Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΥΠΕΡΕΙΔΙΚΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ: Επικεφαλής ο Herczig ...


Ο Ούγγρος Norberg Herczig πήρε το πρώτο προβάδισμα του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2018 κερδίζοντας την Υπερειδική Διαδρομή που άνοιξε τον 3ο γύρο του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ (ERC), την ώρα που ένα κλατάρισμα κόστισε στον πρωτοπόρο της βαθμολογίας Alexey Lukyanuk 12,8 δευτερόλεπτα.
Αντίστοιχο πρόβλημα είχε και ο Sergei Remennik στην κατηγορία ERC2, στην οποία τον ταχύτερο χρόνο σημείωσε ο Zelindo Melegari. Ταχύτεροι μεταξύ των ελληνικών πληρωμάτων που συμμετέχουν στο ERC ήταν ο Θέμης Χαλκιάς με τον συνοδηγό του Λεωνίδα Μαχαίρα, σημειώνοντας τον 19ο χρόνο με το Skoda Fabia R5.

No1: LUKYANUK Alexey - ARNAUTOV Alexey
«Στην πρώτη στροφή το ελαστικό βγήκε από τη ζάντα. Τώρα δεν έχουμε άλλη ρεζέρβα για την επόμενη Ειδική.»

Νο2: MAGALHAES Bruno - MAGALHAES Hugo
«Το πίσω μέρος του αυτοκινήτου δεν έχει τόσο μεγάλη πρόσφυση αλλά δεν ήταν κακό.»

Νο3: HERCZIG Norbert - FERENCZ Ramon
«Καλή Ειδική, καλή προθέρμανση για εμάς. Θέλαμε να διατηρήσουμε τα ελαστικά για την επόμενη Ειδική. Προσφέραμε θέαμα στους θεατές.»

Νο4: GRZYB Grzegorz - WROBEL Jakub
«Το διασκεδάσαμε. Οδήγησα για πρώτη φορά σε υπερειδική. Κάναμε πολλά λάθη, αλλά ο πραγματικός αγώνας ξεκινάει στη δεύτερη φάση.»

Νο5: HABAJ Lukasz - DYMURSKI Daniel
«Μία καλή προθέρμανση. Δεν έχουμε προβλήματα, καλή Ειδική για εμάς.»

Νο6: BRYNILDSEN Eyvind - ENGAN Veronica
«Το απολαύσαμε. Περιμέναμε για πολύ καιρό, ο αγώνας ξεκίνησε τελικά. Ήταν καθαρή διαδρομή χωρίς κάποιο δράμα. Το Ράλλυ θα ξεκινήσει πραγματικά στη δεύτερη Ειδική.»

Νο7: TSOULOFTAS Alexandros - CHRYSOSTOMOU Antonis
«Δεν πιέσαμε πολύ, θέλαμε να προφυλάξουμε τα ελαστικά για την επόμενη Ειδική.»

Νο8: VON THURN UND TAXIS Albert - CHRISTIAN Frank
«Ήταν πολύ διασκεδαστικό. Ένα καλό ξεκίνημα.»

Νο9: PTASZEK Hubert - SZCZEPANIAK Maciej
«Αυτή η Ειδική ήταν μόνο για διασκέδαση. Ήταν μόνο για να μας ξυπνήσει. Περιμένουμε την επόμενη Ειδική (Θήβα).»

Νο11: MONTEIRO Aloisio - COUCEIRO Andre
«Η αίσθηση του αυτοκινήτου είναι καλή, καλό ξεκίνημα.»

Νο12: AVCIOGLOU Orhan - KORKMAZ Burcin
«Ήταν καλά, περισσότερη πρόσφυση από όση περίμενα. Τώρα έχουμε μπροστά μας μία δύσκολη ειδική 30 χιλιομέτρων στην οποία θα είμαστε δεύτεροι στο δρόμο.»

Νο14: NOBRE Paulo - MORALES Gabriel
«Ήμουν λίγο νευρικός, ήταν η πρώτη Ειδική Διαδρομή του αγώνα.»

Νο15: SERDERIDIS Jourdan - MICLOTTE Frederic
«Ήταν μία ωραία Ειδική αλλά δεν ξεκινήσαμε τόσο καλά, οι σημειώσεις μας δεν ήταν τέλειες.»

Νο16: GALATARIOTIS Simos - IOANNOU Antonios
«Ήταν ωραία Ειδική, την απολαύσαμε.»

Νο17: REMENNIK Sergei - ROZIN Mark
Σχόλιο: Είχαν κλαταρισμένο ελαστικό, δεν έχουν άλλη ρεζέρβα για την Ειδική της Θήβας.

Νο28: PROTASOV Yurii - CHEREPIN Pavlo
«Όλα καλά, είχε πολλή σκόνη.»

Νο29: NORDGREN Juuso - SUOMINEN Tapio
«Δεν ήταν τόσο καλή η εκκίνησή μας, γλιστρούσε πολύ.»

Νο30: HALKIAS Efthimios - MAHAERAS Leonidas
«Πρώτη Ειδική για εμάς, θέλαμε να προσφέρουμε θέαμα. Ο αγώνας ξεκινά στην Θήβα».

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Με Ελληνικό άρωμα ...

Για πρώτη φορά στην εννιάχρονη ιστορία του το Πρωτάθλημα Tour European Rally (TER) περιλαμβάνει αγώνα στην Ελλάδα. Το 41o Ράλλυ Φθιώτιδος είναι ο τέταρτος γύρος αυτού του διεθνούς πρωταθλήματος που δημιουργήθηκε το 2016 και έχει αγκαλιάσει μερικούς από τους πιο ονομαστούς αγώνες της Ευρώπης με αίγλη και ιστορία. Εκτός από τον αγώνα της Φθιώτιδας, στο Tour European Rally περιλαμβάνονται φέτος ένας από τους θεμέλιους λίθους του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος, το Rally Antibes, το επίσης ονομαστό, χωμάτινο, Rally Azores, αλλά και τα νέα και ανερχόμενα Ράλλυ Λισαβώνας στην Πορτογαλία, Rally Sierra Morena στην Ισπανία και Rally Terra Sarda στη Σαρδηνία. Στο Tour European Rally μετέχουν καταξιωμένοι οδηγοί με διακρίσεις σε τοπικό και διεθνές επίπεδο. Πολυνίκης του θεσμού με δύο πρωταθλήματα είναι ο Πρωταθλητής Ιταλίας και Ευρώπης Giandomenico Basso, ενώ πρωταθλητές έχουν αναδειχθεί και ο Πρωταθλητής Ευρώπης Hayden Paddon, o Πρωταθλητής Βρετανίας Osian Pryce κι ο Πρωταθλητής JWRC Simone Tempestini.

Alfa Romeo Junior Veloce ...

Ολοκληρώνοντας τις ιδιαίτερα απαιτητικές δοκιμές εξέλιξης της Junior, του ολοκαίνουργιου B-SUV της Alfa Romeo, οι μηχανολόγοι της μάρκας κατάφεραν να αυξήσουν τη μέγιστη ισχύ της κορυφαίας έκδοσης Veloce στους 280 CV και την ροπή στα 345 Nm. Η συγκεκριμένη εκδοχή του ηλεκτρικού κινητήρα έχει δεχτεί τη φροντίδα της Alfa Romeo και κάνει ντεμπούτο στην Junior που εξελίχθηκε στις εγκαταστάσεις του Balocco Proving Ground. Εκεί δηλαδή όπου οι καλύτεροι μηχανολόγοι και οδηγοί της μάρκας ρυθμίζουν με πάθος ακόμα και την παραμικρή λεπτομέρεια θρυλικών μοντέλων όπως οι 4C, 8C, Giulia & Stelvio Quadrifoglio, Giulia GTA και 33 Stradale. Μεταξύ των διαδρομών του Ιταλικού οδηγικού παραδείσου είναι και η χάραξη “Langhe” που ξεπερνά τα 20 km σε μήκος και προσομοιάζει τέλεια τις πλέον απαιτητικές συνθήκες που μπορεί να συναντήσει κάποιος στο δρόμο. Μάλιστα, δημοσιογράφοι από ολόκληρο τον κόσμο θα έχουν σε λίγες ημέρες τη δυνατότητα για πρώτη φορά να οδηγήσουν στη συγκεκριμένη διαδρομή, παράλληλα με

Λίγο πριν το GO ...

Η εκκίνηση του διεθνούς Ράλλυ Φθιώτιδος απέχει μόλις 10 ημέρες! Ο αγώνας, που φέτος συμπληρώνει 41 χρόνια ζωής, περιλαμβάνεται για πρώτη φορά στο καλεντάρι του Tour European Rally (TER) και θα διεξαχθεί με επίκεντρο την Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας το τριήμερο από τις 28 έως τις 30 Ιουνίου. Η προσωρινή λίστα συμμετοχών περιλαμβάνει και αγωνιζόμενους από το εξωτερικό, γεγονός που θα προσδώσει ιδιαίτερη λάμψη στον αγώνα, ο οποίος εκτός από το TER και το TER Historic, προσμετράει και στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ασφάλτου, όντας ο δεύτερος γύρος του θεσμού. Παράλληλα, αποτελεί τον δεύτερο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων (συντελεστής 2), τον δεύτερο γύρο του  Κυπέλλου  αυτοκινήτων Legends (συντελεστής 2) και τον δεύτερο γύρο του Κυπέλλου Ασφάλτου Ιστορικών αυτοκινήτων (συντελεστής 2). Ο αγώνας είναι διήμερος και αποτελείται από 138 αγωνιστικά χιλιόμετρα, έτοιμα να προσφέρουν ισχυρές δόσεις αδρεναλίνης σε συμμετέχοντες και θεατές. Αξίζει να σημειωθεί πως η περίο