Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Συνεργασία Continental & NVIDIA ...


Τη συνεργασία της με την τεχνολογική εταιρεία NVIDIA (παραγωγή επεξεργαστών για graphics & chip units SoCs, για την αυτοκινητοβιομηχανία) ανακοίνωσε πρόσφατα ο Όμιλος Continental, με στόχο τη δημιουργία συστημάτων τεχνητής νοημοσύνης (ΑΙ), για αυτοκίνητα που θα κινούνται χωρίς οδηγό. Τα συστήματα, που βασίζονται στην πλατφόρμα NVIDIA DRIVE™, θα παρουσιαστούν στην αγορά το 2021. 
Το project της συνεργασίας Continental & NVIDIA θα οδηγήσει στη δημιουργία υπολογιστών που θα καταστήσουν ικανές λειτουργίες αυτοματοποιημένης οδήγησης σε αυτοκίνητα με οδηγό (level 2), μέχρι και την κατασκευή οχημάτων που δε θα έχουν τιμόνι, πετάλια και, φυσικά, ούτε οδηγό (level 5). Μηχανικοί και από τις δύο εταιρείες εργάζονται σε εξειδικευμένες πλατφόρμες, που περιλαμβάνουν το NVIDIA DRIVE Xavier™, παγκοσμίως το πιο υψηλής απόδοσης σύστημα σε chip, το λειτουργικό σύστημα, NVIDIA DRIVE OS και το πρόγραμμα για αυτόνομα οχήματα, DRIVE AV. Οι λύσεις αυτές θα αξιοποιήσουν την εμπειρία της Continental στη μηχανική συστημάτων και λογισμικού και θα ενσωματώνουν τεχνολογίες της, όπως τα Radars και η Camera & High-Resolution 3D LiDAR.
Εκπρόσωποι της Continental και της NVIDIA δήλωσαν σχετικά: «Το όχημα του μέλλοντος θα αισθάνεται, θα αποφασίζει και θα λειτουργεί σαν ένας υπολογιστής πάνω σε τροχούς. Η πολυπλοκότητα της αυτόνομης οδήγησης απαιτεί την πλήρη υπολογιστική ισχύ ενός super computer τεχνητής νοημοσύνης. Οι δύο εταιρείες μπορούν να εξασφαλίσουν νέα επίπεδα ασφάλειας, άνεσης και εξατομικευμένης εμπειρίας, για τον χρήστη των αυτοκινήτων του μέλλοντος. Πολύ σύντομα, τα αυτοκίνητα χωρίς οδηγό θα μπουν σε μαζική παραγωγή».
Η Continental και η NVIDIA αρχικά θα αναπτύξουν υψηλά αυτοματοποιημένες λειτουργίες οδήγησης που περιλαμβάνουν «αντίληψη» 360 μοιρών, αυτόματη αλλαγή λωρίδας σε αυτοκινητόδρομους και ενσωμάτωση του αυτοκινήτου σε συνθήκες αστικής κυκλοφορίας. Επιπλέον, το σύστημα θα ενσωματώνει HD χάρτες που θα δίνουν τη δυνατότητα στα αυτοκίνητα να εντοπίζουν τη θέση τους σε μια περιοχή και να δέχονται αναθεωρημένες εκδόσεις του χάρτη.  


Η εμπειρία της Continental σε προηγμένα συστήματα υποβοηθούμενης οδήγησης περιλαμβάνει κάμερες πολλαπλών λειτουργιών, κάμερες fish-eye με περιμετρική όραση, αισθητήρες μέσης & μακριάς απόστασης, τεχνολογίες High-Resolution 3D LiDAR και κεντρικές μονάδες ελέγχου για υποβοηθούμενη & αυτοματοποιημένη οδήγηση. 

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...