Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

29 Opel ADAM στο Ράλι Γερμανίας ...


Στο Ράλι Γερμανίας που διεξήχθη στις 16 με 19 Αυγούστου υποδέχθηκε τα πληρώματα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι WRC της FIA σε έναν από τους πιο απαιτητικούς, σκληρούς αλλά και όμορφους αγώνες στην άσφαλτο. Δεν έχει σημασία αν είναι ο Thierry Neuville, ο Sébastien Ogier ή ο Jari-Matti Latvala – ακόμα και οι κορυφαίοι αστέρες του WRC, μεταβαίνουν με αίσθημα ανυπομονησίας και δέους στη συνοριακή περιοχή μεταξύ Saarland και Rhineland-Palatinate. Βάση του αγώνα είναι το γραφικό Bostalsee, όπου βρίσκεται και το service park. Και όπως κάθε χρόνο, δεκάδες χιλιάδες ενθουσιώδεις οπαδοί των αγώνων αναμένεται να παρακολουθήσουν τις 18 ειδικές διαδρομές.
Στο Γερμανικό γύρο του WRC, μία στις τρεις συμμετοχές ήταν φέτος της Opel, καθώς 29 από τους 88 συμμετέχοντες στο ADAC Rallye Deutschland θα οδηγούσαν ένα αγωνιστικό ADAM. 23 πληρώματα και οι ομάδες τους προέρχονται από το θεσμό του ADAC Opel Rallye Cup και αναμένεται να συγκεντρώσουν το θαυμασμό των θεατών με το κορυφαίο τους οδηγικό επίπεδο. Από το 2013, το συγκεκριμένο Κύπελλο στηρίζει τα Ράλι σε υψηλότατο επίπεδο, εξασφαλίζοντας ευνοϊκές συνθήκες για τους συμμετέχοντες. Έξι συνολικά οδηγοί – οι Marijan Griebel, Fabian Kreim, Emil Bergkvist, Julius Tannert, Jari Huttunen και Tom Kristensson – στο ίδιο διάστημα μεταπήδησαν από το Κύπελλο στην εργοστασιακή ομάδα ADAC Opel Rally Junior Team πίσω από το τιμόνι του Opel ADAM R2, το οποίο επίσης πρωταγωνιστεί στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα ERC της FIA στην κατηγορία Junior κάτω των 27 ετών (U27).


Οι περγαμηνές της Opel στο ERC Junior είναι άκρως εντυπωσιακές. Από το 2015 που ήταν η πρώτη χρονιά πλήρους εμπλοκής της, η Γερμανική μάρκα κατέκτησε τρεις συνεχόμενους τίτλους στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα, οι οποίοι σε συνδυασμό με τους πάνω από 20 εθνικούς τίτλους μέχρι στιγμής έχουν καθιερώσει το ADAM R2 ως το κορυφαίο αυτοκίνητο στην κλάση του. Φέτος, η ομάδα ADAC Opel Rally Junior Team δίνει και πάλι τη μάχη για τον τίτλο του ERC με δύο αγωνιστικά των 190 ίππων και οδηγούς τον Tom Kristensson και το 18χρονο Λετονό Mārtiņš Sesks. Μετά το πρώτο μισό της αγωνιστικής περιόδου, οι Sesks και Kristensson βρίσκονται αντίστοιχα στην πρώτη και στην τρίτη θέση της κατάταξης.
Η ADAC Opel Rally Junior Team συμμετέχει στο ADAC Rallye Deutschland και με τα δύο αυτοκίνητα και μάλιστα με μεγάλες προσδοκίες δεδομένου ότι τα τελευταία τέσσερα χρόνια κάποιος οδηγός με ADAM R2 κατέκτησε τη νίκη στο Ράλι Γερμανίας στην κατηγορία RC4.
To Ράλι Γερμανίας είναι το highlight της σεζόν για τα νέα ταλέντα που συμμετέχουν στο ADAC Opel Rallye Cup, καθώς θα αγωνιστούν υπό το βλέμμα της παγκόσμιας ελίτ των Ράλι για έκτη χρονιά. Οι αριθμοί του αγώνα μιλούν από μόνοι τους: το συνολικό μήκος των ειδικών διαδρομών του Γερμανικού αγώνα του WRC είναι 326,7 χιλιόμετρα, σχεδόν τριπλάσιο δηλαδή από αυτό ενός αγώνα του Γερμανικού Πρωταθλήματος. Και στις ειδικές διαδρομές περιλαμβάνεται η θρυλική “Panzerplatte” των 38,5 χιλιομέτρων, η οποία θα διεξαχθεί δύο φορές και ξυπνά τις φιλοδοξίες και το δέος στα ταλέντα του ADAC Opel Rallye Cup. 


Η συμμετοχή σε έναν αγώνα του WRC είναι χρονοβόρα και επίπονη διαδικασία. Στις τέσσερις ημέρες του Ράλι, οι συμμετέχοντες καλούνται να καλύψουν πάνω από 1000 χιλιόμετρα διαδρομών, ενώ η συνολική διάρκεια του αγώνα είναι έξι ημέρες μαζί με τις αναγνωριστικές δοκιμές. Η προσπάθεια αξίζει εις διπλούν για τα νεαρά πληρώματα καθώς το Ράλι Γερμανίας του WRC προσμετρά ως δύο αγώνες στο ADAC Opel Rallye Cup. Ο πρώτος αποτελείται από 7 ειδικές διαδρομές μήκους 103 χιλιομέτρων και διεξάγεται από την Πέμπτη έως την Παρασκευή το βράδυ, ενώ ο δεύτερος αποτελείται από 11 ειδικές διαδρομές συνολικού μήκους 223 χιλιομέτρων από το πρωί του Σαββάτου έως το μεσημέρι της Κυριακής. Κατά συνέπεια, τα πληρώματα έχουν την ευκαιρία να συγκεντρώσουν βαθμούς και χρηματικά βραβεία στο διπλάσιο, κάτι διόλου ευκαταφρόνητο στο ADAC Opel Rallye: 100.000 ευρώ θα δοθούν συνολικά κατά τη διάρκεια της χρονιάς.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

19ο Grand Prix Όστιν ...

Το 19ο Grand Prix του φετινού Παγκόσμιου Πρωταθλήματος, έρχεται στην πίστα «Circuit of the Americas» στο Όστιν των ΗΠΑ, και θα μεταδοθεί την Κυριακή, 20 Οκτωβρίου, στις 22:00, ζωντανά, αποκλειστικά στο ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr ) και ετεροχρονισμένα στις 23:30 στον ΑΝΤ1. Οι λάτρεις της Formula 1, θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν τις ελεύθερες και τις κατατακτήριες δοκιμές των μονοθέσιων, την Παρασκευή 18 Οκτωβρίου και το Σάββατο 19 Οκτωβρίου, αποκλειστικά από το ΑΝΤ1+. Το ταξίδι στην Αμερική ξεκινά από το Όστιν του Τέξας και την πίστα «Circuit of the Americas» (COTA), η οποία θα φιλοξενήσει τον 19ο αγώνα της φετινής σεζόν στη Formula 1. Το COTA σηματοδοτεί την αρχή μιας τριπλέτας συνεχόμενων αγώνων στη Βόρεια και Νότια Αμερική, με την πορεία να συνεχίζεται στο Μεξικό στις 27 Οκτωβρίου και στη Βραζιλία στις 3 Νοεμβρίου. Μετά από μια σύντομη ανάπαυλα, το θέαμα θα μεταφερθεί στο Λας Βέγκας στις 23 Νοεμβρίου. Αξίζει να σημειωθεί, πως τόσο στο Austin όσο και στο Ιντερλάγος

Πανελλήνιο Σώμα Κριτών Μηχανοκίνητου Αθλητισμού

Το Πανελλήνιο Σώμα Κριτών Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (ΠΑ.Σ.Κ.Μ.Α.) ανακοινώνει στους κριτές-χρονομέτρες σε όλη την Ελλάδα οτι θα πρέπει να γίνουν όλοι μέλη του καθώς -βάσει του καταστατικού του- είναι το αρμόδιο σωματείο για την τήρηση και ανανέωση της λίστας όλων των στελεγχών (πτυχιούχων ή μη) κάθε μορφής μηχανοκίνητου αθλητισμού στη χώρα. Για το λόγο αυτό, παρακαλούμε όπως επικοινωνήσετε στα κάτωθι τηλέφωνα. Το προσωρινό διοικητικό συμβούλιο του ΠΑ.Σ.Κ.Μ.Α. Πρόεδρος: Λεμονής Αθανάσιος (6977741950) Αντιπρόεδρος: Μαντζίνος Ευθύμιος (6997008766) Γεν. Γραμματέας: Σάσσαλος Κων/νος (6974558311) Ταμίας: Τούμπανης Νίκος (6932111791) Δημόσιες Σχέσεις: Πολύζος Αθανάσιος (6977680402) Υπεύθυνος Κριτών: Γιαννούσης Πέτρος (6944985545) Υπεύθ. Κριτών Περιφ. Κρήτης: Λουκά Ειρήνη (6944228252)

Μαζί σχεδιάζουμε ...

Ένα καθοριστικό βήμα για την αναδιαμόρφωση των Συγκοινωνιών στην Αττική αποτέλεσε η Ημερίδα με θέμα «Μαζί σχεδιάζουμε τον Νέο Συγκοινωνιακό Χάρτη της Αττικής», που πραγματοποιήθηκε σήμερα στο Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, με τη συνεργασία του Υπουργείου, του ΟΑΣΑ και του «Growthfund», του Εθνικού Επενδυτικού Ταμείου. Καθημερινά, εκατοντάδες χιλιάδες πολίτες μετακινούνται στην Αττική χρησιμοποιώντας τις αστικές συγκοινωνίες. Αυτή την περίοδο εκπονείται το Στρατηγικό Σχέδιο Μεταφορών Αττικής για τα επόμενα είκοσι χρόνια, το οποίο περιλαμβάνει ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα δράσεων που στοχεύει στην αναβάθμιση της ποιότητας ζωής, την προώθηση της βιώσιμης κινητικότητας και την ενίσχυση των «πράσινων» μεταφορών. Ο ΟΑΣΑ καταγράφει την υπάρχουσα κατάσταση των μεταφορών στην Αττική μέσω εκτεταμένης έρευνας, που πραγματοποιείται σε όλους τους Δήμους της Αττικής, σε νοικοκυριά, μετακινούμενους σε σταθμούς μετρό, τραμ, λεωφορείων και τρόλεϊ, σε λιμάνια και αεροδρόμια, ενώ συμμετέχουν οδηγοί ταξ