Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

21ο Ράλλυ «24 Ώρες Ελλάδα» - Ανασκόπηση ...


Μετά από 12 μήνες αναμονής και προετοιμασίας ξεκίνησε το Σάββατο 20 Οκτωβρίου στις 10 το πρωί από την Ελευσίνα η 21η έκδοση του «24 Ώρες Ελλάδα». 101 άρτια προετοιμασμένα ιστορικά αυτοκίνητα είχαν δηλώσει συμμετοχή, εκ των οποίων 17 από την επαρχία και 5 από το εξωτερικό. Τελικά 98 μονομάχοι διέσχισαν την αψίδα της εκκίνησης και ξεχύθηκαν για τις ειδικές του Τιτάνα, της Αλυκής και της Θίσβης. Μετά από 4 ώρες έφθασαν στην κοσμοπολίτικη Αράχωβα για την πρώτη ανασυγκρότηση της ημέρας.


Αμέσως μετά  ακολούθησε η Τριταία, αλλά αποδείχθηκε ότι μέχρι εδώ η διαδρομή ήταν ένα απλό ζέσταμα! Αμυγδαλέα, Μηλέα, Στίλια και Ποτιδάνεια θύμισαν τις ένδοξες μέρες θρυλικών αγώνων του παρελθόντος. Φθάνοντας στο Τείχιο και εκεί που όλοι νόμιζαν ότι τα βάσανα τους τελειώνουν, αντί τα αυτοκίνητα να κατευθυνθούν νότια προς Ναύπακτο, έστριψαν βόρεια προς την αντίθετη κατεύθυνση. Το σούρουπο είχε πέσει και αφού διέσχισαν την κοίτη του Μόρνου ποταμού ανέβηκαν την εντυπωσιακή ειδική διαδρομή της Περιθιώτισας και έκαναν τον κύκλο ξανά προς Ποτιδάνεια και Τείχιο. Γύρω στις 8 το απόγευμα και μετά από περίπου 400 χιλιόμετρα τα κουρασμένα πληρώματα άρχισαν να φθάνουν  στην φιλόξενη πλατεία Γεωργίου της Πάτρας. 


Το τέλος των 12 ωρών βρήκε τους περυσινούς νικητές Τρίκαρδος/Χατζής/Porsche 944 να προηγούνται, αλλά τους φετινούς διεκδικητές Ριζόπουλος/Παπανδρέου/Starlet να ακολουθούν κατά πόδας.


Στις 11 το βράδυ 70 πολεμιστές άναψαν τις προβολιέρες τους και απέδειξαν ότι εκεί που άλλοι σταματούν, οι σκληροί συνεχίζουν.
Για αρχή πέρασαν από τις θρυλικές ειδικές της Πιτίτσας και Πτέρης και μετά μέσω Πλατανιώτισας, Βάλτας και Ζαχλωρούς και αφού συμπλήρωσαν 135 επίπονα χιλιόμετρα, έφθασαν στην Κλειτορία.
Στις πέντε το πρωί ξεκίνησαν για τα τελευταία 250 χιλιόμετρα. Πρώτα Λυκούρια και Μόσια και μετά το τοπίο της Στυμφαλίας μέσα στην ομίχλη.
Στην ειδική της Αλέας και της εκπληκτικής Δούκα Βρύσης έκαναν την εμφάνιση τους οι πρώτες ακτίνες του ήλιου που οδήγησαν τα ταλαιπωρημένα αυτοκίνητα για την τελευταία ειδική της Αρχαίας Νεμέας. 


Μετά ένα σύντομο σταθμό ελέγχου διέλευσης στο Diner 72 του Ισθμού και με τη συμπλήρωση των 24 ωρών, τα εξουθενωμένα πληρώματα τερμάτισαν στην Ελευσίνα και έτσι τελείωσε η πιό μεγάλη μέρα του χρόνου για τους ελληνικούς αγώνες ιστορικών αυτοκινήτων.
Για ακόμα μιά φορά η νύχτα έφερε ανατροπές και το άστρο των Ριζόπουλος/Παπανδρέου/Starlet έλαμψε! Στην δέυτερη θέση σημειώθηκε η μεγάλη επιστροφή των Κατσαούνη/Μανσόλα/VW Golf GTi και το podium συμπληρώθηκε από τους έμπειρους Λάγγα/Μαλτέζου/Alfa Romeo 75.


Τη Δευτέρα 22 Οκτωβρίου στις 9 το βράδυ έπεσε στο Μουσείο Ελληνικού Αυτοκινήτου η αυλαία ενός ακόμα επικού ράλλυ “24 Ώρες Ελλάδα”, όπου παρατέθηκε μία λαμπερή δεξίωση απονομής επάθλων.
Η Οργανωτική Επιτροπή του 21ού ράλλυ “24 Ώρες Ελλάδα” ευχαριστεί όλους τους συμμετέχοντες για την ηρωική τους προσπάθεια, τους κριτές, χρονομέτρες & τα στελέχη της οργάνωσης που συνετέλεσαν στην άρτια διεξαγωγή του αγώνα, τους χορηγούς Yava Fitness Center, CarNext & Three Hearts Superbar, τους πολλούς υποστηρικτές, τους χορηγούς επικοινωνίας για την προβολή της εκδήλωσης, και όλες τις λέσχες που συμμετείχαν είτε οργανωτικά είτε αγωνιστικά. Τέλος ευχαριστούμε την Ελληνική Λέσχη Ιστορικού Αυτοκινήτου που οργάνωσε για 2η χρονιά μια ακόμα μεγαλειώδη υποδοχή στην Πάτρα.

Η αντίστροφη μέτρηση για το 22ο ράλλυ “24 Ώρες Ελλάδα” έχει ήδη ξεκινήσει!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

115 χρόνια Alfa Romeo ...

Στις 24 Ιουνίου 2025 η Alfa Romeo θα συμπληρώσει 115 χρόνια από την ίδρυσή της. Με αυτή την αφορμή παρουσιάζει ένα εορταστικό λογότυπο, ως φόρο τιμής σε μια βαθύπλουτη ιστορία που χαρακτηρίζεται από το πάθος, το στιλ και την αγωνιστική δραστηριότητα, αποδεδειγμένα συγκοινωνούν δοχείο με την κορυφαία τεχνολογία. Η διαγώνια ανάπτυξη του αριθμού 115 συμβολίζει το όραμα για εξέλιξη και καινοτομία, αμφότερες αναπόσπαστες αξίες του DNA της μάρκας. Πρωταγωνιστής ωστόσο είναι ο χαρακτήρας «5» που αγκαλιάζεται από το ιστορικό όσο και εμβληματικό Biscione, δημιουργώντας ξεκάθαρη αναφορά στο παρελθόν. Η παρουσίαση του νέου λογότυπου στα μέσα Απριλίου κάθε άλλο παρά τυχαία είναι. Για την ακρίβεια συμπίπτει με δύο ιδιαίτερα σημαντικά γεγονότα αναφορικά με τη σφυρηλάτηση του θρύλου της Alfa Romeo καθώς και των Alfisti, του πιο πιστού κοινού στη βιομηχανία αυτοκινήτου. Στις 12-13 Απριλίου του 1930, η Alfa Romeo 6C 1750 Gran Sport με πλήρωμα τους Tazio Nuvolari και Giovanni Battista Guidotti κατέκτη...

2ος Γύρος - Μέγαρα ...

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε ο δεύτερος αγώνας του AUTOVISION Hellenic Auto GP 2025, ο οποίος φιλοξενήθηκε στο αυτοκινητοδρόμιο των Μεγάρων. Έντονος συναγωνισμός και πλούσιο θέαμα σε όλες τις κατηγορίες ενθουσίασαν όσους παρακολούθησαν από κοντά την αγωνιστική δράση. Η ημέρα άρχισε με το Regularity των ιστορικών αυτοκινήτων, πριν δοθεί η εκκίνηση για τους τέσσερις αγώνες των υπολοίπων κατηγοριών. Ιστορικά αυτοκίνητα, νοσταλγικές εικόνες Τα παλιά, ιστορικά μοντέλα γέμισαν την πίστα με ατμόσφαιρα μιας άλλης εποχής, κινούμενα στα αυστηρά πλαίσια των κανονισμών του Regularity. Νικητές της δοκιμασίας αναδείχθηκαν οι Ηλίας Λαλούσης - Κωνσταντίνος Κοτσίρης με Peugeot 306 GTI. Δεύτεροι κατετάγησαν οι Άκης Μερτινός - Γεράσιμος Κυπραίος με Peugeot 106 GTI, ενώ την τριάδα συμπλήρωσαν οι Ιωσήφ Λαγάκης - Νικήτας Τσαλίκης με Subaru Legacy. Κυριαρχία Mitsubishi με φόντο έναν γαλλικό εμφύλιο Στην Κατηγορία Ν, ο Ταξιάρχης Ασημακόπουλος (ΑΛΜΑ Τρίπολης) επικράτησε σχετικά εύκολα. Το Mitsubishi Lancer ...

9η Ανάβαση Βούλας «Νίκος Καλογεράς» ...

Η Ανάβαση Βούλας που θα κάνει ο ΣΙΣΑ το Σάββατο 26 Απριλίου είναι η αναβίωση της Ανάβασης Βούλας που γινόταν από το 1972 έως το 1977. Η οικιστική ανάπτυξη της περιοχής έφερε το τέλος της φημισμένης ανάβασης του Κρεμασμένου Λαγού ή κατ άλλους Κρεμαστού Λαγού, που πήρε το όνομα του από την ομώνυμη πλαγιά του Υμηττού που βρίσκεται πάνω από τη Βούλα και ατενίζει τον Σαρωνικό κόλπο. Το 2016 ο ΣΙΣΑ τόλμησε να αναβιώσει τον ¨Λαγό¨ σε μορφή αγώνων ακριβείας-regularity, όπου όμως δεν λείπει ούτε η σπιρτάδα, ούτε το θέαμα. Δεκτά είναι τα ιστορικά αυτοκίνητα άνω των 30 ετών, είτε αυτά είναι "αγωνιστικά" είτε αυτοκίνητα "βόλτας". Επίσης δεκτά είναι τα youngtimer 20-29 ετών, εκτός συναγωνισμού σε δική τους κατάταξη. Το Σάββατο 26 Απριλίου στις 4μμ θα αρχίσουν να συγκεντρώνονται στο Πανόραμα της Βούλας τα 90 ιστορικά αυτοκίνητα & youngtimer, που θα είναι επισκέψιμα από όποιον θέλει να τα δεί. Οι θεατές θα πρέπει να έχουν ανέβει στις φουρκέτες μέχρι τις 5μμ, όταν και θα ξεκι...