Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

3ο Rally Regularity ΣΙΚΥΩΝΙΩΝ - Επίλογος ...


Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε την Κυριακή 9 Σεπτέμβρη 2018 το 3ο Rally Regularity ΣΙΚΥΩΝΙΩΝ 2018, οργανωτής η Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκίνητου Κορινθίας με την αρωγή της Scuderia Triskelion και την στήριξη του Δήμου Σικυωνίων. Από τα 50 πληρώματα που δηλώσαν συμμετοχή, στην γραμμή της εκκίνησης στο Δημαρχείο Κιάτου βρέθηκαν 46, εκκίνηση έδωσε ο Δήμαρχος Σικυωνίων, Σπύρος Σταματόπουλος, που δήλωσε ενθουσιασμένος με την ιδέα της διοργάνωσης τέτοιων αγώνων στον Δήμο του. 


Οι αγωνιζόμενοι ταξίδεψαν για 150χιλ στις ομορφιές της ορεινής Κορινθίας ενώ πέρασαν και από 7 Ειδικές  με 12 χρονομετρήσεις, σχεδιασμένες από τον ειδικό στο είδος Γιάννη Καράμπελα, για να τερματίσουν το απόγευμα στο Κεφαλάρι Κορινθίας. Εκεί και η απονομή των επάθλων με την παρουσία του προέδρου της ΟΜΑΕ Δημήτρη Μιχελακάκη να δείχνει  το μεγάλο ενδιαφέρον της Ομοσπονδίας για τους αγώνες Regularity. Στο αγωνιστικό μέρος τώρα, Μεγάλοι νικητές της Γενικής Κατάταξης του 3ο Rally Regularity ΣΙΚΥΩΝΙΩΝ 2018  ήταν οι Μουστάκας Σπύρος – Μουστάκας Νίκος με το Datsun 240z (1972), στην 2η θέση τερμάτισαν oι Κατοχιανός Γεράσιμος  – Ράλλης Βαγγέλης  οδηγώντας ένα Ford Escort MKI (1975), και στην 3η θέση οι Κονταράτος Θέμης-Ιατρίδης Ιούλιος με Porsche 911 (1980).


Στην κατηγορία EF,  νικητές αναδείχτηκαν οι Φράγκος Νίκος – Σίλη Νεφέλη οδηγώντας με ακρίβεια μια AUSTIN HEALEY SPRITE (1961) που ήταν και το παλαιότερο αυτοκίνητο του αγώνα. Την κατηγορία G κέρδισαν οι Τσιόγκας Χρήστος- Κακούρου Πελαγία  με Ford Cortina MKII Deluxe (1967) στην 2η θέση οι Κολλιόπουλος Σωτήρης – Βλαχογιάννη Μαρία  με Ford Escort MKI RS2000 (1967) και 3οι οι Βράτιμος Μίλτος – Λαμπίρης Γιώργος με BMW 2002 (1969).


Στην Η νικητές οι πρώτοι της Γενικής, Μουστάκας Σπύρος – Μουστάκας Νίκος με το Datsun 240z (1972), στην 2η θέση oι Κατοχιανός Γεράσιμος  – Ράλλης Βαγγέλης  Ford Escort MKI (1975) και 3οι οι  Δούρος Αναστάσιος- Παναρίτης Βαγγέλης οδηγώντας BMW 1502 (1975). Την κατηγορία Ι κέρδισαν  οι 3οι Γενικής  Κονταράτος Θέμης-Ιατρίδης Ιούλιος με Porsche 911 (1980) ,2οι οι Τσετσέκος Γιώργος – Αλεφράγκης Κωνσταντίνος με Audi 80 ( 1981) και στην 3η θέση οι Kοντογιάννη Ευη – Κυριακοπούλου Ελισάβετ με AUTOBIANCHI ABARTH A112 (1981).
Στην κατηγορία J1/J2  την καλύτερη επίδοση έκαναν οι Nτάβος Παυλος - Λουμίδης Νίκος Alfa Romeo 75 (1990), 2oι οι Δαρζέντα Βέρα- Δαρζέντας Νίκος με Τoyota Corolla (1982) και 3η οι Μέξης Λουκάς – Κούτρας Θεόδωρος με Alfa Romeo(1986).


Οι νικητές από τα μέλη της Α.Λ.Α.Κορινθίας ήταν οι Σωτηρόπουλος Ασημάκης – Σουφρίλας Θύμιος με BMW 1602, Aχτσόγλου Νίκος- Αχτσόγλου Ανκε με Alfa Romeo και Ανδριανόπουλος Γρηγόρης- Filipof Krasimir με Suzuki Swift. Το μικρότερο σε κυβικά αυτοκίνητο ήταν το  Citroen 2CV (1975) με τους Κουρή Ηλία και Λεονάρδο Θανάση, ενώ αξία τις γυναίκες εκπροσώπησαν οι Παρασκευαίδη Ειρήνη – Χριστάκου Βιργινία με Toyota Celica (1976).


Η Α.Λ.Α.Κορινθίας και η οργανωτική επιτροπή του αγώνα ευχαριστεί όλους τους συμμετέχοντες, που μας τίμησαν με την συμμετοχής τους. Τον Δήμο Σικυωνίων, και προσωπικά τον Δήμαρχο Σπύρο Σταματόπουλο και τον Πρόεδρο του Δ.Σ. Τάσο Λεονάρδο Δίπλα μας και πάλι χορηγός του αγώνα η Autovision IKTEO Κορίνθου.
Κλείνοντας να ευχαριστήσουμε και την ομάδα της  Scuderia Triskelion για την βοήθεια και υποστήριξη.


Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Are you SEIRIOS ? ...

Ο εμβληματικός Σταθμός Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών ΣΕΙΡΙΟΣ θα αποτελέσει τον τόπο συνάντησης θεατών και αγωνιζομένων του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στις 7 Σεπτεμβρίου, με μια υπερειδική διαδρομή πρωτόγνωρη για τα παγκόσμια δεδομένα. Πλατεία Συντάγματος, ΟΑΚΑ, Πλατεία Νερού. Τρία εμβληματικά σημεία της Ελλάδας που χαρακτήρισαν τα πρόσφατα ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έρχονται να δώσουν τη σκυτάλη σε ακόμα μία πρωτοποριακή όσο και απρόσμενη τοποθεσία για την υπερειδική διαδρομή του 2024. Την αποκάλυψη του σημείου της EKO Super Special Stage έκανε μέσα από την πασίγνωστη γέφυρα του ΣΕΑ Σείριος ο Αναπληρωτής Υπουργός Αθλητισμού. Ο κ. Γιάννης Βρούτσης, καλωσορίζοντας τους παρευρισκομένους, επεσήμανε: «Σε μια χρονιά που ο Αθλητισμός αναβαθμίστηκε από τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, τοποθετώντας το Υπουργείο Αθλητισμού στη φιλόξενη “οικογένεια” της Παιδείας, δεν εφησυχάσαμε». Αξίζει να αναφερθεί ότι εγχείρημα ανάλογο της φετινής EKO Super Special Stage δεν έχει επιχειρηθεί από καμία διοργανώτρια χώρα σε α

Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις 2024 ...

Έπειτα από την περσινή διοργάνωση, η οποία απέσπασε θετικά σχόλια από την Παγκόσμια Ομοσπονδία Αυτοκινήτου, το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις, αναβάθμισε τη θέση του στο καλεντάρι του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων, όντας ένας από τους δύο αγώνες του προγράμματος που προσφέρουν αυξημένους βαθμούς στους συμμετέχοντες. Ο αγώνας θα αποτελέσει και φέτος τον ένατο και τελευταίο γύρο του θεσμού και θα πραγματοποιηθεί το τριήμερο από τις 8 έως τις 10 Νοεμβρίου. Περιλαμβάνεται, επίσης, στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων  με αυξημένο συντελεστή, ενώ όπως συνέβη και στις δύο προηγούμενες χρονιές, εκτός από τους αγώνες Sporting και Regularity, θα διεξαχθεί και αγώνας Legends, ο οποίος απευθύνεται σε πιο σύγχρονες κατασκευές. Μπορεί να μας χωρίζουν σχεδόν 4 μήνες από το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις του 2024, ωστόσο η Οργανωτική Επιτροπή βρίσκεται σε εγρήγορση, ώστε να προετοιμάσει έναν αγώνα, αντάξιο της ιστορίας του. Η Πανηγυρική Εκκίνηση του αγώνα θα λάβει χώρα κάτ

Στην Δημητσάνα με τον φακό ...