Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

29 Opel ADAM στο Ράλι Γερμανίας ...


Στο Ράλι Γερμανίας που διεξήχθη στις 16 με 19 Αυγούστου υποδέχθηκε τα πληρώματα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι WRC της FIA σε έναν από τους πιο απαιτητικούς, σκληρούς αλλά και όμορφους αγώνες στην άσφαλτο. Δεν έχει σημασία αν είναι ο Thierry Neuville, ο Sébastien Ogier ή ο Jari-Matti Latvala – ακόμα και οι κορυφαίοι αστέρες του WRC, μεταβαίνουν με αίσθημα ανυπομονησίας και δέους στη συνοριακή περιοχή μεταξύ Saarland και Rhineland-Palatinate. Βάση του αγώνα είναι το γραφικό Bostalsee, όπου βρίσκεται και το service park. Και όπως κάθε χρόνο, δεκάδες χιλιάδες ενθουσιώδεις οπαδοί των αγώνων αναμένεται να παρακολουθήσουν τις 18 ειδικές διαδρομές.
Στο Γερμανικό γύρο του WRC, μία στις τρεις συμμετοχές ήταν φέτος της Opel, καθώς 29 από τους 88 συμμετέχοντες στο ADAC Rallye Deutschland θα οδηγούσαν ένα αγωνιστικό ADAM. 23 πληρώματα και οι ομάδες τους προέρχονται από το θεσμό του ADAC Opel Rallye Cup και αναμένεται να συγκεντρώσουν το θαυμασμό των θεατών με το κορυφαίο τους οδηγικό επίπεδο. Από το 2013, το συγκεκριμένο Κύπελλο στηρίζει τα Ράλι σε υψηλότατο επίπεδο, εξασφαλίζοντας ευνοϊκές συνθήκες για τους συμμετέχοντες. Έξι συνολικά οδηγοί – οι Marijan Griebel, Fabian Kreim, Emil Bergkvist, Julius Tannert, Jari Huttunen και Tom Kristensson – στο ίδιο διάστημα μεταπήδησαν από το Κύπελλο στην εργοστασιακή ομάδα ADAC Opel Rally Junior Team πίσω από το τιμόνι του Opel ADAM R2, το οποίο επίσης πρωταγωνιστεί στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα ERC της FIA στην κατηγορία Junior κάτω των 27 ετών (U27).


Οι περγαμηνές της Opel στο ERC Junior είναι άκρως εντυπωσιακές. Από το 2015 που ήταν η πρώτη χρονιά πλήρους εμπλοκής της, η Γερμανική μάρκα κατέκτησε τρεις συνεχόμενους τίτλους στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα, οι οποίοι σε συνδυασμό με τους πάνω από 20 εθνικούς τίτλους μέχρι στιγμής έχουν καθιερώσει το ADAM R2 ως το κορυφαίο αυτοκίνητο στην κλάση του. Φέτος, η ομάδα ADAC Opel Rally Junior Team δίνει και πάλι τη μάχη για τον τίτλο του ERC με δύο αγωνιστικά των 190 ίππων και οδηγούς τον Tom Kristensson και το 18χρονο Λετονό Mārtiņš Sesks. Μετά το πρώτο μισό της αγωνιστικής περιόδου, οι Sesks και Kristensson βρίσκονται αντίστοιχα στην πρώτη και στην τρίτη θέση της κατάταξης.
Η ADAC Opel Rally Junior Team συμμετέχει στο ADAC Rallye Deutschland και με τα δύο αυτοκίνητα και μάλιστα με μεγάλες προσδοκίες δεδομένου ότι τα τελευταία τέσσερα χρόνια κάποιος οδηγός με ADAM R2 κατέκτησε τη νίκη στο Ράλι Γερμανίας στην κατηγορία RC4.
To Ράλι Γερμανίας είναι το highlight της σεζόν για τα νέα ταλέντα που συμμετέχουν στο ADAC Opel Rallye Cup, καθώς θα αγωνιστούν υπό το βλέμμα της παγκόσμιας ελίτ των Ράλι για έκτη χρονιά. Οι αριθμοί του αγώνα μιλούν από μόνοι τους: το συνολικό μήκος των ειδικών διαδρομών του Γερμανικού αγώνα του WRC είναι 326,7 χιλιόμετρα, σχεδόν τριπλάσιο δηλαδή από αυτό ενός αγώνα του Γερμανικού Πρωταθλήματος. Και στις ειδικές διαδρομές περιλαμβάνεται η θρυλική “Panzerplatte” των 38,5 χιλιομέτρων, η οποία θα διεξαχθεί δύο φορές και ξυπνά τις φιλοδοξίες και το δέος στα ταλέντα του ADAC Opel Rallye Cup. 


Η συμμετοχή σε έναν αγώνα του WRC είναι χρονοβόρα και επίπονη διαδικασία. Στις τέσσερις ημέρες του Ράλι, οι συμμετέχοντες καλούνται να καλύψουν πάνω από 1000 χιλιόμετρα διαδρομών, ενώ η συνολική διάρκεια του αγώνα είναι έξι ημέρες μαζί με τις αναγνωριστικές δοκιμές. Η προσπάθεια αξίζει εις διπλούν για τα νεαρά πληρώματα καθώς το Ράλι Γερμανίας του WRC προσμετρά ως δύο αγώνες στο ADAC Opel Rallye Cup. Ο πρώτος αποτελείται από 7 ειδικές διαδρομές μήκους 103 χιλιομέτρων και διεξάγεται από την Πέμπτη έως την Παρασκευή το βράδυ, ενώ ο δεύτερος αποτελείται από 11 ειδικές διαδρομές συνολικού μήκους 223 χιλιομέτρων από το πρωί του Σαββάτου έως το μεσημέρι της Κυριακής. Κατά συνέπεια, τα πληρώματα έχουν την ευκαιρία να συγκεντρώσουν βαθμούς και χρηματικά βραβεία στο διπλάσιο, κάτι διόλου ευκαταφρόνητο στο ADAC Opel Rallye: 100.000 ευρώ θα δοθούν συνολικά κατά τη διάρκεια της χρονιάς.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ρυμουλκούμενα - Τρέιλερ ...

Μια τελευταία ρύθμιση στο ζήτημα έκδοσης στοιχείων κυκλοφορίας για χρήση οχημάτων κατηγορίας Ο1 και Ο2 (ρυμουλκούμενα - τρέιλερ), συμπεριλαμβανομένων και των ειδικής χρήσεως ειδικού σκοπού μη μεταφοράς εμπορευμάτων, ενεργοποιεί το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, με σχετική τροπολογία. Με τη νέα νομοθετική διάταξη παρέχεται η δυνατότητα στους ιδιοκτήτες ρυμουλκούμενων – τρέιλερ, που είχαν παλαιότερα τεθεί νόμιμα σε κυκλοφορία με ειδικά σημειώματα ρυμούλκησης (Ε.Σ.Ρ.) και δεν είχαν εκδώσει στοιχεία κυκλοφορίας εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας  που προέβλεπε η υπ’ αρ. 2805/2021 Υπουργική Απόφαση (δηλαδή, μέχρι 29/12/2023), να εκδώσουν στοιχεία κυκλοφορίας (άδεια και πινακίδες), κατόπιν καταβολής παραβόλου, ύψους 200 ευρώ και εντός αποκλειστικής προθεσμίας πέντε μηνών, μετά τη δημοσίευσή της σε ΦΕΚ. Επιπλέον, με σκοπό τη διευκόλυνση της ομαλής και απρόσκοπτης διεκπεραίωσης των εργασιών των πολιτών, παρέχεται η δυνατότητα τουλάχιστον έως τέλος Σεπτεμβρίου 2024, να  τίθενται νομίμως σε κ

Ευχές Α.Λ.Α.Κ. ...

 

Νέο Δ.Σ. στην ΑΛΜΑ Αιγίου ...

Μετά τις εκλογές που πραγματοποιήθηκαν στις 21/4/2024, το αθλητικό σωματείο μηχανοκίνητου αθλητισμού ΑΛΜΑ Αιγίου ανακοινώνει τη σύσταση του νέου Διοικητικού Συμβουλίου. Η νέα διοικητική ομάδα διαμορφώνεται ως εξής: Πρόεδρος: Μπουροθανασόπουλος Χαράλαμπος Αντιπρόεδρος: Σωτηρόπουλος Νικόλαος Γραμματέας: Τσερετζούλιας Θεοφάνης Ταμίας: Σουφλής Στάικος Μέλη: Λύρος Νικόλαος, Γκουλεμάνης Κωνσταντίνος, Δημουλάς Ανδρέας Η αποστολή του νέου Προέδρου και του Διοικητικού Συμβουλίου για την επόμενη διετία είναι να αναλάβουν τη διοργάνωση των αγώνων που ορίζονται από την ομοσπονδία μηχανοκίνητου αθλητισμού, ΟΜΑΕ. Φέτος για το 2024, στο σωματείο του Αιγίου ανατέθηκαν τρεις μεγάλες διοργανώσεις. Η επιτυχημένη  SEAJETS Ανάβαση Αρχαίας Αιγείρας τον περασμένο Μάρτιο, η οποία είχε μεγάλη απήχηση και προβολή για την περιοχή. Ο επόμενος αγώνας είναι 1 και 2 Ιουνίου το καθιερωμένο 11ο Rally Sprint Αιγίου που προσμετρά στο κύπελλο αυτοκινήτων και στο πρωτάθλημα ιστορικών. Μία διοργάνωση στολίδι για την μηχα