Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

1.000.000 SUV Skoda ...


H τσεχική φίρμα ξεκίνησε την SUV πορεία της η οποία σήμερα συμπληρώνει 1.000.000 μονάδες παραγωγής, το 2009 με το Yeti το οποίο, τουλάχιστον προς το παρόν, διατηρεί την μερίδα του λέοντος στο νέο ορόσημο της Skoda καθώς από το 2009 έως πέρυσι που σταμάτησε η παραγωγή του, κατασκευάστηκε σε 684.500 μονάδες.
Ο διάδοχος του Yeti, Karoq, στην σχετικά σύντομη πορεία από την εμφάνισή του έως σήμερα έχει συνεισφέρει στο παραπάνω ορόσημο με 87.800 μονάδες ενώ το μεγαλύτερο Kodiaq έχουν ήδη αποκτήσει 215.700 αγοραστές. Τέλος, ακόμα 12.000 μονάδες έχουν κατασκευαστεί από το διαθέσιμο αποκλειστικά στην κινεζική αγορά Kamiq.
Για την ιστορία, το εκατομμυριοστό SUV που βγήκε από τις γραμμές παραγωγής του εργοστασίου της Skoda, Kvasiny, είναι ένα Karoq σε πράσινη απόχρωση, Emerald Green, εξοπλισμένο με turbo κινητήρα βενζίνης 1,5 λίτρου απόδοσης 150 ίππων σε συνδυασμό με κιβώτιο DSG στο επίπεδο έκδοσης Ambition. Προορισμός του αυτοκίνητου ορόσημου η Ισπανία, όπου ήδη παραδόθηκε στον ιδιοκτήτη του.
Τα SUV της Skoda που προορίζονται για την Ευρώπη κατασκευάζονται σε βιομηχανικές μονάδες της φίρμας στην έδρα της, την Τσεχία, ωστόσο η τσεχική φίρμα έχει επίσης βιομηχανική παρουσία σε Κίνα και Ρωσία.
Αξίζει να σημειωθεί επίσης ότι η αυξημένη ζήτηση για το Karoq, έχει προσωρινά επεκτείνει την παραγωγή του και στη Γερμανία στο εργοστάσιο της VW στο Osnabruck όπου θα παράγεται μέχρι τουλάχιστον το τέλος της δεκαετίας.
Επίσης, όπως έχει ήδη ανακοινώσει η Skoda την SUV γκάμα των Karoq και Kodiaq θα συμπληρώσει σύντομα ένα νέο μικρότερο μοντέλο το οποίο θα παρουσιαστεί ως έκδοση παραγωγής στην έκθεση της Γενεύης το 2019, αντλώντας επιρροές από το Vision X Concept που η τσεχική φίρμα παρουσίασε ως πρωτότυπο στην φετινή ελβετική διοργάνωση.
Παράλληλα, τον προσεχή Οκτώβριο, θα κάνει την επίσημη πρεμιέρα του στο Παρίσι, το Kodiaq RS, το πρώτο SUV της Skoda με τα διακριτικά RS και σπορ προδιαγραφές οι οποίες ήδη από το στάδιο των δοκιμών του έχουν εξασφαλίσει τον τίτλο του ταχύτερου επταθέσιου SUV στο Nurburgring.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευχές Α.Λ.Α.Κ. ...

 

Διαδρομή για δυνατούς λύτες ...

Μέσα από μια διαδρομή σημαντικά διαφοροποιημένη συγκριτικά με εκείνες των προηγούμενων ετών θα εξελιχθεί το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις από τις 5 έως τις 8 Σεπτεμβρίου, ως ο δέκατος γύρος του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ της FIA για το 2024. Απέναντι σε μια νέα πρόκληση θα βρεθούν τα πληρώματα που θα συμμετάσχουν στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024, καθώς η σημαντικά τροποποιημένη χάραξη της διαδρομής του αγώνα συνεπάγεται και νέα προσέγγιση ως προς τη διαχείριση δυνάμεων, υλικών και βέβαια ελαστικών. Στο ωράριο του αγώνα περιλαμβάνονται ειδικές διαδρομές ταυτόσημες με τον σκληρό χαρακτήρα του, όπως οι Ταρζάν, Ρεγκίνι, Άγιοι Θεόδωροι κ.ά., ενώ έχουν επανέλθει ε.δ. που «αγκαλιάστηκαν» από τους θεατές. Άλλες παλιότερα, όπως το Οινοχώρι στη Φωκίδα, μέρος του οποίου στις αρχές του 2000 χρησιμοποιήθηκε ως Shakedown, και άλλες έως και πρόσφατα, όπως η Θήβα. Μεταξύ των αλλαγών σε επίπεδο ε.δ. είναι η προσθήκη της Άνω Παύλιανης, που θα ξεκινάει από το Κουμαρίτσι και θα τερματίζει στην αφετηρία της γνωστής

Στην Λιβαδειά ...

Στην ιδιαίτερα φιλόξενη περιοχή της Λιβαδειάς ολοκληρώθηκε ο δεύτερος γύρος του Κυπέλλου Ράλλυ Χώματος και το Κυπέλλου Ράλλυ Χώματος Ιστορικών Αυτοκινήτων. Το Α.Σ.Σ.Ο.Α.Α. σχεδίασε, οργάνωσε και εκτέλεσε, για πρώτη φορά στην ιστορία του, χωμάτινο Rally Sprint. Όλα τα μέλη και τα στελέχη του Σωματείου, μαζί με στελέχη του Σωματείου Α.Λ.Φ.Α.Λ. έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό για την επιτυχή διεξαγωγή του αγώνα. Οι συνεχείς προσπάθειες για την καλύτερη δυνατή κατάσταση του τερέν, η άψογη συνεργασία των στελεχών μεταξύ τους, η ευχαρίστηση και τα σχόλια των πληρωμάτων μετά τον  τερματισμό ήταν για μας η καλύτερη ανταμοιβή. Σε αγωνιστικό επίπεδο οι αδελφοί μας από την Κύπρο, έδωσαν μία παράσταση που κράτησε τους πολλούς θεατές στις μύτες των ποδιών τους. Οι Τσουλόφτας- Ιλία σε ρυθμούς ‘’παγκοσμίου’’ απέκτησαν πολλούς φανατικούς οπαδούς στην Λιβαδειά. Άτυχοι οι δικοί μας Κεχαγιάς- Κουζιώνης, που είχαν μια μικροέξοδο που τους στέρησε ένα καλό αποτέλεσμα. Ακολούθησαν οι σταθερά γρήγοροι Παντελή-