Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Valvoline Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Drift 4ος γύρος ...


Η τέταρτη φετινή συνάντηση του Valvoline Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Drift στο αεροδρόμιο του Επιταλίου, στον Πύργο, επιβεβαίωσε ότι η φετινή είναι ίσως η πιο συναρπαστική σε συναγωνισμό και θέαμα σεζόν από καταβολής του θεσμού!
Μετά τις μεγάλες ανατροπές του προηγούμενου αγώνα στο Μαραθώνα, στην πόλη της Ηλείας -υπό το βλέμμα 1.500 θεατών- οι μάχες ήταν και πάλι απρόβλεπτες. Τόσο που στην κατηγορία Pro κέρδισε τέταρτος διαφορετικός νικητής στους ισάριθμους φετινούς αγώνες - καθώς το θεαματικό άλμα στο μέσον της διαδρομής προσέφερε ορισμένες από τις πιο φαντασμαγορικές στιγμές της χρονιάς.
Αυτή τη φορά, στην κατηγορία Pro, ήταν η σειρά του Αναστάσιου Χάρκα από τη Θεσσαλονίκη να πάρει τη νίκη - μια νίκη που, μάλιστα, τον ανέβασε την κορυφή της βαθμολογίας με 7 βαθμούς διαφορά από τον Χρήστο Χαντζαρά, που ήταν τρίτος στον Πύργο αντιμετωπίζοντας και προβλήματα μετά από έξοδο που είχε το Σάββατο στην πρώτη στροφή της πίστας. 
Δεύτερος, περνώντας στον μεγάλο τελικό -και ανατρέποντας μια χρονιά που μέχρι στιγμής όλα του είχαν πάει στραβά- ήταν ο «τοπικός ήρωας» Νίκος Τσέλος με το Mazda RX8, που έκανε εκπληκτικό αγώνα απέναντι στις BMW των πρωτοπόρων της βαθμολογίας. Αντίστοιχα, την τέταρτη θέση, μετά από τον καλύτερο αγώνα της καριέρας του, κατέκτησε ο Κερκυραίος Σπύρος Μανής, επίσης με BMW E36. 


Την εξάδα έκλεισε ο Κώστας Δημητρόπουλος -αντιμετωπίζοντας, ωστόσο, αρκετές ζημιές στη διάρκεια του διημέρου- και ο Κώστας Δρούγας, ενώ ο Αντώνης Ασμανίδης με την έβδομη θέση που κατέκτησε από το μπάκετ του Nissan 200SX πέρασε στην τρίτη θέση της βαθμολογίας, με 45 βαθμούς – μόλις έναν περισσότερο από τον Δημητρόπουλο. Η συναρπαστική εξέλιξη του πρωταθλήματος φαίνεται, άλλωστε, και στο γεγονός ότι οι έξι οδηγοί από την 3η ως την 8η θέση της βαθμολογίας χωρίζονται από μόλις 7 βαθμούς διαφορά!
Στην κατηγορία Street Legal, αντίθετα, αναδύθηκαν στον Πύργο και νέοι πρωταγωνιστές, μαζί με τους καθιερωμένους. Οι δύο από τους τρεις «συνήθεις υπόπτους», Νίκος Φίστας και Σωτήρης Δήμος, δεν κατάφεραν να μπουν στην τετράδα, κι έτσι ο μοναδικός Παναγιώτης Γρηγορίου κατακτώντας τη δεύτερη θέση στον Πύργο αύξησε το προβάδισμά του στην κορυφή του πρωταθλήματος, στους 13 βαθμούς από τον Δήμο και στους 14,5 από τον Φίστα!


Μεγάλος νικητής τους αγώνα της Ηλείας ήταν ο νεαρός Κώστας Νικολόπουλος, ενώ πίσω από τον Γρηγορίου στο τρίτο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο εξαιρετικά σταθερός Μανώλης Νταής με την καλοστημένη «old school» Toyota Corolla του.
Μετά την καλοκαιρινή του ανάπαυλα, το Valvoline Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Drift ανανεώνει το ραντεβού του για το μέσον Σεπτεμβρίου, οπότε η Ζάκυνθος θα φιλοξενήσει τον 5ο γύρο του άκρως συναρπαστικού φετινού θεσμού.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Are you SEIRIOS ? ...

Ο εμβληματικός Σταθμός Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών ΣΕΙΡΙΟΣ θα αποτελέσει τον τόπο συνάντησης θεατών και αγωνιζομένων του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στις 7 Σεπτεμβρίου, με μια υπερειδική διαδρομή πρωτόγνωρη για τα παγκόσμια δεδομένα. Πλατεία Συντάγματος, ΟΑΚΑ, Πλατεία Νερού. Τρία εμβληματικά σημεία της Ελλάδας που χαρακτήρισαν τα πρόσφατα ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έρχονται να δώσουν τη σκυτάλη σε ακόμα μία πρωτοποριακή όσο και απρόσμενη τοποθεσία για την υπερειδική διαδρομή του 2024. Την αποκάλυψη του σημείου της EKO Super Special Stage έκανε μέσα από την πασίγνωστη γέφυρα του ΣΕΑ Σείριος ο Αναπληρωτής Υπουργός Αθλητισμού. Ο κ. Γιάννης Βρούτσης, καλωσορίζοντας τους παρευρισκομένους, επεσήμανε: «Σε μια χρονιά που ο Αθλητισμός αναβαθμίστηκε από τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, τοποθετώντας το Υπουργείο Αθλητισμού στη φιλόξενη “οικογένεια” της Παιδείας, δεν εφησυχάσαμε». Αξίζει να αναφερθεί ότι εγχείρημα ανάλογο της φετινής EKO Super Special Stage δεν έχει επιχειρηθεί από καμία διοργανώτρια χώρα σε α

Στην Δημητσάνα με τον φακό ...

 

Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις 2024 ...

Έπειτα από την περσινή διοργάνωση, η οποία απέσπασε θετικά σχόλια από την Παγκόσμια Ομοσπονδία Αυτοκινήτου, το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις, αναβάθμισε τη θέση του στο καλεντάρι του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων, όντας ένας από τους δύο αγώνες του προγράμματος που προσφέρουν αυξημένους βαθμούς στους συμμετέχοντες. Ο αγώνας θα αποτελέσει και φέτος τον ένατο και τελευταίο γύρο του θεσμού και θα πραγματοποιηθεί το τριήμερο από τις 8 έως τις 10 Νοεμβρίου. Περιλαμβάνεται, επίσης, στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων  με αυξημένο συντελεστή, ενώ όπως συνέβη και στις δύο προηγούμενες χρονιές, εκτός από τους αγώνες Sporting και Regularity, θα διεξαχθεί και αγώνας Legends, ο οποίος απευθύνεται σε πιο σύγχρονες κατασκευές. Μπορεί να μας χωρίζουν σχεδόν 4 μήνες από το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις του 2024, ωστόσο η Οργανωτική Επιτροπή βρίσκεται σε εγρήγορση, ώστε να προετοιμάσει έναν αγώνα, αντάξιο της ιστορίας του. Η Πανηγυρική Εκκίνηση του αγώνα θα λάβει χώρα κάτ