Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΕΚΟ Racing Dirt Games: Στις λεπτομέρειες ...


Έντονες συγκινήσεις και μάχες στα δέκατα του δευτερολέπτου μας επιφύλασσε ο 2ος γύρος του EKO Racing Dirt Games. Όσοι τυχεροί, και ήταν πολλοί, βρέθηκαν στο Διαδρόμιο Σπαθοβουνίου είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν εξαιρετικές επιδόσεις, πλούσιο θέαμα, με το τελικό αποτέλεσμα να κρίνεται στις λεπτομέρειες! Με δεδομένο το γεγονός ότι η χάραξη της διαδρομής ήταν αρκετά διαφορετική και άγνωστη για τους οδηγούς, είχε ευεργετικά αποτελέσματα σε επίπεδο συναγωνισμού. Την ίδια ώρα, πρόκληση για όλους αποτέλεσε η αλλαγή της χωμάτινης επιφάνειας, με τους χρόνους να ανεβαίνουν προς το τέλος της ημέρας. Απρόοπτα δεν υπήρξαν κατά τη διάρκεια της διαδικασίας, γεγονός που δεν κούρασε οδηγούς, αλλά και όσους βρέθηκαν στην πίστα του Διαδρόμιου.
Η μεγάλη μάχη της ημέρας, αλλά και αντίστοιχα ο κορυφαίος χρόνος, ήρθε από την κατηγορία των 600 κ.εκ. Η τελευταία, η οποία και είναι η πολυπληθέστερη του θεσμού, συγκεντρώνει μεγάλο ενδιαφέρον, αφού πλέον πέντε διαφορετικές ομάδες διεκδικούν επί ίσοις όροις τη νίκη. 


Στο 2ο γύρο του EKO Racing Dirt Games, αυτή κατέληξε στα χέρια του Γιώργου Ζυμαρίδη με το SR Kartcross, έστω και με βραχεία κεφαλή, σημειώνοντας και τον καλύτερο συνολικό χρόνο της ημέρας. Η ταχύτητα σε συνδυασμό με τη συνέπεια ήταν τα στοιχεία που του επέτρεψαν να πανηγυρίσει την πρώτη του φετινή νίκη και να παίρνει προβάδισμα στη μάχη του τίτλου. Πονοκέφαλο στο Ζυμαρίδη προκάλεσε ο Άρης “Ιαβέρης” με το Planetcross Kamikaz, ο οποίος και βρέθηκε με διαφορά μικρότερη του ενός δευτερολέπτου πίσω από τον νικητή της κατηγορίας. Ο ταχύτατος οδηγός εμφανίστηκε εξαιρετικά βελτιωμένος σε σχέση με τον προηγούμενο αγώνα, που ήταν και ο πρώτος της ομάδας στο θεσμό, και στη συνέχεια αναμένεται ακόμα πιο ανταγωνιστικός! Την πρώτη τριάδα συμπλήρωσε ακόμα μία νεοσύστατη ομάδα, και μάλιστα στην πρώτη της εμφάνιση στο θεσμό. Ο λόγος για τη χωμάτινη φόρμουλα LA Base της Car Center, που με τον Νώντα Καρανικόλα στα πηδάλια ήταν στη μάχη της κορυφής. Ο περσινός νικητής της κατηγορίας Open, είναι δεδομένο ότι θα διεκδικήσει νίκες στη συνέχεια, όταν και θα έχει φέρει τη χωμάτινη φόρμουλα στα μέτρα του. Ο μεγάλος άτυχος στη μάχη των 600 κ.εκ. ήταν ο νικητής του πρώτου αγώνα Γιάννης Χεκιμιάν με το Speedcar Xtrem, ο οποίος και δεν κατάφερε να ξεκινήσει τον αγώνα λόγω προβλημάτων στα ηλεκτρικά.


Στην κατηγορία των 750 κ.εκ., η νίκη ήταν υπόθεση της Speedcar, με τρεις χωμάτινες φόρμουλες της ομάδας να ανεβαίνουν στο βάθρο. Νικητής και ταχύτερος όλων αναδείχθηκε ο Χαράλαμπος Γαζετάς, ο οποίος πραγματοποίησε και τον 2ο χρόνο της ημέρας πίσω από τον Γιώργο Ζυμαρίδη. Αρκετά κοντά βρέθηκε και ο Μιχάλης Τακιδέλης, επίσης με διαφορά μικρότερη του ενός δευτερολέπτου, οδηγώντας εξαιρετικά γρήγορα! Μάλιστα, ο Τακιδέλης κέρδισε και το βραβείο “Flat Out Trophy”, το οποίο και απονέμεται στον οδηγό που σημείωσε τον ταχύτερο γύρο της ημέρας. Στο βάθρο τους ακολούθησε ο Νίκος Αθηναίος, ο οποίος δεν κατάφερε να συνεχίσει το σερί των επιτυχιών του μετά τη νίκη που είχε σημειώσει στον εναρκτήριο αγώνα της χρονιάς. Τέλος, στην Open είχαμε μόλις δύο συμμετοχές, με τον Σπύρο Δεμερτζή οδηγώντας Speedcar, να επικρατεί επί του Κώστα Στεφανή με τη τετρακίνητη φόρμουλα του Car Center. Ο κατά πολλούς κορυφαίος Έλληνας συνοδηγός απόλαυσε την εμπειρία, τίμησε το EKO Racing Dirt Games με την παρουσία του, ενώ τόνισε ότι αν του δοθεί η ευκαιρία θα επιστρέψει!


Στα αυτοκίνητα, μεγάλος πρωταγωνιστής ήταν ο Παναγιώτης Ρουστέμης με το Mitsubishi Lancer EVO X. Ο νεαρός ταλαντούχος οδηγός ήταν ταχύτερος σε όλα του περάσματα (με εξαίρεση το 3ο που έκαναν ίδιο χρόνο με τον Παναγιώτη Ισμαήλο) και επικράτησε δικαίως, όντας και πρώτος στην κατηγορία άνω των 2.000 κ.εκ. Μάλιστα, αξίζει να σημειώσουμε ότι νωρίτερα είχε καταφέρει να τερματίσει και 4ος στην κατηγορία των 600 κ.εκ. στις χωμάτινες φόρμουλες, οδηγώντας για λογαριασμό της Semog! Πίσω από τον Ρουστέμη, ακολούθησε ο Θωμάς Παπαπάσχος με το Lancer EVO VII, ο οποίος είχε τη δική του μάχη με τον Παναγιώτη Ισμαήλο με το Mitsubishi Lancer EVO IX. Οι δύο τους ήταν πολύ κοντά σε όλα τα περάσματα, με το τελικό αποτέλεσμα να κρίνεται στο τέλος, υπέρ του εκπαιδευτή του Driving Academy. Στις επιμέρους κλάσεις, ο Παναγιώτης Χαϊδάς με το Toyota Yaris συνέχισε το σερί των επιτυχιών του στην κατηγορία έως 1.400 κ.εκ., με τους Χρήστο Καστή (Toyota Corolla) και Δημήτρη Δημητρόπουλο (Toyota Starlet) να τον ακολουθούν. Την ίδια ώρα ο Γιάννης Καββαδίας με το Peugeot 206 επικράτησε άνετα σε αυτή έως τα 1.600 κ.εκ., με τους Ηλία Καφαντάρη (Toyota Corolla) και Παναγιώτη Σταθόπουλο (VW Polo) να τον ακολουθούν στο βάθρο. Τέλος, η κατηγορία των 2.000 κ.εκ. ήταν υπόθεση δύο οδηγών από την Καλαμάτα, αμφότεροι με BMW E30, με τον Γιώργο Παναγόπουλο να επικρατεί επί του Παναγιώτη Κρεμεζή.
Ο αγώνας, που διοργανώθηκε από την ΑΛΑ Κορινθίας και αποτελούσε μέρος του TRC Challenge, έκρυβε εκπλήξεις για όσους βρέθηκαν στο Διαδρόμιο, αφού πέντε τυχεροί κέρδισαν δώρα της Red Bull Racing μετά από κλήρωση που πραγματοποιήθηκε πριν την απονομή. Επίσης, αξίζει να σημειώσουμε ότι οι νικητές στις κατηγορίες κέρδισαν αναμνηστικά δώρα από την ΕΚΟ. Η σκόνη ακόμα δεν έχει πέσει, αλλά οι προετοιμασίες για τον επόμενο γύρο του θεσμού ξεκινούν άμεσα. Το επόμενο ραντεβού με το χρονόμετρο για τους οδηγούς έχει οριστεί για το Σαββατοκύριακο 20-21 Οκτωβρίου στην πίστα της Χαλκίδας, η οποία και θα αποτελέσει μία τελείως διαφορετική πρόκληση για όλους!
Θυμίζουμε πως το ΕΚΟ Racing Dirt Games για το 2018... τρέχει με την premium βενζίνη EKO Racing 100 και με τα φτερά του Red Bull​, ενώ τον υποστηρίζουν η Subaru Πλειάδες Motors και η USAG Greece​. Χορηγός τεχνολογίας είναι η Garmin Greece​, η Racecraft​ είναι χορηγός εξοπλισμού, με την COSMOTE TV​ και το περιοδικό 4Troxoi​ να έχουν αναλάβει το ρόλο των χορηγών επικοινωνίας, ενώ το συνδρομητικό κανάλι καλύπτει το θεσμό τηλεοπτικά!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Με Ελληνικό άρωμα ...

Για πρώτη φορά στην εννιάχρονη ιστορία του το Πρωτάθλημα Tour European Rally (TER) περιλαμβάνει αγώνα στην Ελλάδα. Το 41o Ράλλυ Φθιώτιδος είναι ο τέταρτος γύρος αυτού του διεθνούς πρωταθλήματος που δημιουργήθηκε το 2016 και έχει αγκαλιάσει μερικούς από τους πιο ονομαστούς αγώνες της Ευρώπης με αίγλη και ιστορία. Εκτός από τον αγώνα της Φθιώτιδας, στο Tour European Rally περιλαμβάνονται φέτος ένας από τους θεμέλιους λίθους του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος, το Rally Antibes, το επίσης ονομαστό, χωμάτινο, Rally Azores, αλλά και τα νέα και ανερχόμενα Ράλλυ Λισαβώνας στην Πορτογαλία, Rally Sierra Morena στην Ισπανία και Rally Terra Sarda στη Σαρδηνία. Στο Tour European Rally μετέχουν καταξιωμένοι οδηγοί με διακρίσεις σε τοπικό και διεθνές επίπεδο. Πολυνίκης του θεσμού με δύο πρωταθλήματα είναι ο Πρωταθλητής Ιταλίας και Ευρώπης Giandomenico Basso, ενώ πρωταθλητές έχουν αναδειχθεί και ο Πρωταθλητής Ευρώπης Hayden Paddon, o Πρωταθλητής Βρετανίας Osian Pryce κι ο Πρωταθλητής JWRC Simone Tempestini.

Alfa Romeo Junior Veloce ...

Ολοκληρώνοντας τις ιδιαίτερα απαιτητικές δοκιμές εξέλιξης της Junior, του ολοκαίνουργιου B-SUV της Alfa Romeo, οι μηχανολόγοι της μάρκας κατάφεραν να αυξήσουν τη μέγιστη ισχύ της κορυφαίας έκδοσης Veloce στους 280 CV και την ροπή στα 345 Nm. Η συγκεκριμένη εκδοχή του ηλεκτρικού κινητήρα έχει δεχτεί τη φροντίδα της Alfa Romeo και κάνει ντεμπούτο στην Junior που εξελίχθηκε στις εγκαταστάσεις του Balocco Proving Ground. Εκεί δηλαδή όπου οι καλύτεροι μηχανολόγοι και οδηγοί της μάρκας ρυθμίζουν με πάθος ακόμα και την παραμικρή λεπτομέρεια θρυλικών μοντέλων όπως οι 4C, 8C, Giulia & Stelvio Quadrifoglio, Giulia GTA και 33 Stradale. Μεταξύ των διαδρομών του Ιταλικού οδηγικού παραδείσου είναι και η χάραξη “Langhe” που ξεπερνά τα 20 km σε μήκος και προσομοιάζει τέλεια τις πλέον απαιτητικές συνθήκες που μπορεί να συναντήσει κάποιος στο δρόμο. Μάλιστα, δημοσιογράφοι από ολόκληρο τον κόσμο θα έχουν σε λίγες ημέρες τη δυνατότητα για πρώτη φορά να οδηγήσουν στη συγκεκριμένη διαδρομή, παράλληλα με

Λίγο πριν το GO ...

Η εκκίνηση του διεθνούς Ράλλυ Φθιώτιδος απέχει μόλις 10 ημέρες! Ο αγώνας, που φέτος συμπληρώνει 41 χρόνια ζωής, περιλαμβάνεται για πρώτη φορά στο καλεντάρι του Tour European Rally (TER) και θα διεξαχθεί με επίκεντρο την Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας το τριήμερο από τις 28 έως τις 30 Ιουνίου. Η προσωρινή λίστα συμμετοχών περιλαμβάνει και αγωνιζόμενους από το εξωτερικό, γεγονός που θα προσδώσει ιδιαίτερη λάμψη στον αγώνα, ο οποίος εκτός από το TER και το TER Historic, προσμετράει και στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ασφάλτου, όντας ο δεύτερος γύρος του θεσμού. Παράλληλα, αποτελεί τον δεύτερο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων (συντελεστής 2), τον δεύτερο γύρο του  Κυπέλλου  αυτοκινήτων Legends (συντελεστής 2) και τον δεύτερο γύρο του Κυπέλλου Ασφάλτου Ιστορικών αυτοκινήτων (συντελεστής 2). Ο αγώνας είναι διήμερος και αποτελείται από 138 αγωνιστικά χιλιόμετρα, έτοιμα να προσφέρουν ισχυρές δόσεις αδρεναλίνης σε συμμετέχοντες και θεατές. Αξίζει να σημειωθεί πως η περίο