Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

29 Opel ADAM στο Ράλι Γερμανίας ...


Στο Ράλι Γερμανίας που διεξήχθη στις 16 με 19 Αυγούστου υποδέχθηκε τα πληρώματα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι WRC της FIA σε έναν από τους πιο απαιτητικούς, σκληρούς αλλά και όμορφους αγώνες στην άσφαλτο. Δεν έχει σημασία αν είναι ο Thierry Neuville, ο Sébastien Ogier ή ο Jari-Matti Latvala – ακόμα και οι κορυφαίοι αστέρες του WRC, μεταβαίνουν με αίσθημα ανυπομονησίας και δέους στη συνοριακή περιοχή μεταξύ Saarland και Rhineland-Palatinate. Βάση του αγώνα είναι το γραφικό Bostalsee, όπου βρίσκεται και το service park. Και όπως κάθε χρόνο, δεκάδες χιλιάδες ενθουσιώδεις οπαδοί των αγώνων αναμένεται να παρακολουθήσουν τις 18 ειδικές διαδρομές.
Στο Γερμανικό γύρο του WRC, μία στις τρεις συμμετοχές ήταν φέτος της Opel, καθώς 29 από τους 88 συμμετέχοντες στο ADAC Rallye Deutschland θα οδηγούσαν ένα αγωνιστικό ADAM. 23 πληρώματα και οι ομάδες τους προέρχονται από το θεσμό του ADAC Opel Rallye Cup και αναμένεται να συγκεντρώσουν το θαυμασμό των θεατών με το κορυφαίο τους οδηγικό επίπεδο. Από το 2013, το συγκεκριμένο Κύπελλο στηρίζει τα Ράλι σε υψηλότατο επίπεδο, εξασφαλίζοντας ευνοϊκές συνθήκες για τους συμμετέχοντες. Έξι συνολικά οδηγοί – οι Marijan Griebel, Fabian Kreim, Emil Bergkvist, Julius Tannert, Jari Huttunen και Tom Kristensson – στο ίδιο διάστημα μεταπήδησαν από το Κύπελλο στην εργοστασιακή ομάδα ADAC Opel Rally Junior Team πίσω από το τιμόνι του Opel ADAM R2, το οποίο επίσης πρωταγωνιστεί στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα ERC της FIA στην κατηγορία Junior κάτω των 27 ετών (U27).


Οι περγαμηνές της Opel στο ERC Junior είναι άκρως εντυπωσιακές. Από το 2015 που ήταν η πρώτη χρονιά πλήρους εμπλοκής της, η Γερμανική μάρκα κατέκτησε τρεις συνεχόμενους τίτλους στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα, οι οποίοι σε συνδυασμό με τους πάνω από 20 εθνικούς τίτλους μέχρι στιγμής έχουν καθιερώσει το ADAM R2 ως το κορυφαίο αυτοκίνητο στην κλάση του. Φέτος, η ομάδα ADAC Opel Rally Junior Team δίνει και πάλι τη μάχη για τον τίτλο του ERC με δύο αγωνιστικά των 190 ίππων και οδηγούς τον Tom Kristensson και το 18χρονο Λετονό Mārtiņš Sesks. Μετά το πρώτο μισό της αγωνιστικής περιόδου, οι Sesks και Kristensson βρίσκονται αντίστοιχα στην πρώτη και στην τρίτη θέση της κατάταξης.
Η ADAC Opel Rally Junior Team συμμετέχει στο ADAC Rallye Deutschland και με τα δύο αυτοκίνητα και μάλιστα με μεγάλες προσδοκίες δεδομένου ότι τα τελευταία τέσσερα χρόνια κάποιος οδηγός με ADAM R2 κατέκτησε τη νίκη στο Ράλι Γερμανίας στην κατηγορία RC4.
To Ράλι Γερμανίας είναι το highlight της σεζόν για τα νέα ταλέντα που συμμετέχουν στο ADAC Opel Rallye Cup, καθώς θα αγωνιστούν υπό το βλέμμα της παγκόσμιας ελίτ των Ράλι για έκτη χρονιά. Οι αριθμοί του αγώνα μιλούν από μόνοι τους: το συνολικό μήκος των ειδικών διαδρομών του Γερμανικού αγώνα του WRC είναι 326,7 χιλιόμετρα, σχεδόν τριπλάσιο δηλαδή από αυτό ενός αγώνα του Γερμανικού Πρωταθλήματος. Και στις ειδικές διαδρομές περιλαμβάνεται η θρυλική “Panzerplatte” των 38,5 χιλιομέτρων, η οποία θα διεξαχθεί δύο φορές και ξυπνά τις φιλοδοξίες και το δέος στα ταλέντα του ADAC Opel Rallye Cup. 


Η συμμετοχή σε έναν αγώνα του WRC είναι χρονοβόρα και επίπονη διαδικασία. Στις τέσσερις ημέρες του Ράλι, οι συμμετέχοντες καλούνται να καλύψουν πάνω από 1000 χιλιόμετρα διαδρομών, ενώ η συνολική διάρκεια του αγώνα είναι έξι ημέρες μαζί με τις αναγνωριστικές δοκιμές. Η προσπάθεια αξίζει εις διπλούν για τα νεαρά πληρώματα καθώς το Ράλι Γερμανίας του WRC προσμετρά ως δύο αγώνες στο ADAC Opel Rallye Cup. Ο πρώτος αποτελείται από 7 ειδικές διαδρομές μήκους 103 χιλιομέτρων και διεξάγεται από την Πέμπτη έως την Παρασκευή το βράδυ, ενώ ο δεύτερος αποτελείται από 11 ειδικές διαδρομές συνολικού μήκους 223 χιλιομέτρων από το πρωί του Σαββάτου έως το μεσημέρι της Κυριακής. Κατά συνέπεια, τα πληρώματα έχουν την ευκαιρία να συγκεντρώσουν βαθμούς και χρηματικά βραβεία στο διπλάσιο, κάτι διόλου ευκαταφρόνητο στο ADAC Opel Rallye: 100.000 ευρώ θα δοθούν συνολικά κατά τη διάρκεια της χρονιάς.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...