάσματα. Να σημειώσουμε πως η συνολική απλή διαδρομή είναι μικρότερη των 10 χιλιομέτρων. Την ερχόμενη εβδομάδα μηχανήματα του δήμου Μεσσήνης θα πραγματοποιήσουν παρεμβάσεις στην διαδρομή,έτσι ώστε να έχουμε μία άριστη ειδική.Το οδόστρωμα ακόμη και πριν τις παρεμβάσεις είναι σε αρίστη κατάσταση στο 80%, ικανό να φιλοξενήσει αγώνα. Ο αγώνας θα διεξαχθεί στον Δήμο Μεσσήνης Μεσσηνίας και συγκεκριμένα στην δημοτική ενότητα του Πεταλιδίου. Οι δηλώσεις συμμετοχής έχουν ανοίξει και λήγουν την Παρασκευή 13/09 Οι 6 αναγνωρίσεις της διαδρομής που επιβάλει ο κανονισμός θα πραγματοποιηθούν τις κάτωθι ημερομηνίες: Σάββατο 14/09 10,00 εώς 18,00 Κυριακή 15/09 08,00 εώς 16,00 Παρασκευή 20/09 10,00 εώς 18,00, Σαββάτο 21/09 08,00 εώς 14,00 Επιπλέον να αναφέρ

Ολοκλήρωση αναγνωρίσεων ...

Για ένα πολύ σκληρό ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις κάνουν λόγο τα πληρώματα μετά την ολοκλήρωση των αναγνωρίσεων των ειδικών διαδρομών. Ακολουθούν οι δηλώσεις των πρωταγωνιστών, λίγο πριν την πρώτη πραγματική επαφή τους με τις συνθήκες του αγώνα, που θα ξεκινήσει αύριο στις 09:01, με το Shakedown. #11 Thierry NEUVILLE / Martijn WYDAEGHE «Οι ειδικές είναι πολύ σκληρές, παντού έχει πέτρες. Θα είναι δύσκολο για τα αυτοκίνητα και τα ελαστικά. Γενικά οι διαδρομές είναι πιο κλειστές σε σχέση με το παρελθόν, στοιχείο που θα αποτελέσει μία πρόκληση για εμάς. Περιμένω ότι θα είναι πιο δύσκολος και απαιτητικός αγώνας σε σχέση με πέρυσι». #17 Sébastien OGIER / Vincent LANDAIS «Ειλικρινά, δεν έχω δει άλλη εκδοχή του Ράλλυ Ακρόπολις που να είναι τόσο σκληρή! Οι συνθήκες είναι κακές, όσον αφορά το οδόστρωμα. Θα είναι ένα δύσκολο τριήμερο για όλους». #8 Ott TÄNAK / Martin JÄRVEOJA «Τουλάχιστον φέτος οι ειδικές είναι στεγνές! Ο αγώνας είναι πιο αργός σε σχέση με πέρυσι. Υπάρχουν πολλές πέτρες στο δρόμο, αλλά δεν