Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

17η Ανάβαση Δημητσάνας – Ζυγοβιστίου - Δράση ...


Με απόλυτη επιτυχία ολοκληρώθηκε ο καλοκαιρινός θεσμός του ελληνικού μηχανοκίνητου αθλητισμού, η Ανάβαση Δημητσάνας – Ζυγοβιστίου που φέτος διεξήχθη για 17η χρονιά. Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος η τοπική κοινωνία στήριξε την διοργάνωση της START LINE με όλες τις της δυνάμεις κάτι που επισφραγίστηκε με την παρουσία του Δημάρχου Γορτυνίας, κ. Γιάννη Γιαννόπουλου και της Προέδρου της Κοινωφελούς Επιχείρησης Δήμου Γορτυνίας, κ. Μαρίνας Διαμαντοπούλου, στην τελετή απονομών της 17ης Ανάβασης Δημητσάνας – Ζυγοβιστίου. 
Νωρίτερα η διαδρομή των περίπου 2.700μ. είχε γεμίσει από τους ήχους των 64 αγωνιστικών αυτοκινήτων αλλά και από την ζωντάνια που χάρισαν οι εκατοντάδες θεατές. Η 17η Ανάβαση Δημητσάνας – Ζυγοβιστίου προσμετρούσε στο Κύπελλο Αναβάσεων Νοτίου Ελλάδος και με βάση αυτό η τελική κατάταξη προέκυψε σε έξι ουσιαστικά κατηγορίες με βάση τον κυβισμό των οχημάτων. 


Κάπως έτσι στην κατηγορία μέχρι τα 1.400 κ. εκ. ο Ζαχαρίας Παναγόπουλος με το Peygeot 106 Rallye, ευτύχησε να πάρει την πρώτη νίκη στην καριέρα του στους αγώνες, κάτι που πανηγύρισε έξαλλα μόλις ολοκλήρωσε το 2ο σκέλος και έφτασε στην κεντρική πλατεία του Ζυγοβιστίου. Πίσω του βρέθηκαν ο Κώστας Καπουρελάκος με το Talbot και ο Ευθύμιος Χριστοδούλου με Peugeot 106 Rallye. 


Στα 1.600 κ. εκ. ο Παναγιώτης Κωστόγιαννης με το Citroen Saxo VTS επικράτησε σε μια… αρκαδική μονομαχία του Γιώργου Γιαννόπουλου, επίσης με Saxo, ενώ στην άλλη θέση του βάθρου βρέθηκε ο Βασίλης Ντέρμας με Peugeot 106 S16. 


Στα δίλιτρα είχαμε επίσης Αρκά πρωταγωνιστή, σε έναν αγώνα που παραδοσιακά οι οδηγοί από την Τρίπολη δίνουν βροντερό παρών, καθώς ο Τρύφωνας Χασάπης με το Citroen AX ήταν ταχύτερος και στα δύο σκέλη για να αφήσει πίσω του τον Γιώργο Μαραβέλια με την όμορφη και αποτελεσματική BMW 318. Τρίτος ολοκλήρωσε ο Γιώργος Ντέκας με το Citroen Saxo Kit Car. 


Στην κορυφαία κατηγορία, εκείνη άνω των 2.000 κ. εκ. ο Γιάννης Ποτουρίδης με το Subaru Impreza δεν δυσκολεύτηκε να πάρει τη νίκη από τη στιγμή ιδίως που η μοναδική αντίπαλός του ήταν η μάι εκ των δύο κυριών του αγώνα, η Θεοδώρα Χόνδρου με Ford Sierra Cosworth (η άλλη κυρία ήταν η Βάσω Κουρτίδου). 
Οι κορυφαίες επιδόσεις ήρθαν ασφαλώς από την Formula Saloon και τα υπερτροφοδοτούμενα αυτοκίνητα αυτής. Ο Πυργιώτης, Αργύρης Τσούλος με το Mitsubishi EVO IX ήταν το αδιαφιλονίκητο φαβορί ούτως ή άλλως, όμως η πίεση του Πίτ Παρθένη από την Πάτρα μ το άλλο Mitsubishi, ήρθε να δώσει μια ξεχωριστή χροιά σε αυτή τη μονομαχία. Ο Τσούλος τελικά επικράτησε με διαφορά 2 λεπτών και 25 δευτερολέπτων, που ήταν και η μικρότερη ανάμεσα στους νικητές των κατηγοριών. Πίσω τους βρέθηκε ο Κώστας Τσαφαράς με την Lancia Integrale. Στα ατμοσφαιρικά αυτοκίνητα της Saloon η νίκη πήγε στον Παναγιώτη Δούβαλη με το BMW E36 με τους Ρένο Παπαδάτο και Βασίλη Παπαχριστόπουλο, με τα δύο Peugeot 106 να ακολουθούν. 


Το εντονότερο πάντως τοπικό στοιχείο χάρισε η νίκη του Ταξιάρχη Ασημακόπολου στο SEAJETS ΣΟΑΑ Ενιαίο Skoda. Ο Δημητσανίτης οδηγός εκμεταλλεύτηκε τα προβλήματα που αντιμετώπισε ο Στάθης Κουκέας στο 2ο σκέλος και από τη στιγμή που η διαφορά του 1ου σκέλους ανάμεσα στους δύο ήταν πολύ μικρή, την κάλυψε και κατάφερε να πάρει την πρώτη νίκη της καριέρας του. Πίσω του στο έπαθλο των Skoda Fabia του Ενιαίου βρέθηκε ο Μιχάλης Δουλτσίνος και τρίτος ο Βασίλης Κοκλάνης στο καλύτερο αποτέλεσμα της μικρής μέχρι τώρα, καριέρας του. 
Η 17η Ανάβαση Δημητσάνας – Ζυγοβιστίου έκλεισε με τους νικητές να τιμώνται παραλαμβάνοντας τα έπαθλά τους στο κέντρο της Δημητσάνας εν μέσω κόσμου και επισήμων, όπου εκτός από τους νικητές των κατηγοριών, απονεμήθηκαν κύπελλα και στους ταχύτερους των κλάσεων που υπήρξαν στον αγώνα. 

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Με Ελληνικό άρωμα ...

Για πρώτη φορά στην εννιάχρονη ιστορία του το Πρωτάθλημα Tour European Rally (TER) περιλαμβάνει αγώνα στην Ελλάδα. Το 41o Ράλλυ Φθιώτιδος είναι ο τέταρτος γύρος αυτού του διεθνούς πρωταθλήματος που δημιουργήθηκε το 2016 και έχει αγκαλιάσει μερικούς από τους πιο ονομαστούς αγώνες της Ευρώπης με αίγλη και ιστορία. Εκτός από τον αγώνα της Φθιώτιδας, στο Tour European Rally περιλαμβάνονται φέτος ένας από τους θεμέλιους λίθους του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος, το Rally Antibes, το επίσης ονομαστό, χωμάτινο, Rally Azores, αλλά και τα νέα και ανερχόμενα Ράλλυ Λισαβώνας στην Πορτογαλία, Rally Sierra Morena στην Ισπανία και Rally Terra Sarda στη Σαρδηνία. Στο Tour European Rally μετέχουν καταξιωμένοι οδηγοί με διακρίσεις σε τοπικό και διεθνές επίπεδο. Πολυνίκης του θεσμού με δύο πρωταθλήματα είναι ο Πρωταθλητής Ιταλίας και Ευρώπης Giandomenico Basso, ενώ πρωταθλητές έχουν αναδειχθεί και ο Πρωταθλητής Ευρώπης Hayden Paddon, o Πρωταθλητής Βρετανίας Osian Pryce κι ο Πρωταθλητής JWRC Simone Tempestini.

Alfa Romeo Junior Veloce ...

Ολοκληρώνοντας τις ιδιαίτερα απαιτητικές δοκιμές εξέλιξης της Junior, του ολοκαίνουργιου B-SUV της Alfa Romeo, οι μηχανολόγοι της μάρκας κατάφεραν να αυξήσουν τη μέγιστη ισχύ της κορυφαίας έκδοσης Veloce στους 280 CV και την ροπή στα 345 Nm. Η συγκεκριμένη εκδοχή του ηλεκτρικού κινητήρα έχει δεχτεί τη φροντίδα της Alfa Romeo και κάνει ντεμπούτο στην Junior που εξελίχθηκε στις εγκαταστάσεις του Balocco Proving Ground. Εκεί δηλαδή όπου οι καλύτεροι μηχανολόγοι και οδηγοί της μάρκας ρυθμίζουν με πάθος ακόμα και την παραμικρή λεπτομέρεια θρυλικών μοντέλων όπως οι 4C, 8C, Giulia & Stelvio Quadrifoglio, Giulia GTA και 33 Stradale. Μεταξύ των διαδρομών του Ιταλικού οδηγικού παραδείσου είναι και η χάραξη “Langhe” που ξεπερνά τα 20 km σε μήκος και προσομοιάζει τέλεια τις πλέον απαιτητικές συνθήκες που μπορεί να συναντήσει κάποιος στο δρόμο. Μάλιστα, δημοσιογράφοι από ολόκληρο τον κόσμο θα έχουν σε λίγες ημέρες τη δυνατότητα για πρώτη φορά να οδηγήσουν στη συγκεκριμένη διαδρομή, παράλληλα με

Λίγο πριν το GO ...

Η εκκίνηση του διεθνούς Ράλλυ Φθιώτιδος απέχει μόλις 10 ημέρες! Ο αγώνας, που φέτος συμπληρώνει 41 χρόνια ζωής, περιλαμβάνεται για πρώτη φορά στο καλεντάρι του Tour European Rally (TER) και θα διεξαχθεί με επίκεντρο την Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας το τριήμερο από τις 28 έως τις 30 Ιουνίου. Η προσωρινή λίστα συμμετοχών περιλαμβάνει και αγωνιζόμενους από το εξωτερικό, γεγονός που θα προσδώσει ιδιαίτερη λάμψη στον αγώνα, ο οποίος εκτός από το TER και το TER Historic, προσμετράει και στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ασφάλτου, όντας ο δεύτερος γύρος του θεσμού. Παράλληλα, αποτελεί τον δεύτερο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων (συντελεστής 2), τον δεύτερο γύρο του  Κυπέλλου  αυτοκινήτων Legends (συντελεστής 2) και τον δεύτερο γύρο του Κυπέλλου Ασφάλτου Ιστορικών αυτοκινήτων (συντελεστής 2). Ο αγώνας είναι διήμερος και αποτελείται από 138 αγωνιστικά χιλιόμετρα, έτοιμα να προσφέρουν ισχυρές δόσεις αδρεναλίνης σε συμμετέχοντες και θεατές. Αξίζει να σημειωθεί πως η περίο