Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

51ο Rally ΔΕΘ - Διαδρομή, Αποστάσεις, Χρόνοι ...


Μετά την ολοκλήρωση του σχεδιασμού του αγώνα και τις τελικές πινελιές στο Roadbook ήρθε η ώρα να παρουσιαστεί και επίσημα ο αγώνας.
Ο αγώνας μετράει συνολικά 263,65χλμ με 5 ειδικές εκ των οποίων η μία πλήρως επαναλαμβανόμενη και συνολικά 63,35χλμ.
Το πρώτο αγωνιστικό θα περάσει το ΣΕΧ 0 (Νότια Πύλη ΔΕΘ) την Κυριακή 16 Σεπτεμβρίου και ώρα 08:30 με κατεύθυνση τα χωριά Λιβάδι -  Πετροκέρασα. Πριν την είσοδο του χωριού Λιβάδι θα στρίψουν δεξιά και σε περίπου 3 χιλιόμετρα θα συναντήσουν την πρώτη ειδική των 6,27 χλμ που αποτελεί κομμάτι της ειδικής Πετροκέρασα του 48ου Rally ΔΕΘ και της μεγάλης ειδικής Λιβάδι - Πετροκέρασα που υπήρχε στην 49η και 50η έκδοση του αγώνα.
Συνεχίζοντας μετά τον τερματισμό τα αγωνιστικά θα ακολουθήσουν την κλασσική διαδρομή η οποία και θα τους βγάλει στο χωριό Παλαιόχωρα όπου θα στρίψουν δεξιά στην ταβέρνα "Το Τζάκι" για να κατευθυνθούν προς την αφετερία της ειδικής Παλαιόχωρα των 20,46χλμ. Η συγκεκριμένη ειδική είναι η πιο κλασσική του αγώνα που το πρώτο της κομμάτι υπάρχει σχεδόν σε όλους τους αγώνες. Η αφετηρία έχει μετακινηθεί περίπου 1χλμ από το παλιό σημείο και μετά την αλλαγή πορείας στα πανεπιστήμια οι οδηγοί θα κατευθυνθούν προς τα λατομεία του Παλαιοκάστρου όπου και θα τερματήσουν.
Τα αγωνιστικά βάζουν ξανά πορεία επιστροφής προς την πόλη όπου και πλησιάζοντας στην διασταύρωση για την Ιερά Μονή της Αγίας Αναστασίας θα κάνουν δεξιά από την πύλη και μετά αριστερά όπου και θα βρουν το Service Park στην παλιά παρακαμπτήρια οδό της Εθνικής.
Μετά την 30' λέπτη ανασυγκρότηση και το καθιερωμένο Service ο αγώνας συνεχίζεται με την 3η ειδική Γαλάτιστα - Πετροκέρασα. Προκείται για ειδική που αποτελείται από 2 μέρη και συνολικό μήκος 9,81χλμ. Στο πρώτο μέρος πρόκειται για έναν νεοασφαλτοστρωμένο ανηφορικό δρόμο μήκους 3χλμ ο οποίος συναντάει με δεξιά αλλαγή πορείας το 2ο της μέρος το οποίο πρόκειται για την ειδική της πρώτης μέρας. Με τον τερματισμό της 3ης ειδικής συνεχίζουμε για την 4η ειδική η οποία είναι επανάληψη της 2ης ειδικής της ημέρας. Μετά από μία δεύτερη επίσκεψη στο Service Park ακολουθεί η τελευταία (5η) ειδική διαδρομή μήκους 6,35χλμ το πρώτο κομμάτι της οποίας είναι το πρώτο κομμάτι της 3ης ειδικής και τα υπόλοιπα χλμ είναι τα πρώτα χιλιόμετρα της ειδικής Πετροκέρασα με ανάποδη φορά (προς το χωριό Λιβάδι).
Μετά το τέλος της ειδικής τα αγωνιστικά θα κατευθυνθούν προς την Νότια Πύλη της ΔΕΘ όπου και το πρώτο αγωνιστικό αναμένεται να ανέβει την ράμπα στις 16:49 το απόγευμα.

Πατήστε εδώ για να λάβετε το αρχείο.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Are you SEIRIOS ? ...

Ο εμβληματικός Σταθμός Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών ΣΕΙΡΙΟΣ θα αποτελέσει τον τόπο συνάντησης θεατών και αγωνιζομένων του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στις 7 Σεπτεμβρίου, με μια υπερειδική διαδρομή πρωτόγνωρη για τα παγκόσμια δεδομένα. Πλατεία Συντάγματος, ΟΑΚΑ, Πλατεία Νερού. Τρία εμβληματικά σημεία της Ελλάδας που χαρακτήρισαν τα πρόσφατα ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έρχονται να δώσουν τη σκυτάλη σε ακόμα μία πρωτοποριακή όσο και απρόσμενη τοποθεσία για την υπερειδική διαδρομή του 2024. Την αποκάλυψη του σημείου της EKO Super Special Stage έκανε μέσα από την πασίγνωστη γέφυρα του ΣΕΑ Σείριος ο Αναπληρωτής Υπουργός Αθλητισμού. Ο κ. Γιάννης Βρούτσης, καλωσορίζοντας τους παρευρισκομένους, επεσήμανε: «Σε μια χρονιά που ο Αθλητισμός αναβαθμίστηκε από τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, τοποθετώντας το Υπουργείο Αθλητισμού στη φιλόξενη “οικογένεια” της Παιδείας, δεν εφησυχάσαμε». Αξίζει να αναφερθεί ότι εγχείρημα ανάλογο της φετινής EKO Super Special Stage δεν έχει επιχειρηθεί από καμία διοργανώτρια χώρα σε α

Ανανέωση στόλου ...

Το αμαξοστάσιο των Τρόλεϊ στην Νέα Φιλαδέλφεια (Κόκκινος Μύλος) επισκέφτηκε, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές, Βασίλης Οικονόμου, προκειμένου να εξετάσει μία σειρά ζητημάτων, που αφορούν την βελτίωση των συνθηκών εργασίας των εργαζομένων και του παρεχόμενου συγκοινωνιακού έργου των Τρόλεϊ προς τους πολίτες. Ο αρμόδιος Υφυπουργός, άκουσε και κατέγραψε όλα τα αιτήματα των εργαζομένων, σχετικά με την υπογραφή της συλλογικής σύμβασης εργασίας, την ποιότητα εργασίας των οδηγών, αλλά και την προστασία τους στο πλαίσιο της δύσκολης καθημερινότητάς τους. Στην συνέχεια ο κ. Οικονόμου συναντήθηκε με τους εργαζόμενους και με τον Διευθύνοντα Συμβούλο της Ο.ΣΥ, Στέφανο Αγιάσογλου, τον Γενικό Διευθυντή Παραγωγής της Ο.ΣΥ., Γιώργο Δρόση. Ο Πρόεδρος του Συνδικάτου Εργαζομένων στα Τρόλεϊ (πρώην ΗΛΠΑΠ), Στέλιος Ινεπέκογλου, έθεσε τα θέματα που απασχολούν τους εργαζόμενους. Ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών στάθηκε στον εκσυγχρονισμό του στόλου των Τρόλεϊ με τα 200 νέα οχ

13ο GRAND PRIX - ΟΥΓΓΑΡΙΑ ...

Το 13Ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1, πραγματοποιήθηκε στην πίστα «Ουγγαρόρινγκ» της Ουγγαρίας και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 21 Ιουλίου, από τον ΑΝΤ1 και το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr ). Την παρθενική του νίκη έκανε ο Όσκαρ Πιάστρι,  ο οποίος πήρε την 1η νίκη της καριέρας του, με 2ο τον ομόσταβλό του στη McLaren, Λάντο Νόρις, ενώ την 3η θέση πήρε ο Λιούις Χάμιλτον με τη Mercedes. Η χθεσινή αναμέτρηση των μονοθέσιων κέρδισε το ενδιαφέρον των φίλων της Formula 1 στην Ελλάδα, καθώς ήταν πρώτη στη ζώνη προβολής της με 15,3% στο δυναμικό κοινό 18-54 και διαφορά 4,4 μονάδες από τον ανταγωνισμό. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τις μάχες των οδηγών της Formula 1 το έδειξαν οι άνδρες με ποσοστό που έφτασε μέχρι και 25,1%. Και οι γυναίκες, όμως, παρακολούθησαν Formula 1 καταγράφοντας ποσοστό μέχρι και 24,8%.  Οι απεσταλμένοι της εκπομπής «FORMULA 1 SHOW» του ΑΝΤ1 και ANT1+, Μαρία Θωμά και Γιώργος Ανανίδας, μετέφεραν το κλίμα από το καυτό Ουγγαρόρι