Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η Ελλάδα στο Hill Climb Masters 2018 ...


Σ’ ένα μεσαιωνικό σκηνικό της κεντρικής Ιταλίας, εκεί που ο «θρύλος» των πρώτων χρόνων της Formula 1 Luigi Fagioli πέρασε το μεγαλύτερο μέρος της ζωής του, το χωριό Gubbio ετοιμάζεται να υποδεχθεί στις 12-14 Οκτωβρίου την τρίτη επανάληψη της μεγάλης γιορτής των Αναβάσεων της Ευρώπης, το FIA Hill Climb Masters 2018 - και η Ελλάδα θα είναι και φέτος μία από τις 20 χώρες που θα δώσουν το παρόν!
Η διετής αυτή γιορτή, μετά το Λουξεμβούργο και την Τσεχία ταξιδεύει τώρα στην επαρχία της Umbria, για να υποδεχθεί την ελίτ των οδηγών Αναβάσεων της Ευρώπης. Αφού παρελάσουν από το ρωμαϊκό θέατρο και το επιβλητικό Palazzo dei Consoli που δεσπόζει στο κέντρο του πανέμορφου Gubbio το σαββατιάτικο απόγευμα ανά εθνικές ομάδες, την Κυριακή 14 Οκτωβρίου οι οδηγοί -με τα αυτοκίνητα που αγωνίζονται φέτος- θα κάνουν από τρία περάσματα στην αγωνιστική διαδρομή 3,3 χιλιομέτρων στις υπώρειες των Απέννινων.
Είναι, μειωμένη από τα 4,1 στα 3,3 χιλιόμετρα για το FIA Hill Climb Masters 2018, η διαδρομή που φιλοξενεί από το 1966 το διάσημο στην Ιταλία Trofeo Luigi Fagioli στον λόφο δίπλα στην πόλη και μέσα από τον αρχαιολογικό χώρο Gola de Bottaccione - καταλήγοντας στην κορυφή του λόφου, και στη Madonna della Cima. Από εκεί, οι θεατές έχουν πανοραμική θέα των τελευταίων 700 μέτρων της Ανάβασης.


Η ελληνική αποστολή
Η Έλληνες οδηγοί τίμησαν το 2016 το FIA Hill Climb Masters - και το ίδιο θα συμβεί και φέτος, με την υποστήριξη της ΟΜΑΕ. Όπως και πριν δύο χρόνια, αρχηγός της ελληνικής αποστολής θα είναι ο -πολύπειρος, με σημαντικές ευρωπαϊκές παραστάσεις σε Αναβάσεις της Ευρώπης- Μάριος Ξανθάκος.
Η επιλογή -μέχρι οκτώ οδηγών- της ελληνικής αποστολής θα ολοκληρωθεί βάσει της κατάταξής τους στο Valvoline Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων. Στο Gubbio θα βρεθούν αντιμέτωποι με την ελίτ όχι μόνο των εθνικών Πρωταθλημάτων της Ευρώπης, αλλά και των θεσμών του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος -καθώς και Κυπέλλου- Αναβάσεων της FIA.


Οι κατηγορίες του FIA Hill Climb Masters
Από φέτος οι κατηγορίες που θα αγωνίζονται οι συμμετέχοντες αυξάνουν από 3 σε 4. Οι Κατηγορίες 1 και 2 μένουν ίδιες, όπως ορίζονται από τους κανονισμούς του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Αναβάσεων της FIA, αλλά η Κατηγορία 3 σπάει στα δύο, διαχωρίζοντας τα Touring Cars (Κατηγορία 3) από τα πρωτότυπα και μονοθέσια (Κατηγορία 4).
Πέραν της αμιγούς αγωνιστικής μάχης κάθε κατηγορίας, υπάρχει και ο θεσμός του Κυπέλλου Εθνών (Nation’s Cup). Σ’ αυτόν συμμετέχουν οι εθνικές ομάδες με 4 οδηγούς από κάθε χώρα, αλλά ο στόχος δεν είναι η απόλυτη ταχύτητα. Για να αντιμετωπιστεί η ανισότητα απόδοσης των αυτοκινήτων, είναι μια δοκιμασία προδιαγραφών Regularity, αλλά με γρήγορο ρυθμό.
Στα πρότυπα των Ολυμπιακών Αγώνων, οι νικητές κάθε κατηγορίας βραβεύονται με χρυσό-ασημένιο-χάλκινο μετάλλιο, ενώ διεξάγεται σε κλίμα γιορτής και ευγενούς άμιλλας, που είναι διάχυτη στις καθιερωμένες τελετές έναρξης και λήξης αλλά και στον συναγωνισμό του αγώνα.


Η Ελλάδα στον αγώνα του 2016
Το 2016 η ελληνική αποστολή έχασε στο όριο μια θέση στο βάθρο του Κυπέλλου Εθνών, καθώς κατετάγη 4η. Σε ατομικό επίπεδο τα αποτελέσματα ήταν αντίστοιχα  αξιόλογα. Στην Κατηγορία Ν ο Γιώργος Αργυρίου (Mitsubishi Lancer EVO IX) κατέκτησε την 8η θέση και στην Κατηγορία Α ο Γιάννης Πλάγος (Honda Civic Type-R) την 6η, ενώ στην Ε1 ο Γιώργος Κεχαγιάς (Ford Sierra RS500) ήταν 11ος, ο Σπύρος Βοργιάς (Peugeot 106) 17ος και ο Παναγιώτης Λιώρης (Ford Escort WRC) 19ος.
Η ελληνική αποστολή φέτος θα έχει περισσότερο και δυσκολότερο συναγωνισμό, καθώς έχει σημειωθεί ρεκόρ συμμετοχής -συνολικά 20- εθνικών ομάδων, με την προσθήκη νέων χωρών όπως της Πορτογαλίας, Κροατίας, Βοσνίας-Ερζεγοβίνης, Κοσσυφοπεδίου, Σλοβενίας και Μάλτας.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Σ.Ο.Α.Α. 2024 ...

 

Ανάβαση Ψάθας - Δοκιμές ...

  Ομαλά κύλησε η διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμών στην Ανάβαση Ψάθας που έλαβε χώρα το Σάββατο. Οι οδηγοί πραγματοποίησαν και τα 3 προγραμματισμένα ανεβάσματα και πλέον είναι έτοιμοι να ριχτούν στη μάχη με το χρόνο στη δεύτερη πρωταθληματική Ανάβαση της χρονιάς. Διοργανωτής του αγώνα είναι το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.), με την αμέριστη συμπαράσταση του Δήμου Μάνδρας-Ειδυλλίας. Χορηγός του αγώνα είναι η Seajets και το il Desto Group. Ο Μάριος Ηλιόπουλος χωρίς να πιέσει ιδιαίτερα ήταν ο ταχύτερος στη διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμών στη Formula Saloon , οδηγώντας ένα Ford Fiesta και την Κυριακή θα κινηθεί με στόχο να προσφέρει θέαμα στους φίλους του αθλήματος που θα βρεθούν στις στροφές της Ανάβασης Ψάθας. Τον περσινό πρωταθλητή της κατηγορίας ακολούθησαν οι «Κανέλλος» (Peugeot 106) και Θανάσης Κοράκης (Nissan Silvia). Αίτημα για να αγωνιστεί την Κυριακή στον αγώνα έκανε ο Καλαματιανός Νικόλαος Παπαδόπουλος (Ford Escort MKII) που δεν σ

1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου ...

Λιγότερο από ένας μήνας απομένει για το 1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου που θα διοργανωθεί στην περιοχή της επαρχίας Αγιάς. Οι αγώνες ράλλυ επιστρέφουν μετά από χρόνια στο νομό Λάρισας και οι διοργανωτές έχουν ξεκινήσει από την αρχή της χρονιάς τις προετοιμασίες για να προσφέρουν ένα άρτιο αποτέλεσμα. Την ευθύνη έχει αναλάβει η Λέσχη Αυτοκινήτου Μοτοσυκλέτας Καλλιθέας Ελασσόνας (Λ.Α.Μ.Κ.Ε.) με συνδιοργανωτή το Δήμο Αγιάς ενώ τελεί και υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Κέντρο του αγώνα θα είναι η πόλη της Αγιάς. Το Σάββατο 18 Μαΐου θα διεξαχθεί ο τεχνικός έλεγχος και η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της πόλης ενώ στο δημοτικό Parking θα εγκατασταθεί το Service Park. Την Κυριακή 19 Μαΐου τα πληρώματα θα αγωνιστούν στην ειδική διαδρομή των 12.3 χιλιομέτρων η οποία θα επαναληφθεί τρεις φορές, φτάνοντας έτσι συνολικά τα 36.9 χιλιόμετρα. Αντίστοιχα το σύνολο των απλών διαδρομών 61,2 χιλιόμετρα (20,4 Χ 3). Η απονομή των κυπέλλων θα γίνει στην κεντρική πλατεία της Μελιβοίας, ένα πρ