Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

13η Ανάβαση Ομαλού - Αυλαία ...


Στα Χανιά, αψηφώντας τις δυσμενείς καιρικές συνθήκες, ταξίδεψε το Valvoline Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων για τη 13η επανάληψη της καθιερωμένης Ανάβασης Ομαλού - που βρήκε νικητή τον Αλέξανδρο Τσιόγκα στην Κατηγορία Α, τον Κωνσταντίνο Καραθανάση στη Ν, το Σπύρο Βοργιά στην Ε, τον Κωνσταντίνο Πατσουρέα στη Formula Saloon και τον Δημήτρη Σκεπασιανό στο πρωτάθλημα των Ιστορικών αυτοκινήτων.
Παρά το κύμα κακοκαιρίας που έπληξε όλη την Ελλάδα, και κατά διαστήματα τα δύο πρώτα από τα τρία περάσματα των αγωνιζόμενων στις χρονομετρημένες δοκιμές του Σαββάτου, ο σημερινός αγώνας διεξήχθη με αρκετά καλό καιρό - επιτρέποντας στους αγωνιζόμενους να το διασκεδάσουν, και πολλούς Κρητικούς φίλους του σπορ να ανέβουν στην κλασσική πια διαδρομή Φουρνές-Λάκκοι, των 3,8 χιλιομέτρων, στο Νότο των Χανίων.


Ο Αλέξανδρος Τσιόγκας με το εντυπωσιακό του Peugeot 106 S16 στην Κατηγορία Α, ο Κωνσταντίνος Καραθανάσης με το Honda Civic Type R στη Ν και ο Σπύρος Βοργιάς επίσης με Peugeot 106 στην Ε κέρδισαν και τα δύο σκέλη του αγώνα, στο δρόμο προς τη νίκη στην τελική κατάταξη. Τον Τσιόγκα ακολούθησαν στο βάθρο της Α οι Βασίλης Ρέκκας (Citroen Saxo VTS) και Δημήτρης Φραντζεσκάκης (Ford Fiesta), καθώς ο Ρέκκας βγήκε νικητής της επιμέρους Κλάσης Α6.


Στην Κατηγορία Ν, πίσω από τον κυρίαρχο Καραθανάση ο Διονύσης Γιαννούλης (Peugeot 106 S16) με έναν δεύτερο κι έναν τρίτο χρόνο πήρε τη δεύτερη θέση της γενικής, και τη νίκη στη Ν2, ενώ τον ακολούθησε τρίτος ο Βίκτωρας Ρέκκας με Citroen Saxo VTS. 


Όσο για την Κατηγορία Ε, πίσω από τον κυρίαρχο Βοργιά ο Δημήτρης Τσούργιαννης (Peugeot 106 S16) κέρδισε με διαφορά περίπου 2,5 δευτερολέπτων τον Αθανάσιο Μπιμπίκα (VW Golf MkII) - αλλά ο τελευταίος ήταν ο νικητής της επιμέρους Κλάσης Ε11.


Στη Formula Saloon, τώρα, ελλείψει του Μάριου Ηλιόπουλου που εντέλει αποφάσισε να μην ταξιδέψει στην Κρήτη, με το νέο του Ford Focus ST170 προδιαγραφών WRC, η μάχη της νίκης δόθηκε μεταξύ των δύο Mitsubishi των Κώστα Πατσουρέα (EvoIX) και Μανώλη Αλεξάκη (Evo VI). Ο Πατσουρέας κέρδισε το πρώτο σκέλος με διαφορά 11,5 δευτερολέπτων, και παρότι ο Αλεξάκης απάντησε στο β’ σκέλος, δεν ήταν αρκετό να πάρει τη νίκη - την οποία ο Πατσουρέας κατέκτησε με διαφορά 1,94 δευτ. Τρίτος, στα δύο περάσματα όπως και στη γενική, ο Γιώργος Κουρασμενάκης με BMW M3 E36.


Αντίστοιχα ενδιαφέρουσα, στην Κατηγορία Ιστορικών αυτοκινήτων, ήταν η μάχη μεταξύ τριών οδηγών με ισάριθμα Ford Escort RS2000. Στο α’ σκέλος ταχύτερος ήταν ο Κώστας Γιαννίκος. Στο δεύτερο ανέβασμα ο Δημήτρης Σκεπασιανός απάντησε, ενώ ο Γιαννίκος περιορίστηκε στον 5ο χρόνο. Έτσι, ο Σκεπασιανός κέρδισε, εμπρός από τον Αγγελάκη που έκανε έναν τέταρτο και έναν δεύτερο χρόνο, καθώς ο Γιαννίκος έκλεισε το βάθρο.
Δύο αγώνες απομένουν, τώρα, για να κριθούν οι πρωταθλητές του Valvoline Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Αναβάσεων - ένας στη φθιώτιδα κι ένας στην Αχαΐα. Ο πρώτος εξ αυτών, η Ανάβαση Μοσχοκαρυάς, έρχεται στις 20-21 Οκτωβρίου, ενώ η σεζόν θα κλείσει με την Ανάβαση Πλατάνι «Πιτίτσα», στις 10-11 Νοεμβρίου.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Are you SEIRIOS ? ...

Ο εμβληματικός Σταθμός Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών ΣΕΙΡΙΟΣ θα αποτελέσει τον τόπο συνάντησης θεατών και αγωνιζομένων του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στις 7 Σεπτεμβρίου, με μια υπερειδική διαδρομή πρωτόγνωρη για τα παγκόσμια δεδομένα. Πλατεία Συντάγματος, ΟΑΚΑ, Πλατεία Νερού. Τρία εμβληματικά σημεία της Ελλάδας που χαρακτήρισαν τα πρόσφατα ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έρχονται να δώσουν τη σκυτάλη σε ακόμα μία πρωτοποριακή όσο και απρόσμενη τοποθεσία για την υπερειδική διαδρομή του 2024. Την αποκάλυψη του σημείου της EKO Super Special Stage έκανε μέσα από την πασίγνωστη γέφυρα του ΣΕΑ Σείριος ο Αναπληρωτής Υπουργός Αθλητισμού. Ο κ. Γιάννης Βρούτσης, καλωσορίζοντας τους παρευρισκομένους, επεσήμανε: «Σε μια χρονιά που ο Αθλητισμός αναβαθμίστηκε από τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, τοποθετώντας το Υπουργείο Αθλητισμού στη φιλόξενη “οικογένεια” της Παιδείας, δεν εφησυχάσαμε». Αξίζει να αναφερθεί ότι εγχείρημα ανάλογο της φετινής EKO Super Special Stage δεν έχει επιχειρηθεί από καμία διοργανώτρια χώρα σε α

Στην Δημητσάνα με τον φακό ...

 

Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις 2024 ...

Έπειτα από την περσινή διοργάνωση, η οποία απέσπασε θετικά σχόλια από την Παγκόσμια Ομοσπονδία Αυτοκινήτου, το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις, αναβάθμισε τη θέση του στο καλεντάρι του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων, όντας ένας από τους δύο αγώνες του προγράμματος που προσφέρουν αυξημένους βαθμούς στους συμμετέχοντες. Ο αγώνας θα αποτελέσει και φέτος τον ένατο και τελευταίο γύρο του θεσμού και θα πραγματοποιηθεί το τριήμερο από τις 8 έως τις 10 Νοεμβρίου. Περιλαμβάνεται, επίσης, στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων  με αυξημένο συντελεστή, ενώ όπως συνέβη και στις δύο προηγούμενες χρονιές, εκτός από τους αγώνες Sporting και Regularity, θα διεξαχθεί και αγώνας Legends, ο οποίος απευθύνεται σε πιο σύγχρονες κατασκευές. Μπορεί να μας χωρίζουν σχεδόν 4 μήνες από το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις του 2024, ωστόσο η Οργανωτική Επιτροπή βρίσκεται σε εγρήγορση, ώστε να προετοιμάσει έναν αγώνα, αντάξιο της ιστορίας του. Η Πανηγυρική Εκκίνηση του αγώνα θα λάβει χώρα κάτ