Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η Ελλάδα στο Hill Climb Masters 2018 ...


Σ’ ένα μεσαιωνικό σκηνικό της κεντρικής Ιταλίας, εκεί που ο «θρύλος» των πρώτων χρόνων της Formula 1 Luigi Fagioli πέρασε το μεγαλύτερο μέρος της ζωής του, το χωριό Gubbio ετοιμάζεται να υποδεχθεί στις 12-14 Οκτωβρίου την τρίτη επανάληψη της μεγάλης γιορτής των Αναβάσεων της Ευρώπης, το FIA Hill Climb Masters 2018 - και η Ελλάδα θα είναι και φέτος μία από τις 20 χώρες που θα δώσουν το παρόν!
Η διετής αυτή γιορτή, μετά το Λουξεμβούργο και την Τσεχία ταξιδεύει τώρα στην επαρχία της Umbria, για να υποδεχθεί την ελίτ των οδηγών Αναβάσεων της Ευρώπης. Αφού παρελάσουν από το ρωμαϊκό θέατρο και το επιβλητικό Palazzo dei Consoli που δεσπόζει στο κέντρο του πανέμορφου Gubbio το σαββατιάτικο απόγευμα ανά εθνικές ομάδες, την Κυριακή 14 Οκτωβρίου οι οδηγοί -με τα αυτοκίνητα που αγωνίζονται φέτος- θα κάνουν από τρία περάσματα στην αγωνιστική διαδρομή 3,3 χιλιομέτρων στις υπώρειες των Απέννινων.
Είναι, μειωμένη από τα 4,1 στα 3,3 χιλιόμετρα για το FIA Hill Climb Masters 2018, η διαδρομή που φιλοξενεί από το 1966 το διάσημο στην Ιταλία Trofeo Luigi Fagioli στον λόφο δίπλα στην πόλη και μέσα από τον αρχαιολογικό χώρο Gola de Bottaccione - καταλήγοντας στην κορυφή του λόφου, και στη Madonna della Cima. Από εκεί, οι θεατές έχουν πανοραμική θέα των τελευταίων 700 μέτρων της Ανάβασης.


Η ελληνική αποστολή
Η Έλληνες οδηγοί τίμησαν το 2016 το FIA Hill Climb Masters - και το ίδιο θα συμβεί και φέτος, με την υποστήριξη της ΟΜΑΕ. Όπως και πριν δύο χρόνια, αρχηγός της ελληνικής αποστολής θα είναι ο -πολύπειρος, με σημαντικές ευρωπαϊκές παραστάσεις σε Αναβάσεις της Ευρώπης- Μάριος Ξανθάκος.
Η επιλογή -μέχρι οκτώ οδηγών- της ελληνικής αποστολής θα ολοκληρωθεί βάσει της κατάταξής τους στο Valvoline Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων. Στο Gubbio θα βρεθούν αντιμέτωποι με την ελίτ όχι μόνο των εθνικών Πρωταθλημάτων της Ευρώπης, αλλά και των θεσμών του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος -καθώς και Κυπέλλου- Αναβάσεων της FIA.


Οι κατηγορίες του FIA Hill Climb Masters
Από φέτος οι κατηγορίες που θα αγωνίζονται οι συμμετέχοντες αυξάνουν από 3 σε 4. Οι Κατηγορίες 1 και 2 μένουν ίδιες, όπως ορίζονται από τους κανονισμούς του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Αναβάσεων της FIA, αλλά η Κατηγορία 3 σπάει στα δύο, διαχωρίζοντας τα Touring Cars (Κατηγορία 3) από τα πρωτότυπα και μονοθέσια (Κατηγορία 4).
Πέραν της αμιγούς αγωνιστικής μάχης κάθε κατηγορίας, υπάρχει και ο θεσμός του Κυπέλλου Εθνών (Nation’s Cup). Σ’ αυτόν συμμετέχουν οι εθνικές ομάδες με 4 οδηγούς από κάθε χώρα, αλλά ο στόχος δεν είναι η απόλυτη ταχύτητα. Για να αντιμετωπιστεί η ανισότητα απόδοσης των αυτοκινήτων, είναι μια δοκιμασία προδιαγραφών Regularity, αλλά με γρήγορο ρυθμό.
Στα πρότυπα των Ολυμπιακών Αγώνων, οι νικητές κάθε κατηγορίας βραβεύονται με χρυσό-ασημένιο-χάλκινο μετάλλιο, ενώ διεξάγεται σε κλίμα γιορτής και ευγενούς άμιλλας, που είναι διάχυτη στις καθιερωμένες τελετές έναρξης και λήξης αλλά και στον συναγωνισμό του αγώνα.


Η Ελλάδα στον αγώνα του 2016
Το 2016 η ελληνική αποστολή έχασε στο όριο μια θέση στο βάθρο του Κυπέλλου Εθνών, καθώς κατετάγη 4η. Σε ατομικό επίπεδο τα αποτελέσματα ήταν αντίστοιχα  αξιόλογα. Στην Κατηγορία Ν ο Γιώργος Αργυρίου (Mitsubishi Lancer EVO IX) κατέκτησε την 8η θέση και στην Κατηγορία Α ο Γιάννης Πλάγος (Honda Civic Type-R) την 6η, ενώ στην Ε1 ο Γιώργος Κεχαγιάς (Ford Sierra RS500) ήταν 11ος, ο Σπύρος Βοργιάς (Peugeot 106) 17ος και ο Παναγιώτης Λιώρης (Ford Escort WRC) 19ος.
Η ελληνική αποστολή φέτος θα έχει περισσότερο και δυσκολότερο συναγωνισμό, καθώς έχει σημειωθεί ρεκόρ συμμετοχής -συνολικά 20- εθνικών ομάδων, με την προσθήκη νέων χωρών όπως της Πορτογαλίας, Κροατίας, Βοσνίας-Ερζεγοβίνης, Κοσσυφοπεδίου, Σλοβενίας και Μάλτας.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

60 χρόνια Opel Design Centre...

Το 2024 είναι μία επετειακή χρονιά για την Opel, αφού η Γερμανική εταιρεία γιορτάζει 125 χρόνια στην κατασκευή αυτοκινήτων. Από το 1899, η μάρκα με έμβλημα τον Κεραυνό έχει καταστήσει την κινητικότητα προσιτή σε εκατομμύρια ανθρώπους, ενώ την ίδια στιγμή, συνεχίζει να εμπνέει το κοινό με τα καινοτόμα μοντέλα της. Σήμερα, το έμβλημα της Opel εκφράζει τη συναρπαστική πλευρά της μάρκας, καθώς και τον δρόμο της προς τον εξηλεκτρισμό. Το design είναι αυτό που ευθύνεται κατά κύριο λόγο για το πώς ένα αυτοκίνητο μπορεί να συναρπάσει από την πρώτη ματιά. Και εδώ, η Opel έθεσε γερές βάσεις, ακριβώς 60 χρόνια πριν. Το 1964, ξεκινά τη λειτουργία του στο Rüsselsheim το Opel Design Studio, το πρώτο κέντρο σχεδιασμού αυτοκινήτων στην Ευρώπη. Από τότε, είναι υπεύθυνο για τη συνεχώς εξελισσόμενη σχεδιαστική φιλοσοφία των μοντέλων παραγωγής της Opel. Οι σχεδιαστές έχουν επίσης δημιουργήσει πρωτοποριακά πρωτότυπα οχήματα, που δίνουν μια γεύση από το μέλλον της μάρκας, από το θρυλικό Opel Experimental GT

1000 Miglia ...

Από τις 11 έως και τις 15 Ιουνίου 2024 διεξάγεται στην Ιταλία και την κλασική πλέον διαδρομή Μπρέσια-Ρώμη-Μπρέσια, το 42ο “1000 Miglia” όπου πάνω από 400 κλασικά αυτοκίνητα λαμβάνουν μέρος. Περισσότερες από 50 Alfa Romeo συμμετέχουν στον «Πιο όμορφο αγώνα του κόσμου», όπως τον αποκαλούσε ο Enzo Ferrari. Η πιο ιδιαίτερη αφορά σε μια εξαιρετικά σπάνια 1900 Sport Spider του 1954, η οποία φέρει τον αριθμό «289». Πρόκειται για ένα ανοιχτό αγωνιστικό με 4κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα που απέδιδε 138 HP, κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων και πίσω άξονα De Dion. Χάρη στο βάρος των μόλις 880 kg και την εξαιρετική αεροδυναμική, μπορούσε να αναπτύξει ταχύτητα έως και 220 km/h ενώ τα δυναμικά χαρακτηριστικά της ήταν κορυφαία. Πίσω από το τιμόνι της βρίσκεται ο Nicola Larini, ο θρυλικός πιλότος που στη δεκαετία του 1990 μεσουράνησε στο DTM και το 1993 στέφθηκε πρωταθλητής με την Alfa Romeo 155 V6 TI. Ακόμα μια πολύ σπάνια παρουσία είναι μια 1900 Super Sprint του 1956 που συμμετέχει στον αγώνα με τ

20ο Ράλλυ Κορίνθου ...

Το Ράλλυ Κορίνθου στην επιστροφή του στο 60ό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ έπειτα από δύο χρόνια απουσίας, συγκέντρωσε 48 συμμετοχές! Ο αγώνας θα πραγματοποιηθεί από την Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Κορινθίας (ΑΛΑΚ) στις 15 και 16 Ιουνίου και πεδίο δράσης θα είναι δύο αγαπημένες «ακροπολικές» Ειδικές Διαδρομές, οι Άγιοι Θεόδωροι και τα Πίσια. Οι συμμετοχές χαρακτηρίζονται τόσο από την ποσότητα, όσο και από την ποιότητα, με τους πρωταγωνιστές του πρωταθλήματος να δίνουν το παρών στην Κόρινθο, σε ένα κρίσιμο σημείο για το θεσμό. Πρώτοι στον αγώνα θα εκκινήσουν οι Jourdan Serderidis-Frederic Miclotte με το ολοκαίνουριο Skoda Fabia RS Rally2 του οδηγού, οι οποίοι θα αγωνιστούν στο Ράλλυ Κορίνθου προκειμένου να κάνουν μια καλή προπόνηση ενόψει του εθνικού μας αγώνα, στον οποίο θα οδηγήσουν ένα Ford Puma της κορυφαίας κατηγορίας. Να αφήσουν πίσω τους τις ατυχίες που αντιμετώπισαν στους δύο πρώτους πρωταθληματικούς αγώνες θα επιδιώξουν οι Ιωάννης Παπαδημητρίου-Χρήστος Κουζιώνης, οι οποίοι θα κ