Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

3o Rally Αλμυρός 2018 - Επίλογος ...


Πλήρες χαρακτηρίζεται το "3o Rally Αλμυρός 2018" αφού πραγματικά τα είχε όλα. Έντονος ανταγωνισμός, απογοητεύσεις, άγχος αλλά και εκπλήξεις συνέθεσαν ένα αγώνα που σημαδεύτηκε από πολλές πρεμιέρες τόσο αυτοκινήτων όσο και αθλητών.
Το πρόγραμμα του αγώνα πήρε εκκίνηση την Παρασκευή με μία όμορφη εκδήλωση στο δάσος Κουρί όπου όσοι αθλητές ήταν επισκέφθηκαν τον αγώνα από τις 29/06 είχαν την ευκαιρία να γνωριστούν μεταξύ τους ή να ξανασυναντηθούν με συνοδεία φαγητού και ποτού σε χαλαρό κλίμα.
Συνεχίστηκε το Σάββατο 30/06 το πρωί με τον διοικητικό και  τεχνικό έλεγχο στην κεντρική πλατεία του Αλμυρού όπου αθλητές και οργάνωση είχαν την πρώτη επίσημη επαφή σε μια διαδικασία όπου το θετικό κλίμα απέτρεψε την κλιμάκωση όποιων εντάσεων ενδεχομένως δημιουργήθηκαν.
Στον ίδιο χώρο το απόγευμα πραγματοποιήθηκε η πανηγυρική εκκίνηση του αγώνα όπου ο καιρός αποδείχθηκε σύμμαχος  ενώ δεν έλειψαν τα απρόοπτα  σε μια διαδικασία που κύλησε ως επί το πλείστον ομαλά ενώ με την είσοδο των αυτοκινήτων στην πλατεία είχαμε και την έκπληξη με το κεράκι που σβήσαμε για τα τρία χρόνια του αγώνα.Κεράκι που φιλοξενούσε πάνω της μία τούρτα σε σχήμα αγωνιστικού αυτοκινήτου και μάλιστα σε εργοστασιακούς χρωματισμούς.
Πλέον το ενδιαφέρον μεταφέρθηκε στο καθαρά αγωνιστικό κομμάτι του αγώνα με τις ειδικές διαδρομές "Ι.ΚΤΕΟ Νέας Αγχιάλου-Άγιοι Θεόδωροι-Πτελεός - Νηές" και "Ρούσσας Νηές" να φιλοξενούν 23 πληρώματα.


Σε επίπεδο γενικής οι Γεροδήμος-Γρηγορίου αν και έχτισαν γρήγορα μια διαφορά ασφαλείας από τους Νικον-Κουζιώνη και Αγγλόπουλο-Μακάριο καρδιοχτύπησαν στο 3ο σκέλος του αγώνα με την τελική τριάδα να κλείνει με αυτή την σειρά.
Στην F2 οι Νικον-Κουζιώνης ήταν οι μεγάλοι νικητές ενώ ακολούθησαν οι Παρασκευάς-Ρέντης που κινήθηκαν σε ρυθμούς τριάδας γενικής αποτελώντας για πολλούς το πλήρωμα της  ημέρας και ακολούθησαν οι Μιχαήλ-Μπαλωτής
Στην μάχη της πρεμιέρας στην C3+C4  ο γαλλικός εμφύλιος βρήκε νικητή το Citroen Ds3 R3T των Νικον-Κουζιώνη έναντι του Peugeot 207 R3T των Θεοφανίδη-Μαύρου ενώ η ατμοσφαιρική φρουρά εκπροσωπήθηκε επάξια από το Honda Civic Type-R των Μπαξεβανάκη-Παναγόπουλου.Απομονώνοντας  την C4 οι τοπικοί Μαγγιδάς-Μαγγιδάς ήταν ταχύτεροι των Διαμαντή-Μασιάλα στην πρώτη τους εμφάνιση στην κατηγορία.
Στην C6 οι Μιχαήλ-Μπαλωτής πήραν το αίμα τους πίσω από την περσινή τους εγκατάλειψη εν ω οι Βεργοζήσης-Κομνός στον πρώτο αγώνα του Saxo με το οποίο συμμετείχαν κατέκτησαν την δεύτερη παρά το γεγονός ότι ο συνοδηγός έπιανε για πρώτη φορά τετράδιο στα χέρια,ενώ η τρίτη θέση της κατηγορίας πήγε στους Πολυχρονόπουλος-Χριστογιαννούλα με την συνοδηγό να την κατακτά δεύτερη συνεχόμενη χρονιά.
Πέντε αθλητές πήραν το βάπτισμα του πυρός στον αγώνα αποδεικνύοντας για τρίτη συνεχή χρονιά ότι το Rally Αλμυρός είναι  ιδανικός για να αντικρύσει κάποιος πράσινη σημαία για πρώτη φορά.Πιο συγκεκριμένα οι Μασιάλας Ε. και Παπαθεοδώρου έπιασαν για πρώτη φορά τιμόνι και οι Κεραμάρης, Ντάλλας και Αραμπατζής τετράδιο στο 3ο Rally Αλμυρός 2018.
Όπως είναι φυσικό ένας αγώνας rally ενέχει πάντα κινδύνους και φέτος το Rally Αλμυρός έδειξε το σκληρό του πρόσωπο ευτυχώς χωρίς περαιτέρω συνέπειες για τους εμπλεκόμενους αθλητές με τα όποια προβλήματα να μένουν μόνο σε υλικό επίπεδο ενώ κριτές και ενδιάμεσοι αντέδρασαν άμεσα με αποτέλεσμα το ωράριο του αγώνα να ολοκληρωθεί με καθυστέρηση ελαχίστων λεπτών παρά την διακοπή της μία ειδικής διαδρομής δύο φορές και το 50λέπτο parc ferme κάτι που δείχνει και την δουλειά που έγινε στο κέντρο του αγώνα.
Ο αγώνας ολοκληρώθηκε με τον τερματισμό και την απονομή στο Αχίλλειο που συμπλήρωσε 100 χρόνια από την ίδρυσή του σε φιλικό κλίμα από το σύνολο των συμμετεχόντων αθλητών ενώ τα πειράγματα μεταξύ τους έδωσαν αφορμή για αρκετό γέλιο στους παρευρισκόμενους,ενώ ο Δήμαρχος Αλμυρού ανανέωσε το ραντεβού για το 2019
Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας ευχαριστεί τα πληρώματα για την εμπιστοσύνη τους και τους φίλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού που επέλεξαν την πρώτη ημέρα του Ιουλίου να γεμίσουν το βουνό και τις παραλίες του Δήμου Αλμυρού για να παρακολουθήσουν από κοντά την προσπάθεια 23 πληρωμάτων και των ομάδων υποστήριξης των και 100 και πλέον ατόμων της οργάνωσης.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ρυμουλκούμενα - Τρέιλερ ...

Μια τελευταία ρύθμιση στο ζήτημα έκδοσης στοιχείων κυκλοφορίας για χρήση οχημάτων κατηγορίας Ο1 και Ο2 (ρυμουλκούμενα - τρέιλερ), συμπεριλαμβανομένων και των ειδικής χρήσεως ειδικού σκοπού μη μεταφοράς εμπορευμάτων, ενεργοποιεί το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, με σχετική τροπολογία. Με τη νέα νομοθετική διάταξη παρέχεται η δυνατότητα στους ιδιοκτήτες ρυμουλκούμενων – τρέιλερ, που είχαν παλαιότερα τεθεί νόμιμα σε κυκλοφορία με ειδικά σημειώματα ρυμούλκησης (Ε.Σ.Ρ.) και δεν είχαν εκδώσει στοιχεία κυκλοφορίας εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας  που προέβλεπε η υπ’ αρ. 2805/2021 Υπουργική Απόφαση (δηλαδή, μέχρι 29/12/2023), να εκδώσουν στοιχεία κυκλοφορίας (άδεια και πινακίδες), κατόπιν καταβολής παραβόλου, ύψους 200 ευρώ και εντός αποκλειστικής προθεσμίας πέντε μηνών, μετά τη δημοσίευσή της σε ΦΕΚ. Επιπλέον, με σκοπό τη διευκόλυνση της ομαλής και απρόσκοπτης διεκπεραίωσης των εργασιών των πολιτών, παρέχεται η δυνατότητα τουλάχιστον έως τέλος Σεπτεμβρίου 2024, να  τίθενται νομίμως σε κ

Ευχές Α.Λ.Α.Κ. ...

 

Τεχνητή Νοημοσύνη ...

Στο μέλλον, τα ψηφιακά προϊόντα που βασίζονται στην Τεχνητή Νοημοσύνη (ΤΝ ή AI) θα διαδραματίσουν καθοριστικό ρόλο για τον Όμιλο Volkswagen. Οι νέες εφαρμογές infotainment και πλοήγησης, η υψηλής απόδοσης αναγνώριση ομιλίας, οι εκτεταμένες λειτουργίες του αυτοκινήτου και η μεγάλη ενσωμάτωση των ψηφιακών συστημάτων σε αυτό θα εξασφαλίζουν σημαντικά οφέλη για τους πελάτες, βελτιώνοντας την εμπειρία από το προϊόν. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η Volkswagen έχει δημιουργήσει ένα εξειδικευμένο «Εργαστήριο Τεχνητής Νοημοσύνης» (AI Lab). Η εταιρεία αυτή θα λειτουργεί ως ένα παγκοσμίως δικτυωμένο κέντρο ικανοτήτων και εκκολαπτήριο ιδεών. Το AI Lab θα εντοπίζει νέες ιδέες προϊόντων για τον Όμιλο Volkswagen και θα τις συντονίζει εντός του Ομίλου. Όσο οι ανάγκες θα αυξάνονται θα υπάρχει συνεργασία με τον τομέα τεχνολογίας στην Ευρώπη, την Κίνα και τη Βόρεια Αμερική. Υιοθετώντας αυτήν την προσέγγιση, ο Όμιλος Volkswagen σκοπεύει να απλοποιήσει τη συνεργασία με τις εταιρείες τεχνολογίας με σκοπ