Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

29 Opel ADAM στο Ράλι Γερμανίας ...


Στο Ράλι Γερμανίας που διεξήχθη στις 16 με 19 Αυγούστου υποδέχθηκε τα πληρώματα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι WRC της FIA σε έναν από τους πιο απαιτητικούς, σκληρούς αλλά και όμορφους αγώνες στην άσφαλτο. Δεν έχει σημασία αν είναι ο Thierry Neuville, ο Sébastien Ogier ή ο Jari-Matti Latvala – ακόμα και οι κορυφαίοι αστέρες του WRC, μεταβαίνουν με αίσθημα ανυπομονησίας και δέους στη συνοριακή περιοχή μεταξύ Saarland και Rhineland-Palatinate. Βάση του αγώνα είναι το γραφικό Bostalsee, όπου βρίσκεται και το service park. Και όπως κάθε χρόνο, δεκάδες χιλιάδες ενθουσιώδεις οπαδοί των αγώνων αναμένεται να παρακολουθήσουν τις 18 ειδικές διαδρομές.
Στο Γερμανικό γύρο του WRC, μία στις τρεις συμμετοχές ήταν φέτος της Opel, καθώς 29 από τους 88 συμμετέχοντες στο ADAC Rallye Deutschland θα οδηγούσαν ένα αγωνιστικό ADAM. 23 πληρώματα και οι ομάδες τους προέρχονται από το θεσμό του ADAC Opel Rallye Cup και αναμένεται να συγκεντρώσουν το θαυμασμό των θεατών με το κορυφαίο τους οδηγικό επίπεδο. Από το 2013, το συγκεκριμένο Κύπελλο στηρίζει τα Ράλι σε υψηλότατο επίπεδο, εξασφαλίζοντας ευνοϊκές συνθήκες για τους συμμετέχοντες. Έξι συνολικά οδηγοί – οι Marijan Griebel, Fabian Kreim, Emil Bergkvist, Julius Tannert, Jari Huttunen και Tom Kristensson – στο ίδιο διάστημα μεταπήδησαν από το Κύπελλο στην εργοστασιακή ομάδα ADAC Opel Rally Junior Team πίσω από το τιμόνι του Opel ADAM R2, το οποίο επίσης πρωταγωνιστεί στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα ERC της FIA στην κατηγορία Junior κάτω των 27 ετών (U27).


Οι περγαμηνές της Opel στο ERC Junior είναι άκρως εντυπωσιακές. Από το 2015 που ήταν η πρώτη χρονιά πλήρους εμπλοκής της, η Γερμανική μάρκα κατέκτησε τρεις συνεχόμενους τίτλους στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα, οι οποίοι σε συνδυασμό με τους πάνω από 20 εθνικούς τίτλους μέχρι στιγμής έχουν καθιερώσει το ADAM R2 ως το κορυφαίο αυτοκίνητο στην κλάση του. Φέτος, η ομάδα ADAC Opel Rally Junior Team δίνει και πάλι τη μάχη για τον τίτλο του ERC με δύο αγωνιστικά των 190 ίππων και οδηγούς τον Tom Kristensson και το 18χρονο Λετονό Mārtiņš Sesks. Μετά το πρώτο μισό της αγωνιστικής περιόδου, οι Sesks και Kristensson βρίσκονται αντίστοιχα στην πρώτη και στην τρίτη θέση της κατάταξης.
Η ADAC Opel Rally Junior Team συμμετέχει στο ADAC Rallye Deutschland και με τα δύο αυτοκίνητα και μάλιστα με μεγάλες προσδοκίες δεδομένου ότι τα τελευταία τέσσερα χρόνια κάποιος οδηγός με ADAM R2 κατέκτησε τη νίκη στο Ράλι Γερμανίας στην κατηγορία RC4.
To Ράλι Γερμανίας είναι το highlight της σεζόν για τα νέα ταλέντα που συμμετέχουν στο ADAC Opel Rallye Cup, καθώς θα αγωνιστούν υπό το βλέμμα της παγκόσμιας ελίτ των Ράλι για έκτη χρονιά. Οι αριθμοί του αγώνα μιλούν από μόνοι τους: το συνολικό μήκος των ειδικών διαδρομών του Γερμανικού αγώνα του WRC είναι 326,7 χιλιόμετρα, σχεδόν τριπλάσιο δηλαδή από αυτό ενός αγώνα του Γερμανικού Πρωταθλήματος. Και στις ειδικές διαδρομές περιλαμβάνεται η θρυλική “Panzerplatte” των 38,5 χιλιομέτρων, η οποία θα διεξαχθεί δύο φορές και ξυπνά τις φιλοδοξίες και το δέος στα ταλέντα του ADAC Opel Rallye Cup. 


Η συμμετοχή σε έναν αγώνα του WRC είναι χρονοβόρα και επίπονη διαδικασία. Στις τέσσερις ημέρες του Ράλι, οι συμμετέχοντες καλούνται να καλύψουν πάνω από 1000 χιλιόμετρα διαδρομών, ενώ η συνολική διάρκεια του αγώνα είναι έξι ημέρες μαζί με τις αναγνωριστικές δοκιμές. Η προσπάθεια αξίζει εις διπλούν για τα νεαρά πληρώματα καθώς το Ράλι Γερμανίας του WRC προσμετρά ως δύο αγώνες στο ADAC Opel Rallye Cup. Ο πρώτος αποτελείται από 7 ειδικές διαδρομές μήκους 103 χιλιομέτρων και διεξάγεται από την Πέμπτη έως την Παρασκευή το βράδυ, ενώ ο δεύτερος αποτελείται από 11 ειδικές διαδρομές συνολικού μήκους 223 χιλιομέτρων από το πρωί του Σαββάτου έως το μεσημέρι της Κυριακής. Κατά συνέπεια, τα πληρώματα έχουν την ευκαιρία να συγκεντρώσουν βαθμούς και χρηματικά βραβεία στο διπλάσιο, κάτι διόλου ευκαταφρόνητο στο ADAC Opel Rallye: 100.000 ευρώ θα δοθούν συνολικά κατά τη διάρκεια της χρονιάς.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

23η Ανάβαση Δημητσάνας / Αποτελέσματα ...

Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις 2024 ...

Έπειτα από την περσινή διοργάνωση, η οποία απέσπασε θετικά σχόλια από την Παγκόσμια Ομοσπονδία Αυτοκινήτου, το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις, αναβάθμισε τη θέση του στο καλεντάρι του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων, όντας ένας από τους δύο αγώνες του προγράμματος που προσφέρουν αυξημένους βαθμούς στους συμμετέχοντες. Ο αγώνας θα αποτελέσει και φέτος τον ένατο και τελευταίο γύρο του θεσμού και θα πραγματοποιηθεί το τριήμερο από τις 8 έως τις 10 Νοεμβρίου. Περιλαμβάνεται, επίσης, στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων  με αυξημένο συντελεστή, ενώ όπως συνέβη και στις δύο προηγούμενες χρονιές, εκτός από τους αγώνες Sporting και Regularity, θα διεξαχθεί και αγώνας Legends, ο οποίος απευθύνεται σε πιο σύγχρονες κατασκευές. Μπορεί να μας χωρίζουν σχεδόν 4 μήνες από το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις του 2024, ωστόσο η Οργανωτική Επιτροπή βρίσκεται σε εγρήγορση, ώστε να προετοιμάσει έναν αγώνα, αντάξιο της ιστορίας του. Η Πανηγυρική Εκκίνηση του αγώνα θα λάβει χώρα κάτ

Οι Γερμάνοι ξανάρχονται ...

Αν και οι εκθέσεις έχουν πάψει από καιρό να αποτελούν σημείο αναφοράς της αυτοκινητοβιομηχανίας, η φετινή γαλλική μπιενάλε που θα πραγματοποιηθεί το προσεχές φθινόπωρο μεταξύ 14 και 20 Οκτωβρίου, δείχνει να επαναπροσελκύει ευρωπαίους κατασκευαστές που δεν την είχαν «τιμήσει» με την παρουσία τους το 2022 οπότε και η διοργάνωση περιορίστηκε στους αυτόχθονες κατασκευαστές και ορισμένες παρουσίες εξ Ασίας. Αντιθέτως στην φετινή διοργάνωση θα δώσει το παρών ο όμιλος VW ο οποίος με βάση τις σχετικές ανακοινώσεις θα συμμετέχει με τις φίρμες VW, Audi και Skoda ενώ το γερμανικό μπλοκ θα εκπροσωπήσει και ο όμιλος BMW τόσο με την ομώνυμη φίρμα όσο και με την ΜΙΝΙ. Αυτονόητα από τη διοργάνωση της Πόλης του Φωτός δεν θα λείψουν οι γάλλοι κατασκευαστές με την Renault να έχει ήδη δηλώσει την παρουσία των Renault/Ampere, Dacia και Alpine ενώ ο όμιλος Stellantis θα έχει πλήρη γαλλική εκπροσώπηση με τις Citroen, DS και Peugeot να συμμετέχουν. Την συμμετοχή της έχει ανακοινώσει ήδη και η KIA ενώ προς το